quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:47 schreef livelink het volgende:
Kan wel zijn dat Shrek daar een rol in speelt
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heb jij een zwak voor Shrek?
Ik heb die films nog nooit gezien.
The Lazy Eyes - How Does It Feel To Be In Love?
Ik heb Shrek 2 in de bioscoop gezien en ik weet nu nog hoe vrolijk ik daar van werd. Alle andere Shreks heb ik op dvd of op tv gezien, maar dat haalt het niet bij de bioscoopbeleving. Ook omdat ik nog nooit van Shrek had gehoord toen ik naar die film ging. Dus ik ging zonder enige verwachtingen en was zo blij verrast.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heb jij een zwak voor Shrek?
Ik heb die films nog nooit gezien.
AIR - How Does It Make You Feel?
DDM is er niet, maar het DDMomentje gaat gewoon door, natuurlijk. Ik ben zo vrij om de recensie van DDM te delen:quote:Op woensdag 20 mei 2026 17:43 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan nu alvast aankondigen dat er zaterdag een héél leuk DDMomentje in m'n uitzending zit.
Wat zou het zijn?quote:Zowaar een remix die ik kan waarderen. Lekker dansbaar, nog steeds heel erg herkenbaar New Order
Een remix van een New Order nummer, gok ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Hierna:
[..]
DDM is er niet, maar het DDMomentje gaat gewoon door, natuurlijk. Ik ben zo vrij om de recensie van DDM te delen:
[..]
Wat zou het zijn?
We zitten wel op 1 lijn wat dat betreft.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Een remix van een New Order nummer, gok ik.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Een remix van een New Order nummer, gok ik.
New Order - Spooky (Sub Sub 12-inch remix)
Het grappige is dat de uitgesproken tekst juist enorm gevoelig, warm en menselijk is. Dat contrast heb ik altijd wel gaaf gevonden. Eigenlijk nog steedsquote:
Charlie Jeer - My Madonna (extended version)
Jamiroquai - Canned Heat (Dimitri From Paris remix edit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |