abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:11:28 #101
284411 crew  heywoodu
pi_220820734
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:09 schreef Nattekat het volgende:
#80 under investigation
Van 20 minuten geleden, benieuwd of ze ook 'no further action' melden :P
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:11:40 #102
284411 crew  heywoodu
pi_220820736
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:11 schreef ZombieQueen het volgende:
Waar kan ik die meldingen zien? Heeft iemand een linkje?
https://livetiming.azurewebsites.net/events/50/results

En dan bij messages
  zondag 17 mei 2026 @ 10:11:52 #103
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220820740
Die Lamborghini hangt grotendeels nog met tape aan elkaar.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220820744
Die #130 is meer ducttape dan auto.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:12:20 #105
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820751
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:10 schreef dirkie001 het volgende:
Opeens is het behoorlijk druk met de meldingen
wat niet heel vreemd is als het om te snel onder geel ging. want daar wordt veel en goed bij in de gaten gehouden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 10:12:51 #106
842 Zorro
Z
pi_220820763
quote:
Dat scherm had ik de hele tijd al open, maar die hele "Messages" tab over het hoofd gezien _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220820771
dubbel
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:13:20 #108
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820773
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:12 schreef ZombieQueen het volgende:
Die #130 is meer ducttape dan auto.
duct tape, keilbouten en broesliem
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:14:00 #109
284411 crew  heywoodu
pi_220820785
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:12 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dat scherm had ik de hele tijd al open, maar die hele "Messages" tab over het hoofd gezien _O-
Je hebt dus ook statistieken, waar je bijvoorbeeld kunt zien dat de laatste keer dat een andere auto dan een Mercedes op kop reed ronde 36 was, dat is al even geleden, en dat de #3 al 55 ronden op kop rijdt...een uur of 8 inmiddels dus :D
  zondag 17 mei 2026 @ 10:15:20 #110
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220820813
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Je hebt dus ook statistieken, waar je bijvoorbeeld kunt zien dat de laatste keer dat een andere auto dan een Mercedes op kop reed ronde 36 was, dat is al even geleden, en dat de #3 al 55 ronden op kop rijdt...een uur of 8 inmiddels dus :D
Sinds Verstappen vannacht de leiding pakte dus.
M.a.w., ik heb niks gemist. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 17 mei 2026 @ 10:16:11 #111
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220820834
Wat is het record aantal ronden in deze 24u?
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:16:23 #112
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820840
quote:
09:52:32 # 80 under investigation - code 60
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:16:58 #113
284411 crew  heywoodu
pi_220820857
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:16 schreef Twieki het volgende:
Wat is het record aantal ronden in deze 24u?
162
https://en.wikipedia.org/wiki/2023_24_Hours_of_N%C3%BCrburgring
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:17:01 #114
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820858
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:17:29 #115
48000 Vlinder
Vlinder
pi_220820867
Goeiemorgen! *O*

[ Bericht 10% gewijzigd door Vlinder op 17-05-2026 10:34:12 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 17 mei 2026 @ 10:17:48 #116
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820873
Die maken geen grappen:

10:17:09 # 320 non respect of code 60, time penalty 45 sec
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:18:26 #117
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820886
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Die maken geen grappen:

10:17:09 # 320 non respect of code 60, time penalty 45 sec
t zijn dan ook Duitsers he
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220820888
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Die maken geen grappen:

10:17:09 # 320 non respect of code 60, time penalty 45 sec
Duitsers maken geen grappen hiermee
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  zondag 17 mei 2026 @ 10:18:34 #119
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220820889
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Die maken geen grappen:

10:17:09 # 320 non respect of code 60, time penalty 45 sec
Tot die conclusie kwam Timo Glock ook.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:18:58 #120
284411 crew  heywoodu
pi_220820899
Als ze nu zonder noemenswaardige problemen door blijven rijden, komen ze zo rond de 155-157 ronden uit, geen nieuw record dus :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:19:23 #121
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820905
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
zelf even google aangeslingerd; voor de mede geïnteresseerden.
quote:
Glock moet nu een aanvraag tot herstel indienen en de verplichte e-learningcursus opnieuw volgen om zijn licentie terug te krijgen en aan de volgende race deel te kunnen nemen. Zijn teamgenoten Martin Kirchhoffer, Ben Dörr en Timo Scheider mochten de 24 uur wel vervolgen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 10:19:28 #122
842 Zorro
Z
pi_220820907
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Je hebt dus ook statistieken, waar je bijvoorbeeld kunt zien dat de laatste keer dat een andere auto dan een Mercedes op kop reed ronde 36 was, dat is al even geleden, en dat de #3 al 55 ronden op kop rijdt...een uur of 8 inmiddels dus :D
In 2016 reed Toyota ook wel zolang op kop in Le Mans tot de laatste ronde
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220820908
Bikkel kindjes :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220820909
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
Ik las iets over e-learning en nog iets. Hij kan het wel weer opnieuw behalen.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:19:50 #125
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820912
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
Licentie is niet definitief ingetrokken.

https://autosport.headlin(...)4385#google_vignette
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')