abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 09:08:46 #1
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819951

24 Heures Du Mans 2025 – editie 93
Onderdeel van het FIA World Endurance Championship

Race 2024 en vooruitblik
In 2024 zagen we opnieuw een hypercarveld van ongekende omvang met maar liefst 23 inschrijvingen van onder andere Ferrari, Toyota, Porsche, Peugeot, Cadillac, BMW, Alpine en Lamborghini. Ferrari wist zijn overwinning uit 2023 succesvol te verdedigen met een spannende finish tegen Toyota en Porsche. In de LMP2-klasse won United Autosports, terwijl de GT3-debutanten van Heart of Racing met hun Aston Martin de allereerste Le Mans LMGT3-winst pakten.

Voor 2025 blijft de Hypercar klasse indrukwekkend groot, met 21 deelnemers (waarvan 19 entries zijn van fabrikanten). Het veld wordt versterkt door twee privateer teams. Met de Balance of Performance-regels die voor nóg strakkere competitie moeten zorgen, belooft het opnieuw een zeer open strijd te worden.

LMP2 keert weer terug met 17 deelnemers, ondanks dat deze klasse sinds 2024 geen onderdeel meer is van het volledige WEC. GT3 is nu definitief de standaardklasse voor GT-auto’s, en dit jaar zien we hier ook Mercedes en BMW in deze klasse.

De startprocedure is ongewijzigd: kwalificatie op woensdag met een Hyperpole voor de top 8 per klasse op donderdag. De race begint zaterdag om 16:00 uur.


Het Circuit de la Sarthe in Le Mans, Frankrijk is met zijn 13,626 km nog steeds een van de langste en snelste circuits ter wereld. De huidige lay-out stamt uit 2008, met kleine veiligheidsupdates in de laatste jaren.

• Ronderecord (race): 3:17.297 (Mike Conway – Toyota TS050, 2019)
• Ronderecord (kwalificatie): 3:14.791 (Kamui Kobayashi – Toyota 2017)
• Afstandsrecord: 5.410,71 km, 397 ronden (Audi R15, 2010)

Afbeelding Circuit

Circuit info inclusief marshall posts
Circuit informatie 2021

Onboard (Pole 2017):
Bekijk deze YouTube-video



Entry list 2025 (pdf)


• Rode nummers
• Rondetijden kwalificatie: ~3:24
• Max. gewicht: 1030 kg
• Max. vermogen: 500 kW (+ hybride boost)

De Hypercar klasse is in het leven geroepen om kosten de reduceren. De enorme programma's van Toyota en in het verleden Peugeot, Audi en Porsche kosten tientallen miljoenen per jaar, een aantal van de programma's schijnt zelfs boven de 100 miljoen per jaar te hebben gekost. De Hypercar klasse bestaat uit twee typen auto's, Le Mans Hypercar (LMH) en LMDh (Le Mans Daytona h), het idee hierachter is dat auto's uit de verschillende kampioenschappen (ACO, FIA en IMSA) mee kunnen doen in alle races. We kunnen zo dus dezelfde auto's zien op Le Mans als op Daytona. Dit jaar zien we hier een groot aantal bekende merken terug waaronder Alpine, Aston Martin (nieuw dit jaar), Cadillac, Porsche, Toyota, BMW, Ferrari en Peugeot. Er zijn in deze klasse technische beperkingen, zo mag het vermogen van de motor maximaal 500kw zijn, aangevuld met een extra 200kw voor de hybride systemen.


• Blauwe nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:32
• 930 kg
• V8 Gibson motor – 600 pk
• Maximale kosten voor de auto: ¤483,000
• Minimaal 1 coureur zonder platinum/goud licentie ter beoordeling aan de FIA

Vanaf 2024 is LMP2 niet meer een deelnemer aan het WEC kampioenschap, met name door de groei van de Hypercar klasse. Echter zien we LMP2 wel terug op Le Mans. LMP2 is de tweede prototype categorie, gericht op kleinere teams, onafhankelijk van de leverancier van het chassis en de motor. De belangrijkste beperkingen voor deze klasse zijn de kosten van de totale auto. In 2017 werd een nieuwe regelgeving geïntroduceerd waarbij de teams moeten kiezen uit 4 mogelijke chassis leveranciers: Oreca, Onroak Automotive, Dallara en Riley-Multilmatic. Daarnaast zijn alle teams zijn verplicht te rijden met dezelfde motor: een 4.2-liter V8 Gibson. In deze klasse vinden we over het algemeen talentvolle jonge coureurs en de zogenaamde gentlemen drivers (een coureur zonder platinum of gouden licentie). Elk team is verplicht minimaal één zo'n coureur op te stellen. Nieuw sinds 2021 is dat deze categorie ook nog wordt onderverdeeld, afhankelijk van de derde coureur (de coureur zonder platinum of gouden licentie). Als deze coureur een zilveren licentie heeft wordt de auto geclassificeerd als "gewoon" LMP2, heeft deze coureur slechts een bronzen licentie dan wordt de auto geclassificeerd als LMP2 Pro/Am. De winnaar van LMP2 Pro/AM komt ook op het LMP2 podium te staan.


• Groene nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:57 (schatting)
• Min. gewicht: 1245 kg
• GT3-homologatie verplicht
• Minimaal 1 coureur zonder platinum/gouden FIA-licentie

GT3 is nu volledig geïntegreerd in Le Mans en heeft nu de oude groene nummers van de GTE Pro klasse. De balans tussen fabrieksondersteuning en amateurcoureurs maakt dit een bijzonder gevarieerd veld. Belangrijk is dat in LMGT3 - net als in het voorgaande LM GTE AM - elk team een zogenaamde gentlemen driver moet inschrijven (een coureur zonder platinum of gouden licentie). De GT3 auto's zijn gebaseerd op sportwagens die geschikt zijn voor op de weg.



Tijdschema 2025 (onder voorbehoud)
Woensdag 11 juni
• 14:00–17:00 Free practice 1
• 19:00–20:00 Kwalificatie
• 22:00–00:00 Free practice 2

Donderdag 12 juni
• 15:00–18:00 Free practice 3
• 20:00–20:30 Hyperpole
• 22:00–23:00 Free practice 4

Zaterdag 14 juni
• 12:00–12:15 Warm-up
• 16:00 Start 24 Uur van Le Mans


TV
• Eurosport zendt de 24 uur bijna volledig uit verdeeld over ES1/ES2 inclusief alle andere sessies
• RTL7 zendt de 24 uur volledig uit
• Een overzicht van alle broadcasters wereldwijd is hier te vinden

Streams
Officiële WEC stream (betaald)
Radio Le Mans – tip!
• Eurosport Player via HBO MAX + sport

Live Timing
Officiële live timing
Resultaten

Spotter Guide
Spotter Guide 2025 (pdf)

Overige informatie
Laatste informatie, verslagen en analyses
Weer
Le Mans resource guide (Dailysportscar)

Dit topic kan ook gebruikt worden voor andere endurance races zoals die van het:

Officiele FIA World Endurance Championship


ELMS championship


IMSA championship


quote:
24H Nurburgring 16/17 mei:

Livestream:
Bekijk deze YouTube-video

Livestream onboard Verstappen.com:
Bekijk deze YouTube-video

Livestream pitstraat:
Bekijk deze YouTube-video
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 09:08:58 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220819952
Max rijdt ook gewoon weer vrolijk weg _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 09:09:18 #3
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819960
Oh nu issie kapot
pi_220819964
Opgelost _O-
pi_220819969
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:08 schreef Nattekat het volgende:
Max rijdt ook gewoon weer vrolijk weg _O-
Die vliegt laag op het moment
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 09:09:54 #6
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819970
Oh dat was een ander
  zondag 17 mei 2026 @ 09:10:04 #7
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220819971
quote:
Goede thumbnail. :9
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 09:10:09 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220819973
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:09 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Die vliegt laag op het moment
Miepmiep!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220819981
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Miepmiep!
Roadrunner _O_
pi_220819990
Dangggg
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 09:12:27 #11
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819991
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 09:12:48 #12
284411 crew  heywoodu
pi_220819999
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:12 schreef ZombieQueen het volgende:
Dangggg
Hij heeft in elk geval geen lekke linkervoorband meer. Of überhaupt een linkervoorband.
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 09:13:04 #13
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220820000
Doen ze hier ook aan rubber oppikken? Er ligt genoeg.
pi_220820002
c_/
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220820007
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hij heeft in elk geval geen lekke linkervoorband meer. Of überhaupt een linkervoorband.
Even wat rubber leggen voor wat grip. _O-
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 09:15:00 #16
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220820019
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:11 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Roadrunner _O_
Roadburner 8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 09:15:26 #17
842 Zorro
Z
pi_220820024
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:11 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Roadrunner _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 17 mei 2026 @ 09:21:11 #18
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220820062
Tijd om te verkassen van bed naar bank. :Y
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_220820087
Voorsprong krimpt wat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 17 mei 2026 @ 09:24:15 #20
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820093
Verstappen verliest flink tijd nu, managen of probleem?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 09:24:37 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220820098
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen verliest flink tijd nu, managen of probleem?
Dacia
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 09:24:54 #22
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220820102
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen verliest flink tijd nu, managen of probleem?
Op een paar kloten punten verkeer
De ronde hiervoor had #80 dat.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220820104
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen verliest flink tijd nu, managen of probleem?
Hopelijk geen problemen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 09:26:42 #24
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220820118
Fenomeen, echt een fenomeen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 09:27:33 #25
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220820124
Sommige stukken zijn wel goed nat zeg.
pi_220820129
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
Sommige stukken zijn wel goed nat zeg.
Gruwelijk nat?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 09:28:14 #27
284411 crew  heywoodu
pi_220820130
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen verliest flink tijd nu, managen of probleem?
Verkeer, onfortuinlijk geel, dat soort dingen :P
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 09:28:52 #28
284411 crew  heywoodu
pi_220820137
08.45 - Verstappen ingestapt
11.10 - Verstappen stapt uit, Juncadella stapt in
13.15 - Juncadella stapt uit, Verstappen stapt in

Denk ik dan :P
pi_220820142
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:28 schreef heywoodu het volgende:
08.45 - Verstappen ingestapt
11.10 - Verstappen stapt uit, Juncadella stapt in
13.15 - Juncadella stapt uit, Verstappen stapt in

Denk ik dan :P
Ik denk het ook.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 09:29:29 #30
842 Zorro
Z
pi_220820143
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:28 schreef heywoodu het volgende:
08.45 - Verstappen ingestapt
11.10 - Verstappen stapt uit, Juncadella stapt in
13.15 - Juncadella stapt uit, Verstappen stapt in

Denk ik dan :P
Al besproken
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220820148
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:29 schreef Zorro het volgende:

[..]
Al besproken
Hoe vaak besproken?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 09:29:59 #32
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220820152
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:28 schreef heywoodu het volgende:
08.45 - Verstappen ingestapt
11.10 - Verstappen stapt uit, Juncadella stapt in
13.15 - Juncadella stapt uit, Verstappen stapt in

Denk ik dan :P
Kan ik me wel in vinden dit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 09:30:27 #33
842 Zorro
Z
pi_220820157
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:29 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Hoe vaak besproken?
Ruim voldoende


Maar nog geen 450 keer, dus het is nog niet fantastisch
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 09:32:44 #34
284411 crew  heywoodu
pi_220820171
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:29 schreef Zorro het volgende:

[..]
Al besproken
Nu is er een officieel tijdschema.
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 09:32:52 #35
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220820173
Verstapten!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 09:33:32 #36
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820178
Voorsprong loopt weer wat op.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 09:33:43 #37
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820179
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nu is er een officieel tijdschema.
Link?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 09:34:20 #38
284411 crew  heywoodu
pi_220820187
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:33 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Link?
Hier te vinden.
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 09:34:51 #39
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220820192
quote:
9s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hier te vinden.
Ik tikte ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220820196
Biertje erbij, broodje erbij, helemaal ready :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 17 mei 2026 @ 09:35:25 #41
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220820200
Dat brood was hard :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220820205
Geweldig _O-
  zondag 17 mei 2026 @ 09:36:54 #43
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820212
quote:
9s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hier te vinden.
-O-

Like verwijderd. :P
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 09:38:05 #44
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220820220
Zijn de braadworsten al op?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 09:39:06 #45
284411 crew  heywoodu
pi_220820226
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
Zijn de braadworsten al op?
Ik zit er wel ernstig over na te denken de kipschnitzels zo even in de pan te gooien :@
pi_220820231
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik zit er wel ernstig over na te denken de kipschnitzels zo even in de pan te gooien :@
Gewoon doen. *O*
Ik heb net croissantjes gehad en een sloot koffie.
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 09:40:01 #47
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220820235
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik zit er wel ernstig over na te denken de kipschnitzels zo even in de pan te gooien :@
Ik hou het nog even bij brinta
  zondag 17 mei 2026 @ 09:42:01 #48
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220820245
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik zit er wel ernstig over na te denken de kipschnitzels zo even in de pan te gooien :@
worst met curry voor mij :D
geen sauerkraut meer helaas
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 09:43:06 #49
842 Zorro
Z
pi_220820253
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nu is er een officieel tijdschema.
Oh dan ben ik het er officieel mee eens :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 17 mei 2026 @ 09:43:54 #50
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220820261
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:42 schreef wdn het volgende:

[..]
worst met curry voor mij :D
geen sauerkraut meer helaas
beetje kerrypoeder erbij
Drop you like an ill, bad habit
pi_220820262
Ik zit gewoon lekker aan een koffie. Slowcooker staat te pruttelen voor wat pulled pork, maar dat duurt nog een uurtje of 8. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 09:44:17 #52
284411 crew  heywoodu
pi_220820265
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:43 schreef Monolith het volgende:
Ik zit gewoon lekker aan een koffie. Slowcooker staat te pruttelen voor wat pulled pork, maar dat duurt nog een uurtje of 8. :P
Dat klinkt ook niet verkeerd :o

De pulled pork dan, koffie wel.
pi_220820269
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:43 schreef Monolith het volgende:
Ik zit gewoon lekker aan een koffie. Slowcooker staat te pruttelen voor wat pulled pork, maar dat duurt nog een uurtje of 8. :P
Kan je hier wat van die pulled pork opsturen?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 09:45:23 #54
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220820277
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:44 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Kan je hier wat van die pulled pork opsturen?
:9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 09:46:48 #55
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220820285
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:43 schreef Monolith het volgende:
Ik zit gewoon lekker aan een koffie. Slowcooker staat te pruttelen voor wat pulled pork, maar dat duurt nog een uurtje of 8. :P
PM even iedereen je adres.
8 uur dat redden we wel lijkt me.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220820310
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:46 schreef wdn het volgende:

[..]
PM even iedereen je adres.
8 uur dat redden we wel lijkt me.
Fok meet! *O*
pi_220820316
Ik ben op dieet, heb je ook iets wat kippig is?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 17 mei 2026 @ 09:49:57 #58
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820333
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:49 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Fok meet! *O*
Dat zou betekenen dat ik van mijn zolderkamer af moet. ;(
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 09:51:50 #59
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220820377
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:49 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Fok meet! *O*
Oeh :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220820404
Ik schakel net in en zie dat ze een motorblok wisselen tijdens de race. Dat lijkt me niet geheel normaal of iets wat standaard gebeurt tijdens een 24 uurs race. Of wel?
  zondag 17 mei 2026 @ 09:53:06 #61
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820415
Verstappen is wel weer lekker bezig.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 09:55:00 #62
174756 Rnie
& Bert
pi_220820464
Wie doet eigenlijk de laatste stint?
De enige echte.
  zondag 17 mei 2026 @ 09:56:26 #63
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820505
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:55 schreef Rnie het volgende:
Wie doet eigenlijk de laatste stint?
We gaan er vanuit dat dat Verstappen is.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220820519
Is er een minimum tijd die een pitstop moet duren?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 09:58:34 #65
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820536
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:57 schreef raptorix het volgende:
Is er een minimum tijd die een pitstop moet duren?
ja
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 09:59:09 #66
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220820550
Reed ie nou te vroeg de pit uit volgens die graphic?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 09:59:21 #67
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220820556
was op het randje
  zondag 17 mei 2026 @ 09:59:35 #68
174756 Rnie
& Bert
pi_220820564
Insane hoe verstappen bij de mandatory pitstop tijd EXACT op 0:00 over de witte lijn rijdt. Wagen #80 was 8 seconden langzamer waardoor de achterstand nu 20 seconden is _O_
De enige echte.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 09:59:36 #69
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820565
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Reed ie nou te vroeg de pit uit volgens die graphic?
ja
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 09:59:56 #70
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220820568
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Reed ie nou te vroeg de pit uit volgens die graphic?
Dat idee had ik ook.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 17 mei 2026 @ 09:59:59 #71
174756 Rnie
& Bert
pi_220820569
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Reed ie nou te vroeg de pit uit volgens die graphic?
Hij ging wat mij betreft op exact 0:00 over de witte lijn.
De enige echte.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:00:39 #72
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220820576
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:57 schreef raptorix het volgende:
Is er een minimum tijd die een pitstop moet duren?
ja :P
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 10:01:38 #73
842 Zorro
Z
pi_220820592
De vraag is hoe nauwkeurig die graphic is, het is geen officiele waarneming toch, gewoon een klok door de tv geplaatst? Dus dat klopt aardig maar niet op de tiende seconde af lijkt me.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 17 mei 2026 @ 10:02:03 #74
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220820597
Wie gaat de laatste stint doen voor team VER eigenlijk?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:02:15 #75
284411 crew  heywoodu
pi_220820598
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:49 schreef raptorix het volgende:
Ik ben op dieet, heb je ook iets wat kippig is?
Ik heb dus twee kipschnitzels.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:02:25 #76
174756 Rnie
& Bert
pi_220820599
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:59 schreef Rnie het volgende:

[..]
Hij ging wat mij betreft op exact 0:00 over de witte lijn.
i stand corrected....0:06 ;(
De enige echte.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:02:25 #77
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820600
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:01 schreef Zorro het volgende:
De vraag is hoe nauwkeurig die graphic is, het is geen officiele waarneming toch, gewoon een klok door de tv geplaatst? Dus dat klopt aardig maar niet op de tiende seconde af lijkt me.
op de duitse stream werd een opmerking gemaakt dat ook zij ergens -0.05 zagen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:02:32 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220820603
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:01 schreef Zorro het volgende:
De vraag is hoe nauwkeurig die graphic is, het is geen officiele waarneming toch, gewoon een klok door de tv geplaatst? Dus dat klopt aardig maar niet op de tiende seconde af lijkt me.
Zou wel een grove fout zijn als ze hem te snel hebben laten gaan
  zondag 17 mei 2026 @ 10:03:09 #79
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820611
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:02 schreef Rnie het volgende:

[..]
i stand corrected....0:06 ;(
Tjongejonge, morgen naar specsavers dus.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 10:04:09 #80
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220820622
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:02 schreef Rnie het volgende:

[..]
i stand corrected....0:06 ;(
Maakt niet uit maat, iedereen zit er weleens naast.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:04:41 #81
284411 crew  heywoodu
pi_220820628
Zit Verstappen nou in de problemen dan? Engelse commentator heeft het er niet over :o
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 10:04:53 #82
842 Zorro
Z
pi_220820633
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:04 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Maakt niet uit maat, iedereen zit er weleens naast.
Als je dat maar niet op het toilet doet
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:05:25 #83
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820641
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:04 schreef heywoodu het volgende:
Zit Verstappen nou in de problemen dan? Engelse commentator heeft het er niet over :o
op de duitse zijn ze ineens een hele beschouwing aan het doen zonder livebeelden dus ook geen idee of het er daar nog over gaat
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:05:40 #84
174756 Rnie
& Bert
pi_220820647
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:03 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Tjongejonge, morgen naar specsavers dus.
De enige echte.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 10:05:41 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220820648
Ik zag nu weer een auto te vroeg over de lijn gaan, dus zal wel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:06:12 #86
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220820656
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:04 schreef Zorro het volgende:

[..]
Als je dat maar niet op het toilet doet
Iedereen pist wel eens naast de pot.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:06:38 #87
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820664
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag nu weer een auto te vroeg over de lijn gaan, dus zal wel.
ik dacht het ook al eerder te zien gisteren of afgelopen nacht... maar toen werd er niets over genoemd dus ik dacht dat ik het fout had gezien
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:07:23 #88
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820676
24 seconden al. :o
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 10:07:35 #89
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220820680
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:07:38 #90
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220820681
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:06 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik dacht het ook al eerder te zien gisteren of afgelopen nacht... maar toen werd er niets over genoemd dus ik dacht dat ik het fout had gezien
Ja, ik zag dat vannacht ook. Maar ik ging er gewoon vanuit dat ik niet snap hoe het precies gerekend wordt.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 17 mei 2026 @ 10:08:06 #91
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220820687
Verstappen heeft al bijna weer 5 seconden gepakt sinds die pitstop _O_
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:08:10 #92
284411 crew  heywoodu
pi_220820690
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:06 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik dacht het ook al eerder te zien gisteren of afgelopen nacht... maar toen werd er niets over genoemd dus ik dacht dat ik het fout had gezien
In elk geval nog geen bericht over de #3 bij de meldingen
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:08:23 #93
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820695
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:07 schreef Jane het volgende:

[..]
Ja, ik zag dat vannacht ook. Maar ik ging er gewoon vanuit dat ik niet snap hoe het precies gerekend wordt.
idem, maar nu zeiden ze er bij de duitsers wat over dus ja dan blijken mijn ogen toch niet zo slecht
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 10:09:21 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220820705
#80 under investigation
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220820708
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:09 schreef Nattekat het volgende:
#80 under investigation
Voor wat?
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 10:10:03 #96
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220820711
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:09 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Voor wat?
Te hard onder geel
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220820720
Opeens is het behoorlijk druk met de meldingen
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
pi_220820728
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:09 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Voor wat?
# 80 under investigation - code 60
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 10:11:20 #99
842 Zorro
Z
pi_220820729
Waar staan die meldingen?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220820733
Waar kan ik die meldingen zien? Heeft iemand een linkje?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:11:28 #101
284411 crew  heywoodu
pi_220820734
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:09 schreef Nattekat het volgende:
#80 under investigation
Van 20 minuten geleden, benieuwd of ze ook 'no further action' melden :P
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:11:40 #102
284411 crew  heywoodu
pi_220820736
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:11 schreef ZombieQueen het volgende:
Waar kan ik die meldingen zien? Heeft iemand een linkje?
https://livetiming.azurewebsites.net/events/50/results

En dan bij messages
  zondag 17 mei 2026 @ 10:11:52 #103
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220820740
Die Lamborghini hangt grotendeels nog met tape aan elkaar.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220820744
Die #130 is meer ducttape dan auto.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:12:20 #105
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820751
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:10 schreef dirkie001 het volgende:
Opeens is het behoorlijk druk met de meldingen
wat niet heel vreemd is als het om te snel onder geel ging. want daar wordt veel en goed bij in de gaten gehouden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 10:12:51 #106
842 Zorro
Z
pi_220820763
quote:
Dat scherm had ik de hele tijd al open, maar die hele "Messages" tab over het hoofd gezien _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220820771
dubbel
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:13:20 #108
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820773
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:12 schreef ZombieQueen het volgende:
Die #130 is meer ducttape dan auto.
duct tape, keilbouten en broesliem
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:14:00 #109
284411 crew  heywoodu
pi_220820785
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:12 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dat scherm had ik de hele tijd al open, maar die hele "Messages" tab over het hoofd gezien _O-
Je hebt dus ook statistieken, waar je bijvoorbeeld kunt zien dat de laatste keer dat een andere auto dan een Mercedes op kop reed ronde 36 was, dat is al even geleden, en dat de #3 al 55 ronden op kop rijdt...een uur of 8 inmiddels dus :D
  zondag 17 mei 2026 @ 10:15:20 #110
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220820813
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Je hebt dus ook statistieken, waar je bijvoorbeeld kunt zien dat de laatste keer dat een andere auto dan een Mercedes op kop reed ronde 36 was, dat is al even geleden, en dat de #3 al 55 ronden op kop rijdt...een uur of 8 inmiddels dus :D
Sinds Verstappen vannacht de leiding pakte dus.
M.a.w., ik heb niks gemist. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 17 mei 2026 @ 10:16:11 #111
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220820834
Wat is het record aantal ronden in deze 24u?
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:16:23 #112
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820840
quote:
09:52:32 # 80 under investigation - code 60
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:16:58 #113
284411 crew  heywoodu
pi_220820857
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:16 schreef Twieki het volgende:
Wat is het record aantal ronden in deze 24u?
162
https://en.wikipedia.org/wiki/2023_24_Hours_of_N%C3%BCrburgring
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:17:01 #114
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820858
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:17:29 #115
48000 Vlinder
Vlinder
pi_220820867
Goeiemorgen! *O*

[ Bericht 10% gewijzigd door Vlinder op 17-05-2026 10:34:12 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 17 mei 2026 @ 10:17:48 #116
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820873
Die maken geen grappen:

10:17:09 # 320 non respect of code 60, time penalty 45 sec
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:18:26 #117
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820886
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Die maken geen grappen:

10:17:09 # 320 non respect of code 60, time penalty 45 sec
t zijn dan ook Duitsers he
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220820888
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Die maken geen grappen:

10:17:09 # 320 non respect of code 60, time penalty 45 sec
Duitsers maken geen grappen hiermee
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  zondag 17 mei 2026 @ 10:18:34 #119
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220820889
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Die maken geen grappen:

10:17:09 # 320 non respect of code 60, time penalty 45 sec
Tot die conclusie kwam Timo Glock ook.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:18:58 #120
284411 crew  heywoodu
pi_220820899
Als ze nu zonder noemenswaardige problemen door blijven rijden, komen ze zo rond de 155-157 ronden uit, geen nieuw record dus :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:19:23 #121
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820905
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
zelf even google aangeslingerd; voor de mede geïnteresseerden.
quote:
Glock moet nu een aanvraag tot herstel indienen en de verplichte e-learningcursus opnieuw volgen om zijn licentie terug te krijgen en aan de volgende race deel te kunnen nemen. Zijn teamgenoten Martin Kirchhoffer, Ben Dörr en Timo Scheider mochten de 24 uur wel vervolgen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 10:19:28 #122
842 Zorro
Z
pi_220820907
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Je hebt dus ook statistieken, waar je bijvoorbeeld kunt zien dat de laatste keer dat een andere auto dan een Mercedes op kop reed ronde 36 was, dat is al even geleden, en dat de #3 al 55 ronden op kop rijdt...een uur of 8 inmiddels dus :D
In 2016 reed Toyota ook wel zolang op kop in Le Mans tot de laatste ronde
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220820908
Bikkel kindjes :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220820909
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
Ik las iets over e-learning en nog iets. Hij kan het wel weer opnieuw behalen.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:19:50 #125
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820912
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
Licentie is niet definitief ingetrokken.

https://autosport.headlin(...)4385#google_vignette
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:19:52 #126
284411 crew  heywoodu
pi_220820914
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
Hij is niet voorgoed geschorst, maar moet dan weer opnieuw beginnen (tenzij het kwijtraken van de licentie terug is gedraaid, daar heerst nog onduidelijkheid over).

Wellicht met een schorsing van X maanden waarin je het niet mag proberen, maar daarna mag het gewoon weer :P
pi_220820915
08:08:08 #480 non respect of code 60 - time penalty 85 sec and 2 DMSB points

is ook niet grappig
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 10:19:53 #128
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220820916
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:19 schreef Zorro het volgende:

[..]
In 2016 reed Toyota ook wel zolang op kop in Le Mans tot de laatste ronde
Hé, wil je dit niet doen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:20:01 #129
284411 crew  heywoodu
pi_220820919
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:18 schreef dirkie001 het volgende:

[..]
Duitsers maken geen grappen
Correct
  zondag 17 mei 2026 @ 10:20:10 #130
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220820923
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:18 schreef Nizno het volgende:

[..]
t zijn dan ook Duitsers he
Ik heb gisteravond gezien hoe twee Oostenrijkse presentatoren grapjes probeerden te maken ;(, conclusie: het zijn reserveduitsers.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:20:38 #131
284411 crew  heywoodu
pi_220820930
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:19 schreef dirkie001 het volgende:
08:08:08 #480 non respect of code 60 - time penalty 85 sec and 2 DMSB points

is ook niet grappig
Maar de tijd waarop ze het melden wel :Y
  zondag 17 mei 2026 @ 10:21:02 #132
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820936
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:19 schreef Zorro het volgende:

[..]
In 2016 reed Toyota ook wel zolang op kop in Le Mans tot de laatste ronde
Jij bent vast leuk op feestjes. :{
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:21:06 #133
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820937
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:20 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar de tijd waarop ze het melden wel :Y
had de race op 8 augustus 2008 moeten zijn
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:21:10 #134
169715 Mano_
Manomanoman..
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:21:11 #135
284411 crew  heywoodu
pi_220820940
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Ik heb gisteravond gezien hoe twee Oostenrijkse presentatoren grapjes probeerden te maken, conclusie: het zijn reserveduitsers. ;(
Oostenrijkers die met charisma de wereld willen veroveren is vaak niet zo'n goed plan.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:21:50 #136
284411 crew  heywoodu
pi_220820953
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:21 schreef Nizno het volgende:

[..]
had de race op 8 augustus 2008 moeten zijn
Maar ja, dan hadden ze op donderdag moeten starten, dat is ook zo onhandig.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:22:19 #137
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:22:22 #138
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220820967
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar ja, dan hadden ze op donderdag moeten starten, dat is ook zo onhandig.
ik heb de kalender er niet bij gepakt.
hoe was het in 1908?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:23:07 #139
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220820979
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:22 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb de kalender er niet bij gepakt.
hoe was het in 1908?
19 juli was een mooie dag.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 10:23:46 #140
174756 Rnie
& Bert
pi_220820991
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:22 schreef Mano_ het volgende:
Hoe is het met de Dacia?
Nog heel.
De enige echte.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:24:05 #141
169715 Mano_
Manomanoman..
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:24:05 #142
284411 crew  heywoodu
pi_220820998
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:22 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik heb de kalender er niet bij gepakt.
hoe was het in 1908?
Je gelooft het niet, maar....precies hetzelfde :D

Dit is dan wel weer een mooi toeval dat je zo op de zondagochtend even mee pakt!

quote:
Op 8 augustus 1908 maakte Wilbur Wright zijn eerste openbare vlucht met het gemotoriseerde vliegtuig (de Wright Flyer) op de renbaan van Les Hunaudières in Le Mans, Frankrijk.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:25:00 #143
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821011
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Je gelooft het niet, maar....precies hetzelfde :D

Dit is dan wel weer een mooi toeval dat je zo op de zondagochtend even mee pakt!
[..]

en dat leren we op dde vroege zondagochtend allemaal dankzij die Duitsers zonder grappen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:25:02 #144
284411 crew  heywoodu
pi_220821012
Ze moeten de op plek 64 rijdende Dirk Vleugels in een Red Bull-auto zetten _O_
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 10:25:03 #145
842 Zorro
Z
pi_220821015
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Je gelooft het niet, maar....precies hetzelfde :D

Dit is dan wel weer een mooi toeval dat je zo op de zondagochtend even mee pakt!
[..]

En dat dan weer op Le Mans, dit kan geen toeval zijn.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:25:43 #146
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821026
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:25 schreef heywoodu het volgende:
Ze moeten de op plek 64 rijdende Dirk Vleugels in een Red Bull-auto zetten _O_
we maken er een petitie voor
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220821041
#3 word nu genoemd in de stream dat hij te snel de pit verliet. Straf is dan 30 seconden, maar is nog niet in onderzoek.
pi_220821045
quote:
9s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Oostenrijkers die met charisma de wereld willen veroveren is vaak niet zo'n goed plan.
Oostenrijkers vind ik nog wel grappig als je naar het groot Duits Rijk kijkt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220821073
Japanners zouden weer met Wankelmotor moeten gaan rijden :)

Bekijk deze YouTube-video
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 17 mei 2026 @ 10:31:24 #150
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220821077
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:26 schreef ZombieQueen het volgende:
#3 word nu genoemd in de stream dat hij te snel de pit verliet. Straf is dan 30 seconden, maar is nog niet in onderzoek.
De voorsprong is gelukkig nu ook meer dan 30 seconden. :X
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:33:23 #151
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821119
477 heeft wel een erg mooie rechter voorband
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:36:53 #152
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821185
Het blijven wel Duitsers:

10:22:19 # 949,# 420 under investigation -cousing a collision

:D
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 10:37:45 #153
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821204
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:31 schreef Jane het volgende:

[..]
De voorsprong is gelukkig nu ook meer dan 30 seconden. :X
# 80 krijgt ook wel straf. Dan zou de voorsprong alsnog met 15 seconden groeien.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:38:01 #154
284411 crew  heywoodu
pi_220821209
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Het blijven wel Duitsers:

10:22:19 # 949,# 420 under investigation -cousing a collision

:D
Zeker wiet gerookt.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:38:22 #155
284411 crew  heywoodu
pi_220821214
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:37 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
# 80 krijgt ook wel straf. Dan zou de voorsprong alsnog met 15 seconden groeien.
Wel een beetje schandalig als ze drie kwartier wachten met zo'n straf uitdelen.
pi_220821227
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:37 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
# 80 krijgt ook wel straf. Dan zou de voorsprong alsnog met 15 seconden groeien.
denk het niet meer
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  zondag 17 mei 2026 @ 10:40:04 #157
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821250
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wel een beetje schandalig als ze drie kwartier wachten met zo'n straf uitdelen.
Dat is voortdurend, zie #977 zonet ook weer.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 10:40:15 #158
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220821254
Verstappen zat net een hele tijd achter een rode auto. Zijn er regels voor wanneer je snellere auto’s moet voorlaten? Het is dus niet zo dat je iedereen maar voor moet laten als je gelapt bent?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:40:48 #159
284411 crew  heywoodu
pi_220821268
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:40 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat is voortdurend, zie #977 zonet ook weer.
Schandalig. Waar is de Blitzkriegmentaliteit :(
  zondag 17 mei 2026 @ 10:41:23 #160
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821279
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:40 schreef Zwansen het volgende:
Verstappen zat net een hele tijd achter een rode auto. Zijn er regels voor wanneer je snellere auto’s moet voorlaten? Het is dus niet zo dat je iedereen maar voor moet laten als je gelapt bent?
Volgens mij is er niet zoiets als een blauwe vlag en is het aan de snellere om in te halen.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:41:31 #161
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821280
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Schandalig. Waar is de Blitzkriegmentaliteit :(
#164 ook 45 seconden, die hebben daar bijna een uur op moeten wachten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 10:41:50 #162
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821282
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:40 schreef Zwansen het volgende:
Verstappen zat net een hele tijd achter een rode auto. Zijn er regels voor wanneer je snellere auto’s moet voorlaten? Het is dus niet zo dat je iedereen maar voor moet laten als je gelapt bent?
Nee, het inhalen is het probleem voor degene die in wil halen en mag in principe gewoon op de lijn blijven.
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:41:57 #163
284411 crew  heywoodu
pi_220821284
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:41 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Volgens mij is er niet zoiets als een blauwe vlag en is het aan de snellere om in te halen.
Er worden blauwe vlaggen gezwaaid, die zie ik namelijk, maar ik denk dat het wellicht zoals in de VS meer iets is als 'let even op' ipv een verplichting :P
  zondag 17 mei 2026 @ 10:42:21 #164
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821288
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Er worden blauwe vlaggen gezwaaid, die zie ik namelijk, maar ik denk dat het wellicht zoals in de VS meer iets is als 'let even op' ipv een verplichting :P
Ja, ik bedoel zoals in de F1 :P
  zondag 17 mei 2026 @ 10:42:25 #165
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821290
Nou ja je moet zel wel voor laten, maar je hoeft niet van de lijn
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 10:42:34 #166
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220821292
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:41 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Volgens mij is er niet zoiets als een blauwe vlag en is het aan de snellere om in te halen.
Ah, ok. Maar sommigen die gaan heel bewust aan de kant met knipperlichten aan en sommigen vinden het misschien leuk om even tegen Max te racen.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:43:28 #167
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821300
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:42 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ah, ok. Maar sommigen die gaan heel bewust aan de kant met knipperlichten aan en sommigen vinden het misschien leuk om even tegen Max te racen.
Afhankelijk van waar je bent op de baan kan het aan de kant gaan tijd kosten en niet iedereen ziet dat zitten denk ik.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:43:41 #168
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821302
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:42 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ah, ok. Maar sommigen die gaan heel bewust aan de kant met knipperlichten aan en sommigen vinden het misschien leuk om even tegen Max te racen.
Dat met die knipperlichten is dus een afspraak/regel, ik rij mijn lijn en wijs aan waar ik heen ga zodat jij als snellere er aan de anderekant voorbij kunt
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 10:44:38 #169
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220821309
ging Olsen nu bijna de lucht in?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 17 mei 2026 @ 10:44:52 #170
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821313
Een paard in galop
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 10:45:12 #171
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220821317
#3 wel wat tijd verloren nu
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 17 mei 2026 @ 10:45:40 #172
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821324
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:44 schreef chufi het volgende:
ging Olsen nu bijna de lucht in?
Ja, bijna airborne.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 10:46:42 #173
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821333
#3 nog steeds geen melding van under investigation.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 10:46:45 #174
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821335
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:45 schreef Jane het volgende:
#3 wel wat tijd verloren nu
Valt mee is allemaal verkeer.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:47:31 #175
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821339
ik ga maar eens kijken of er wat te ontbijten valt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:47:55 #176
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821340
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:46 schreef TweedeKlum het volgende:
#3 nog steeds geen melding van under investigation.
Nee dat zit gewoon goed. anders was dat meteen wel gemeld via de sensoren/transponder.
Max heeft ook gewoon een lampje dat hij mag wegrijden en een klokje die aftelt wanneer hij uit de pits kan/gaat rijden. Dus die heeft gewoon pas op het gas getrapt bij lampje groen.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 10:48:29 #177
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821344
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:44 schreef chufi het volgende:
ging Olsen nu bijna de lucht in?
Dat is wel eens gruwelijk mis gegaan. Volgens mij in 2015, daarna is er een poos een maximale snelheid geweest op dat stuk.
Op Le Mans zijn ook auto's gaan vliegen.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:49:16 #178
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821351
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:48 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Dat is wel eens gruwelijk mis gegaan. Volgens mij in 2015, daarna is er een poos een maximale snelheid geweest op dat stuk.
Op Le Mans zijn ook auto's gaan vliegen.
Ook hebben ze flugplatz aangepast om die reden.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 10:49:39 #179
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821356
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:48 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Dat is wel eens gruwelijk mis gegaan. Volgens mij in 2015, daarna is er een poos een maximale snelheid geweest op dat stuk.
Op Le Mans zijn ook auto's gaan vliegen.
Kan Verstappen over meepraten hoe goed de oplossing werkt :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:50:12 #180
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821359
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Kan Verstappen over meepraten hoe goed de oplossing werkt :P
Ja, die heeft ook een sprongetje gemaakt toch?
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 10:50:39 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821366
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:50 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ja, die heeft ook een sprongetje gemaakt toch?
Jep. Die was zeker gaan vliegen zonder de veiligheidssnufjes.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:51:05 #182
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821369
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:50 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ja, die heeft ook een sprongetje gemaakt toch?
ja als hij daar de vangrail had geraakt, was het internet ontploft (in engeland)
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 10:51:06 #183
284411 crew  heywoodu
pi_220821370
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:46 schreef TweedeKlum het volgende:
#3 nog steeds geen melding van under investigation.
Volgens de coureur die in de cabine bij de Engelse commentator zit kan dat betekenen dat ze mazzel hebben of dat de stewards simpelweg druk zijn en ze dus geen mazzel hebben.

Nuttige inzichten.
pi_220821377
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:51 schreef pmponer het volgende:

[..]
ja als hij daar de vangrail had geraakt, was het internet ontploft (in engeland)
Die moeten hun 1 punt bij het ESF nog verwerken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 17 mei 2026 @ 10:52:26 #185
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821379
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:51 schreef pmponer het volgende:

[..]
ja als hij daar de vangrail had geraakt, was het internet ontploft (in engeland)
Dan had Sky weer materiaal voor een kerstkaartje gehad.
  zondag 17 mei 2026 @ 10:52:57 #186
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821380
Hier zijn ze pissig op:

10:52:29 #50 non respect of code 60 - time penalty 81 sec and 2 DMSB points
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 10:53:41 #187
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821384
Het is een team effort, maar Max pakt in elke stint toch wel meer tijd dan de anderen
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:53:57 #188
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821385
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Die moeten hun 1 punt bij het ESF nog verwerken.
ow god dan is Graham ook weer heel vrolijk geweest
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 10:54:45 #189
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821390
:W
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 10:55:08 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821392
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Die moeten hun 1 punt bij het ESF nog verwerken.
Het gebeurde daarvoor.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 10:55:10 #191
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821393
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Hier zijn ze pissig op:

10:52:29 #50 non respect of code 60 - time penalty 81 sec and 2 DMSB points
Wie en waarom?
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:55:26 #192
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821395
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:55 schreef pmponer het volgende:

[..]
Wie en waarom?
geen respect voor geel
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220821396
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:53 schreef Nizno het volgende:

[..]
ow god dan is Graham ook weer heel vrolijk geweest
Het is eins punt geworden voor de UK.

Bekijk deze YouTube-video
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220821398
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
:W
:W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 17 mei 2026 @ 10:56:04 #195
169715 Mano_
Manomanoman..
  zondag 17 mei 2026 @ 10:56:17 #196
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821402
Nou, zoveel ruimte hoef je ook niet te maken, Dacia :D
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:56:24 #197
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821403
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het is eins punt geworden voor de UK.

Bekijk deze YouTube-video
ja ik had toen jullie hier kwamen roepen dat UK op kwam even gekeken.. einz zwei polizei en de pizza salami
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220821404
de dacia maakte mooi ruimte voor de snellere auto
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 10:57:29 #199
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821411
Ik ga een dacia kopen, ik ben om
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 10:57:53 #200
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821413
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:57 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga een dacia kopen, ik ben om
Ik heb er al 10 jaar 1 het is geweldig!
Hoewel onze Logan wat trager is dan deze.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220821415
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:57 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga een dacia kopen, ik ben om
Om te gaan racen?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:58:10 #202
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821417
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:57 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga een dacia kopen, ik ben om
duster
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 10:58:52 #203
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821419
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:58 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Om te gaan racen?
Beetje :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 10:59:08 #204
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821420
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:58 schreef Nizno het volgende:

[..]
duster
Vind ik sowieso geen lelijk model
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 10:59:23 #205
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220821423
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:57 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga een dacia kopen, ik ben om
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 17 mei 2026 @ 10:59:26 #206
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821424
Zag ik daar druppels op de lens?
  zondag 17 mei 2026 @ 10:59:31 #207
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821425
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:58 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Om te gaan racen?
Met de standaard Logan doe je van 0-100 in 3 dagen
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 10:59:44 #208
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821428
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:59 schreef Mano_ het volgende:
Zag ik daar druppels op de lens?
ja
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220821432
Die m3 touirng #81 is toch ook wel een gave bak, als je bedenkt dat die eigenlijk als 1 april grap begonnen is.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:01:53 #210
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821443
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:00 schreef Donderkonijn het volgende:
Die m3 touirng #81 is toch ook wel een gave bak, als je bedenkt dat die eigenlijk als 1 april grap begonnen is.
Ja en die inhaalactie op de #3 komt wel in de highlights.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 11:02:04 #211
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821444
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:58 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Om te gaan racen?
In de Junkyard race ^O^
https://www.jyr.nl/
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:02:39 #212
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821451
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:01 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja en die inhaalactie op de #3 komt wel in de highlights.
de motorkap van Sims ook
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:03:09 #213
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821452
Ze zijn wel consequent :D

11:01:51 #949 cousing a collison - time penalty 10 sec
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220821454
Ik weet niet of deze al besproken is:

Bekijk deze YouTube-video
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:03:56 #215
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220821457
Soooooow :o
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 17 mei 2026 @ 11:04:04 #216
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220821458
WTF!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:05:17 #217
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821464
Altijd weer die #44.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 17 mei 2026 @ 11:05:48 #218
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220821469
Fooooookking hell wat kwam hij daar goed weg zeg.

Wat een klootzak ook die gele porsche. Sukkel houdt de leider op en beukt iemand anders gewoon er af.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:06:18 #219
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821471
Max de pits in
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:06:34 #220
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220821473
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:08:15 #221
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821482
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Altijd weer die #44.
Vervloekt nummer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:09:15 #222
169715 Mano_
Manomanoman..
  zondag 17 mei 2026 @ 11:09:15 #223
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220821488
3e stint voor Max?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:09:26 #224
284411 crew  heywoodu
pi_220821489
Huh, Verstappen blijft zitten? Dan gaat hij over de 150 minuten heen in elk geval.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:09:28 #225
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220821491
Nee hij is er uit
  zondag 17 mei 2026 @ 11:09:36 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220821492
49 seconden
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:09:42 #227
284411 crew  heywoodu
pi_220821494
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:09 schreef Evenstar het volgende:
Nee hij is er uit
Ja, foutje bij de graphics zou logischer zijn in elk geval :P
  zondag 17 mei 2026 @ 11:09:43 #228
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821495
Wel oppassen met die breekbare fietsen :X
  zondag 17 mei 2026 @ 11:09:58 #229
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220821496
Max bijna van de baan gebeukt :o
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 17 mei 2026 @ 11:10:00 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220821498
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:09 schreef heywoodu het volgende:
Huh, Verstappen blijft zitten? Dan gaat hij over de 150 minuten heen in elk geval.
Nee toch, hij zit net met Michelin te lullen
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:10:09 #231
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821499
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:09 schreef heywoodu het volgende:
Huh, Verstappen blijft zitten? Dan gaat hij over de 150 minuten heen in elk geval.
we zagen hem lopen nadat hij de auto uit was
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:10:32 #232
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821501
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:06 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kwam hij goed weg zeg
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:10:43 #233
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821505
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:09 schreef Stoorzendert het volgende:
Max bijna van de baan gebeukt :o
Ik was net koffie zetten :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220821506
#82 ging er stevig in
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  zondag 17 mei 2026 @ 11:10:51 #235
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220821508
Ah, graphics aangepast. Het is JUN
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 17 mei 2026 @ 11:11:27 #236
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821527
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik was net koffie zetten :(
Ik deel in je smart, heb het ook niet gezien ;(
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:11:29 #237
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821530
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:09 schreef Tarado het volgende:
49 seconden
No risk, full push.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:11:31 #238
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220821533
Gaat Verstappen de laatste stint ook rijden?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:11:33 #239
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220821535
20 uur racen, geen fouten maken en dan zo'n idioot bijna alles verpest ....
  zondag 17 mei 2026 @ 11:11:45 #240
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220821542
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaat Verstappen de laatste stint ook rijden?
Ja, Juncadella eerst en dan maakt VER het af.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:11:51 #241
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821547
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:10 schreef Jane het volgende:
Ah, graphics aangepast. Het is JUN
Die kan ook wel racen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:11:56 #242
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220821551
Max gaat laatste 60-80 minuten zitten. Hij gaat normaalgesproken finishen.

Bron: Juncadella bij Viaplee.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:12:02 #243
284411 crew  heywoodu
pi_220821554
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:10 schreef Jane het volgende:
Ah, graphics aangepast. Het is JUN
Om 11.10 (ongeveer), precies volgens het officiële tijdschema.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:12:11 #244
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220821556
47 seconden los.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:12:20 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821561
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:11 schreef Evenstar het volgende:
20 uur racen, geen fouten maken en dan zo'n idioot bijna alles verpest ....
Estre ging er ook af door een plas olie waar ie door een achterblijver doorheen moest.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:12:31 #246
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220821567
Engels zal nu wel wat inlopen denk ik.
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:12:34 #247
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821571
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
47 seconden los.
Nog wel lang te gaan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:12:59 #248
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821580
Ik ben even een paar minuten weg en Verstappen heeft ineens 15 seconden gepakt :o
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:13:11 #249
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821585
twitter
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:13:12 #250
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220821586
Juncadella in clean air
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:13:36 #251
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821595
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:12 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ben even een paar minuten weg en Verstappen heeft ineens 15 seconden gepakt :o
Dat kwam door de crash voor zijn neus waarbij Engel veel meer voor af moest remmen
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 11:13:39 #252
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220821597
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:12 schreef Evenstar het volgende:
Engels zal nu wel wat inlopen denk ik.
Juncadella is ook geen pannenkoek. Zijn eerdere stints waren gewoon goed.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 17 mei 2026 @ 11:14:02 #253
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821606
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:13 schreef Nizno het volgende:
[ x ]
Het Verstappeneffect.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:14:09 #254
284411 crew  heywoodu
pi_220821611
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik was net koffie zetten :(
Gelukkig is elke stream prima terugspoelbaar.
pi_220821612
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaat Verstappen de laatste stint ook rijden?
quote:
Max Verstappen gaat onder normale omstandigheden de race uitrijden voor het team. De Nederlander zal zo uit zijn auto stappen en het stuurtje geven aan Daniel Juncadella. Hij krijgt dan ongeveer tweeënhalf uur in de Mercedes. ,,Daarna stapt Max weer in voor de laatste anderhalf uur", zo geeft Juncadella aan
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:15:03 #256
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821633
Een aantal coureurs te snel in de pits gegaan _O-

11:14:26 # 82 non respect of speed limit in pit lane, time penalty 30 sec
11:12:56 # 11 non respect of speed limit in pit lane, time penalty 60 sec
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:15:08 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821635
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gelukkig is elke stream prima terugspoelbaar.
Ik zit op de bank op de tv te kijken. Terugzoeken is nogal een uitdaging :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:15:15 #258
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220821636
Wow. De Lambo heeft een 8:08 gereden 😱 dat is wel heel wild
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:15:32 #259
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821639
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zit op de bank op de tv te kijken. Terugzoeken is nogal een uitdaging :@
daar heb ik gewoon een afstandsbediening voor
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220821640
de dacia op 116 algemeen :)
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:15:46 #261
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220821641
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:14 schreef Marcoss het volgende:

[..]
[..]

Dan zal die wel winnen waarschijnlijk
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:16:00 #262
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821643
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:15 schreef Nizno het volgende:

[..]
daar heb ik gewoon een afstandsbediening voor
Ik blijf liever gewoon live kijken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:16:10 #263
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821645
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:15 schreef Peterselieman het volgende:
Een aantal coureurs te snel in de pits gegaan _O-

11:14:26 # 82 non respect of speed limit in pit lane, time penalty 30 sec
11:12:56 # 11 non respect of speed limit in pit lane, time penalty 60 sec
60 seconden ook :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:16:20 #264
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821649
een bank op de tv zetten is trouwens niet het
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik blijf liever gewoon live kijken.
dan niet mauwen dat het een uitdaging is
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:16:34 #265
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220821651
Wel apart dat die gap steeds onder een minuut lijkt te blijven
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:16:52 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220821654
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:16 schreef Nizno het volgende:
een bank op de tv zetten is trouwens niet het
[..]
dan niet mauwen dat het een uitdaging is
Gaat toch een stuk makkelijker op de pc.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:16:57 #267
284411 crew  heywoodu
pi_220821655
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zit op de bank op de tv te kijken. Terugzoeken is nogal een uitdaging :@
Ik zit ook op de bank. Ik heb een afstandsbediening. Machtig mooi.

Net even teruggekeken, kostte me 20 seconden, boh.
  zondag 17 mei 2026 @ 11:17:41 #268
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821660
Zat even terug te spoelen, maar was het met die gele Porsche? De Engelse stream gaat dan over naar een compilatie van de nacht/ochtend..
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:17:51 #269
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821662
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Gaat toch een stuk makkelijker op de pc.
https://www.threads.com/@s2silverr/post/DYbyIZqk_nr
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:18:19 #270
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220821666
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:16 schreef Nizno het volgende:
een bank op de tv zetten is trouwens niet het
[..]
dan niet mauwen dat het een uitdaging is
Hoe kan je nou een bank op een tv zetten
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:18:46 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
  zondag 17 mei 2026 @ 11:18:49 #272
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:19:14 #273
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821681
twitter


voor de mensen die niet uit het topic willen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:20:05 #274
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220821693
Van 47 naar 36 in een paar minuten...
Huh?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 17 mei 2026 @ 11:20:11 #275
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821695
11:19:34 # 80 no further action
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:20:46 #276
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821703
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:20 schreef Red_85 het volgende:
Van 47 naar 36 in een paar minuten...
Huh?
Geen Max-effect ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:20:58 #277
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220821706
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:19 schreef Nizno het volgende:
[ x ]

voor de mensen die niet uit het topic willen
Tweet bestaat niet meer.

Ow, nu weer wel :?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:21:15 #278
284411 crew  heywoodu
pi_220821709
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:20 schreef Red_85 het volgende:
Van 47 naar 36 in een paar minuten...
Huh?
Bij rare schommelingen, die je echt constant hebt, ga ik er altijd maar van uit dat het te maken heeft met ongelukkig getimede achterblijvers, gele vlaggen etc :P
  zondag 17 mei 2026 @ 11:21:33 #279
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220821711
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wow. De Lambo heeft een 8:08 gereden 😱 dat is wel heel wild
Op zich wel jammer dat die zo snel niet meer echt mee deden, dat is wel de snelste auto
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:21:36 #280
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821712
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:20 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Tweet bestaat niet meer.
ja heb hem net aangepast.

geen idee wat er met die linkjes aan de hand is vandaag de dag

twitter
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220821722
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Geen Max-effect ;(
Ik denk dat Verstappen overgekwaliceerd is voor deze tak van autosport.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:22:20 #282
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821723
yelloly veroorzaakt yellow
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:22:25 #283
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821726
De tape hield het langer dan de motor..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220821729
Jaaa. Nederlandse officials weer genoemd door Kees *O*
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:22:46 #285
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220821731
Arme lambogreeny
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:23:06 #286
284411 crew  heywoodu
pi_220821735
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wow. De Lambo heeft een 8:08 gereden 😱 dat is wel heel wild
Net boven het raceronderecord van één of andere random dude in een Ferrari drie jaar geleden. Deze was wel mooier geweest op de lijst.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:23:22 #287
284411 crew  heywoodu
pi_220821737
quote:
80s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:17 schreef Mano_ het volgende:
Zat even terug te spoelen, maar was het met die gele Porsche? De Engelse stream gaat dan over naar een compilatie van de nacht/ochtend..
Zal zo even terugspoelen, ik heb een afstandsbediening dus dat is zo gepiept.
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:23:49 #288
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821744
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:22 schreef Nia het volgende:

[..]
Ik denk dat Verstappen overgekwaliceerd is voor deze tak van autosport.
Hij is overal voor overgekwalificeerd qua autosport :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:23:55 #289
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821745
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zal zo even terugspoelen, ik heb een afstandsbediening dus dat is zo gepiept.
ja gewoon even drukken op de knopjes en je bent zo teruggespoeld
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:24:08 #290
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821747
Mooi kan Dacia misschien nog een plekje pakken
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 11:24:17 #291
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220821749
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zal zo even terugspoelen, ik heb een afstandsbediening dus dat is zo gepiept.
@Nizno heeft het inmiddels een paar keer gepost ^O^
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:24:22 #292
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220821750
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Net boven het raceronderecord van één of andere random dude in een Ferrari drie jaar geleden. Deze was wel mooier geweest op de lijst.
Een random dude in een Ferrari? Nou ja is wel knap dan
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:24:39 #293
284411 crew  heywoodu
pi_220821754
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:23 schreef Nizno het volgende:

[..]
ja gewoon even drukken op de knopjes en je bent zo teruggespoeld
Ik heb zo'n knopje naar links, dan gaat 'ie wat terug. Kun je meer dan eens indrukken ook, dan gaat 'ie wat verder terug. Superchill.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 11:24:43 #294
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220821756
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:22 schreef PzKpfw het volgende:
De tape hield het langer dan de motor..
WD40 is op
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 11:24:59 #295
284411 crew  heywoodu
pi_220821757
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:24 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Een random dude in een Ferrari? Nou ja is wel knap dan
Relatief natuurlijk :+ Niet één van de grote namen, nota bene niet eens van de Ferrari die dat jaar won
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 11:25:07 #296
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220821758
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:21 schreef Tarado het volgende:

[..]
Op zich wel jammer dat die zo snel niet meer echt mee deden, dat is wel de snelste auto
Hij was weg als een jekko. Inderdaad dat we geen leuke battle voor de lead hebben gekregen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 mei 2026 @ 11:25:16 #297
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220821761
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik heb zo'n knopje naar links, dan gaat 'ie wat terug. Kun je meer dan eens indrukken ook, dan gaat 'ie wat verder terug. Superchill.
en dat kijkt zo makkelijk op de tv... heen en terug
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 17 mei 2026 @ 11:25:23 #298
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220821762
Lammeborghini
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zondag 17 mei 2026 @ 11:25:24 #299
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220821763
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:24 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Een random dude in een Ferrari? Nou ja is wel knap dan
Ja ene Franz Hermann, verder ook niet terug gekomen.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:26:21 #300
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821767
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:25 schreef ZaZoe het volgende:
Lammeborghini
Lamme boer ging nie.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 17 mei 2026 @ 11:26:28 #301
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220821768
Verstappen nu even in de Ford.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 11:26:30 #302
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220821769
.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')