Ik ben er nog niet over uit. Ik vind infantino of hoe die heet, een heel eng mannetje. Ook steun ik het regime Trump nou niet echt bepaald.quote:
Naar het WK?quote:
Hij gaat niet kijken. Ik had gewoon moeten gaan slapen, nu slaat mijn amygdala aan.quote:
Dat is niet wat je mij verteldequote:Op zondag 17 mei 2026 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naar het WK?
Ja.
Althans, hetgeen wat niet snachts is want ik heb werk
Oke okequote:Op zondag 17 mei 2026 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naar het WK?
Ja.
Althans, hetgeen wat niet snachts is want ik heb werk
Ja tijdens het werk kan ik wel kijkenquote:
Dankjewel grote geweldige mega makker. Ik wist dat ik niet aan jou moest twijfelen. Mijn excuses. Wat moest ik toch zonder jou als kameraad.quote:Op zondag 17 mei 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja tijdens het werk kan ik wel kijken
Alleen niet samen met iemand natuurlijk want ik werk ondertussen.
Sorry voor de verwarring.
Gaan wij niet samen kijkenquote:Op zondag 17 mei 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja tijdens het werk kan ik wel kijken
Alleen niet samen met iemand natuurlijk want ik werk ondertussen.
Sorry voor de verwarring.
Gewoon blijven smeren, tweemaal daags. Ook het deel onder de kop niet vergeten.quote:Op zondag 17 mei 2026 23:47 schreef Hetekip het volgende:
Ik had gewoon moeten gaan slapen, nu slaat mijn amygdala aan.
Inderdaad. Het leven is te kort om je daar allemaal druk over te maken. Ik hoop gewoon dat het een leuk WK wordt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:45 schreef Schanulleke het volgende:
Qua tijden komt het niet lekker uit dus ik ga zeker niet alles kijken, maar ik ga het wel gewoon volgen. Ik heb niet zoveel met dat boycotgeneuzel.
Goed gedaan maatquote:
Het is ook nog niet begonnenquote:
Hellooooooquote:
Misschien worden we wel wereldkampioenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:49 schreef TLC het volgende:
Ik ben benieuwd of we er weer uitgaan met penalties![]()
Nou nou nou nou nouquote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoop op éen wedstrijd waar de boel uit de hand loopt, dat de scheidsrechter niet weet hoe snel hij de rode kaarten moet trekken
quote:
Even opgezocht: 2004 WK Nederland - Tjechië. Iedereen stond op het veld.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat was ooit toch het geval, met Nederland - Tjechië? Op een WK?
Lijkt me sterk dat er een WK was in 2004, wel een EKquote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Even opgezocht: 2004 WK Nederland - Tjechië. Iedereen stond op het veld.
Oh EK danquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er een WK was in 2004, wel een EK
Nou, ik heb eigenlijk best zin om wedstrijden te kijken, maar ik ben er wel bang voor dat ik mijn dag en nachtritme weer compleet ga omdraaien doordat zoveel wedstrijden s nachts worden uitgezonden.quote:
en @tong80 (oke laatste keer, beloofd)quote:Op maandag 25 mei 2026 18:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:coco heeft zoich hier al gemeld. Nu @:onlogisch nog
zoichquote:Op maandag 25 mei 2026 18:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:coco heeft zoich hier al gemeld. Nu @:onlogisch nog
Helleuhquote:
Nu ff kijken waar ik benquote:
@maxi-musquote:
Present. Direct een duit in het zakje gedaanquote:Op maandag 25 mei 2026 18:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:coco heeft zich hier al gemeld. Nu @:onlogisch nog
Wat een chaos.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:41 schreef onlogisch het volgende:
@:paul heeft al summiere centrale topics gemaakt
Een beetje jammer dit
PAULEDquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:41 schreef onlogisch het volgende:
@:paul heeft al summiere centrale topics gemaakt
Een beetje jammer dit
Dan flikker je die van Paul toch gewoon in de prullenmandquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:41 schreef onlogisch het volgende:
@:paul heeft al summiere centrale topics gemaakt
Een beetje jammer dit
Nou ja zegquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan flikker je die van Paul toch gewoon in de prullenmand
Oh was dat een beetje te hard?quote:
Nee alles bij elkaar 🥰quote:
Misschien dat @onlogisch zijn OP's er bij jou in kan gooien.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:12 schreef Paul het volgende:
Ja ik dacht ik maak ze maar en kostte een uur tijd ja 👺😡😡😡
Je bent een goed mens, @onlogisch was gewoon te laat.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee alles bij elkaar 🥰
Ik dacht als niemand centrale topics maakt doe ik het maar 🥰
Ik was dit weekend even niet op den foks. Jeetje.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent een goed mens, @:onlogisch was gewoon te laat.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was dit weekend even niet op den foks. Jeetje.
Wk forum bestaat al paar weken🤪quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was dit weekend even niet op den foks. Jeetje.
Hij heeft mijn gesloten 😭😭😭😭😭😭quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien dat @:onlogisch zijn OP's er bij jou in kan gooien.
The best of both worlds heb je dan
Oh. Au. Oei.quote:
Ik zal er dit weekend eens naar gaan kijken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:39 schreef onlogisch het volgende:
Het is jammer dat @:Coco nog geen bijdrage heeft geleverd in de groep topics
Top.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal er dit weekend eens naar gaan kijken.
Ik dacht dat dit over een andere wissel ging.quote:Op maandag 8 juni 2026 02:29 schreef Gretzl het volgende:
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw
En dan de keeper brengen met slechtere statistieken bij penalty's....quote:Op maandag 8 juni 2026 02:29 schreef Gretzl het volgende:
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw
Dit is eigenlijk alleen de moeite waard als de huilbaby aan deze reportage heeft meegewerkt.quote:Op maandag 8 juni 2026 02:29 schreef Gretzl het volgende:
Andere Tijden Sport met dé wissel van de eeuw
Zit VI ook niet gesponsord daar?quote:Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.
Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
@3rr0rquote:Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.
Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
Haters gonna hate. Hij is gewoon viesmad dat Friesland nog nooit op een WK voetbal heeft gestaan.quote:
Freek Jansen lmaoquote:Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.
Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
Je speelt met Volendam/RKC/Telstar voor het eerst op een WK. Is toch leuk man. Ook al is het een opzichtige act van de tv pursunelleties.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ben ik de enige die nu al moe wordt van dat hele BluE WaVe gebeuren? VI tv eerst al, VI het blad zit er. Het interesseert mij eigenlijk bijzonder weinig wat dat zooitje amateurs gaat doen. Wel mooie shirts.
Freek Jansen die alles geweldig vindt, wat vermoeiond.
Beoef heeft het helaas net niet gehaald bij Marokko. Daar hadden ze al genoeg boeven.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je speelt met Volendam/RKC/Telstar voor het eerst op een WK. Is toch leuk man. Ook al is het een opzichtige act van de tv pursunelleties.
Als SC Cambuur nou ook nog een speler geleverd had dan was jij vrolijk meegegaan in de polonaise. Maar helaas is big player Mark Diemers te blank.
Snap ik, maar we gaan het hier gewoon gezellig maken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog nooit zo weinig enthousiast geweest voor een eindtoernooi.
Ik vond Qatar qua beleving toch nog minder, vanwege de winter.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog nooit zo weinig enthousiast geweest voor een eindtoernooi.
Eens, WK hoort gewoon in juni/juli te zijnquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond Qatar qua beleving toch nog minder, vanwege de winter.
Ik ben dat ook echt al lang vergeten. Het was dat ik datgene met argentinie voorbij zag komen...quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond Qatar qua beleving toch nog minder, vanwege de winter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |