Eensch!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.
Stoer!!!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs.
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Gaaf hoor! En het kanaal over, zelf ook gedaan , maar op een scherp zeiljacht. Die oudjes zijn zo gaafquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.
Tofquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.
Da's een vertrouwd beeld, de Ford in de garage ipv op de weg,quote:
*ontslag van Stig voorbereidt*quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elektrisch rijden is voor plebs.
Naar London was met een houten palingaak. Weliswaar een replica, maar dat was wel heftig ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaaf hoor! En het kanaal over, zelf ook gedaan , maar op een scherp zeiljacht. Die oudjes zijn zo gaaf
Toyota Corolla Cross.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
234k op de Duitsequote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu
quote:
Zegquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's een vertrouwd beeld, de Ford in de garage ipv op de weg,
Ik stiekem ook hoor. Die AMG is mooi hoor, maar een Ferrari is toch andersquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch vond ik de Ferrari van Max van vorig jaar ook erg gaaf... stiekum wel mooier dan de Merc.
Hier komt een vriend BBQen zo... gelukkig een paar tablets op de tuintafel gepositioneerdquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:15 schreef Mano_ het volgende:
Ja, tijd om de restjes van gister in de magnetron te kiepen
Een oud collega van me die compleet niks met auto's had, en rationeel over álles was, moest wel altijd een tweedehands Alfa rijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend.
Echte racer.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Racersmentaliteitquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Het is een 24 uur sprintracequote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Heb een paar jaar een Ford Explorer Eddy Bauer, wat ouder type gehad... heerlijk slagschip was dat.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik rijd nu bijna 9 jaar Ford als lease. 3x een Fiesta en nu de Focus. Heerlijke auto's.
Dat zijn ook bijzonder fijne autosquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend.
Ik kleef vast aan de onboard.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ok, ben wel klaar dat Hyundai plug uurtje op het officiële kanaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |