abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2026 @ 19:50:12 #251
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220827727
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:44 schreef nostra het volgende:

[..]
Uniformering van kapitaal- en vennootschapsstructuren zal je toch aan moeten als je richting een echte Unie wil opschuiven en dat laatste zal je wel moeten.
uiteraard , alle rare heffingen , belastingen en kortingen weg

dus ook de BPM en ecotax weg
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220827764
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:50 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
uiteraard , alle rare heffingen , belastingen en kortingen weg

dus ook de BPM en ecotax weg
Volgens mij ben jij in het verkeerde land geboren, in de VS was je vast veel rijker geworden..

Oh, wacht, daar is geen AOW en geen ABP-pensioen, das nou jammer.. :D
  zondag 17 mei 2026 @ 20:04:39 #253
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220827800
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Volgens mij ben jij in het verkeerde land geboren, in de VS was je vast veel rijker geworden..

Oh, wacht, daar is geen AOW en geen ABP-pensioen, das nou jammer.. :D
quote:
AI-overzicht
Gemiddelde bruto-inkomens liggen in de VS (ca. 6.220 per maand) nominaal ruim 36% hoger dan in Nederland (ca. / ¤3.900).
Echter, de verschillen in secundaire arbeidsvoorwaarden zijn enorm.
Waar Nederland uitblinkt in uitgebreide sociale zekerheid, verplichte pensioenopbouw en veel vrije tijd, bieden Amerikaanse werkgevers vaak hogere salarissen, maar lagere wettelijke bescherming.
ja das waar, moet jezelf sparen, maar dat komt hier ook , met de zelfstandigenwet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220827834
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]
ja das waar, moet jezelf sparen, maar dat komt hier ook , met de zelfstandigenwet
Tja, lekker sparen heb jij vast ook al vanaf je 20ste gedaan.. :)
  zondag 17 mei 2026 @ 20:11:18 #255
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220827846
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:44 schreef nostra het volgende:

[..]
Uniformering van kapitaal- en vennootschapsstructuren zal je toch aan moeten als je richting een echte Unie wil opschuiven en dat laatste zal je wel moeten.
Daar ben ik het op zich wel mee eens maar er zou op meer vlakken meer geüniformeerd moeten worden - anders werkt dat ontwrichtend (doet het nu al). Zoals bijvoorbeeld het belastingbegrip en misschien wel zekere minumumtarieven (en maximumtarieven). Of standaarden in diploma's en concurrentiebeding bij mobiliteit werknemers. De EU richtlijn van minimumloon als 60% mediaan inkomen is ook prima. Als het VK weer toe treedt moeten de opt-outs en eventuele kortingen op de afdracht worden beperkt (indien het lukt om de landbouwsubsidies af te bouwen dan wordt dit al wat makkelijker).
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 17 mei 2026 @ 20:20:33 #256
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220827905
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Tja, lekker sparen heb jij vast ook al vanaf je 20ste gedaan.. :)
aflossen is ook sparen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 17 mei 2026 @ 20:22:35 #257
13309 nostra
ask why
pi_220827921
Koekoek.

Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zondag 17 mei 2026 @ 20:25:02 #258
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220827940
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:22 schreef nostra het volgende:
Koekoek.

[ afbeelding ]
hij is knettergek
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 20:25:58 #259
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220827945
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:22 schreef nostra het volgende:
Koekoek.

[ afbeelding ]
Het leger in eigen land willen inzetten is altijd wel een populair idee onder rechtse knuppels ja.

Vraag me altijd wat ze nou denken dat daar de meerwaarde van is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 17 mei 2026 @ 20:27:59 #260
13309 nostra
ask why
pi_220827965
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:25 schreef xpompompomx het volgende:
Het leger in eigen land willen inzetten is altijd wel een populair idee onder rechtse knuppels ja.

Vraag me altijd wat ze nou denken dat daar de meerwaarde van is.
Gewoon escalatieladder. Klinkt stoerder. Alhoewel ik liever het leger tegen me heb dan de KMar, die vinden het spelletje en de snuif ook allemaal iets te lekker lijkt het.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zondag 17 mei 2026 @ 20:28:41 #261
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220827972
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:22 schreef nostra het volgende:
Koekoek.

[ afbeelding ]
Daar is het een autoritaire VVDer voor.

Wat stond ook alweer in het verkiezingsprogramma? Er stond dat de krijgsmacht vaker op straat zichtbaar moest zijn en ook kan worden gebruikt voor civiele taken.

Het leger inzetten (plus knieschieten) kennen we natuurlijk ergens van. Jawel, van Wilders en circus Baudetti.

Het leger inzetten tegen eigen bevolking is altijd link. Dan open je een route waar populisten handig misbruik van kunnen maken, als in een Midden-Amerikaanee bananenrepubliek.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 17 mei 2026 @ 20:33:20 #262
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220828000
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:09 schreef Kowloon het volgende:

[..]
Goed dat je inziet dat het om het geld gaat, en niet om de uitvoerbaarheid. Jesse Klaver maakte daar een rake opmerking over. Hij ziet de hogere instroom van met name jonge vrouwen met psychische klachten ook als probleem. Echter, hij bagatelliseert hun klachten niet maar wil juist de oorzaken van die klachten aanpakken. Mensen worden niet minder arbeidsongeschikt als je ze een lagere of geen uitkering toekent.
Het feit dat het maximum dagloon naar beneden wordt bijgesteld is natuurlijk puur budgetair belang. Die papzak zei zelfs dat mensen zich maar bij moeten verzekeren.
Het feit dat er veel jonge mensen instromen is wel een punt van zorg, dat kan gewoon niet. Nostra en ik doen wel eens een beetje jennen hier dat het streng moet, maar ik meen ook oprecht dat de meeste mensen van thuiszitten echt niet gelukkig worden. Mensen bloeien op als ze werken met andere mensen, het geeft een doel en richting aan je leven.

Zelf zit ik momenteel ook thuis (niet ziek of werkeloos) maar het begint mij aardig te irriteren. Het is fijn dat ik nu de ruimte heb om het visje en kaasje op woensdagmiddag kan halen, maar het is ook weer niet het summum in het leven.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220828001
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:28 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Daar is het een autoritaire VVDer voor.

Wat stond ook alweer in het verkiezingsprogramma? Er stond dat de krijgsmacht vaker op straat zichtbaar moest zijn en ook kan worden gebruikt voor civiele taken.

Het leger inzetten (plus knieschieten) kennen we natuurlijk ergens van. Jawel, van Wilders en circus Baudetti.

Het leger inzetten tegen eigen bevolking is altijd link. Dan open je een route waar populisten handig misbruik van kunnen maken, als in een Midden-Amerikaanee bananenrepubliek.
Nuja, even zorgen dat het leger wat te doen heeft en we niet voor niks de bontebalbommentax afdragen.
  zondag 17 mei 2026 @ 20:45:35 #264
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220828091
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:33 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nuja, even zorgen dat het leger wat te doen heeft en we niet voor niks de bontebalbommentax afdragen.
"Militairen inzetten voor binnenlandse veiligheid: De VVD wil dat defensie ook in vredestijd een grotere rol speelt in onze samenleving. Dit betekent dat we de mogelijkheden voor militaire bijstand aan civiele autoriteiten, zoals de politie, verruimen. Denk aan de bewaking van de Noordzee en meer zichtbare controles aan de grens. Om dit te realiseren willen we de Koninklijke Marechaussee fors uitbreiden. Daarnaast verruimen we de mogelijkheden om, bij grote capaciteitstekorten of nationale crises, militairen van andere krijgsmachtdelen in te zetten ter assistentie van de politie."

Even later staat deze passage, een hoog Starship Troopers gehalte.

"Kortingsstelsel voor onze helden: De VVD roept ondernemers op om onze helden – militairen, veteranen, politieagenten, brandweerlieden en ambulancepersoneel – te steunen, bijvoorbeeld via een kortingsstelsel of voordelenstelsel. De overheid geeft deze steun zichtbaarheid en prestige: ondernemers die op vrijwillige basis meedoen, mogen het predicaat ‘Trots op onze Helden’ voeren. Hiermee bouwen we aan een cultuur van waardering zoals in de VS, waar het vanzelfsprekend is dat de hele samenleving haar respect toont voor de offers die onze mensen brengen."

Zoals @-XOR- al zei: een clownpartij.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_220828125
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:28 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Het is de snelst groeiende religie daar, groeit rap en steeds meer moslims komen daar op belangrijke posities. Het verloederd daar in rap tempo. Ow en vergeet de sharia liefhebbers daar ook niet.

Wil je hier in NL gewoon niet hebben, om het maar ff bij NL te houden
Gelukkig hebben we hier onze bezorgde pyromanen en opgefokte mannen die interviewers kapot willen maken. Adopteer even wat fatbiketuig zou ik willen zeggen. Prima niveaumatch, al was het maar voor even.
pi_220828192
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:33 schreef phpmystyle het volgende:
Het feit dat er veel jonge mensen instromen is wel een punt van zorg, dat kan gewoon niet. Nostra en ik doen wel eens een beetje jennen hier dat het streng moet, maar ik meen ook oprecht dat de meeste mensen van thuiszitten echt niet gelukkig worden. Mensen bloeien op als ze werken met andere mensen, het geeft een doel en richting aan je leven.
Dat hangt toch echt af van wat er met mensen aan de hand is. Werk vraagt veel van mensen, op organisatorisch vlak, op intellectueel vlak, op lichamelijk vlak, op sociaal vlak, enzovoort. Als iemand baat heeft bij (meer) werk zullen de zorgverleners die bij die persoon betrokken zijn en het UWV daar zeker op aansturen. Het komt echter ook dikwijls voor dat minder of niet werken wél het best is voor de persoon in kwestie, de meeste mensen vallen immers niet voor de lol langdurig uit op hun werk. Dat moet je ook gewoon erkennen.
pi_220828442
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:49 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Gelukkig hebben we hier onze bezorgde pyromanen en opgefokte mannen die interviewers kapot willen maken. Adopteer even wat fatbiketuig zou ik willen zeggen. Prima niveaumatch, al was het maar voor even.
net zo erg, alleen die importeren we niet.
pi_220828549
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:33 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
net zo erg, alleen die importeren we niet.
Worden van buiten de gemeentes bezorgd.
  zondag 17 mei 2026 @ 22:06:06 #269
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220828656
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:58 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Onder de jeugd is het altijd hoger. Dat trekt later bij. Zo is het altijd gegaan.

Wat verder niets zegt over de onderliggende waarden. De waarden van Farage zijn meer verrot, en reactionair.
De cijfers van het CBS laten iets anders zien, namelijk een duidelijke toename per generatie. Op basis waarvan concludeer jij dat dit later bij zou trekken? Het gemiddelde blijft echter laag door het lage percentage moslims onder de oudere generaties. Doordat die de komende decennia gaan wegvallen, zul je ook zien dat het gemiddelde percentage snel zal stijgen.



1
2
3
4
5
6
7
8
15-  18 jaar : 15,0%
18 - 25 jaar : 7,4%
25 - 35 jaar : 6,3%
35 - 45 jaar : 7,0%
45 - 55 jaar : 3,3%
55 - 65 jaar: 3,0%
65 - 75 jaar: 1,1%
75+ jaar: 0,8%

Bron
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 17 mei 2026 @ 22:20:59 #270
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220828743
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De cijfers van het CBS laten iets anders zien, namelijk een duidelijke toename per generatie. Op basis waarvan concludeer jij dat dit later bij zou trekken? Het gemiddelde blijft echter laag door het lage percentage moslims onder de oudere generaties. Doordat die de komende decennia gaan wegvallen, zul je ook zien dat het gemiddelde percentage snel zal stijgen.

[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]

Bron
Allereerst: ik geef dit antwoord niet voor jou.

Dan nu het antwoord: ook het CBS houdt dit voor eerdere jaartallen bij.

Dan zie je dat de groep 15-18 jaar telkens religieuzer is dan latere leeftijdsgroepen. De 18-jarigen van 2000 of het jaar 2010 zitten inmiddels in een hogere leeftijdscategorie. Daardoor kun je zien dat dit bij trekt, ook bij moslims.

Deze data van het CBS komen overeen met het terugkerende VU onderzoek 'God in Nederland'. Dat sinds 1966 wordt uitgevoerd en sindsdien periodiek terugkeert. Zij volgen de cohorten.

Sowieso zien we ook dat moslims progressievere opvattingen hebben gekregen, positiever zijn aankijken tegen homoseksuelen en andere zaken.

De energie en organisatiekracht om dit om te draaien en ongedaan te maken zit primair niet bij de moslims.

edit: meestal wordt totaal vergeten dat migranten uit Marokko (Berbers, Rifgebergte) niet zoveel op hebben met het regime daar. Die zijn maar wat blij dat een Grondwet hen als minderheid beschermt (hopelijk). Migranten willen naar Europa juist omdat daar de Grondwet telt en niet de orthodoxe sharia (met alle vrijheid om niet langer de moskee te bezoeken - wat dus in Nederland ook gewoon massaal heeft plaatsgevonden).

[ Bericht 5% gewijzigd door Klopkoek op 17-05-2026 22:27:00 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_220828790
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:20 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Allereerst: ik geef dit antwoord niet voor jou.

Dan nu het antwoord: ook het CBS houdt dit voor eerdere jaartallen bij.

Dan zie je dat de groep 15-18 jaar telkens religieuzer is dan latere leeftijdsgroepen. De 18-jarigen van 2000 of het jaar 2010 zitten inmiddels in een hogere leeftijdscategorie. Daardoor kun je zien dat dit bij trekt, ook bij moslims.

Deze data van het CBS komen overeen met het terugkerende VU onderzoek 'God in Nederland'. Dat sinds 1966 wordt uitgevoerd en sindsdien periodiek terugkeert. Zij volgen de cohorten.

Sowieso zien we ook dat moslims progressievere opvattingen hebben gekregen, positiever zijn aankijken tegen homoseksuelen en andere zaken.

De energie en organisatiekracht om dit om te draaien en ongedaan te maken zit primair niet bij de moslims.

edit: meestal wordt totaal vergeten dat migranten uit Marokko (Berbers, Rifgebergte) niet zoveel op hebben met het regime daar. Die zijn maar wat blij dat een Grondwet hen als minderheid beschermt (hopelijk). Migranten willen naar Europa juist omdat daar de Grondwet telt en niet de orthodoxe sharia.
In het door jou zo graag aangehaalde AIVD rapport staat moslim extremisme al jaren op nummer 1 als grootste bedreiging voor ons land.

Dus nee..het valt niet mee.
Als je al commentaar hebt op rechts, zul je dat zeker op moslims moeten hebben. In het kader van dreigingen voor ons land.
  zondag 17 mei 2026 @ 22:40:09 #272
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220828864
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:20 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Allereerst: ik geef dit antwoord niet voor jou.

Dan nu het antwoord: ook het CBS houdt dit voor eerdere jaartallen bij.

Dan zie je dat de groep 15-18 jaar telkens religieuzer is dan latere leeftijdsgroepen. De 18-jarigen van 2000 of het jaar 2010 zitten inmiddels in een hogere leeftijdscategorie. Daardoor kun je zien dat dit bij trekt, ook bij moslims.

Deze data van het CBS komen overeen met het terugkerende VU onderzoek 'God in Nederland'. Dat sinds 1966 wordt uitgevoerd en sindsdien periodiek terugkeert. Zij volgen de cohorten.

Sowieso zien we ook dat moslims progressievere opvattingen hebben gekregen, positiever zijn aankijken tegen homoseksuelen en andere zaken.

De energie en organisatiekracht om dit om te draaien en ongedaan te maken zit primair niet bij de moslims.

edit: meestal wordt totaal vergeten dat migranten uit Marokko (Berbers, Rifgebergte) niet zoveel op hebben met het regime daar. Die zijn maar wat blij dat een Grondwet hen als minderheid beschermt (hopelijk). Migranten willen naar Europa juist omdat daar de Grondwet telt en niet de orthodoxe sharia (met alle vrijheid om niet langer de moskee te bezoeken - wat dus in Nederland ook gewoon massaal heeft plaatsgevonden).
Je concludeert hier toch echt dingen die totaal niet zijn op te maken uit de grafiek. Het is ook langer duidelijk dat de Islam de snelgroeiende religie onder jongeren is. Zo concludeerde Islamitische omroep in 2024 het volgende:
quote:
In 2024 kende Nederland een opvallende verschuiving in religieuze demografie: de islam is inmiddels de snelst groeiende religie onder jongeren, zo meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) vorige week.

Het algemene aandeel religieuzen steeg licht van 42% in 2023 naar 44% in 2024, met een sterke groei van de islam, vooral onder jongeren van 18 tot 25 jaar.

Momenteel vormen moslims ongeveer 6% van de bevolking, voornamelijk geconcentreerd in steden als Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht. De moslimgemeenschappen bestaan vooral uit burgers met een Turkse, Marokkaanse, Surinaamse, Indonesische, Iraakse en Syrische achtergrond.

Al jaren daalt het aantal religieuzen gestaag, maar die trend lijkt nu tot stilstand gekomen. Katholieken blijven de grootste groep, gevolgd door protestanten en moslims.

Opvallende uitkomst ia dat jongvolwassenen (18-25 jaar) het minst religieus zijn, terwijl ouderen (75+) juist overwegend religieus blijven. Moslims blinken echter uit in betrokkenheid bij alle leeftijdsgroepen: bijna de helft bezoekt maandelijks de moskee.

De groeiende populariteit van de islam onder jongeren in het algemeen weerspiegelt een bredere spirituele zoektocht binnen de samenleving.

Bron
Dit staat dus haaks op jouw claim dat jongere generaties juist religieuzer zouden zijn.

Ook de claim dat de 18-jarigen van 2000 of het jaar 2010 inmiddels in een hogere leeftijdscategorie zitten en dit een bewijs zou zijn dat het 'zou bijtrekken' is geen bewijs voor.

Bij de jongste generaties is simpelweg een groter percentage Islamitisch dan in de voorgaande generaties. Wat natuurlijk ook niet vreemd is gezien het feit dat er maar migranten bij blijven komen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 17 mei 2026 @ 23:18:59 #273
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220829108
Zoals ik al zei, ik gaf het antwoord niet voor HowardRoark.

Ik kon dit verwachten en voorspellen.

Je jongleert nu vrijelijk met de leeftijdscategorieën (de minst religieuze 'jongvolwassenen' is niet de categorie 15-18, die in alle jaartallen van deze eeuw religieuzer zijn dan latere leeftijden).

Het is één en al onzin en trieste manipulatie (en lang niet elke migrant is een moslim - nog zo een manipulatie).

[ Bericht 14% gewijzigd door capricia op 18-05-2026 08:10:20 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_220829223
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 23:18 schreef Klopkoek het volgende:
Zoals ik al zei, ik gaf het antwoord niet voor HowardRoark.

Ik kon dit verwachten en voorspellen.

Je jongleert nu vrijelijk met de leeftijdscategorieën (de minst religieuze 'jongvolwassenen' is niet de categorie 15-18, die in alle jaartallen van deze eeuw religieuzer zijn dan latere leeftijden).

Het is één en al onzin en trieste manipulatie (en lang niet elke migrant is een moslim - nog zo een manipulatie).
Je slaat ontzettend wild om je heen met feiten van het CBS. Laat ons dan eens zien dat dit bijvoorbeeld 10 jaar geleden ook zo hoog was in de doelgroep tussen de 15-18. Ik geloof er namelijk helemaal niets van. Het is bijna onmogelijk met alle instroom van de laatste 10 jaar. Maar aangezien je dit hier constant loopt te roepen, ben ik erg benieuwd.

Vooralsnog geloof ik de cijfers van het CBS en andere officiële instanties. Je ziet ook overal in West-Europa dat de opkomst van extreem rechts hand in hand gaat met het falen van de overige politieke partijen.

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 18-05-2026 08:11:25 ]
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 08:11:46 #275
236264 crew  capricia
pi_220829632
Kappen met die persoonlijke aanvallen. :{
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')