Dat doe ik al jaren.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef drakin het volgende:
Boycotten jullie het politieke liedjesfestijn vanavond?
Lijkt me toch wel wat voor jouquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
En in verlaten gebouwen rondlopen al helemaal niet.
Ik kijk expresquote:
Ik zou heel de tijd schrikken en dan ook geluid erbij maken. Ik kijk het wel gewoon. Dat is minder spannend.quote:
Nee want nu heb ik het al gezien .. afgevinkt vquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je dan niets zoiets van ik wil zelf ook?
Lukt welquote:
Spiegelende vlakken zijn vooral eng dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou heel de tijd schrikken en dan ook geluid erbij maken. Ik kijk het wel gewoon. Dat is minder spannend.
Oh, dat heb ik regelmatig niet, dan wil ik het zelf zien.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want nu heb ik het al gezien .. afgevinkt v
Om tot dezelfde conclusie te komen ?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik regelmatig niet, dan wil ik het zelf zien.
Dan gil ik zo hard dat die gelijk breken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spiegelende vlakken zijn vooral eng dan?
Of andere dingen te zien die er ook zijn daarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Om tot dezelfde conclusie te komen ?
meestal valt het dan tegen of je moet naar Andre Relieu gaan op jou pleintje
Neequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of andere dingen te zien die er ook zijn daar
Ben je jaloers? Wil jij graag naar Andre R.?
Kan hoor, als je maar op tijd je kaarten koopt .......quote:
Ja zal ik rekening mee houden ...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan hoor, als je maar op tijd je kaarten koopt .......
Mijn parkiet heeft al zijn albums hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of andere dingen te zien die er ook zijn daar
Ben je jaloers? Wil jij graag naar Andre R.?
quote:
quote:Wo ich auch bin
Was ich auch tu'
Ich hab' ein Ziel
Und dieses Ziel bist du
Bist du
Bist du
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef drakin het volgende:
Boycotten jullie het politieke liedjesfestijn vanavond?
De originele of de remake?quote:Op zondag 17 mei 2026 00:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Papillon scoort net iets hoger op IMDB dus die hebben we gezien.
die pappilion is wel onwijs langdradig moet ik zeggen.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Papillon scoort net iets hoger op IMDB dus die hebben we gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |