abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8727412
Pffff, weer heel de nacht wakker gelegen vanwege die irritante kriebelhoest. Ik voel me nu ook zo Ik neem aan dat dat bij sommige herkenbaar in de oren klinkt. Heeft iemand een gouden tip voor me, zodat ik gewoon kan slapen, want het zal de komende nacht weer niet anders zijn.

Er waren al eerdere topics over keelpijn, maar dit gaat specifiek over die hoestbuien, of daar iets tegen te doen is.

woensdag 26 februari 2003 @ 12:47:25 #2
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_8727424
kriebelhoest?

moet je krabben

maar moet je ff bisolfon kopuh, werkt best

[Dit bericht is gewijzigd door madmatt op 26-02-2003 12:47]

What happens when you push that button Joh**_______................ . . . .
pi_8727430
hoestdrankje
twee dochters
pi_8727492
Eet een dubbel zout dropje
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_8727528
blaas alle lucht uit je longen, gewoon rustig
en zodra je het hoort rochelen zeg maar
kleine hoestjes maken, dan komt dat slijm automatisch naar boven, kan je t uit kwijlen en heb je niet zo heel veel last meer.
o ja.. als je op je rug gaat slapen, loopt het slijm via je neusholte je longen in en dat is vervelend.
slaap op je buik of zijkant dus !
beterschap
  woensdag 26 februari 2003 @ 12:53:25 #6
34882 madmatt
Sysprep - ERR...
pi_8727549
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 12:52 schreef Salvad0R het volgende:
blaas alle lucht uit je longen, gewoon rustig
en zodra je het hoort rochelen zeg maar
kleine hoestjes maken, dan komt dat slijm automatisch naar boven, kan je t uit kwijlen en heb je niet zo heel veel last meer.
o ja.. als je op je rug gaat slapen, loopt het slijm via je neusholte je longen in en dat is vervelend.
beterschap
als jij midden in je slaap bent weet je ook precies hoe je ligt???
What happens when you push that button Joh**_______................ . . . .
  woensdag 26 februari 2003 @ 12:54:18 #7
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_8727564
kheb er ook last van en voel me ook zwaar prut (beetje griepje ) kzou best wel wat willen halen maar kheb zo weinig fut om ook maar ff de stad in te gaan..
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_8727579
quote:
als jij midden in je slaap bent weet je ook precies hoe je ligt??
Nee, maar als je gaat slapen en je gaat op je buik liggen heb je er in het begin van de nacht tenminste geen last van.
Zeikerdje.
  woensdag 26 februari 2003 @ 13:10:07 #9
12237 Phaedrus
Nu met transparante avatar!
pi_8727674
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 12:47 schreef madmatt het volgende:
maar moet je ff bisolfon kopuh, werkt best
Bisolvon werkt net zo goed als placebo. Daarnaast is het niet bedoeld voor prikkelhoest, maar voor vastzittende hoest.
Prikkelhoest: noscapine.
Life moves pretty fast. If you don't stop and look around once in a while, you could miss it.
pi_8727689
whisky. en als het niet helpt maakt het niet uit
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_8727702
Leg een fijngesneden ui op een schaaltje naast je bed....stinnkt wel effe, maar werkt mooi wel...

Suc6

Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_8727863
Ik ken het...
Zit ook al 2 dagen thuis met 39 graden koorts en gigantisch veel hoesten... Vandaag gaat het al weer wat beter...

mijn moeder had Streptuss gehaald (hoestdrankje speciaal voor kriebelhoest) met frambozensmaak en dat werk echt goed!

[Dit bericht is gewijzigd door jodzemanze op 26-02-2003 13:27]

pi_8727894
edit: dubbel
  woensdag 26 februari 2003 @ 13:29:24 #14
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_8727942
zeg jongens en meiden, help me ff ik moet zo naar de stad maar kheb geen fut pep me ff op dan kank ook van die zooi halen en me wat beter voelen
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_8727952
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 12:52 schreef Salvad0R het volgende:
beterschap
Hm, das merkwaardig, want het hoesten wordt bij mij juist minder, wanneer ik op mijn rug ga liggen, waarschijnlijk inderdaad omdat het slijm dan naar beneden gaat. Overigens helpt dat nog lang niet voldoende.

Ik las ook al hoestdrankjes, maar ook die heb ik al eens eerder gebruikt, maar helpt bij mij voor geen meter.

Het irritante is dat je door die kriebel en dat hoesten ook voortdurend moet slikken

pi_8728003
als je gaat slapen dampo smeren op borst en onder neus ik garandeer je het werkt geweldig
twee dochters
pi_8729611
Darolan capsules kopen.... daar raken je trilharen (die de hoest veroorzaken) een paar uur verlamd van en hoest je gegarandeerd niet meer.
Tis niet zo best want hoesten doe je met reden maar vaak kom je in zo'n cirkeltje terecht: Hoesten >>> keeliiritaties >>> nog meer hoesten >>> nog meer keelirritaties. En met darolan breek je dat cirkeltje en moet het overgaan.

Mocht het met een week nou niet minder zijn geworden raad ik je aan om naar de huisarts te stappen... misschien heeft die dan nog wat voor je.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')