Heeft Rico Verhoeven deze aangevraagd?quote:
Daar kan ik geen mededelingen over doenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heeft Rico Verhoeven deze aangevraagd?
2120 - Parisian Girls
Ach, dat is wel zuur dat dat via penalties is. Altijd zo'n nare manier om te verliezen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Ondertussen is Willem II gepromoveerd ten koste van Volendam na penalties...
Calby - Suitcase
Ja, het zonnige is hier wel weg. Maar ik vind dit zo mooiquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Livelink stuurt de uitzending een andere kant opmet dit verzoekje:
Massive Attack - Angel
Bijzonder is het zeker. Ik moest even zoeken naar iets dat er een beetje bij past, maar ik meen iets gevonden te hebben. Een nummer uit mijn Top 250 Allertijden, nota bene... - komt eraanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het zonnige is hier wel weg. Maar ik vind dit zo mooi
Er is een nummer van Radiohead dat hier ook iets van weg heeft.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bijzonder is het zeker. Ik moest even zoeken naar iets dat er een beetje bij past, maar ik meen iets gevonden te hebben. Een nummer uit mijn Top 250 Allertijden, nota bene... - komt eraan
Skunk Anansie - Secretly
Ook mooi!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Al veeeeeel te lang niet gedraaid en tevens al herhaaldelijk doorgeschoven. Nu valt -ie mooi op z'n plaats:Skunk Anansie - Secretly
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is er deze week een nummer verschenen dat 11:49 heet.Ik heb de verleiding weerstaan om het te draaien. Het is een rapnummer. Binnen z'n genre helemaal niet zo verkeerd, trouwens.
Lola Young - From Down Here
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |