Wat vinden jullie eigenlijk van al die hordes mensen die ieder jaar tijdens caranval nergens anders denken dan NEUKEN, zonder enig besef dat het weleens mis kan lopen in dat soort omstandigheden? Is een baby-boom rond november, december werkelijk nodig? Uw opinie graag.
Verder ben ik 'voor' uiteraard.
En "wij van boven de rivieren" doen niet aan die gekkigheid
[Dit bericht is gewijzigd door Musiquence op 26-02-2003 12:54]
quote:gewoon een excuus voor limbo's om dom te doen, veel te zuipen en hopelijk wat te neuken
Op woensdag 26 februari 2003 12:52 schreef Doctor_Bara het volgende:
Carnaval..wat is dat
Wij randstedelingen hebben geen excuus nodig, wij doen het gewoon
quote:Idd
Op woensdag 26 februari 2003 12:53 schreef Musiquence het volgende:
... ik heb geen carnaval nodig om aan sex te denken hoorEn "wij van boven de rivieren" doen niet aan die gekkigheid
quote:he he.... dat vroeg ik me ook af
Op woensdag 26 februari 2003 12:52 schreef Doctor_Bara het volgende:
Carnaval..wat is dat
Beetje vies hoor mensen!
quote:Waar vier jij carnaval ... blijkbaar niet in Maastricht :S
Op woensdag 26 februari 2003 12:58 schreef Snuk het volgende:
Ik bedoel eigenlijk de ranzige omstandigheden, kots links, pis rechts zij in het middenBeetje vies hoor mensen!
Dat vind ik de grootste onzin. Ik vier al mijn hele leven carnaval en heb er nog nooit last van gehad.
Het is natuurlijk wel een buitenkans voor die mensen die normaal niemand kunnen krijgen en het dus op deze manier proberen........
quote:tjonge die gozer ken echt niet mikke
Op woensdag 26 februari 2003 12:58 schreef Snuk het volgende:
Ik bedoel eigenlijk de ranzige omstandigheden, kots links, pis rechts zij in het midden
quote:dat is een mening
Op woensdag 26 februari 2003 13:16 schreef Wooly_Mammoth het volgende:
Dom feest met domme muziek, that's all
quote:[offtopic]Je bent gewoon jaloers dat jullie niet zo'n gezelligheidsfeest hebben!!![/offtopic]
Op woensdag 26 februari 2003 13:16 schreef Wooly_Mammoth het volgende:
Dom feest met domme muziek, that's all
Verder denk ik dat iedereen zelf moet weten of ie bij jan en alleman het bed induikt!! Ik ben in elk geval (meestal) nog nuchter genoeg om te weten wat ik ga/ zou moeten doen
of zuipen ze in het zuiden niet zoveel met carnaval???
quote:Ik van onder de rivieren ook niet hoor...en met mij vast vele anderen....
Op woensdag 26 februari 2003 12:53 schreef Musiquence het volgende:
... ik heb geen carnaval nodig om aan sex te denken hoorEn "wij van boven de rivieren" doen niet aan die gekkigheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |