i stand corrected....0:06quote:Op zondag 17 mei 2026 09:59 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hij ging wat mij betreft op exact 0:00 over de witte lijn.
op de duitse stream werd een opmerking gemaakt dat ook zij ergens -0.05 zagenquote:Op zondag 17 mei 2026 10:01 schreef Zorro het volgende:
De vraag is hoe nauwkeurig die graphic is, het is geen officiele waarneming toch, gewoon een klok door de tv geplaatst? Dus dat klopt aardig maar niet op de tiende seconde af lijkt me.
Zou wel een grove fout zijn als ze hem te snel hebben laten gaanquote:Op zondag 17 mei 2026 10:01 schreef Zorro het volgende:
De vraag is hoe nauwkeurig die graphic is, het is geen officiele waarneming toch, gewoon een klok door de tv geplaatst? Dus dat klopt aardig maar niet op de tiende seconde af lijkt me.
Tjongejonge, morgen naar specsavers dus.quote:
Maakt niet uit maat, iedereen zit er weleens naast.quote:
Als je dat maar niet op het toilet doetquote:Op zondag 17 mei 2026 10:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Maakt niet uit maat, iedereen zit er weleens naast.
op de duitse zijn ze ineens een hele beschouwing aan het doen zonder livebeelden dus ook geen idee of het er daar nog over gaatquote:Op zondag 17 mei 2026 10:04 schreef heywoodu het volgende:
Zit Verstappen nou in de problemen dan? Engelse commentator heeft het er niet over
quote:Op zondag 17 mei 2026 10:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tjongejonge, morgen naar specsavers dus.
Iedereen pist wel eens naast de pot.quote:
ik dacht het ook al eerder te zien gisteren of afgelopen nacht... maar toen werd er niets over genoemd dus ik dacht dat ik het fout had gezienquote:Op zondag 17 mei 2026 10:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag nu weer een auto te vroeg over de lijn gaan, dus zal wel.
Ja, ik zag dat vannacht ook. Maar ik ging er gewoon vanuit dat ik niet snap hoe het precies gerekend wordt.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht het ook al eerder te zien gisteren of afgelopen nacht... maar toen werd er niets over genoemd dus ik dacht dat ik het fout had gezien
In elk geval nog geen bericht over de #3 bij de meldingenquote:Op zondag 17 mei 2026 10:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht het ook al eerder te zien gisteren of afgelopen nacht... maar toen werd er niets over genoemd dus ik dacht dat ik het fout had gezien
idem, maar nu zeiden ze er bij de duitsers wat over dus ja dan blijken mijn ogen toch niet zo slechtquote:Op zondag 17 mei 2026 10:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat vannacht ook. Maar ik ging er gewoon vanuit dat ik niet snap hoe het precies gerekend wordt.
# 80 under investigation - code 60quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |