abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2026 @ 22:47:04 #1
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828908
Beelddenken doet u hier.
Spoilers!
pi_220828943
@Yinny post *O* en wat fijn van je verjaardag, dat klinkt als een heerlijke dag O+ . Hopelijk gaat het snel en met minder gedoe dan verwacht om de zaken uit je spoiler te regelen. En het eerste deel van spoiler klinkt wel goed!


Ik moet eigenlijk naar bed, maar lig nog even met de katjes wat knuffeltijd in te halen, nadat ik eerder vanavond even naar de hap moest omdat ik ineens een lichtflits zag. Dat is altijd reden om te bellen, maar ik had ook nog voor morgenochtend al een afspraak bij eigen huisarts omdat ik paar keer soort flikkerend/knipperend onderste deel van gezichtsveld had, incl vorige dinsdag. Wel een nieuwe mijlpaal: eerste keer dat ik twijfelde of ik echt alsnog nu hap moest bellen en ik wél moest komen :D *O* . Gelukkig maakten ze zich na verhaal, even naar ogen/oogbewegingen kijken en kijken of ik goed kon zien waar ie met zn handen wapperde, en wat vragen, geen zorgen over netvliesloslating (dat is waarom je bij lichtflits/bliksem zien zelfde dag moet bellen). Dus kon ik gewoon weer naar huis. Maar was toch zo 45 min tot een uur verder voor ik weer thuis was, dus even knuffeltijd inhalen O+
pi_220828962
@Kaatje1 Dank je wel voor compliment! Geluk met mijn genen...maakt het weer goed voor de genetisch slechte ogen en hooikoorts ;)

@MadMaster Gaaf, een op maat gemaakte kast! Hoe kies je dan uit welke flessen erin gaan? Zeldzaamheid? Mooie fles vorm?
  zondag 17 mei 2026 @ 22:56:19 #4
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220828965
Goed gedaan Vlindertje en nog veel beter dat er geen reden tot paniek is. Ga je morgen nog wel naar de huisarts?
Spoilers!
pi_220828995
@vlindertje89
Helemaal vergeten te zeggen het heerlijk te lezen is dat nieuwe baan jouw zo veel nieuwe energie geeft!
En dat was schrikken met je oog, fijn dat het niks ernstigs was

Ik ben nu op zoek naar twee kittens voor in huis. Kind wil hier ook graag een huisdier en ik vind dat we echt te weinig tijd hebben voor een hond. Ik wacht tot ze via asiel of zwerfkatten stichting worden aangeboden. Hopelijk binnenkort heb ik zat vragen voor alle kattenliefhebbers hier en KITTENSPAM
pi_220829006
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed gedaan Vlindertje en nog veel beter dat er geen reden tot paniek is. Ga je morgen nog wel naar de huisarts?
Ja, dat wel, omdat die flikkeringen/knipperende beeld dat ik paar keer had wel echt anders was dan deze lichtflits. Dus wil daar wel nog even van bespreken of dat normaal/onschuldig is of dat daar iets mee moet. Ik denk dat eerste, heb wat testjes gedaan dit weekend met mezelf om te kijken of ik het kan opwekken, maar de eerste keer schrok ik er wel beetje van dus het is niet dat ik het altijd heb gehad ofzo. Dus vind wel prettig dat wel nog even te bespreken, en de ha-supervisor van de ha-in-opleiding op de hap vanavond zei ook dat dat nog wel verstandig was.

Leuk testje wel: als je met beide ogen open een tijdje naar een lichte muur oid kijkt die niet heel dichtbij maar ook niet super ver weg is, zeg meter of 3-5 ofzo, en je blijft naar hetzelfde punt kijken zonder te knipperen, zien jullie dan verder in je gezichtsveld iets gebeuren? Dus beetje staren naar hetzelfde punt. En wat zien jullie als je je hand voor één oog houdt en tijdje naar witte muur kijkt? Ongeacht welk oog dicht?

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 17-05-2026 23:23:15 ]
pi_220829012
Ohh @Yinny KITTENS O+ leeeuk!
pi_220829049
Ohja en ik kwam nog een kamer update geven O+


En wat je niet ziet hier maar wel is gebeurd is dat het plankje voor de camera is opgehangen en de camera staat. De kabelgoot bleek nogal krom dus die ligt paar dagen onder wat zware boeken, want ben bang dat de plaklaag niet sterk genoeg is om m aan de muur vast te houden anders. Wat je ook niet ziet is dat er in het ledikantje, links net buiten beeld, nog zooi ligt en dat inmiddels ook weer twee droogrekken daar staan, maar ach. Wel een mandje uitgezocht dat van ladekast naar ledikant verschoven was. Mobieltje kopen iemand?

Ik ben bang dat ik op zolder óók nog een zakje met paar mobieltjes heb liggen :+
  maandag 18 mei 2026 @ 07:16:38 #9
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220829513
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:55 schreef Yinny het volgende:

@:madmaster Gaaf, een op maat gemaakte kast! Hoe kies je dan uit welke flessen erin gaan? Zeldzaamheid? Mooie fles vorm?
De kast is zo'n 15 jaar geleden gemaakt en toen gevuld met wat op dat moment de voorraad was.
Alles op regio en daarbinnen op alfabet qua distilleerderij gesorteerd.
Uiteindelijk was de kast bomvol en is dat systeem een beetje verwaterd.
Nu is het een beetje lege plekken opvullen met wat er nieuw binnenkomt.
Alles steeds verplaatsen om het aanvankelijke systeem in stand te houden is niet meer te doen… :')
  maandag 18 mei 2026 @ 08:19:18 #10
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220829653
Jeetje @Yinny wat een feest zeg :o Toen ik 50 werd ben ik met een vriend naar de Chinees geweest :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220829681
@Yinny wat een feestelijk bericht met taarten🎂 Nog van Harte ook🎉

@vlindertje89 naar het witte plafond staren met open oog levert bij mij geen bijzonderheid op.

Strakjes ga ik naar de vroegere kapster, die voor zichzelf is begonnen ruim een jaar geleden. Mocht zij ws. niet zeggen en ik vond haar terug dankzij socials. Soms is dat handig.
Idioot dat bij deze temp mijn haar statisch is!? Of zou het te droog zijn in huis met 40%?
Katoenen kussenslopen ook verwisseld met nul effect.

Heb je al gebeld @derLudolf ?
En doe je voortaan een veiligheidsbril op, ook met houthakken etc…

[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 18-05-2026 08:45:35 ]
pi_220830106
quote:
11s.gif Op maandag 18 mei 2026 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeetje @:Yinny wat een feest zeg :o Toen ik 50 werd ben ik met een vriend naar de Chinees geweest :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou wij zijn dit jaar 12 1/2 jaar getrouwd maar ga er geen heisa van maken met allerlei familie etc
Zijn 25 jaar samen (bijna 26) en 12 1/2 jaar getrouwd in juni
  maandag 18 mei 2026 @ 09:50:24 #13
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220830127
quote:
11s.gif Op maandag 18 mei 2026 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeetje @:Yinny wat een feest zeg :o Toen ik 50 werd ben ik met een vriend naar de Chinees geweest :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20 jaar terug waren feestjes dan ook gewoon meer bescheiden Flash, dat weet je toch wel ? :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220830136
Vanmorgen de jongste naar school gebracht voor schoolkamp groep 8. Rust in de keet.
Oudste zegt nu nog lekker rustig over 2 dagen mist hij zijn broertje _O-
pi_220830150
Mogge!

Met 50 heb ik een zeer uitgebreide borrel gegeven met zo’n 45 gasten. Omdat ik midden in de zomer jarig ben waren er veel met vakantie anders waren er 80 geweest. Toen ik 60 werd gooide corona mijn plannen in de war, dus toen alleen uiteten met familie. En heb ik mijn 61e groots gevierd, ook weer zo’n 40 mensen.
Beide avonden waren geweldig

Thuiswerken vandaag, heel slecht geslapen en wat wiebelig.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220830162
quote:
6s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:50 schreef fietsie het volgende:

[..]
20 jaar terug waren feestjes dan ook gewoon meer bescheiden Flash, dat weet je toch wel ? :P
Oi |:(
We have far more in common than that which devides us..
pi_220830231
Goedemorgen.
Nog gefeliciteerd @Yinny O+
pi_220830555
Pff zojuist gebeld met de dierenarts. Woensdagmiddag zal Elin hier thuis worden ingeslapen. Ze eet nauwelijks meer, geeft over, kan soms niet meer op de bank/bed/krabpaal springen. Wil zelfs mijn ontbijt yoghurt niet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220830583
Ach @Kaatje1 ;( sterkte, en knuffel haar nog maar extra tot dat moment :*
pi_220830584
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff zojuist gebeld met de dierenarts. Woensdagmiddag zal Elin hier thuis worden ingeslapen. Ze eet nauwelijks meer, geeft over, kan soms niet meer op de bank/bed/krabpaal springen. Wil zelfs mijn ontbijt yoghurt niet.
Oooh sterkte
  maandag 18 mei 2026 @ 11:18:55 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220830601
Oh Kaatje, wat verdrietig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220830621
O, nee, Kaatje, heel veel sterkte de komende dagen....
Knuffel voor jou
pi_220830647
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff zojuist gebeld met de dierenarts. Woensdagmiddag zal Elin hier thuis worden ingeslapen. Ze eet nauwelijks meer, geeft over, kan soms niet meer op de bank/bed/krabpaal springen. Wil zelfs mijn ontbijt yoghurt niet.
Och Kaat... Poezenvrouwtjesknuffel :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 18 mei 2026 @ 11:29:12 #24
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220830657
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff zojuist gebeld met de dierenarts. Woensdagmiddag zal Elin hier thuis worden ingeslapen. Ze eet nauwelijks meer, geeft over, kan soms niet meer op de bank/bed/krabpaal springen. Wil zelfs mijn ontbijt yoghurt niet.
:{
Sterkte…
pi_220830888
Hoe verdrietig Kaat!
Sterkte! 😘
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')