abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220803343
Jongens, ik zit hier echt met kippenvel op mijn armen. Serieus.

Iedereen dacht dat 'ie knockout lag na die hele fittie met Kendrick. De media schreven hem af, de haters stonden te dansen op zijn virtuele graf. En wat doet deze absolute eindbaas? Hij dropte vannacht gewoon DRIE albums tegelijk. Niet een paar losse tracks, maar een complete overname van de muziekgeschiedenis. Dit is geen comeback, dit is een executie van de concurrentie.

Ik heb er nu een paar luistersessies op zitten en ik ben oprecht sprakeloos. Het is alsof hij alle frustratie, alle woede en alle creativiteit van het afgelopen jaar heeft opgespaard en in één keer over ons heeft uitgestort.

Dit is waarom hij de absolute koning van deze generatie is:

- Iceman: Dit is Drake op z'n allerbest. Diepe, introspectieve tracks gemixt met keiharde bangers. Die track 'Make Them Remember' is nu al legendarisch. De flows zijn zo bizar strak, hij deelt hier effe een paar tikken uit waarmee hij in één klap de hele discussie beslecht.

- Habibti: Korter, rauwer, en zó ontzettend sfeervol. Het grijpt je meteen naar de keel. De synergie met PartyNextDoor is weer ouderwets goud.

- Maid of Honour: Die hip-house invloeden en dat eerbetoon aan zijn moeder... ik werd er oprecht een beetje emotioneel van. Dit is zo'n ontzettend volwassen, muzikaal album. 'Which One' met Central Cee gaat de komende maanden werkelijk óveral gedraaid worden.

Dit is niet normaal meer. Meer dan 40 tracks en er zit bijna geen skip tussen. De man heeft zichzelf niet alleen herpakt, hij heeft de lat zo hoog gelegd dat de rest er de komende tien jaar niet meer bij kan. Dit is het absolute hoogtepunt uit zijn hele carrière.

Wie is hier nog meer compleet weggeblazen? Wat zijn jullie favoriete tracks tot nu toe?

Zet je schrap, want we gaan getuige zijn van een historische run in de charts.
pi_220803413
Ik neem dit met een kilo zout
  Forum Admin vrijdag 15 mei 2026 @ 18:28:20 #3
35723 crew  GGMM
pi_220803447
Drake is vrouwenmuziek
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Spellchecker vrijdag 15 mei 2026 @ 18:32:59 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220803471
1e en enige post sinds 2011 :o
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 18:44:53 #5
5428 crew  miss_sly
pi_220803532
Mooie OP, past natuurlijk beter in hét subforum voor Muziek!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220803640
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:32 schreef maily het volgende:
1e en enige post sinds 2011 :o
KLOONTJE
pi_220803848
Hij gaat floppen en zo goed is het niet eens.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_220805094
Botsauto’s muziek
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')