abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220811488
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.
Eensch!
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 18:13:22 #202
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220811490
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs. ^O^
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Stoer!!!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220811494
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.
Gaaf hoor! En het kanaal over, zelf ook gedaan , maar op een scherp zeiljacht. Die oudjes zijn zo gaaf
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:14:30 #204
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811501
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.
Tof ^O^
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:14:47 #205
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811503
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ford de pits in.
Da's een vertrouwd beeld, de Ford in de garage ipv op de weg,
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:15:16 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811505
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Elektrisch rijden is voor plebs.
*ontslag van Stig voorbereidt*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811507
Toch vond ik de Ferrari van Max van vorig jaar ook erg gaaf... stiekum wel mooier dan de Merc.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811508
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Gaaf hoor! En het kanaal over, zelf ook gedaan , maar op een scherp zeiljacht. Die oudjes zijn zo gaaf
Naar London was met een houten palingaak. Weliswaar een replica, maar dat was wel heftig ja. :D

Zeiljacht is ook altijd mooi. Houd er van.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:15:42 #209
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811509
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Toyota Corolla Cross.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:15:55 #210
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811510
Ja, tijd om de restjes van gister in de magnetron te kiepen :Y)
pi_220811511
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu _O-
234k op de Duitse
216k op de Engelse
92k Max onboard

:P Niet slecht nee.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:16:08 #212
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811512
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*ontslag van Stig voorbereidt*
8-)
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:14 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Da's een vertrouwd beeld, de Ford in de garage ipv op de weg,
Zeg :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811514
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch vond ik de Ferrari van Max van vorig jaar ook erg gaaf... stiekum wel mooier dan de Merc.
Ik stiekem ook hoor. Die AMG is mooi hoor, maar een Ferrari is toch anders
pi_220811515
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:15 schreef Mano_ het volgende:
Ja, tijd om de restjes van gister in de magnetron te kiepen :Y)
Hier komt een vriend BBQen zo... gelukkig een paar tablets op de tuintafel gepositioneerd
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:16:56 #215
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811517
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.
Een oud collega van me die compleet niks met auto's had, en rationeel over álles was, moest wel altijd een tweedehands Alfa rijden.
Ik vond het wel mooi, maar voor hem was 't vooral een money pit. :+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:17:12 #216
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811518
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
8-)
[..]
Zeg :(
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend. _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:17:51 #217
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811522
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend. _O_
O+

Ik rijd nu bijna 9 jaar Ford als lease. 3x een Fiesta en nu de Focus. Heerlijke auto's.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811524
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:18:24 #219
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811525
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Echte racer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811530
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Racersmentaliteit
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:18:54 #221
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811531
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Het is een 24 uur sprintrace
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811532
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
O+

Ik rijd nu bijna 9 jaar Ford als lease. 3x een Fiesta en nu de Focus. Heerlijke auto's.
Heb een paar jaar een Ford Explorer Eddy Bauer, wat ouder type gehad... heerlijk slagschip was dat.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:19:25 #223
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811533
Ok, ben wel klaar met dat Hyundai plug uurtje op het officiële kanaal.

edit: niemand rijdt hier Hyundai volgens mij administratie.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:19:41 #224
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811535
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend. _O_
Dat zijn ook bijzonder fijne autos
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220811537
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ok, ben wel klaar dat Hyundai plug uurtje op het officiële kanaal.
Ik kleef vast aan de onboard.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')