abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 08:52:50 #276
842 Zorro
Z
pi_220819844
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:51 schreef pmponer het volgende:
One driver is allowed to drive 150 minutes non-stop, and can enter on two cars, yet a rest time of at least 2 hours has to be observed between two turns of the same driver.
Dan kom ik toch weer op 2 uur Max, 2 uur Juncadella en weer 2 uur Max
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220819849
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Geen idee hoe iedereen zit met minimumtijd, maar eerlijk is eerlijk: Gounon was eigenlijk alleen gisteravond matig, vannacht/vanmorgen was het gewoon degelijk. Uiteindelijk is het redelijk om het even denk ik.
Het minimum wat een coureur moet rijden is 3 ronden.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 08:53:54 #278
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220819850
Zijn die #3 en #80 op enig moment van elkaar gescheiden geweest deze nacht eigenlijk?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 08:54:00 #279
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220819852
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:52 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dan kom ik toch weer op 2 uur Max, 2 uur Juncadella en weer 2 uur Max
Max gaat ervoor :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220819855
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:53 schreef Nattekat het volgende:
Zijn die #3 en #80 op enig moment van elkaar gescheiden geweest deze nacht eigenlijk?
Volgens mij niet. Maar ik heb wel gaten. :@ Niet alles mee gekregen.
  zondag 17 mei 2026 @ 08:54:46 #281
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220819856
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:53 schreef Nattekat het volgende:
Zijn die #3 en #80 op enig moment van elkaar gescheiden geweest deze nacht eigenlijk?
Max heeft op een gegeven moment een gat van +-23seconde geslagen, daarna is het weer gezekt tijdens Gounon en Auer.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 08:55:26 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220819860
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Max heeft op een gegeven moment een gat van +-23seconde geslagen, daarna is het weer gezekt tijdens Gounon en Auer.
Dus nooit buiten de Dacia-marge geweest :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 08:55:32 #283
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220819861
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar dat is dus volgens mij weer teruggedraaid inmiddels.
Nee hoor.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:55:56 #284
284411 crew  heywoodu
pi_220819863
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:53 schreef Nattekat het volgende:
Zijn die #3 en #80 op enig moment van elkaar gescheiden geweest deze nacht eigenlijk?
Niet echt, het schommelt al sinds gisteravond tussen pakweg een tiende en eens een keer een seconde of 25 :P
  zondag 17 mei 2026 @ 08:56:14 #285
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819866
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:56:22 #286
284411 crew  heywoodu
pi_220819867
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:55 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Nee hoor.
Dan is het iemand anders die zijn licentie kwijt was en van wie dat kort daarna weer terug is gedraaid tijdens deze race.
  zondag 17 mei 2026 @ 08:58:05 #287
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220819875
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dan is het iemand anders die zijn licentie kwijt was en van wie dat kort daarna weer terug is gedraaid tijdens deze race.
Ah wel dus, fijn dat die blogs onvolledig zijn.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:59:46 #288
284411 crew  heywoodu
pi_220819886
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:58 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ah wel dus, fijn dat die blogs onvolledig zijn.
Ah :+

Ik dacht al dat ze het over hem hadden toen het daar over ging, maar goed, in 18 uur racen kun je ook wel eens dingen door elkaar gaan halen :P
pi_220819888
De stewards zijn niet zo snel met beslissen, maar de straffen zijn serieus
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  zondag 17 mei 2026 @ 09:01:13 #290
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819895
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:00 schreef dirkie001 het volgende:
De stewards zijn niet zo snel met beslissen, maar de straffen zijn serieus
En terecht
1.8 km te hard in zone 60 , 55 seconden straf.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220819914
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:01 schreef pmponer het volgende:

[..]
En terecht
1.8 km te hard in zone 60 , 55 seconden straf.
zeker, maar het is niet zo druk dat een beslissing een half uur moet duren
Only skydivers know why the birds sing....
They sing because they don't have to pack
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 09:04:43 #292
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819916
  zondag 17 mei 2026 @ 09:05:14 #293
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819921
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:04 schreef dirkie001 het volgende:

[..]
zeker, maar het is niet zo druk dat een beslissing een half uur moet duren
Soms moet je bij de f1 uren wachtten, en daar gebeurd een stuk minder.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 09:05:19 #294
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819922
Lukt me niet om van de hele samenvatting GIFjes te maken :(
pi_220819924
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[ afbeelding ]
Boem is ho.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 09:06:07 #296
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819929
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:05 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Boem is ho.
Veel boemetjes al.
pi_220819934
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:06 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Veel boemetjes al.
Bekijk deze YouTube-video
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 09:07:36 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220819938
Ja, stuk
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 09:08:13 #299
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819946
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:07 schreef Nattekat het volgende:
Ja, stuk
Rijdt nog prima.
pi_220819947
Holy shit :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')