Jaa die zag ook, geweldige autos!quote:
Ooh Zweeds? De naam leek me Finsquote:
Die bro leefde tot een paar jaar geleden in een schuur met zijn simstoetjequote:
And I like itquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:42 schreef Evenstar het volgende:
Als GT rijden moet je toch ook denk gvd die gast komt net een paar rondje meekijken en rijdt ons helemaal naar de klote...
Met een doner-spies op de antenne, zoals die ene met de vossenstaartquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Om het helemaal af te maken had er een Turkish only 190 EVO team moeten zijn.
nee dat denkt niemand daar. Ze vinden het juist leuk om met hem te kunnen racenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:42 schreef Evenstar het volgende:
Als GT rijden moet je toch ook denk gvd die gast komt net een paar rondje meekijken en rijdt ons helemaal naar de klote...
Ja, die gast hoeft helemaal niet opzijquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Lekker seinen naar de auto waarmee je om positie vecht
Die denkt dat 'ie in een BMW zit.quote:
Jammer dat wij zijn kop niet kunnen zien ondertussen, volgens mij doet hij dat echt met een dikke grijns op z'n kopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |