abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:45:55 #2
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220816117
Punten voor CrackThijs dat hij kennelijk eens door het gedrag van die schijnheilige Sloveense lul heen heeft geprikt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 16 mei 2026 @ 22:49:04 #3
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220816183
Bruinzeel :')
pi_220822639
Ongekende dief Fabio J. is na 40km al voor het eerst gelost in Rund um Köln.
pi_220824525
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:32 schreef Pistolero het volgende:
Ongekende dief Fabio J. is na 40km al voor het eerst gelost in Rund um Köln.
Zal er nog een ploeg intrappen volgend jaar?

Ben er van overtuigd dat minstens driekwart van het continentale peloton met een hoger FTP rondrijdt.
  zondag 17 mei 2026 @ 15:30:57 #6
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_220824743
Bekijk deze YouTube-video live stream Rund um Köln nog circa 15km koers
Net efkes anges
pi_220824934
Piithie klopt het duo van Pinarello
pi_220824956
Fred 'Kelderman' Wright houdt zijn reeks in stand.
  zondag 17 mei 2026 @ 16:52:13 #9
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220826011
Brennan +1
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220826423
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:45 schreef Szura het volgende:
Punten voor CrackThijs dat hij kennelijk eens door het gedrag van die schijnheilige Sloveense lul heen heeft geprikt.
Zal Thijs echt aan de crack zijn dan?
Vakman pur sang
  Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 17:35:28 #11
451829 crew  H.Vviv
pi_220826654
Barrenetxea wint opnieuw, ditmaal in Boucles de l'Aulne
  Redactie Sport / Supervogel zondag 17 mei 2026 @ 17:36:59 #12
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220826676
Unibet 2 en 4.
  zondag 17 mei 2026 @ 17:39:18 #13
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220826694
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:36 schreef Pino112 het volgende:
Unibet 2 en 4.
Venturini had niet misstaan in de Giro.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 17:43:13 #14
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220826729
JonBa _O_

Hier staat Movistar wel echt gruwelijk op punt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
pi_220827364
8 overwinningen voor Visma in 1 week.
pi_220827392
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
8 overwinningen voor Visma in 1 week.
Matisse zal wel tellen voor de beloftenploeg? Maar alsnog prima weekje ja
pi_220827416
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zal Thijs echt aan de crack zijn dan?
pi_220827430
Had het nog wel willen zien als die drie van UAE de aansluiting hadden kunnen houden bij Plapp toen Soderqvist viel.
  zondag 17 mei 2026 @ 19:31:37 #19
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220827590
Leuke koers in Hongarije. Sneu voor Plap (zoals Bobbie hem noemt) dat hij alles alleen moest oplossen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Van_Poppel op 17-05-2026 19:40:50 ]
pi_220832462


Het EK-parcours met 5x een klim van 2km aan 10%. Geen verrassing dat Pogi een parcours op zijn maat krijgt.
Demain, on roule
  maandag 18 mei 2026 @ 17:34:40 #21
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_220833818
Nelli wint in Albanië.
pi_220834793
twitter


Kooij begint volgende week ook aan z'n seizoen
pi_220836216
Is er bekend wat ie nou eigenlijk precies heeft (gehad)?
  maandag 18 mei 2026 @ 22:47:49 #24
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220836235
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er bekend wat ie nou eigenlijk precies heeft (gehad)?
Virus toch?
pi_220836242
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:47 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Virus toch?
Pfeiffer ofzo bijvoorbeeld kan natuurlijk wel lang onduidelijkheid geven.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 12:17:31 #26
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220838893
twitter


Een update van Caja Rural over Guardeņo. De update is dat hij is verplaatst van het ziekenhuis naar een specialistisch centrum in Barcelona. Verdere mededelingen over zijn toestand worden niet gedaan, maar we kunnen er eigenlijk wel vanuit gaan dat de hersenschade niet gering zal zijn. Dat hij überhaupt naar die kliniek kan worden gebracht en dat hij daar aan een traject begint lijkt me ergens wel goed nieuws, hopelijk zit er nog iets van een normaal leven in voor die jongen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 16:51:08 #27
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_220841020
Spaans nat in Duinkerken
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_220849514
twitter


Hier zitten best veel namen tussen die ook doorgebroken zijn, maar toch ook een paar obscure.
pi_220849560
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 18:57 schreef wimderon het volgende:
[ x ]

Hier zitten best veel namen tussen die ook doorgebroken zijn, maar toch ook een paar obscure.
Het lijstje Nederlandse renners die bij de junioren met de besten meegingen maar vervolgens nooit die stap hebben weten te zetten bij de profs is wel echt heel lang.
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 20:12:23 #30
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220850216
Goede chute in Duinkerke wel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
pi_220850883
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:04 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Het lijstje Nederlandse renners die bij de junioren met de besten meegingen maar vervolgens nooit die stap hebben weten te zetten bij de profs is wel echt heel lang.
Dat is wel grotendeels uit de tijd dat Rabobank nog voorop liep qua begeleiding en professionaliteit. Tegenwoordig krijgt iedere onbenul die omkadering.
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2026 @ 16:51:08 #32
451829 crew  H.Vviv
pi_220855772
Lekker gewerkt van Bora in Duinkerke. 1, 2, 4 van het peloton, alleen reed er nog een groepje vooruit.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 19:03:42 #33
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220856405
Mooie sprint van een halve kilometer van die gozer van Van Rysel. :')

En inderdaad, lekker gewerkt door Red Bull. Mooi drie man in de top tien! Je had er eventueel eentje op kop kunnen laten rijden om voor de winst te kunnen sprinten.
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
pi_220856406
Ofwel Bora was bang dat Askey bonificaties zou pakken, ofwel ze wilden die drie man bij elkaar houden om in de laatste bochten in de remmen te gaan achter de eerste man. Hoe dan ook matig gedaan. NSN ook 10 en 11.
pi_220857893
Wel leuk dat de continentale ploegen de WT-teams aftroeven _O_
pi_220857923
Zaterdag Veenendaal - Veenendaal. Zoals zo vaak geen Visma en ook geen Unibet Rockets. Ook weer iets wat niet meehelpt met koersen organiseren in Nederland. Er zijn al zo weinig .1 koersen en als ze er dan zijn is de Nederlandse afvaardiging ook nog eens beperkt.
pi_220858177
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mooie sprint van een halve kilometer van die gozer van Van Rysel. :')

En inderdaad, lekker gewerkt door Red Bull. Mooi drie man in de top tien! Je had er eventueel eentje op kop kunnen laten rijden om voor de winst te kunnen sprinten.
Die had de sprint makkelijk kunnen winnen inderdaad :')
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:54:06 #38
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220858234
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zaterdag Veenendaal - Veenendaal. Zoals zo vaak geen Visma en ook geen Unibet Rockets. Ook weer iets wat niet meehelpt met koersen organiseren in Nederland. Er zijn al zo weinig .1 koersen en als ze er dan zijn is de Nederlandse afvaardiging ook nog eens beperkt.
Wel FABIO
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:55:34 #39
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220858251
Schrijven we Eddy al vast op?
pi_220858254
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Wel FABIO
Gaat hij finishen?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:58:07 #41
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220858272
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:55 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Gaat hij finishen?
Volgens hem zelf wel.
pi_220858290
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Volgens hem zelf wel.
En volgens Alwetendebob?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:00:57 #43
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220858294
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:00 schreef Steven184 het volgende:

[..]
En volgens Alwetendebob?
Op een kwartier.
pi_220858327
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Op een kwartier.
Een betere kans dan dit gaat ie niet krijgen om een keer te sprinten. Vlak, droog, geen wind en een matig veld.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 23:10:38 #45
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220858339
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:07 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Een betere kans dan dit gaat ie niet krijgen om een keer te sprinten. Vlak, droog, geen wind en een matig veld.
Wel heel warm. Ik voel de kramp nu al opkomen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
  donderdag 21 mei 2026 @ 23:11:30 #46
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220858340
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:07 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]
Een betere kans dan dit gaat ie niet krijgen om een keer te sprinten. Vlak, droog, geen wind en een matig veld.
Vind het sprintveld niet echt slecht eerlijk gezegd.

Q36.5 komt met 5 sprinters :')
pi_220858353
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:11 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Vind het sprintveld niet echt slecht eerlijk gezegd.

Q36.5 komt met 5 sprinters :')
Moet Fre Frison dat allemaal managen?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 09:44:42 #48
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_220859414
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zaterdag Veenendaal - Veenendaal. Zoals zo vaak geen Visma en ook geen Unibet Rockets. Ook weer iets wat niet meehelpt met koersen organiseren in Nederland. Er zijn al zo weinig .1 koersen en als ze er dan zijn is de Nederlandse afvaardiging ook nog eens beperkt.
Nou die teams zitten nu natuurlijk in de Giro en zullen met bezetting keuzes moeten maken.
Als (pro)continentale ploeg kun je deze dagen/weken een prima wedstrijdprogramma rijden rondom Nederland.
Verbaasd me wel enigzins dat 'de Rockets' bv wel afgelopen zondag in Rund um Köln aan de start stonden.
Morgen Veenendaal-Veenendaal staan ze dan weer niet.
Ook de andere koersen dit weekend.
31st Grand Prix Criquielion (Zondag)
Antwerp Port Epic (Maandag)
Staan ze niet op de startlijst

De Heistse pijl en Ronde van Wallonië slaan ze ook over.
Brussel Cycling classic dan weer wel.
Net efkes anges
pi_220862128
De knakworsten winnen wel in Duinkerke. Tiller wint in Arenberg met een aanval op het juiste moment.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:06:49 #50
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_220868002
Veenendaal Veenendaal is live op RTV Utrecht
Net efkes anges
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')