Italiëquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:56 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Deze 48 landen:
https://www.ziggo.nl/ente(...)l/wk-2026/deelnemers
Lastig te zeggen hoe de bal gaat rollen.
Ik denk dat landen als Spanje, Frankrijk, Argentinie, Italie weer hoog gaan scoren. Ik gok op een finane van Italie tegen Argentinie
Spanje-Frankrijk als finale kan alleen als ze niet beiden groepswinnaar zijn. Als ze dat wel doen ontmoeten ze elkaar al in de halve finale.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat ergens aan te zien, dat er corruptie is?quote:Op zondag 17 mei 2026 01:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Moeilijk, moeilijk. Het hangt ervan af hoe corrupt het toernooi gaat worden. Je zou zeggen, Frankrijk - Spanje, maar ik vermoed dat een Europese finale niet toegestaan is. Ik verwacht deze keer ook niet echt veel van Mbappé. Ik houd het op
Spanje - Argentinië.
Degene dat meest corrupt is wint, dat weten we toch al jaren!quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat ergens aan te zien, dat er corruptie is?
Opvallend dat Spanje sinds de wereldtitel in 2010 nooit meer voorbij de achtste finale is gekomen de afgelopen drie WK'squote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |