Dit is info van vorige week en gisterquote:Op zondag 17 mei 2026 08:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ok, maar de rest maar wel even in het MotoGP-topic laten want dat wil ik dus allemaal nog even kijken vanmiddag
Die had ik zelf eigenlijk ook niet verwacht, ben de afgelopen 3 dagen iedere keer rond 7 al wakker geworden en ben nu wat eerder in slaap gevallenquote:
Dan had je het nodig.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die had ik zelf eigenlijk ook niet verwacht, ben de afgelopen 3 dagen iedere keer rond 7 al wakker geworden en ben nu wat eerder in slaap gevallen
Maar ik ga het komende maand goedmaken.
Ik hoop dat ze Gounon en Verstappen wisselen. Max moet gewoon over de finish.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:17 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist hoe lang Auer nu in de auto zit, maar wellicht dat hij tot 09.00u ofzo blijft rijden? Dan Juncadella tot 11.00u, Verstappen tot 13.00u.....en toch niet Gounon die dan finisht?
Ja als ik het goed begreep een dubbele stint dus dan ongeveer tot 9 uur.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:17 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist hoe lang Auer nu in de auto zit, maar wellicht dat hij tot 09.00u ofzo blijft rijden? Dan Juncadella tot 11.00u, Verstappen tot 13.00u.....en toch niet Gounon die dan finisht?
Verstappen over de finish is marketing technisch leuker.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:17 schreef heywoodu het volgende:
Los daarvan, met Verstappen in de laatste stint is de kans op winst gewoon een stuk groter.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:18 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Gounon en Verstappen wisselen. Max moet gewoon over de finish.
quote:Timo Glock is zijn licentie kwijt
U leest het goed: Timo Glock is zijn licentie voor de Nordschleife kwijtgeraakt. De voormalig F1-coureur reed met 112 kilometer per uur door een code 60, ontving twee strafpunten en is ook nog eens gediskwalificeerd.
Nou het gevecht tussen Engel en Max was waanzinnig. Was heel spannend.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:20 schreef Twieki het volgende:
#3 nog steeds #1, niks gemist de afgelopen 6 uurtjes dus?
Toto heeft allang gebeld #80 mag #3 niet inhalenquote:Op zondag 17 mei 2026 08:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Los daarvan, met Verstappen in de laatste stint is de kans op winst gewoon een stuk groter.
Oepsie voor Glockquote:
quote:Op zondag 17 mei 2026 08:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Toto heeft allang gebeld #80 mag #3 niet inhalen
inmiddels is ook Natnael Berthon op dezelfde wijze gestraft, 2x te snel in code 60, ook eruit gehaaldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |