abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2026 @ 08:35:54 #251
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819748
MAX MAX MAX SUPER MAX MAX MAX
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 08:38:38 #252
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819758
mogelijk over 10 minuten regen op een deel(tje) van de baan.
Beetje mottig wordt niks.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 08:39:08 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220819762
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
:o
Jij was hier
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 08:40:33 #254
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220819771
Max mogelijk dubbele stint en gaat de race uitrijden?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220819776
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max mogelijk dubbele stint en gaat de race uitrijden?
Daar lijkt het wel op.
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 08:42:14 #256
842 Zorro
Z
pi_220819781
Gewoon Max 9-11 uur, Juncadella 11-13 uur en Max 13-15.

Die Auer mag nu spelen en Gounon, nou ja, die heeft al genoeg gereden :P
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220819783
Max staat klaar.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:42:46 #258
284411 crew  heywoodu
pi_220819785
Verstappen gaat nu al :o

Dat lijkt me niet tot aan de finish.
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 08:43:00 #259
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220819786
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:42 schreef Zorro het volgende:
Gewoon Max 9-11 uur, Juncadella 11-13 uur en Max 13-15.

Die Auer mag nu spelen en Gounon, nou ja, die heeft al genoeg gereden :P
Dat lijkt me logischer ja :Y
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 08:43:21 #260
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220819788
Max w/
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 17 mei 2026 @ 08:43:53 #261
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220819791
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:42 schreef Zorro het volgende:
Gewoon Max 9-11 uur, Juncadella 11-13 uur en Max 13-15.

Die Auer mag nu spelen en Gounon, nou ja, die heeft al genoeg gereden :P
Als je wil winnen zal het zo moeten.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:44:08 #262
284411 crew  heywoodu
pi_220819793
Commentator verwacht nu een dubbele stint en dus geen finish voor hem.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:44:21 #263
284411 crew  heywoodu
pi_220819794
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:43 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Als je wil winnen zal het zo moeten.
Nee hoor, nu dubbel en dan Juncadella naar de finish kan ook prima.
  zondag 17 mei 2026 @ 08:45:14 #264
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819801
Domme vraag, werken ze ook met maximale stint timers?
Drop you like an ill, bad habit
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:46:43 #265
284411 crew  heywoodu
pi_220819809
8:08.758 voor Niederhauser in de #84 Huracan, maar iets meer dan een halve seconde boven het raceronderecord (dat sneller is dan het kwalificatierecord) :o
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 08:47:55 #266
842 Zorro
Z
pi_220819817
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nee hoor, nu dubbel en dan Juncadella naar de finish kan ook prima.
Dan moeten ze beiden drie uur rijden, dubbel is toch rond twee uur?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 08:48:12 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220819821
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nee hoor, nu dubbel en dan Juncadella naar de finish kan ook prima.
Zelfde finisher als starter is wel matig :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 17 mei 2026 @ 08:48:15 #268
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819822
Ja die Lambo's kunnen schroeien.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 08:48:29 #269
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220819824
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nee hoor, nu dubbel en dan Juncadella naar de finish kan ook prima.
Ik zie Gounon en Auer niet meer rijden, of er moet een verplichting zijn dat ze x roulatie moeten doen.

Plus Max wil 100% finishen en het zelf in de hand hebben.
  Moderator / Redactie FP zondag 17 mei 2026 @ 08:48:39 #270
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220819825
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zelfde finisher als starter is wel matig :{
Monaco belde.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:48:42 #271
284411 crew  heywoodu
pi_220819826
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:47 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dan moeten ze beiden drie uur rijden, dubbel is toch rond twee uur?
Ah, dubbele stint is dus gewoon een standaardstint eigenlijk :+

Nou ja, we gaan het zien.
  FOK!Fotograaf zondag 17 mei 2026 @ 08:49:15 #272
842 Zorro
Z
pi_220819828
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ah, dubbele stint is dus gewoon een standaardstint eigenlijk :+

Nou ja, we gaan het zien.
Nou ja, volgens mij is dubbel rond twee en een half, dus het kan alle kanten op _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 08:49:28 #273
284411 crew  heywoodu
pi_220819830
quote:
6s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:48 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Ik zie Gounon en Auer niet meer rijden, of er moet een verplichting zijn dat ze x roulatie moeten doen.
Geen idee hoe iedereen zit met minimumtijd, maar eerlijk is eerlijk: Gounon was eigenlijk alleen gisteravond matig, vannacht/vanmorgen was het gewoon degelijk. Uiteindelijk is het redelijk om het even denk ik.
  zondag 17 mei 2026 @ 08:51:29 #274
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220819838
One driver is allowed to drive 150 minutes non-stop, and can enter on two cars, yet a rest time of at least 2 hours has to be observed between two turns of the same driver.
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 17 mei 2026 @ 08:52:14 #275
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_220819840
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Geen idee hoe iedereen zit met minimumtijd, maar eerlijk is eerlijk: Gounon was eigenlijk alleen gisteravond matig, vannacht/vanmorgen was het gewoon degelijk. Uiteindelijk is het redelijk om het even denk ik.
Max en Juncadella zijn gewoon een stuk sneller, lijkt me compleet onlogisch voor elke andere combi als je wil winnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')