abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220916387
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Kan dat ook onderbouwen of vind je dat gewoon?
In de oost Europese landen waar ik privé en zakelijk ben geweest is men na de val van de muur gewoon keihard aan het werk gegaan, bedrijven gestart, plots loonde het om te ondernemen.
Eigenlijk de enige zuurbekjes vol negativiteit zoals jij kwam ik in de voormalige DDR tegen.
Je kan gewoon zien hoeveel geld er naar Polen gaat. Dat is openbaar.

Natuurlijk werken de mensen daar hard. Maar dat deden ze ook voordat ze bij de EU kwamen. Ik heb verder niets tegen Polen hoor. Maar je kan niet zeggen dat omdat Polen grote stappen heeft gezet sinds ze toetraden tot de EU dat ook inhoudt dat de EU goed is voor de inwoners. Een deel wel natuurlijk. Maar het gaat ten koste van de gewone burgers in Nederland.

Ps gaan schelden toont vooral aan dat je zelf inhoudelijk niets hebt.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 21:38:42 #277
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220916403
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je kan gewoon zien hoeveel geld er naar Polen gaat. Dat is openbaar.

Natuurlijk werken de mensen daar hard. Maar dat deden ze ook voordat ze bij de EU kwamen. Ik heb verder niets tegen Polen hoor. Maar je kan niet zeggen dat omdat Polen grote stappen heeft gezet sinds ze toetraden tot de EU dat ook inhoudt dat de EU goed is voor de inwoners. Een deel wel natuurlijk. Maar het gaat ten koste van de gewone burgers in Nederland.

Ps gaan schelden toont vooral aan dat je zelf inhoudelijk niets hebt.
Je toont nog steeds niets aan
pi_220916580
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Je toont nog steeds niets aan
Wat moet ik van jou aantonen dan?
pi_220916596
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:13 schreef boegschroef het volgende:
Nou, uiteindelijk toch een deal weten te maken en ben nu de trotste bezitter van een "nieuwe" I5 station (ex showroom auto met 3000 op de teller) :)

Dus het verhaal van de i4, er waren in Nederland 2 i4's gebouwd als m440's Dat betekend dus de gehele body en interieur van een m440, inclusief de open grill met radiateur erachter, uitlaten aan de achterkant waar een soundbox in zat die werkelijk klonk als een echte benzine wagen. (En geloof me nou maar, ik weet wel een beetje waar ik het over heb) Vele echte autokenners (inclusief monteurs) hadden niet door dat het een electrische wagen was. Daarnaast zat er ook een soort van tune op van bmw zelf waardoor de 0-100 ipv 3.7 naar 3.2 was gegaan.
Goede keuze. Tenminste, qua techniek en betrouwbaarheid. Vind ze wel aan de prijs.

De station is ook een stuk mooier dan de sedan.
pi_220916619
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:13 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Goede keuze. Tenminste, qua techniek en betrouwbaarheid. Vind ze wel aan de prijs.

De station is ook een stuk mooier dan de sedan.
Ik heb zelf naar de i5 gekeken en idd veel geld voor wat je ervoor krijgt.

Maar een prima auto verder. Praktisch ook.
pi_220916654
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb zelf naar de i5 gekeken en idd veel geld voor wat je ervoor krijgt.

Maar een prima auto verder. Praktisch ook.
Yep en van binnen en qua rijden wel echt bmw, maar die prijs :X
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:28:01 #282
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220916664
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat moet ik van jou aantonen dan?
Je claims onderbouwen
pi_220916748
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb zelf naar de i5 gekeken en idd veel geld voor wat je ervoor krijgt.

Maar een prima auto verder. Praktisch ook.
Ja het is eigenlijk niet normaal wat nieuwe bmw's tegenwoordig kosten. Maar ik moet zeggen dat ik het verschil ook wel merk. De i4 was al een geweldig luxe auto maar de i5 weet dat toch weer te overstijgen.

Maar met 40% korting op een auto van boven de 100k met 3000 op de teller maakte de deal een stuk makkelijker. Nouja 40%, ik kreeg ook wel relatief weinig terug voor de i4 dat moet ik wel meerekenen.

[ Bericht 6% gewijzigd door boegschroef op 29-05-2026 22:56:06 ]
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_220917096
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:24 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tuurlijk niet. Nederland was voor de EU ook geen Oekraïne en de welvaart nam nauwelijks toe.

Dat Polen wel verbeterde zal best maar zegt niks.
Het is nogal een patroon met de landen die lid worden hoor. Niet alleen Polen.
pi_220917188
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het is nogal een patroon met de landen die lid worden hoor. Niet alleen Polen.
De arme landen ja.
Vakman pur sang
pi_220917206
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Je claims onderbouwen
Welke claim. Ben eens concreet.
pi_220917211
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het is nogal een patroon met de landen die lid worden hoor. Niet alleen Polen.
Ja, de transferunie…

Ondertussen worden de rijkere landen zoals Nederland verplicht om te betalen.

Daar staan voordelen tegenover. Alleen belanden die disproportioneel bij grote bedrijven.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 01:25:53 #288
6941 APK
Factual, I think.
pi_220917290
Waarom gaat het hier steeds over issues die niks te maken hebben met 2ehands elektrische auto's?
Gaat er weer een onderbuikvirusje rond?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')