quote:wasmand
Op woensdag 26 februari 2003 13:18 schreef AlmightyArjen het volgende:
Mijn prullenbak is "defect". Tijd voor een nieuwe dus. Ik had nu zo'n klein 10 liter geval, van kunststof. Ik wilde deze keer een maatje groter, want 10 liter zit vol voordat je het weet. Ik heb dus hier en daar gekeken (V&D, Blokker, Giraffe) en overal hebben ze alleen maar van die superdure metalen brabantiakrengen! Ik wil gewoon een simpele plastic prullenbak! Zijn die nog ergens te koop, of is het echt zo hopeloos gesteld met deze maatschappij?
quote:zit geen deksel op: gaat stinken en de gemiddelde inhoud van een emmer is ook 10 liter...
Op woensdag 26 februari 2003 13:19 schreef Lucille het volgende:
Een emmer?
quote:Grotere emmer kopen
Op woensdag 26 februari 2003 13:23 schreef AlmightyArjen het volgende:[..]
zit geen deksel op: gaat stinken en de gemiddelde inhoud van een emmer is ook 10 liter...
Vanuit het oogpunt brandveiligheid doe je er misschien verstandig aan juist geen plastic afvalbak aan te schaffen.
Succes met je zoektocht...
quote:Wasmand!
Op woensdag 26 februari 2003 13:23 schreef AlmightyArjen het volgende:[..]
zit geen deksel op: gaat stinken en de gemiddelde inhoud van een emmer is ook 10 liter...
Ik heb pas een 50 liter CURVER prullenbak gekocht voor 9,95
quote:Gadver, nee natuurlijk niet! En qua brandveiligheid hoef ik het ook niet te doen: gloeiende/brandende voorwerpen keil ik wel uit het raam
Op woensdag 26 februari 2003 13:27 schreef Sennaistop het volgende:
Rook je ?
quote:NEEEE! Da's het probleem nou net! Ze hebben ze niet meer...
Op woensdag 26 februari 2003 13:28 schreef Troel het volgende:
Wat een onzin... Bij de blokker kun je gewoon plastic vuilnisbakken kopen, met deksel...Ik heb pas een 50 liter CURVER prullenbak gekocht voor 9,95
quote:Kunnen ze nergens een prullenbak voor je bestellen/ reserveren? Kijk eens rond op het internet... dan brengen ze 'm tot je voordeur!
Op woensdag 26 februari 2003 15:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik woon in Zwolle, geen Ikea, Kwantum=heel ver fietsen. Kom op, ik woon in het centrum! D'r moet toch wel ergens zo'n bak te vinden zijn?
PS Je kunt natuurlijk altijd een prullenbak van iemand (permanent) 'lenen'
quote:Noway dat de Gamma ze heeft. Bij de Gamma kan ik wel zo'n grote grofvuilcontainer regelen, maar dat is iets te overdreven
Op woensdag 26 februari 2003 17:23 schreef Roellio het volgende:
Dat zeg ik, Gamma !!
En op internet? Hallo zeg, ik ben geen übernerd die zelfs een prullenbak via het internet besteld!
quote:Hier in Hengelo bij de Blokker op het Esreien hebben ze er nog een heleboel...
Op woensdag 26 februari 2003 13:30 schreef AlmightyArjen het volgende:[..]
NEEEE! Da's het probleem nou net! Ze hebben ze niet meer...
Kom hier maar langs dan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |