quote:24H Nurburgring 16/17 mei:
Livestream:
Bekijk deze YouTube-video
Livestream onboard Verstappen.com:
Bekijk deze YouTube-video
Livestream pitstraat:
Bekijk deze YouTube-video
Goede thumbnail.quote:
Even wat rubber leggen voor wat grip.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval geen lekke linkervoorband meer. Of überhaupt een linkervoorband.
Roadburnerquote:
Daciaquote:Op zondag 17 mei 2026 09:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen verliest flink tijd nu, managen of probleem?
Op een paar kloten punten verkeerquote:Op zondag 17 mei 2026 09:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen verliest flink tijd nu, managen of probleem?
Hopelijk geen problemenquote:Op zondag 17 mei 2026 09:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen verliest flink tijd nu, managen of probleem?
Gruwelijk nat?quote:Op zondag 17 mei 2026 09:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
Sommige stukken zijn wel goed nat zeg.
Verkeer, onfortuinlijk geel, dat soort dingenquote:Op zondag 17 mei 2026 09:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen verliest flink tijd nu, managen of probleem?
Ik denk het ook.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:28 schreef heywoodu het volgende:
08.45 - Verstappen ingestapt
11.10 - Verstappen stapt uit, Juncadella stapt in
13.15 - Juncadella stapt uit, Verstappen stapt in
Denk ik dan
Al besprokenquote:Op zondag 17 mei 2026 09:28 schreef heywoodu het volgende:
08.45 - Verstappen ingestapt
11.10 - Verstappen stapt uit, Juncadella stapt in
13.15 - Juncadella stapt uit, Verstappen stapt in
Denk ik dan
Hoe vaak besproken?quote:
Kan ik me wel in vinden dit.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:28 schreef heywoodu het volgende:
08.45 - Verstappen ingestapt
11.10 - Verstappen stapt uit, Juncadella stapt in
13.15 - Juncadella stapt uit, Verstappen stapt in
Denk ik dan
Ruim voldoendequote:
Link?quote:
Ik tiktequote:
quote:
Gewoon doen.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit er wel ernstig over na te denken de kipschnitzels zo even in de pan te gooien
Ik hou het nog even bij brintaquote:Op zondag 17 mei 2026 09:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit er wel ernstig over na te denken de kipschnitzels zo even in de pan te gooien
worst met curry voor mijquote:Op zondag 17 mei 2026 09:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit er wel ernstig over na te denken de kipschnitzels zo even in de pan te gooien
Oh dan ben ik het er officieel mee eensquote:
beetje kerrypoeder erbijquote:Op zondag 17 mei 2026 09:42 schreef wdn het volgende:
[..]
worst met curry voor mij
geen sauerkraut meer helaas
Dat klinkt ook niet verkeerdquote:Op zondag 17 mei 2026 09:43 schreef Monolith het volgende:
Ik zit gewoon lekker aan een koffie. Slowcooker staat te pruttelen voor wat pulled pork, maar dat duurt nog een uurtje of 8.
Kan je hier wat van die pulled pork opsturen?quote:Op zondag 17 mei 2026 09:43 schreef Monolith het volgende:
Ik zit gewoon lekker aan een koffie. Slowcooker staat te pruttelen voor wat pulled pork, maar dat duurt nog een uurtje of 8.
quote:Op zondag 17 mei 2026 09:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan je hier wat van die pulled pork opsturen?
PM even iedereen je adres.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:43 schreef Monolith het volgende:
Ik zit gewoon lekker aan een koffie. Slowcooker staat te pruttelen voor wat pulled pork, maar dat duurt nog een uurtje of 8.
Fok meet!quote:Op zondag 17 mei 2026 09:46 schreef wdn het volgende:
[..]
PM even iedereen je adres.
8 uur dat redden we wel lijkt me.
Dat zou betekenen dat ik van mijn zolderkamer af moet.quote:
Oehquote:
We gaan er vanuit dat dat Verstappen is.quote:
jaquote:Op zondag 17 mei 2026 09:57 schreef raptorix het volgende:
Is er een minimum tijd die een pitstop moet duren?
jaquote:Op zondag 17 mei 2026 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Reed ie nou te vroeg de pit uit volgens die graphic?
Dat idee had ik ook.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Reed ie nou te vroeg de pit uit volgens die graphic?
Hij ging wat mij betreft op exact 0:00 over de witte lijn.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Reed ie nou te vroeg de pit uit volgens die graphic?
jaquote:Op zondag 17 mei 2026 09:57 schreef raptorix het volgende:
Is er een minimum tijd die een pitstop moet duren?
Ik heb dus twee kipschnitzels.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:49 schreef raptorix het volgende:
Ik ben op dieet, heb je ook iets wat kippig is?
i stand corrected....0:06quote:Op zondag 17 mei 2026 09:59 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hij ging wat mij betreft op exact 0:00 over de witte lijn.
op de duitse stream werd een opmerking gemaakt dat ook zij ergens -0.05 zagenquote:Op zondag 17 mei 2026 10:01 schreef Zorro het volgende:
De vraag is hoe nauwkeurig die graphic is, het is geen officiele waarneming toch, gewoon een klok door de tv geplaatst? Dus dat klopt aardig maar niet op de tiende seconde af lijkt me.
Zou wel een grove fout zijn als ze hem te snel hebben laten gaanquote:Op zondag 17 mei 2026 10:01 schreef Zorro het volgende:
De vraag is hoe nauwkeurig die graphic is, het is geen officiele waarneming toch, gewoon een klok door de tv geplaatst? Dus dat klopt aardig maar niet op de tiende seconde af lijkt me.
Tjongejonge, morgen naar specsavers dus.quote:
Maakt niet uit maat, iedereen zit er weleens naast.quote:
Als je dat maar niet op het toilet doetquote:Op zondag 17 mei 2026 10:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Maakt niet uit maat, iedereen zit er weleens naast.
op de duitse zijn ze ineens een hele beschouwing aan het doen zonder livebeelden dus ook geen idee of het er daar nog over gaatquote:Op zondag 17 mei 2026 10:04 schreef heywoodu het volgende:
Zit Verstappen nou in de problemen dan? Engelse commentator heeft het er niet over
quote:Op zondag 17 mei 2026 10:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tjongejonge, morgen naar specsavers dus.
Iedereen pist wel eens naast de pot.quote:
ik dacht het ook al eerder te zien gisteren of afgelopen nacht... maar toen werd er niets over genoemd dus ik dacht dat ik het fout had gezienquote:Op zondag 17 mei 2026 10:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag nu weer een auto te vroeg over de lijn gaan, dus zal wel.
Ja, ik zag dat vannacht ook. Maar ik ging er gewoon vanuit dat ik niet snap hoe het precies gerekend wordt.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht het ook al eerder te zien gisteren of afgelopen nacht... maar toen werd er niets over genoemd dus ik dacht dat ik het fout had gezien
In elk geval nog geen bericht over de #3 bij de meldingenquote:Op zondag 17 mei 2026 10:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht het ook al eerder te zien gisteren of afgelopen nacht... maar toen werd er niets over genoemd dus ik dacht dat ik het fout had gezien
idem, maar nu zeiden ze er bij de duitsers wat over dus ja dan blijken mijn ogen toch niet zo slechtquote:Op zondag 17 mei 2026 10:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik zag dat vannacht ook. Maar ik ging er gewoon vanuit dat ik niet snap hoe het precies gerekend wordt.
# 80 under investigation - code 60quote:
https://livetiming.azurewebsites.net/events/50/resultsquote:Op zondag 17 mei 2026 10:11 schreef ZombieQueen het volgende:
Waar kan ik die meldingen zien? Heeft iemand een linkje?
wat niet heel vreemd is als het om te snel onder geel ging. want daar wordt veel en goed bij in de gaten gehoudenquote:Op zondag 17 mei 2026 10:10 schreef dirkie001 het volgende:
Opeens is het behoorlijk druk met de meldingen
Dat scherm had ik de hele tijd al open, maar die hele "Messages" tab over het hoofd gezienquote:Op zondag 17 mei 2026 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
https://livetiming.azurewebsites.net/events/50/results
En dan bij messages
duct tape, keilbouten en broesliemquote:
Je hebt dus ook statistieken, waar je bijvoorbeeld kunt zien dat de laatste keer dat een andere auto dan een Mercedes op kop reed ronde 36 was, dat is al even geleden, en dat de #3 al 55 ronden op kop rijdt...een uur of 8 inmiddels dusquote:Op zondag 17 mei 2026 10:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat scherm had ik de hele tijd al open, maar die hele "Messages" tab over het hoofd gezien
Sinds Verstappen vannacht de leiding pakte dus.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt dus ook statistieken, waar je bijvoorbeeld kunt zien dat de laatste keer dat een andere auto dan een Mercedes op kop reed ronde 36 was, dat is al even geleden, en dat de #3 al 55 ronden op kop rijdt...een uur of 8 inmiddels dus
09:52:32 # 80 under investigation - code 60quote:Op zondag 17 mei 2026 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
https://livetiming.azurewebsites.net/events/50/results
En dan bij messages
162quote:Op zondag 17 mei 2026 10:16 schreef Twieki het volgende:
Wat is het record aantal ronden in deze 24u?
t zijn dan ook Duitsers hequote:Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Die maken geen grappen:
10:17:09 # 320 non respect of code 60, time penalty 45 sec
Duitsers maken geen grappen hiermeequote:Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Die maken geen grappen:
10:17:09 # 320 non respect of code 60, time penalty 45 sec
Tot die conclusie kwam Timo Glock ook.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Die maken geen grappen:
10:17:09 # 320 non respect of code 60, time penalty 45 sec
zelf even google aangeslingerd; voor de mede geïnteresseerden.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
quote:Glock moet nu een aanvraag tot herstel indienen en de verplichte e-learningcursus opnieuw volgen om zijn licentie terug te krijgen en aan de volgende race deel te kunnen nemen. Zijn teamgenoten Martin Kirchhoffer, Ben Dörr en Timo Scheider mochten de 24 uur wel vervolgen.
In 2016 reed Toyota ook wel zolang op kop in Le Mans tot de laatste rondequote:Op zondag 17 mei 2026 10:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt dus ook statistieken, waar je bijvoorbeeld kunt zien dat de laatste keer dat een andere auto dan een Mercedes op kop reed ronde 36 was, dat is al even geleden, en dat de #3 al 55 ronden op kop rijdt...een uur of 8 inmiddels dus
Ik las iets over e-learning en nog iets. Hij kan het wel weer opnieuw behalen.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
Licentie is niet definitief ingetrokken.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
Hij is niet voorgoed geschorst, maar moet dan weer opnieuw beginnen (tenzij het kwijtraken van de licentie terug is gedraaid, daar heerst nog onduidelijkheid over).quote:Op zondag 17 mei 2026 10:17 schreef Nizno het volgende:
maar we zien Timo dus niet meer terug op de ring of kan hij wel weer eens opnieuw een licentie halen?
Hé, wil je dit niet doen?quote:Op zondag 17 mei 2026 10:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
In 2016 reed Toyota ook wel zolang op kop in Le Mans tot de laatste ronde
Ik heb gisteravond gezien hoe twee Oostenrijkse presentatoren grapjes probeerden te makenquote:
Maar de tijd waarop ze het melden welquote:Op zondag 17 mei 2026 10:19 schreef dirkie001 het volgende:
08:08:08 #480 non respect of code 60 - time penalty 85 sec and 2 DMSB points
is ook niet grappig
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
In 2016 reed Toyota ook wel zolang op kop in Le Mans tot de laatste ronde
had de race op 8 augustus 2008 moeten zijnquote:
Oostenrijkers die met charisma de wereld willen veroveren is vaak niet zo'n goed plan.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond gezien hoe twee Oostenrijkse presentatoren grapjes probeerden te maken, conclusie: het zijn reserveduitsers.
Maar ja, dan hadden ze op donderdag moeten starten, dat is ook zo onhandig.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
had de race op 8 augustus 2008 moeten zijn
ik heb de kalender er niet bij gepakt.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, dan hadden ze op donderdag moeten starten, dat is ook zo onhandig.
19 juli was een mooie dag.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de kalender er niet bij gepakt.
hoe was het in 1908?
Je gelooft het niet, maar....precies hetzelfdequote:Op zondag 17 mei 2026 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de kalender er niet bij gepakt.
hoe was het in 1908?
quote:Op 8 augustus 1908 maakte Wilbur Wright zijn eerste openbare vlucht met het gemotoriseerde vliegtuig (de Wright Flyer) op de renbaan van Les Hunaudières in Le Mans, Frankrijk.
en dat leren we op dde vroege zondagochtend allemaal dankzij die Duitsers zonder grappenquote:Op zondag 17 mei 2026 10:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, maar....precies hetzelfde
Dit is dan wel weer een mooi toeval dat je zo op de zondagochtend even mee pakt!
[..]
En dat dan weer op Le Mans, dit kan geen toeval zijn.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, maar....precies hetzelfde
Dit is dan wel weer een mooi toeval dat je zo op de zondagochtend even mee pakt!
[..]
we maken er een petitie voorquote:Op zondag 17 mei 2026 10:25 schreef heywoodu het volgende:
Ze moeten de op plek 64 rijdende Dirk Vleugels in een Red Bull-auto zetten
Oostenrijkers vind ik nog wel grappig als je naar het groot Duits Rijk kijkt.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oostenrijkers die met charisma de wereld willen veroveren is vaak niet zo'n goed plan.
De voorsprong is gelukkig nu ook meer dan 30 seconden.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:26 schreef ZombieQueen het volgende:
#3 word nu genoemd in de stream dat hij te snel de pit verliet. Straf is dan 30 seconden, maar is nog niet in onderzoek.
# 80 krijgt ook wel straf. Dan zou de voorsprong alsnog met 15 seconden groeien.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:31 schreef Jane het volgende:
[..]
De voorsprong is gelukkig nu ook meer dan 30 seconden.
Zeker wiet gerookt.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Het blijven wel Duitsers:
10:22:19 # 949,# 420 under investigation -cousing a collision
Wel een beetje schandalig als ze drie kwartier wachten met zo'n straf uitdelen.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
# 80 krijgt ook wel straf. Dan zou de voorsprong alsnog met 15 seconden groeien.
denk het niet meerquote:Op zondag 17 mei 2026 10:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
# 80 krijgt ook wel straf. Dan zou de voorsprong alsnog met 15 seconden groeien.
Dat is voortdurend, zie #977 zonet ook weer.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel een beetje schandalig als ze drie kwartier wachten met zo'n straf uitdelen.
Schandalig. Waar is de Blitzkriegmentaliteitquote:Op zondag 17 mei 2026 10:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is voortdurend, zie #977 zonet ook weer.
Volgens mij is er niet zoiets als een blauwe vlag en is het aan de snellere om in te halen.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:40 schreef Zwansen het volgende:
Verstappen zat net een hele tijd achter een rode auto. Zijn er regels voor wanneer je snellere auto’s moet voorlaten? Het is dus niet zo dat je iedereen maar voor moet laten als je gelapt bent?
#164 ook 45 seconden, die hebben daar bijna een uur op moeten wachten.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Schandalig. Waar is de Blitzkriegmentaliteit
Nee, het inhalen is het probleem voor degene die in wil halen en mag in principe gewoon op de lijn blijven.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:40 schreef Zwansen het volgende:
Verstappen zat net een hele tijd achter een rode auto. Zijn er regels voor wanneer je snellere auto’s moet voorlaten? Het is dus niet zo dat je iedereen maar voor moet laten als je gelapt bent?
Er worden blauwe vlaggen gezwaaid, die zie ik namelijk, maar ik denk dat het wellicht zoals in de VS meer iets is als 'let even op' ipv een verplichtingquote:Op zondag 17 mei 2026 10:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet zoiets als een blauwe vlag en is het aan de snellere om in te halen.
Ja, ik bedoel zoals in de F1quote:Op zondag 17 mei 2026 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er worden blauwe vlaggen gezwaaid, die zie ik namelijk, maar ik denk dat het wellicht zoals in de VS meer iets is als 'let even op' ipv een verplichting
Ah, ok. Maar sommigen die gaan heel bewust aan de kant met knipperlichten aan en sommigen vinden het misschien leuk om even tegen Max te racen.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet zoiets als een blauwe vlag en is het aan de snellere om in te halen.
Afhankelijk van waar je bent op de baan kan het aan de kant gaan tijd kosten en niet iedereen ziet dat zitten denk ik.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah, ok. Maar sommigen die gaan heel bewust aan de kant met knipperlichten aan en sommigen vinden het misschien leuk om even tegen Max te racen.
Dat met die knipperlichten is dus een afspraak/regel, ik rij mijn lijn en wijs aan waar ik heen ga zodat jij als snellere er aan de anderekant voorbij kuntquote:Op zondag 17 mei 2026 10:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah, ok. Maar sommigen die gaan heel bewust aan de kant met knipperlichten aan en sommigen vinden het misschien leuk om even tegen Max te racen.
Ja, bijna airborne.quote:
Nee dat zit gewoon goed. anders was dat meteen wel gemeld via de sensoren/transponder.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:46 schreef TweedeKlum het volgende:
#3 nog steeds geen melding van under investigation.
Dat is wel eens gruwelijk mis gegaan. Volgens mij in 2015, daarna is er een poos een maximale snelheid geweest op dat stuk.quote:
Ook hebben ze flugplatz aangepast om die reden.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is wel eens gruwelijk mis gegaan. Volgens mij in 2015, daarna is er een poos een maximale snelheid geweest op dat stuk.
Op Le Mans zijn ook auto's gaan vliegen.
Kan Verstappen over meepraten hoe goed de oplossing werktquote:Op zondag 17 mei 2026 10:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is wel eens gruwelijk mis gegaan. Volgens mij in 2015, daarna is er een poos een maximale snelheid geweest op dat stuk.
Op Le Mans zijn ook auto's gaan vliegen.
Ja, die heeft ook een sprongetje gemaakt toch?quote:Op zondag 17 mei 2026 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan Verstappen over meepraten hoe goed de oplossing werkt
Jep. Die was zeker gaan vliegen zonder de veiligheidssnufjes.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, die heeft ook een sprongetje gemaakt toch?
ja als hij daar de vangrail had geraakt, was het internet ontploft (in engeland)quote:Op zondag 17 mei 2026 10:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, die heeft ook een sprongetje gemaakt toch?
Volgens de coureur die in de cabine bij de Engelse commentator zit kan dat betekenen dat ze mazzel hebben of dat de stewards simpelweg druk zijn en ze dus geen mazzel hebben.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:46 schreef TweedeKlum het volgende:
#3 nog steeds geen melding van under investigation.
Die moeten hun 1 punt bij het ESF nog verwerken.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:51 schreef pmponer het volgende:
[..]
ja als hij daar de vangrail had geraakt, was het internet ontploft (in engeland)
Dan had Sky weer materiaal voor een kerstkaartje gehad.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:51 schreef pmponer het volgende:
[..]
ja als hij daar de vangrail had geraakt, was het internet ontploft (in engeland)
ow god dan is Graham ook weer heel vrolijk geweestquote:Op zondag 17 mei 2026 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die moeten hun 1 punt bij het ESF nog verwerken.
Het gebeurde daarvoor.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die moeten hun 1 punt bij het ESF nog verwerken.
Wie en waarom?quote:Op zondag 17 mei 2026 10:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Hier zijn ze pissig op:
10:52:29 #50 non respect of code 60 - time penalty 81 sec and 2 DMSB points
geen respect voor geelquote:
Het is eins punt geworden voor de UK.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow god dan is Graham ook weer heel vrolijk geweest
ja ik had toen jullie hier kwamen roepen dat UK op kwam even gekeken.. einz zwei polizei en de pizza salamiquote:Op zondag 17 mei 2026 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is eins punt geworden voor de UK.
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb er al 10 jaar 1 het is geweldig!quote:
Om te gaan racen?quote:
dusterquote:
Vind ik sowieso geen lelijk modelquote:
jaquote:
Ja en die inhaalactie op de #3 komt wel in de highlights.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:00 schreef Donderkonijn het volgende:
Die m3 touirng #81 is toch ook wel een gave bak, als je bedenkt dat die eigenlijk als 1 april grap begonnen is.
de motorkap van Sims ookquote:Op zondag 17 mei 2026 11:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja en die inhaalactie op de #3 komt wel in de highlights.
Vervloekt nummer.quote:
Nee toch, hij zit net met Michelin te lullenquote:Op zondag 17 mei 2026 11:09 schreef heywoodu het volgende:
Huh, Verstappen blijft zitten? Dan gaat hij over de 150 minuten heen in elk geval.
we zagen hem lopen nadat hij de auto uit wasquote:Op zondag 17 mei 2026 11:09 schreef heywoodu het volgende:
Huh, Verstappen blijft zitten? Dan gaat hij over de 150 minuten heen in elk geval.
No risk, full push.quote:
Ja, Juncadella eerst en dan maakt VER het af.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaat Verstappen de laatste stint ook rijden?
Die kan ook wel racen.quote:
Estre ging er ook af door een plas olie waar ie door een achterblijver doorheen moest.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:11 schreef Evenstar het volgende:
20 uur racen, geen fouten maken en dan zo'n idioot bijna alles verpest ....
Nog wel lang te gaan.quote:
Dat kwam door de crash voor zijn neus waarbij Engel veel meer voor af moest remmenquote:Op zondag 17 mei 2026 11:12 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ben even een paar minuten weg en Verstappen heeft ineens 15 seconden gepakt
Juncadella is ook geen pannenkoek. Zijn eerdere stints waren gewoon goed.quote:
Het Verstappeneffect.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2026 11:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaat Verstappen de laatste stint ook rijden?
quote:Max Verstappen gaat onder normale omstandigheden de race uitrijden voor het team. De Nederlander zal zo uit zijn auto stappen en het stuurtje geven aan Daniel Juncadella. Hij krijgt dan ongeveer tweeënhalf uur in de Mercedes. ,,Daarna stapt Max weer in voor de laatste anderhalf uur", zo geeft Juncadella aan
Ik zit op de bank op de tv te kijken. Terugzoeken is nogal een uitdagingquote:Op zondag 17 mei 2026 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig is elke stream prima terugspoelbaar.
daar heb ik gewoon een afstandsbediening voorquote:Op zondag 17 mei 2026 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit op de bank op de tv te kijken. Terugzoeken is nogal een uitdaging
Dan zal die wel winnen waarschijnlijkquote:
Ik blijf liever gewoon live kijken.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar heb ik gewoon een afstandsbediening voor
60 seconden ookquote:Op zondag 17 mei 2026 11:15 schreef Peterselieman het volgende:
Een aantal coureurs te snel in de pits gegaan
11:14:26 # 82 non respect of speed limit in pit lane, time penalty 30 sec
11:12:56 # 11 non respect of speed limit in pit lane, time penalty 60 sec
dan niet mauwen dat het een uitdaging isquote:
Gaat toch een stuk makkelijker op de pc.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:16 schreef Nizno het volgende:
een bank op de tv zetten is trouwens niet het
[..]
dan niet mauwen dat het een uitdaging is
Ik zit ook op de bank. Ik heb een afstandsbediening. Machtig mooi.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit op de bank op de tv te kijken. Terugzoeken is nogal een uitdaging
https://www.threads.com/@s2silverr/post/DYbyIZqk_nrquote:Op zondag 17 mei 2026 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat toch een stuk makkelijker op de pc.
Hoe kan je nou een bank op een tv zettenquote:Op zondag 17 mei 2026 11:16 schreef Nizno het volgende:
een bank op de tv zetten is trouwens niet het
[..]
dan niet mauwen dat het een uitdaging is
Oh hoppaquote:Op zondag 17 mei 2026 11:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.threads.com/@:s2silverr/post/DYbyIZqk_nr
Jah dat is niet fraai.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.threads.com/@:s2silverr/post/DYbyIZqk_nr
Geen Max-effectquote:
Tweet bestaat niet meer.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:19 schreef Nizno het volgende:
[ x ]
voor de mensen die niet uit het topic willen
Bij rare schommelingen, die je echt constant hebt, ga ik er altijd maar van uit dat het te maken heeft met ongelukkig getimede achterblijvers, gele vlaggen etcquote:
Op zich wel jammer dat die zo snel niet meer echt mee deden, dat is wel de snelste autoquote:Op zondag 17 mei 2026 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wow. De Lambo heeft een 8:08 gereden 😱 dat is wel heel wild
ja heb hem net aangepast.quote:
Net boven het raceronderecord van één of andere random dude in een Ferrari drie jaar geleden. Deze was wel mooier geweest op de lijst.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wow. De Lambo heeft een 8:08 gereden 😱 dat is wel heel wild
Zal zo even terugspoelen, ik heb een afstandsbediening dus dat is zo gepiept.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:17 schreef Mano_ het volgende:
Zat even terug te spoelen, maar was het met die gele Porsche? De Engelse stream gaat dan over naar een compilatie van de nacht/ochtend..
Hij is overal voor overgekwalificeerd qua autosportquote:Op zondag 17 mei 2026 11:22 schreef Nia het volgende:
[..]
Ik denk dat Verstappen overgekwaliceerd is voor deze tak van autosport.
ja gewoon even drukken op de knopjes en je bent zo teruggespoeldquote:Op zondag 17 mei 2026 11:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zal zo even terugspoelen, ik heb een afstandsbediening dus dat is zo gepiept.
@Nizno heeft het inmiddels een paar keer gepostquote:Op zondag 17 mei 2026 11:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zal zo even terugspoelen, ik heb een afstandsbediening dus dat is zo gepiept.
Een random dude in een Ferrari? Nou ja is wel knap danquote:Op zondag 17 mei 2026 11:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net boven het raceronderecord van één of andere random dude in een Ferrari drie jaar geleden. Deze was wel mooier geweest op de lijst.
Ik heb zo'n knopje naar links, dan gaat 'ie wat terug. Kun je meer dan eens indrukken ook, dan gaat 'ie wat verder terug. Superchill.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja gewoon even drukken op de knopjes en je bent zo teruggespoeld
Relatief natuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2026 11:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een random dude in een Ferrari? Nou ja is wel knap dan
Hij was weg als een jekko. Inderdaad dat we geen leuke battle voor de lead hebben gekregen.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich wel jammer dat die zo snel niet meer echt mee deden, dat is wel de snelste auto
en dat kijkt zo makkelijk op de tv... heen en terugquote:Op zondag 17 mei 2026 11:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb zo'n knopje naar links, dan gaat 'ie wat terug. Kun je meer dan eens indrukken ook, dan gaat 'ie wat verder terug. Superchill.
Ja ene Franz Hermann, verder ook niet terug gekomen.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een random dude in een Ferrari? Nou ja is wel knap dan
Lamme boer ging nie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |