Bekijk deze YouTube-videoInteressante kwestie, want in de reacties lijken mensen verdeeld.
Toni van de podcast Toni&Ryan moest van de dokter haar poep meenemen. Zij heeft dus in een rood take-away bakje gepoept en deze meegenomen. Allemaal prima tot nu toe.
Nou, ze heeft het bakje gewassen en nu eet ze eruit. Ze heeft het bakje gewoon in de
koelkast gelegd van haar werk, samen met de spullen van andere mensen.
Is dit normaal of niet? Ik dacht eerst "gadverdamme", maar het bakje is in principe gewoon gewassen toch? We aten vroeger allemaal ook gewoon popcorn uit de bak waar alle kinderen in braakten.