Dan kom ik toch weer op 2 uur Max, 2 uur Juncadella en weer 2 uur Maxquote:Op zondag 17 mei 2026 08:51 schreef pmponer het volgende:
One driver is allowed to drive 150 minutes non-stop, and can enter on two cars, yet a rest time of at least 2 hours has to be observed between two turns of the same driver.
Het minimum wat een coureur moet rijden is 3 ronden.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee hoe iedereen zit met minimumtijd, maar eerlijk is eerlijk: Gounon was eigenlijk alleen gisteravond matig, vannacht/vanmorgen was het gewoon degelijk. Uiteindelijk is het redelijk om het even denk ik.
Max gaat ervoorquote:Op zondag 17 mei 2026 08:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan kom ik toch weer op 2 uur Max, 2 uur Juncadella en weer 2 uur Max
Volgens mij niet. Maar ik heb wel gaten.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:53 schreef Nattekat het volgende:
Zijn die #3 en #80 op enig moment van elkaar gescheiden geweest deze nacht eigenlijk?
Max heeft op een gegeven moment een gat van +-23seconde geslagen, daarna is het weer gezekt tijdens Gounon en Auer.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:53 schreef Nattekat het volgende:
Zijn die #3 en #80 op enig moment van elkaar gescheiden geweest deze nacht eigenlijk?
Dus nooit buiten de Dacia-marge geweestquote:Op zondag 17 mei 2026 08:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Max heeft op een gegeven moment een gat van +-23seconde geslagen, daarna is het weer gezekt tijdens Gounon en Auer.
Nee hoor.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is dus volgens mij weer teruggedraaid inmiddels.
Niet echt, het schommelt al sinds gisteravond tussen pakweg een tiende en eens een keer een seconde of 25quote:Op zondag 17 mei 2026 08:53 schreef Nattekat het volgende:
Dan is het iemand anders die zijn licentie kwijt was en van wie dat kort daarna weer terug is gedraaid tijdens deze race.quote:
Ah wel dus, fijn dat die blogs onvolledig zijn.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan is het iemand anders die zijn licentie kwijt was en van wie dat kort daarna weer terug is gedraaid tijdens deze race.
Ahquote:Op zondag 17 mei 2026 08:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ah wel dus, fijn dat die blogs onvolledig zijn.
En terechtquote:Op zondag 17 mei 2026 09:00 schreef dirkie001 het volgende:
De stewards zijn niet zo snel met beslissen, maar de straffen zijn serieus
zeker, maar het is niet zo druk dat een beslissing een half uur moet durenquote:Op zondag 17 mei 2026 09:01 schreef pmponer het volgende:
[..]
En terecht
1.8 km te hard in zone 60 , 55 seconden straf.
Soms moet je bij de f1 uren wachtten, en daar gebeurd een stuk minder.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:04 schreef dirkie001 het volgende:
[..]
zeker, maar het is niet zo druk dat een beslissing een half uur moet duren
Boem is ho.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |