Er waren al eerdere topics over keelpijn, maar dit gaat specifiek over die hoestbuien, of daar iets tegen te doen is.
moet je krabben
maar moet je ff bisolfon kopuh, werkt best
[Dit bericht is gewijzigd door madmatt op 26-02-2003 12:47]
quote:als jij midden in je slaap bent weet je ook precies hoe je ligt???
Op woensdag 26 februari 2003 12:52 schreef Salvad0R het volgende:
blaas alle lucht uit je longen, gewoon rustig
en zodra je het hoort rochelen zeg maar
kleine hoestjes maken, dan komt dat slijm automatisch naar boven, kan je t uit kwijlen en heb je niet zo heel veel last meer.
o ja.. als je op je rug gaat slapen, loopt het slijm via je neusholte je longen in en dat is vervelend.
slaap op je buik of zijkant dus !
beterschap
quote:Nee, maar als je gaat slapen en je gaat op je buik liggen heb je er in het begin van de nacht tenminste geen last van.
als jij midden in je slaap bent weet je ook precies hoe je ligt??
quote:Bisolvon werkt net zo goed als placebo. Daarnaast is het niet bedoeld voor prikkelhoest, maar voor vastzittende hoest.
Op woensdag 26 februari 2003 12:47 schreef madmatt het volgende:
maar moet je ff bisolfon kopuh, werkt best
Suc6
mijn moeder had Streptuss gehaald (hoestdrankje speciaal voor kriebelhoest) met frambozensmaak
en dat werk echt goed!
[Dit bericht is gewijzigd door jodzemanze op 26-02-2003 13:27]
quote:Hm, das merkwaardig, want het hoesten wordt bij mij juist minder, wanneer ik op mijn rug ga liggen, waarschijnlijk inderdaad omdat het slijm dan naar beneden gaat. Overigens helpt dat nog lang niet voldoende.
Op woensdag 26 februari 2003 12:52 schreef Salvad0R het volgende:
o ja.. als je op je rug gaat slapen, loopt het slijm via je neusholte je longen in en dat is vervelend.
slaap op je buik of zijkant dus !
beterschap
Ik las ook al hoestdrankjes, maar ook die heb ik al eens eerder gebruikt, maar helpt bij mij voor geen meter.
Het irritante is dat je door die kriebel en dat hoesten ook voortdurend moet slikken
Mocht het met een week nou niet minder zijn geworden raad ik je aan om naar de huisarts te stappen... misschien heeft die dan nog wat voor je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |