Engel rijdt wel een beetje alsof hij een wielrenner is die uit alle macht probeert bergop bij de groep der favorieten te blijven, maar echt hoopt en smeekt dat het bijna voorbij isquote:Op zondag 17 mei 2026 02:37 schreef Evenstar het volgende:
Had verwacht dat die wat zou weglopen, maar lukt nog niet echt.
Het verkeer zit niet heel erg mee.quote:Op zondag 17 mei 2026 02:37 schreef Evenstar het volgende:
Had verwacht dat die wat zou weglopen, maar lukt nog niet echt.
er is hier altijd overal verkeerquote:Op zondag 17 mei 2026 02:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het verkeer zit niet heel erg mee.
Zeker rond die slowzones waar de langzamere rijders vaak niet maximaliseren
Die komt zo meteenquote:Op zondag 17 mei 2026 02:51 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik meendr dat Gounon rond deze tijd zou rijden.
Engel ook vervangen.quote:Op zondag 17 mei 2026 02:59 schreef bedachtzaam het volgende:
Slow zones eindelijk weg en Max gelijk los.
Mixen met wodka.quote:Op zondag 17 mei 2026 03:05 schreef heywoodu het volgende:
Ah, daarom vond ik Monster Energy niks. De zeepsmaak. Nog 0,95 liter te gaan.
Dat zijn de echte struggles.quote:Op zondag 17 mei 2026 02:12 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen kom ik er achter dat mijn voorbereiding erg matig is geweest. Ik wil even lekker de joggingbroek en een lekker warm vest en alles, maar dat ligt in de slaapkamer, waar vriendin lekker ligt te pitten (en die ik heel graag niet wakker wil maken)
Ja, dit is dus jammer. Dom, dom, dom. Tot zover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |