Daar is wel een mooi plaatje van te maken denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 weerstaat de verleiding om daar ook weer een plaatje van te maken
* DJ11 ziet het echter wel zo voor zich
Blijft toch een triest verhaal dat elke verwijzing naar Enola Gay uit de geschiedenis van de VS werd verbannen door het anti-diversiteitbeleid van Trump en zijn achterlijke kabinet. Want Gay...quote:
Het is gewoon te bezopen voor woorden….quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Blijft toch een triest verhaal dat elke verwijzing naar Enola Gay uit de geschiedenis van de VS werd verbannen door het anti-diversiteitbeleid van Trump en zijn achterlijke kabinet. Want Gay...
Dat is wel triest ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Blijft toch een triest verhaal dat elke verwijzing naar Enola Gay uit de geschiedenis van de VS werd verbannen door het anti-diversiteitbeleid van Trump en zijn achterlijke kabinet. Want Gay...
Het waren toch echt de geweldige onverschrokken onoverwinnelijke vliegeniers van zijn land geweest die dat ding met dat vliegtuig, vernoemd naar de moeder van de piloot, hebben gedropt…quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze de vader van Donald er niet aan hadden vastgebonden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het waren toch echt de geweldige onverschrokken onoverwinnelijke vliegeniers van zijn land geweest die dat ding met dat vliegtuig, vernoemd naar de moeder van de piloot, hebben gedropt…
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze de vader van Donald er niet aan hadden vastgebonden.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:17 schreef livelink het volgende:
Simon and Garfunkel - Still crazy after all these years
Die oempa loempa moet maar eens een bezoekje brengen aan Hiroshima.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze de vader van Donald er niet aan hadden vastgebonden.
Ah, ik dacht dat hij dit nog had uitgebracht onder de S&G-vlag.quote:
Ik wil iemand niet dood wensen, maar mocht -ie vroegtijdig omvallen, dan zal ik daar geen seconde rouwig om zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Even wachten tot november. Hij moet eerst nog goed verliezen tijdens de midterms.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wil iemand niet dood wensen, maar mocht -ie vroegtijdig omvallen, dan zal ik daar geen seconde rouwig om zijn.
Voor vroegtijdig omvallen is het al 60 jaar te laat...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wil iemand niet dood wensen, maar mocht -ie vroegtijdig omvallen, dan zal ik daar geen seconde rouwig om zijn.
Daar zit wat in, ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Even wachten tot november. Hij moet eerst nog goed verliezen tijdens de midterms.
Vroegtijdig is het te laat voor, maar ik hoop wel dat hij al in de agenda van the reaper staat.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |