abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220809279
Bekijk deze YouTube-video

Interessante kwestie, want in de reacties lijken mensen verdeeld.

Toni van de podcast Toni&Ryan moest van de dokter haar poep meenemen. Zij heeft dus in een rood take-away bakje gepoept en deze meegenomen. Allemaal prima tot nu toe.
Nou, ze heeft het bakje gewassen en nu eet ze eruit. Ze heeft het bakje gewoon in de koelkast gelegd van haar werk, samen met de spullen van andere mensen.

Is dit normaal of niet? Ik dacht eerst "gadverdamme", maar het bakje is in principe gewoon gewassen toch? We aten vroeger allemaal ook gewoon popcorn uit de bak waar alle kinderen in braakten.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Spellchecker zaterdag 16 mei 2026 @ 14:37:40 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220809291
Moet zij weten.
pi_220809602
Ik ken ook iemand die eet uit een take-away bakje dat eruit ziet alsof erin gepoept is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 15:30:26 #4
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220809913
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:35 schreef Mikeytt het volgende:
We aten vroeger allemaal ook gewoon popcorn uit de bak waar alle kinderen in braakten.
Ehhhh..... Nee.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_220809982
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:35 schreef Mikeytt het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Interessante kwestie, want in de reacties lijken mensen verdeeld.

Toni van de podcast Toni&Ryan moest van de dokter haar poep meenemen. Zij heeft dus in een rood take-away bakje gepoept en deze meegenomen. Allemaal prima tot nu toe.
Nou, ze heeft het bakje gewassen en nu eet ze eruit. Ze heeft het bakje gewoon in de koelkast gelegd van haar werk, samen met de spullen van andere mensen.

Is dit normaal of niet? Ik dacht eerst "gadverdamme", maar het bakje is in principe gewoon gewassen toch? We aten vroeger allemaal ook gewoon popcorn uit de bak waar alle kinderen in braakten.
Doe jij ooit wel eens iets zinnigs op een dag?
pi_220810309
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:38 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Doe jij ooit wel eens iets zinnigs op een dag?
Bedenken hoe die het meest onappetijtelijke gerecht kan maken.
pi_220810339
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:35 schreef Mikeytt het volgende:

Toni&Ryan
Zijn dat die Ozzies?
Aparte griet is dat, ja.
pi_220812582
Alles van Take Away heeft toch al Indiër poep eraan
-XOXO-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')