Ik zal hooguit nog 40 jaar rijden (enorm ruim berekend), blijft 280 jaar over. Dat zijn 70 auto's X 1750 euro = 122.500 euro. Daar kan ik wel ff van tanken.quote:
Koop een 2dehands fatbike, kun je 2000 jaar vooruit.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
FF rekenen. Uitgaande van mijn laatste aanwinst, een Volvo S60 van 1750 euro, daar zou ik dan 80 van kunnen kopen. Ik gok dat ik hier wel een jaar of 4 a 5 in kan rijden dan zou ik op zijn minst 320 jaar vooruit kunnen.
Wat kosten die?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:44 schreef Hyaenidae het volgende:
Koop een 2dehands fatbike, kun je 2000 jaar vooruit.
Oh nu zijn prestaties ineens wel een ding, heeft jouw S60 ook 500+ pk?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kunnen die ook 130 km/h? Of moet ik een paar uur extra uittrekken?
Langzaam, ja een Twingo ofzo...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Langzaam, stinkt… eigenlijk alleen beter op het circuit en dan ook alleen maar als je een GT3RS of aanverwant hebt.
Ik verwacht bij een vergelijking wel dat ze van hetzelfde soort zijn (een auto dus) en beide op dezelfde wegen mogen rijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Oh nu zijn prestaties ineens wel een ding, heeft jouw S60 ook 500+ pk?
Je hoeft geen nieuwe i4 M50 met 65.000 euro aan accessoires te kopen natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zal hooguit nog 40 jaar rijden (enorm ruim berekend), blijft 280 jaar over. Dat zijn 70 auto's X 1750 euro = 122.500 euro. Daar kan ik wel ff van tanken.
Ik ben inmiddels aan mijn 6e toe en stuk voor stuk gingen ze ruim 200 (de huidige zelfs ruim 300).quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:53 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Langzaam, ja een Twingo ofzo...
Menig EV gaat niet harder dan 160...
160 rijden door de Zweedse gebergten is denk ik ook net iets gevaarlijker dan 160 rijden op de A2 tussen Utrecht en Amsterdam. Daarom dus ook die trajectcontrole, want ze snappen ook wel dat 200 rijden daar prima kan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels aan mijn 6e toe en stuk voor stuk gingen ze ruim 200 (de huidige zelfs ruim 300).
Ik geloof best dat een Volvo EV gecapt is op 160 omdat die Zweden sneller rijden eng vinden, maar het is echt onzin dat de meeste EVs maar 160 lopen.
Geloof het of niet, maar in Zweden hebben ze niet alleen bergwegen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
160 rijden door de Zweedse gebergten is denk ik ook net iets gevaarlijker dan 160 rijden op de A2 tussen Utrecht en Amsterdam. Daarom dus ook die trajectcontrole, want ze snappen ook wel dat 200 rijden daar prima kan.
Daar kan ik me wel in vinden ja, ik tik de 160 al aan als ik van het beklemmende stukje A9 op het stuk kom waar je de A2 op kunt en dus lekker volgas rechts in kunt halen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar in Zweden hebben ze niet alleen bergwegen.
En bovendien schijnt het dat ze die dingen ook elders in Europa verkopen.
Ik vind het een beetje suf. 160 km/u is een slakkengang op een rustige Autobahn.
Zo hee! Jij hebt veel geld!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef boegschroef het volgende:
Ik merkte daar vorige week maar weinig van toen ik ging kijken wat mijn auto nog opbrengt bij inruil.
Nieuwprijs 141000 euro, zelf gekocht 1,5 jaar geleden toen deze 2,5 jaar oud was voor 65000. Krijg er nu na 1,5 jaar (totaal 4 jaar oud, 95000 op de teller) nog 36000 voor terug 😳
Afhankelijk van hoe jong ze zijn passen ze toch wel in de kofferbak?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:56 schreef boegschroef het volgende:
[..]
BMW i4 m50. (en het is een uitzonderlijke uitvoering, 1 van de slechts 2 gebouwd door bmw) Maar hij past niet meer bij mijn huidige gezinssamenstelling. Met 2 jonge kinderen is die coupe achtige kofferbak gewoon niet praktisch en ben ik in de markt voor een i5 touring (Station)
Ik ga niet meer in detail aangezien ik hem mogelijk eerst wil verkopen 😅
Toyota is allesbehalve een grote speler op BEV gebied.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoorde vandaag van een dealer dat Toyota, toch een grote speler op de markt van EV's en hybride auto's, achterloopt op de verwachte omzet…
Ow, typisch dat ze dan vrijwel niets anders meer dan dat in hun aanbod hebben zitten…quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toyota is allesbehalve een grote speler op BEV gebied.
Die harder gaan dan 250 zijn de topmodellen. Ja, daar is ook voor de gewone koper ook écht wat te kiezen...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels aan mijn 6e toe en stuk voor stuk gingen ze ruim 200 (de huidige zelfs ruim 300).
Ik geloof best dat een Volvo EV gecapt is op 160 omdat die Zweden sneller rijden eng vinden, maar het is echt onzin dat de meeste EVs maar 160 lopen.
Ze verkopen vooral hybrides hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, typisch dat ze dan vrijwel niets anders meer dan dat in hun aanbod hebben zitten…
Hier op FOK is iedereen toch triljonair?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo hee! Jij hebt veel geld!
Ik heb niet zoveel geld!
Ik snap dat niet iedereen een Plaid kan aftikken, maar een gebruikte Model 3 performance koop je al vanaf 15k.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Die harder gaan dan 250 zijn de topmodellen. Ja, daar is ook voor de gewone koper ook écht wat te kiezen...
Ieder zijn ding.
Ik rijdt een cabrio erbij, die zijn er als EV al nauwelijks...
Ik denk dat je behoorlijk overschat voor hoeveel mensen dat een haalbaar bedrag is.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet iedereen een Plaid kan aftikken, maar een gebruikte Model 3 performance koop je al vanaf 15k.
Het is nou ook weer geen bizar bedrag, laten we eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat je behoorlijk overschat voor hoeveel mensen dat een haalbaar bedrag is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |