Ja, maar het ging weer niet best. De avondvierdaagse was een welkome afleiding. Al die blije kinderen. Dinsdag kwamen ze langs ons huis, dik 45 minuten een stoet van vrolijke kinderen in de regen toen. Vandaag met lekker weer.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.... was je zelf ook aan de wandel?
Ik dacht al dat je de 4 daagse mee aan het lopen was.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar het ging weer niet best. De avondvierdaagse was een welkome afleiding. Al die blije kinderen. Dinsdag kwamen ze langs ons huis, dik 45 minuten een stoet van vrolijke kinderen in de regen toen. Vandaag met lekker weer.
Het is meer dat ik allemaal pijntjes heb. Rechtervoet doet pijn en dan ga ik raar lopen waardoor mijn linkerbeen en rug ook pijn gaan doen. Ik moet denk ik eens langs de ha voor die rechtervoet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je de 4 daagse mee aan het lopen was.
Maar je moet gewoon het gevoel weer krijgen.
Ik denk dat je dat nog steeds kan, maar het is ook alweer best lang geleden dat je (zowat) dagelijks een heel eind liep.
Niet uitstellen dan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is meer dat ik allemaal pijntjes heb. Rechtervoet doet pijn en dan ga ik raar lopen waardoor mijn linkerbeen en rug ook pijn gaan doen. Ik moet denk ik eens langs de ha voor die rechtervoet.
Het hoesje is geïnspireerd door de foto uit back to the future.quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het hoesje is geïnspireerd door de foto uit back to the future.
Geen idee maar zo lijkt het wel.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:57 schreef brother52 het volgende:
Crowded house - Don't dream it's over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |