abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220812642
Heb meer vrije tijd vanwege een burn-out, dus ik probeer alles was relaxter te doen.

In de ochtend vind ik het nu ideaal om een heel boek uit te lezen onder het genot van een kop koffie.
Nu heb ik dus opgemerkt dat de hele vibe en smaak van je ochtendkoffie echt wordt beïnvloed door de geurkaars die je op hebt staan.

Heb echt altijd tijden de cinnamon chai geur van Woodwick opstaan waardoor je het niet opmerkt vanwege neusblindheid. Vanochtend dus een ander geurtje aangestoken en ineens smaakte te koffie anders en voelde ik me van binnen warmer.

Heb vanilla bean op staan... hebben jullie ook standaard geurtjes die jullie aansteken wanneer je je ochtendkoffie opzet?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220812687
Een blauwe.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:05:47 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220812703
Ik steek wierook aan (wanneer ik daar zin in heb).
Your beauty never ever scared me.
pi_220812707
Nee, ik word van kaarsen onrustig. Dat geknepper.
Laat wel regelmatig een geurtje uit de darmen bij het zetten van de ochtendkoffie ;)
pi_220812770
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:05 schreef Ama het volgende:
Ik steek wierook aan (wanneer ik daar zin in heb).
Van die stokjes? Of kegels/andere vorm? En specifieke geur?

Ik heb deze uit China. Zijn een soort platte cirkeltjes die je op een plat oppervlak kan aansteken, maar die gebruik ik eogenlijk alleen voor hekserij.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:11:53 #6
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220812778
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:11 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Van die stokjes? Of kegels/andere vorm? En specifieke geur?

Ik heb deze uit China. Zijn een soort platte cirkeltjes die je op een plat oppervlak kan aansteken, maar die gebruik ik eogenlijk alleen voor hekserij.
[ afbeelding ]
Altijd Nag Champa stokjes. Die blauwe doosjes bij de Toko.
Your beauty never ever scared me.
pi_220812820
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:06 schreef cinderloom het volgende:
Nee, ik word van kaarsen onrustig. Dat geknepper.
Laat wel regelmatig een geurtje uit de darmen bij het zetten van de ochtendkoffie ;)
Eens geprobeerd je kaars in aluminiumfolie te wikkelen?
Zoiets voor 10 minuten. Dan smelt het hele oppervlak en heb je geen geknetter
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220812849
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef Mikeytt het volgende:
Heb meer vrije tijd vanwege een burn-out, dus ik probeer alles was relaxter te doen.

Je zat toch juist thuis vanwege een bore-out, een maand geleden?
pindazakje
pi_220812853
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:11 schreef Ama het volgende:

[..]
Altijd Nag Champa stokjes. Die blauwe doosjes bij de Toko.
Ken alleen de salie variant van dat merk, maar die zijn wel goed ja.

Eigenlijk nooit gedacht aan wierrook i.p.v. een kaars. Misschien eens het proberen waard
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220812860
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Je zat toch juist thuis vanwege een bore-out, een maand geleden?
Dat dacht ik. Huisarts vermoedt een burn-out. GGZ verwijzing is gegeven. (Heb een update gepost in dat topic een aantal dagen terug)
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220812981
Die met vaginageur van Gwyneth Paltrow
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_220813235
Waarom drink je espresso als je vermoedt tegen een burn-out aan te lopen?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220813278
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:42 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom drink je espresso als je vermoedt tegen een burn-out aan te lopen?
Huh?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:47:30 #14
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220813295
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef Mikeytt het volgende:
Heb meer vrije tijd vanwege een burn-out, dus ik probeer alles was relaxter te doen.

Mikeytt een burn-out? Jij had toch niks te doen op je werk?
pi_220813323
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:47 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Mikeytt een burn-out? Jij had toch niks te doen op je werk?
Oversimplificatie. Ik dacht dat ik een bore-out had, maar dat last ik aan de professionals over.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220813390
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Huh?
Hoezo ”huh”?

Burn-out's zijn stress-gerelateerd.
Als je nou vermoedt dat je daarmee te maken hebt, dan heb je toch niet nodig dat je hart een por krijgt van een caffeïnestoot? Sterker nog, dan zou ik maar rap gaan proberen om je caffeïne-inname te verminderen.

Even los van dat het waanzin is om de fantastische geur van verse koffie te willen verbergen met een geurkaars.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220813415
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:54 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Hoezo ”huh”?

Burn-out's zijn stress-gerelateerd.
Als je nou vermoedt dat je daarmee te maken hebt, dan heb je toch niet nodig dat je hart een por krijgt van een caffeïnestoot? Sterker nog, dan zou ik maar rap gaan proberen om je caffeïne-inname te verminderen.
Volgens mij werkt caffeine anders bij mensen met adhd.

De huisarts heeft in ieder geval geen woord gerept over caffeine, dus zal wel goed zijn denk ik.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220813435
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:54 schreef Jordy-B het volgende:
Even los van dat het waanzin is om de fantastische geur van verse koffie te willen verbergen met een geurkaars.
Niet verbergen joh.
Maar je koffie gaat wel een beetje anders smaken als je een geurkaars op hebt staan.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220814171
Ik heb kaarsen die naar vagina’s ruiken :Y
-XOXO-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:54:28 #20
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220816316
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb kaarsen die naar vagina’s ruiken :Y
Druipkaarsen zeker?
  maandag 18 mei 2026 @ 12:36:23 #21
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220831064
burn out van wat? pussy
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 18 mei 2026 @ 12:57:04 #22
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220831248
Kanker, burn-out.... Wat is next?
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 13:33:19 #23
441859 crew  Lenny77
pi_220831632
Ik denk dat het toch een bore out is want iemand met een burnout van een maand is niet bezig met geurkaarsen en koffie. Die ligt voor kapot en is al blij dat m kan ademen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')