Wat vinden jullie eigenlijk van al die hordes mensen die ieder jaar tijdens caranval nergens anders denken dan NEUKEN, zonder enig besef dat het weleens mis kan lopen in dat soort omstandigheden? Is een baby-boom rond november, december werkelijk nodig? Uw opinie graag.
Verder ben ik 'voor' uiteraard.
En "wij van boven de rivieren" doen niet aan die gekkigheid
[Dit bericht is gewijzigd door Musiquence op 26-02-2003 12:54]
quote:gewoon een excuus voor limbo's om dom te doen, veel te zuipen en hopelijk wat te neuken
Op woensdag 26 februari 2003 12:52 schreef Doctor_Bara het volgende:
Carnaval..wat is dat
Wij randstedelingen hebben geen excuus nodig, wij doen het gewoon
quote:Idd
Op woensdag 26 februari 2003 12:53 schreef Musiquence het volgende:
... ik heb geen carnaval nodig om aan sex te denken hoorEn "wij van boven de rivieren" doen niet aan die gekkigheid
quote:he he.... dat vroeg ik me ook af
Op woensdag 26 februari 2003 12:52 schreef Doctor_Bara het volgende:
Carnaval..wat is dat
Beetje vies hoor mensen!
quote:Waar vier jij carnaval ... blijkbaar niet in Maastricht :S
Op woensdag 26 februari 2003 12:58 schreef Snuk het volgende:
Ik bedoel eigenlijk de ranzige omstandigheden, kots links, pis rechts zij in het middenBeetje vies hoor mensen!
Dat vind ik de grootste onzin. Ik vier al mijn hele leven carnaval en heb er nog nooit last van gehad.
Het is natuurlijk wel een buitenkans voor die mensen die normaal niemand kunnen krijgen en het dus op deze manier proberen........
quote:tjonge die gozer ken echt niet mikke
Op woensdag 26 februari 2003 12:58 schreef Snuk het volgende:
Ik bedoel eigenlijk de ranzige omstandigheden, kots links, pis rechts zij in het midden
quote:dat is een mening
Op woensdag 26 februari 2003 13:16 schreef Wooly_Mammoth het volgende:
Dom feest met domme muziek, that's all
quote:[offtopic]Je bent gewoon jaloers dat jullie niet zo'n gezelligheidsfeest hebben!!![/offtopic]
Verder denk ik dat iedereen zelf moet weten of ie bij jan en alleman het bed induikt!! Ik ben in elk geval (meestal) nog nuchter genoeg om te weten wat ik ga/ zou moeten doen
of zuipen ze in het zuiden niet zoveel met carnaval???
quote:Ik van onder de rivieren ook niet hoor...en met mij vast vele anderen....
... ik heb geen carnaval nodig om aan sex te denken hoorEn "wij van boven de rivieren" doen niet aan die gekkigheid
Nie zeiken vanuit het noorden, eens meemaken altijd erbij willen zijn.
Hier in Utreg hebben ze bij de v&d zelfs carnavalspakken
quote:Sjeeez, jij bent zeker van boven de rivieren
Op woensdag 26 februari 2003 12:49 schreef Snuk het volgende:
Beste Fokkers,Wat vinden jullie eigenlijk van al die hordes mensen die ieder jaar tijdens caranval nergens anders denken dan NEUKEN, zonder enig besef dat het weleens mis kan lopen in dat soort omstandigheden? Is een baby-boom rond november, december werkelijk nodig? Uw opinie graag.
Er wordt met Carnaval echt niet alleen maar gedacht aan sex hoor. Jij hebt zeker nog nooit geen carnaval gevierd.
Sterker nog. Carnaval is alleen leuk in Limburg. In Brabant is het nix anders dan verkleed uitgaan. Geen tradities enzo.
Om even on-topic te blijven. WAT EEN FLAUWEKUL!!!!!!
Zeg dan niets
quote:Hey, heb je zin om met mij uit te gaan?
Op vrijdag 28 februari 2003 22:05 schreef sanneboef het volgende:
voor mij is carnaval zeker geen rede om met iemand (behalve met mijn vriend!!) het bed in te duiken.....carnaval is gewoon een leuk feest waarbij je ontzettende leuke mensen tegenkomt........(of dit laatste ook buiten limburg klopt, is nog maar de vraag)
quote:Limbo's doen altijd dom. Brabanders daarintegen roeleren
Op woensdag 26 februari 2003 12:53 schreef kwib het volgende:[..]
gewoon een excuus voor limbo's om dom te doen, veel te zuipen en hopelijk wat te neuken [img=29,15]i/s/yes.gif[/img]
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 18:44 schreef leolinedance het volgende:[..]
Limbo's doen altijd dom. Brabanders daarintegen roeleren
Maar de muziek blijft kut... Daarom drinken we ook zoveel
quote:Logisch... boven de rivieren stikt het ook van de hoeren.
En "wij van beneden de rivieren" doen daar weer niet aan.
quote:Ownee?! Beetje jammer dat ik dus in een stadje woon aan de lek/amsterdam rijnkanaal en wij vieren wel gewoon carnaval...
Maaruh ik heb carnaval net nodig om aan sex te denken hoor!!
quote:Op een normale zaterdag zie je iig nog hoe je neukie eruit ziet. Met carnaval valt dat moeilijk te zien.
Op woensdag 26 februari 2003 18:30 schreef Brram het volgende:
Carnaval en sex zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, net als "uitgaan" en "scoren". Carnaval is 3 dagen lang uitgaan, met 20x zoveel meisjes. Tuurlijk is de kans dat je dan een "leuk meisje" tegenkomt ook zo'n 60 keer groter, en dus de kans op sex óók. Voor de rest maakt het helemaal niet uit of je dan op een normale zaterdagavond uitgaat en met een meisje gaat neuken, of met carnaval...
Ik vind het zelf trouwens geen ene fuck aan en ga liever skieën dan met een stel malloten proberen duivels te verjagen in een boerenkieltje.
ik wil nog steeds een keer naar rio de janero en marni grass als het daar carnaval is ;
neuken totdat je lul blauw/rood is
quote:Goh oude post. En dat zelfde jaar deed ik nog mee ook
Op vrijdag 28 februari 2003 21:01 schreef ParanoidEv het volgende:
Als die stelling waar was had ik al lang overwogen mee te doen
quote:juist
Op zaterdag 17 januari 2004 20:21 schreef P-Style het volgende:
Was carnaval hier maar net zoals als in Brazilië...
Het zuiden heeft gewoon vakantie rond dat tijdstip, reden genoeg om in een jubelstemming te geraken toch? En ja, dan zijn mensen wel wat vrolijker en opener hoor. Jolijt ten top! En meer drinken dan normaal?? Ja je zal wel moeten om van dat klotige carnavalsbier een beetje bezopen te worden. (Goed excuus: van 3 uur 's middags tot 3 uur 's nachts in de kroeg staan )
quote:Feest is feest. Dom of niet...
[Dit bericht is gewijzigd door WePe op 18-01-2004 21:53]
quote:typische limburgers opmerking.....
Op zondag 18 januari 2004 21:52 schreef WePe het volgende:
Ik als limbo vind carnaval lekker feesten.
Leuk om die optochten te lopen.
Maar ontopic: vrijen met carnaval? Never. Wij vrijen niet als een van ons zat is. En daarbij blijven er altijd bij ons pitten met carnaval
Wij vrijen niet als een van ons zat is......SIEPIE!
quote:Tja, is moeilijk te geloven dat er altijd slimmere mensen dan jou bestaan he?
typische limburgers opmerking.....![]()
Wij vrijen niet als een van ons zat is......SIEPIE!
quote:echt waar, ik ken gewoon GEENEEN aardige limburger zeg....Allemaal zo ontzettend ingenomen met hun eigen volkje. En zo'n rare manieren allemaal. Zo was ik laatst in gesprek met een limburger op een feestje en die kon niet begrijpen dat wij VRIENDEN uitnodigen op een feest....Dat kon bij hun in Weert dus echt niet he. Moet je eens voorstellen, een huis vol met vrienden.... En ook zo een die eens mee ging op stap. Grote bek enzo. Hij zou weleens laten zien hoe goed ie kon zuipen. Om 2 uur komen we naar huis omdat hij niet meer kon lopen. En ze mogen allemaal niet voor hun 18e op stap als ik het goed begrijp. En alleen bier uit hun omgeving is te drinken.
Op zondag 18 januari 2004 22:33 schreef WePe het volgende:[..]
Tja, is moeilijk te geloven dat er altijd slimmere mensen dan jou bestaan he?
Om dan nog maar niet over jou te beginnen.....geen sex als jij of je partner gedronken heeft. Weer zo iets vreemds wat alleen daar kan gebeuren.
En die opmerking van jou slaat natuurlijk ook nergens op, want jij hebt geen idee hoe slim ik ben. Maar is weer typisch limburgs he. Die zijn altijd beter en slimmer he....
quote:Okee, dan ben jij misschien wel aardig.... En als je er een reden voor hebt neem ik mijn woorden terug over dat sexgedoe
Op zondag 18 januari 2004 23:20 schreef WePe het volgende:
Jammer dat dit helemaal offtopic gaat, dus laat ik maar zeggen dat ik best een aardige limbo ben, al zeg ik het zelf. Helaas heb ik slechte ervaring met sex na het zuipen. Dus daarom ook met carnaval geen sex, omdat er dan altijd gezopen word.
quote:duivels verjagen met carnaval? Uit welke doos kom jij?
Op zaterdag 17 januari 2004 20:42 schreef Nuek het volgende:
Ik vind het zelf trouwens geen ene fuck aan en ga liever skieën dan met een stel malloten proberen duivels te verjagen in een boerenkieltje.
Maar nu even ontopic: Als ik met me vrienden ga feesten met carnaval zijn we niet uit op een flinke neukavond maar lekker feesten en gek doen. Komt er een leuke meid voorbij is dat alleen maar prettig
carnaval is zoveel meer, maar dat terzijde in dit topic.
de reden waarom mensen met carnaval veel sexen en zoenen is omdat ze de mogelijkheid hebben flink te zuipen zonder dat je er schuldig voor wordt bevonden..
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:52 schreef Jerruh het volgende:
oeps.. dubbel...
[Dit bericht is gewijzigd door poep op 18-01-2004 23:57]
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:52 schreef Jerruh het volgende:
de reden waarom mensen met carnaval veel sexen en zoenen is omdat ze de mogelijkheid hebben flink te zuipen zonder dat je er schuldig voor wordt bevonden..
quote:scoren is relax Lexie, snap dat nou....
Op zondag 18 januari 2004 23:57 schreef Lexie het volgende:
Hollanders die alleen komen om te scoren, opzouten s.v.p..
quote:Tuurlijk, maar ik heb liever geen geile Hollanders in Limburg die alleen maar komen om te neuken, en daarbij het doel van carnaval voorbijstreven.
Op maandag 19 januari 2004 00:03 schreef leolinedance het volgende:[..]
scoren is relax Lexie, snap dat nou....
quote:heb je een punt. En die (geile) mensen kunnen trouwens ook veel beter naar Brabant gaan, maar dat is een andere discussie. Maar ik vind het gezellig zuipen met vrienden idee toch ook het belangrijkste hoor! En scoren is leuk voor erbij...
Op maandag 19 januari 2004 00:06 schreef Lexie het volgende:[..]
Tuurlijk, maar ik heb liever geen geile Hollanders in Limburg die alleen maar komen om te neuken, en daarbij het doel van carnaval voorbijstreven.
quote:Wat? dom doen en veel zuipen?
Op woensdag 26 februari 2003 12:53 schreef kwib het volgende:[..]
gewoon een excuus voor limbo's om dom te doen, veel te zuipen en hopelijk wat te neuken [img=29,15]i/s/yes.gif[/img]
quote:
Op maandag 19 januari 2004 14:22 schreef realist_ik het volgende:[..]
Wat? dom doen en veel zuipen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |