abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220811229
https://nos.nl/artikel/26(...)ust-van-deens-eiland

quote:
De dode bultrug die bij Denemarken is gevonden, blijkt Timmy te zijn. Voor die walvis zijn de afgelopen maanden meerdere reddingsacties opgezet.

Het dier spoelde gisteren aan op het Deense eiland Anholt. Volgens het Duitse persbureau DPA is er een tracker gevonden die eerder aan Timmy was bevestigd.

NOS
De Deense milieubeschermingsdienst bevestigt tegenover de Deense zender TV2 dat het om Timmy gaat. Mensen worden opgeroepen niet in de buurt te komen, omdat de walvis mogelijk besmettelijke ziektes kan overbrengen.
En weer een paar miljoen verbrast bij het ‘redden’ van dieren die niet gered kunnen worden :'(
pi_220811242
:'( Jammer wel.
pi_220811330
Wat verrassend weer, wetenschappers en deskundigen uit het werkveld hebben de situatie accurater in weten te schatten dan ondernemers, politici en influencers.
pi_220811465
Alle experts zeiden dit al van te voren :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_220811476
:')
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:18:36 #6
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_220811529
RIP aan de nabestaanden.

quote:
In Wismar, waar de walvis in de buurt strandde, eisten demonstranten dat de reddingsactie niet zou worden stopgezet. Volgens Duitse media zouden er zelfs doodsbedreigingen zijn geuit aan de Duitse milieuminister en aan een vrijwilligster die betrokken was bij de reddingsoperatie.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)strande-walvis-timmy

Jammer dat de emotioneel onvolwassen en hysterische "dierenvrienden" zijn lijden onnodig hebben verlengd.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_220811618
Jammer dat hij niet gered is. Maar misschien is dit ook gewoon de natuur. Sterkte voor zijn familie en vrienden ;)
pi_220811828
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef MichaelScott het volgende:
RIP aan de nabestaanden.
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)strande-walvis-timmy

Jammer dat de emotioneel onvolwassen en hysterische "dierenvrienden" zijn lijden onnodig hebben verlengd.
Jammer dat ze met het beest omgezeuld hebben, maar als hij nog een week of wat aan de kust had liggen versterven met allerlei pottenkijkers was ook niet wat. Had hem dan direct om zeep geholpen denk ik dan als er geen redden meer aan was.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:31:01 #9
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812253
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220813859
Bij Timmy denk ik altijd aan South Park :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:16:37 #11
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220813897
Domme kutvis
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 21:18:38 #13
842 Zorro
Z
pi_220813930
Bij de eerste berichten: Hij heeft geen zendertje dus het is niet Timmy *O*

Dus als een ander bultbeest daar was aangespoeld was het allemaal niet zo'n probleem? |:(
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:38:36 #14
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_220814461
Natuurlijk is het wel Timmy en is hij al lang dood. Toen er geen beelden van die vrijlating kwamen, wist je genoeg.
Feyenoord!!! * Barça
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')