Htc Desire S!quote:Op maandag 18 mei 2026 15:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geen Htc Desire toch?
Wat was dat een toptelefoon.
S van small?quote:
quote:Oh ja @:yinny, vergat ik je nog helemaal alsnog te feliciteren! Hierbij dan, nog gefeliciteerd!!![]()
Dan een cul vraag. Stel dat ik verse asperges kan scoren bij een boerderijwinkel. Maar ik heb geen aspergepan. Kan ik die dingen ook in een gewone pan koken? En wat is het lekkerst om het mee te eten? Zachtgekookt eitje en gerookte zalm? Of hebben jullie andere goede recepten?
quote:Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff zojuist gebeld met de dierenarts. Woensdagmiddag zal Elin hier thuis worden ingeslapen. Ze eet nauwelijks meer, geeft over, kan soms niet meer op de bank/bed/krabpaal springen. Wil zelfs mijn ontbijt yoghurt niet.
Delen?quote:
Ja natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2026 15:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..] Stel dat ik verse asperges kan scoren bij een boerderijwinkel. Maar ik heb geen aspergepan. Kan ik die dingen ook in een gewone pan koken?
Persoonlijk: Een zelfgemaakte hollandaise en nieuwe aardappels (malta, Cyprus)quote:En wat is het lekkerst om het mee te eten? Zachtgekookt eitje en gerookte zalm? Of hebben jullie andere goede recepten?
Asperges boeit het niet in welke pan ze kokenquote:Op maandag 18 mei 2026 15:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Htc Desire S!![]()
Oh ja @:yinny, vergat ik je nog helemaal alsnog te feliciteren! Hierbij dan, nog gefeliciteerd!!![]()
Dan een cul vraag. Stel dat ik verse asperges kan scoren bij een boerderijwinkel. Maar ik heb geen aspergepan. Kan ik die dingen ook in een gewone pan koken? En wat is het lekkerst om het mee te eten? Zachtgekookt eitje en gerookte zalm? Of hebben jullie andere goede recepten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door AnneX op 18-05-2026 18:35:20 ]
Heel veel sterktequote:Op maandag 18 mei 2026 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Het gaat vanavond al gebeuren. Kan bij @:candaasje collega's terecht. Elin loopt zo onvast, valt bijna om. Wil geen liquid snack meer.
Gelukkig kan mijn zus me straks ophalen
quote:Op maandag 18 mei 2026 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Het gaat vanavond al gebeuren. Kan bij @:candaasje collega's terecht. Elin loopt zo onvast, valt bijna om. Wil geen liquid snack meer.
Gelukkig kan mijn zus me straks ophalen
Nou, in my defence, voor alle dingen die je noemt bestaan ook geen aparte pannen en voor asperges welquote:Op maandag 18 mei 2026 15:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
S van small?
Desire
[..]![]()
![]()
![]()
Heb je ook een aparte aardappelpan, pastapan, rijstpan, broccolipan etc?
Natuurlijk kan dat.
Als je geen soep gaat maken, kun je ze ook stomen of als je een sous vide pan/stick hebt, op 88 graden garen, of konfijten in de oven. Allemaal lekkerder dan komen omdat de smaak erin blijft.
Maar dan heb je geen soep
Ik kook mijn ei erbij hard. Of maak een roux waar ik dan met melk en aspergewater en verse nootmuskaat naar asperges smakende aspergesaus van maak.
Oh of ik roerbak ze en gooi er dan sojasaus en boter bij.
Asperges
Ach wat verdrietig @Kaatje1 dat je het toch naar voren moet halenquote:Op maandag 18 mei 2026 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Het gaat vanavond al gebeuren. Kan bij @:candaasje collega's terecht. Elin loopt zo onvast, valt bijna om. Wil geen liquid snack meer.
Gelukkig kan mijn zus me straks ophalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |