Nie zeiken vanuit het noorden, eens meemaken altijd erbij willen zijn.
Hier in Utreg hebben ze bij de v&d zelfs carnavalspakken
quote:Sjeeez, jij bent zeker van boven de rivieren
Op woensdag 26 februari 2003 12:49 schreef Snuk het volgende:
Beste Fokkers,Wat vinden jullie eigenlijk van al die hordes mensen die ieder jaar tijdens caranval nergens anders denken dan NEUKEN, zonder enig besef dat het weleens mis kan lopen in dat soort omstandigheden? Is een baby-boom rond november, december werkelijk nodig? Uw opinie graag.
Er wordt met Carnaval echt niet alleen maar gedacht aan sex hoor. Jij hebt zeker nog nooit geen carnaval gevierd.
Sterker nog. Carnaval is alleen leuk in Limburg. In Brabant is het nix anders dan verkleed uitgaan. Geen tradities enzo.
Om even on-topic te blijven. WAT EEN FLAUWEKUL!!!!!!
Zeg dan niets
quote:Hey, heb je zin om met mij uit te gaan?
Op vrijdag 28 februari 2003 22:05 schreef sanneboef het volgende:
voor mij is carnaval zeker geen rede om met iemand (behalve met mijn vriend!!) het bed in te duiken.....carnaval is gewoon een leuk feest waarbij je ontzettende leuke mensen tegenkomt........(of dit laatste ook buiten limburg klopt, is nog maar de vraag)
quote:Limbo's doen altijd dom. Brabanders daarintegen roeleren
Op woensdag 26 februari 2003 12:53 schreef kwib het volgende:[..]
gewoon een excuus voor limbo's om dom te doen, veel te zuipen en hopelijk wat te neuken [img=29,15]i/s/yes.gif[/img]
Wij randstedelingen hebben geen excuus nodig, wij doen het gewoon
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 18:44 schreef leolinedance het volgende:[..]
Limbo's doen altijd dom. Brabanders daarintegen roeleren
Maar de muziek blijft kut... Daarom drinken we ook zoveel
quote:Logisch... boven de rivieren stikt het ook van de hoeren.
Op woensdag 26 februari 2003 12:53 schreef Musiquence het volgende:
... ik heb geen carnaval nodig om aan sex te denken hoorEn "wij van boven de rivieren" doen niet aan die gekkigheid
En "wij van beneden de rivieren" doen daar weer niet aan.
quote:Ownee?! Beetje jammer dat ik dus in een stadje woon aan de lek/amsterdam rijnkanaal en wij vieren wel gewoon carnaval...
Op woensdag 26 februari 2003 12:53 schreef Musiquence het volgende:
... ik heb geen carnaval nodig om aan sex te denken hoorEn "wij van boven de rivieren" doen niet aan die gekkigheid
Maaruh ik heb carnaval net nodig om aan sex te denken hoor!!
quote:Op een normale zaterdag zie je iig nog hoe je neukie eruit ziet. Met carnaval valt dat moeilijk te zien.
Op woensdag 26 februari 2003 18:30 schreef Brram het volgende:
Carnaval en sex zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, net als "uitgaan" en "scoren". Carnaval is 3 dagen lang uitgaan, met 20x zoveel meisjes. Tuurlijk is de kans dat je dan een "leuk meisje" tegenkomt ook zo'n 60 keer groter, en dus de kans op sex óók. Voor de rest maakt het helemaal niet uit of je dan op een normale zaterdagavond uitgaat en met een meisje gaat neuken, of met carnaval...
Ik vind het zelf trouwens geen ene fuck aan en ga liever skieën dan met een stel malloten proberen duivels te verjagen in een boerenkieltje.
ik wil nog steeds een keer naar rio de janero en marni grass als het daar carnaval is ;
neuken totdat je lul blauw/rood is
quote:Goh oude post. En dat zelfde jaar deed ik nog mee ook
Op vrijdag 28 februari 2003 21:01 schreef ParanoidEv het volgende:
Als die stelling waar was had ik al lang overwogen mee te doen
quote:juist
Op zaterdag 17 januari 2004 20:21 schreef P-Style het volgende:
Was carnaval hier maar net zoals als in Brazilië...
Het zuiden heeft gewoon vakantie rond dat tijdstip, reden genoeg om in een jubelstemming te geraken toch? En ja, dan zijn mensen wel wat vrolijker en opener hoor. Jolijt ten top! En meer drinken dan normaal?? Ja je zal wel moeten om van dat klotige carnavalsbier een beetje bezopen te worden. (Goed excuus: van 3 uur 's middags tot 3 uur 's nachts in de kroeg staan )
quote:Feest is feest. Dom of niet...
Op woensdag 26 februari 2003 13:16 schreef Wooly_Mammoth het volgende:
Dom feest met domme muziek, that's all
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |