owh jammer ik kom ze wel eens tegen met werk enzo in de duinen met lenzen van halve meter enzo.quote:
Ja ik ben meer een phone fotograaf, dan krijg je dit niet voor elkaarquote:Op zondag 17 mei 2026 06:17 schreef kree het volgende:
[..]
owh jammer ik kom ze wel eens tegen met werk enzo in de duinen met lenzen van halve meter enzo.
En denk wat zien ze daar enzo.
maarja blijkbaar bijzonder vogeltje ofzo, altijd wel respect ervoor.
niet zo in detail wss. maar alsnog is dat leuk toch?quote:Op zondag 17 mei 2026 06:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ben meer een phone fotograaf, dan krijg je dit niet voor elkaar
En die laatste komt ook uit Costa Ricaquote:Op zondag 17 mei 2026 06:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ben meer een phone fotograaf, dan krijg je dit niet voor elkaar
Ik kwam laatst een ooievaar tegen en die staat op de foto jaquote:Op zondag 17 mei 2026 06:20 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo in detail wss. maar alsnog is dat leuk toch?
Meest onschuldige luitjes die er zijnquote:Op zondag 17 mei 2026 06:21 schreef kree het volgende:
in theorie zou ik ze trouwens weg moeten sturen. maargoed dat is aan duinwachters met wel BOA bevoegdheid. ik maak meestal praatje ff als het kan en vragen wat ze eigenlijk zien.
veel leuker ook dat.
meestal doen die vogelspotters ook niet zoveel kwaad.
weet ik toch, althans ik wel. en goed ik rij er ook met bevoegdheid en mag over draadjes en dingen. Maar ik doe het voor het technische werk. mijn vak niet om mensen te bekeuren of erop te letten.quote:
blijkbaar zijn er bijzondere vogeltjes ook in Meijendel enzo bij Scheveningen want zie zie wel eens staan.quote:Op zondag 17 mei 2026 06:27 schreef pullup het volgende:
Beetje zoals die Pokemon spaarders van gisteren in Utrecht
Dat klopt niet helemaal.quote:Op zondag 17 mei 2026 06:27 schreef pullup het volgende:
Beetje zoals die Pokemon spaarders van gisteren in Utrecht
Tussen Haarlem en Amsterdam staat er vaak een troepje naar Lepelaars te kijkenquote:Op zondag 17 mei 2026 06:28 schreef kree het volgende:
[..]
blijkbaar zijn er bijzondere vogeltjes ook in Meijendel enzo bij Scheveningen want zie zie wel eens staan.
quote:Op zondag 17 mei 2026 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal.
Er zijn recentelijk meerdere spraakmakende berovingen en overvallen op Pokémon-kaartwinkels geweest, zowel in Nederland en België als internationaal. Omdat Pokémonkaarten enorm in waarde zijn gestegen, zijn winkels steeds vaker het doelwit van criminelen.
ja denk niet die hier, en heb wel eens gevraagd. ,maar meestal moet ik ergens heen dus kom ze tegen. en zie ze alweer krampachtig doen want denken ze krijg bekeuring,.quote:Op zondag 17 mei 2026 06:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Tussen Haarlem en Amsterdam staat er vaak een troepje naar Lepelaars te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |