Iedereen die met enige interesse kijkt of heeft gekeken is welkomquote:Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef Nattekat het volgende:
Al die nepfans hier... @:heywoodu vindt hier vast iets van, als ie niet stiekem in slaap gevallen is.
Moment, even Mercedes bedreigen.quote:
Uurtje of twee de tijd nemen zodat Verstappen nog een uurtje kan rijden straks, denk ik.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
Helm gaat af, tenzij ze het fixen wordt het niks meer
Tegen de tijd dat het gefikst is is het weer tijd voor Max.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
Helm gaat af, tenzij ze het fixen wordt het niks meer
als het zo lukt om de auto te fixen is de kans groot dat Max het inderdaad af gaat makenquote:Op zondag 17 mei 2026 11:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uurtje of twee de tijd nemen zodat Verstappen nog een uurtje kan rijden straks, denk ik.
Denk dat Max geen zin meer heeftquote:Op zondag 17 mei 2026 11:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het gefikst is is het weer tijd voor Max.
Ja dan zijn alle bouwvakkers huiswaarts.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |