Daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max mogelijk dubbele stint en gaat de race uitrijden?
Dat lijkt me logischer jaquote:Op zondag 17 mei 2026 08:42 schreef Zorro het volgende:
Gewoon Max 9-11 uur, Juncadella 11-13 uur en Max 13-15.
Die Auer mag nu spelen en Gounon, nou ja, die heeft al genoeg gereden
Als je wil winnen zal het zo moeten.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:42 schreef Zorro het volgende:
Gewoon Max 9-11 uur, Juncadella 11-13 uur en Max 13-15.
Die Auer mag nu spelen en Gounon, nou ja, die heeft al genoeg gereden
Nee hoor, nu dubbel en dan Juncadella naar de finish kan ook prima.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:43 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als je wil winnen zal het zo moeten.
Dan moeten ze beiden drie uur rijden, dubbel is toch rond twee uur?quote:Op zondag 17 mei 2026 08:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, nu dubbel en dan Juncadella naar de finish kan ook prima.
Zelfde finisher als starter is wel matigquote:Op zondag 17 mei 2026 08:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie Gounon en Auer niet meer rijden, of er moet een verplichting zijn dat ze x roulatie moeten doen.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Monaco belde.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde finisher als starter is wel matig
Ah, dubbele stint is dus gewoon een standaardstint eigenlijkquote:Op zondag 17 mei 2026 08:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moeten ze beiden drie uur rijden, dubbel is toch rond twee uur?
Nou ja, volgens mij is dubbel rond twee en een half, dus het kan alle kanten opquote:Op zondag 17 mei 2026 08:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, dubbele stint is dus gewoon een standaardstint eigenlijk
Nou ja, we gaan het zien.
Geen idee hoe iedereen zit met minimumtijd, maar eerlijk is eerlijk: Gounon was eigenlijk alleen gisteravond matig, vannacht/vanmorgen was het gewoon degelijk. Uiteindelijk is het redelijk om het even denk ik.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie Gounon en Auer niet meer rijden, of er moet een verplichting zijn dat ze x roulatie moeten doen.
Max en Juncadella zijn gewoon een stuk sneller, lijkt me compleet onlogisch voor elke andere combi als je wil winnen.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee hoe iedereen zit met minimumtijd, maar eerlijk is eerlijk: Gounon was eigenlijk alleen gisteravond matig, vannacht/vanmorgen was het gewoon degelijk. Uiteindelijk is het redelijk om het even denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |