Ik zie een Fok!-meet aankomenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef ZombieQueen het volgende:
Lijkt me wel gaaf om daar een keer een weekeinde zijn. Kamperen met animatieteam.
Ik ben niet van het kamperenquote:
Ga ik toch liever de baan op.quote:
Wij samen in een huisje?quote:
Moet je een Dacia kopenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga ik toch liever de baan op.
Die zijn niet zo duurquote:
Gewoon in en caravan joh, mooi manquote:
Fok-dorp!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze bouwen hele dorpen langs de baan
Ik ook niet echt, maar je moet het ook zien als een geheel, waarbij kamperen dan gewoon hoort.quote:
Caravanquote:
Onvoorstelbaar wat ze allemaal mee hebben gesleept.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze bouwen hele dorpen langs de baan
Bij de TT zie je dit welquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:16 schreef StephanL het volgende:
Wat een geweldige sfeer is dit toch ook. Dit zie je echt bijna nergens
Ah joh, na een paar bier is dat geen probleem meer, ik ben altijd blij als ik ligquote:
FRT, het Fok Race Team!quote:
Ik zou echt zo in de auto kunnen springen om naar Le Mans te gaan komende maand. Het probleem wat ik heb is dat ik gewoon bijna geen autosportfans ken in het echte leef.quote:
Bierquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ah joh, na een paar bier is dat geen probleem meer, ik ben altijd blij als ik lig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |