Ook dat nog. Kijk @Nattekat, zo kan het dus ook gewoonquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:31 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik lees altijd wel met jullie mee, met de F1, NLS... Nu toch maar eens meeschrijven. Ik heb het voornemen om vannacht door te halen.
Dat is nog eens commitment.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:31 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik lees altijd wel met jullie mee, met de F1, NLS, WEC... Nu toch maar eens meeschrijven. Ik heb het voornemen om vannacht door te halen.
En 2 jonge kinderen. Waarschijnlijk stupide. Maar je bent een fan van de sport of je bent het niet.quote:
Ik had zo'n oude BTCC-Volvo in gedachten, zo'n station, maar dat is dus blijkbaar de 850 zie ikquote:
Dit maakt het nog minder aantrekkelijk om het te doenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook dat nog. Kijk @:Nattekat, zo kan het dus ook gewoon
Als je de nacht daadwerkelijk door haalt wordt je aanwezigheid bij volgende edities natuurlijk ook gewoon verwacht
Hoe jong is jong? Volgend jaar heb ik rond deze tijd als alles goed gaat een kind van een half jaar en ik vind het wel belangrijk om te weten hoe groot mijn kansen zijn om dan dit soort races te kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:34 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
En 2 jonge kinderen. Waarschijnlijk stupide. Maar je bent een fan van de sport of je bent het niet.
Dat kind houdt je toch al wakker de hele nachtquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe jong is jong? Volgend jaar heb ik rond deze tijd als alles goed gaat een kind van een half jaar en ik vind het wel belangrijk om te weten hoe groot mijn kansen zijn om dan dit soort races te kijken
Zeg ik met angst en beven, prioriteiten uiteraard.
Ja die shifts als er sport is neem ik wel op me. Maxi-cosi even op tafel gezet als test, dat is een prima opstelling, kind kan dan gewoon de race kijken (indoctrinatie kan niet vroeg genoeg beginnen, sport kijken is leven).quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kind houdt je toch al wakker de hele nacht
Nou, rode vlag dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:37 schreef tralalala het volgende:
Komt een beste pens regen aan rond 18:00
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja die shifts als er sport is neem ik wel op me. Maxi-cosi even op tafel gezet als test, dat is een prima opstelling, kind kan dan gewoon de race kijken (indoctrinatie kan niet vroeg genoeg beginnen, sport kijken is leven).
5 en 9 jaar. Ondertussen niet heel jong meer, maar wel vroege vogels.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoe jong is jong? Volgend jaar heb ik rond deze tijd als alles goed gaat een kind van een half jaar en ik vind het wel belangrijk om te weten hoe groot mijn kansen zijn om dan dit soort races te kijken
Zeg ik met angst en beven, prioriteiten uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |