Van die stokjes? Of kegels/andere vorm? En specifieke geur?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:05 schreef Ama het volgende:
Ik steek wierook aan (wanneer ik daar zin in heb).
Altijd Nag Champa stokjes. Die blauwe doosjes bij de Toko.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Van die stokjes? Of kegels/andere vorm? En specifieke geur?
Ik heb deze uit China. Zijn een soort platte cirkeltjes die je op een plat oppervlak kan aansteken, maar die gebruik ik eogenlijk alleen voor hekserij.
[ afbeelding ]
Eens geprobeerd je kaars in aluminiumfolie te wikkelen?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:06 schreef cinderloom het volgende:
Nee, ik word van kaarsen onrustig. Dat geknepper.
Laat wel regelmatig een geurtje uit de darmen bij het zetten van de ochtendkoffie
Je zat toch juist thuis vanwege een bore-out, een maand geleden?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef Mikeytt het volgende:
Heb meer vrije tijd vanwege een burn-out, dus ik probeer alles was relaxter te doen.
Ken alleen de salie variant van dat merk, maar die zijn wel goed ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Altijd Nag Champa stokjes. Die blauwe doosjes bij de Toko.
Dat dacht ik. Huisarts vermoedt een burn-out. GGZ verwijzing is gegeven. (Heb een update gepost in dat topic een aantal dagen terug)quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je zat toch juist thuis vanwege een bore-out, een maand geleden?
Huh?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:42 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom drink je espresso als je vermoedt tegen een burn-out aan te lopen?
Mikeytt een burn-out? Jij had toch niks te doen op je werk?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef Mikeytt het volgende:
Heb meer vrije tijd vanwege een burn-out, dus ik probeer alles was relaxter te doen.
Oversimplificatie. Ik dacht dat ik een bore-out had, maar dat last ik aan de professionals over.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mikeytt een burn-out? Jij had toch niks te doen op je werk?
Hoezo ”huh”?quote:
Volgens mij werkt caffeine anders bij mensen met adhd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hoezo ”huh”?
Burn-out's zijn stress-gerelateerd.
Als je nou vermoedt dat je daarmee te maken hebt, dan heb je toch niet nodig dat je hart een por krijgt van een caffeïnestoot? Sterker nog, dan zou ik maar rap gaan proberen om je caffeïne-inname te verminderen.
Niet verbergen joh.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:54 schreef Jordy-B het volgende:
Even los van dat het waanzin is om de fantastische geur van verse koffie te willen verbergen met een geurkaars.
Druipkaarsen zeker?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb kaarsen die naar vagina’s ruiken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |