dat hele HWA Evo programma is jeugdsentiment. drie Mercedes 190 DTM replicas met ook nog de juiste liveries uit het desbetreffende seizoen. de #61 heeft delivery van Klaus Ludwig die dat jaar won, de #62 heeft de Kärcher livery van Jurg van Ommen en de #63 de Diebels Alt livery van Roland Asch. HWA is er zelfs ingeslaagd de zoons van Klaus en Roland (Luca Ludwig en Sebastiaan Asch) als coureur te strikken. Renger van der Zanden rijdt op de zwarte 61 meequote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:38 schreef ZombieQueen het volgende:
Die #61 Mercedes is ook wel een hele gave bak.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:45 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Nee, kijk nu naar de hier vermaledijde zender
Ik heb een Turkse pizza, dat telt ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik had natuurlijk vandaag pizza moeten bestellen ipv morgen. Bij endurance hoort pizza.
Misschien zijn ze nog snel...
Thanks! Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:46 schreef Sabata het volgende:
[..]
dat hele HWA Evo programma is jeugdsentiment. drie Mercedes 190 DTM replicas met ook nog de juiste liveries uit het desbetreffende seizoen. de #61 heeft delivery van Klaus Ludwig die dat jaar won, de #62 heeft de Kärcher livery van Jurg van Ommen en de #63 de Diebels Alt livery van Roland Asch. HWA is er zelfs ingeslaagd de zoons van Klaus en Roland (Luca Ludwig en Sebastiaan Asch) als coureur te strikken. Renger van der Zanden rijdt op de zwarte 61 mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |