Haags.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Lijkt meer op een crematorium dat grauwe grijze.
Demonstreren omdat het kan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ze waren in Aken aan het protesteren. Een 'grote'stoet met politiebewaking.
Maar geen idee waarvoor of -tegen. De vlaggen die ze bij zich hadden hielpen ook al niet
Nou ja, ze hadden israelische en amerikaanse vlaggen.quote:
Volgende week weer.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter gaat ie beter aan de bak in de F1
Doeiquote:
Dikke prima. Met u ?quote:
Why?quote:
Gewoon raar volk dusquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, ze hadden israelische en amerikaanse vlaggen.
En veel van dezelfde die ik niet herkende. Dus er zal een reden voor zijn geweest,
maar welke ...........
Had het gelezen jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
Jetzt is es sicher .......
Bekijk deze YouTube-video
Ons gezelschap.quote:
Hoe was het in Utrecht Ons stadsje ?quote:
Chouke van me .quote:
Het was heel lekker roeiweer in de ochtend en daarna begon het jammer genoeg wat harder te waaien. Gelukkig bij lange na geen training stoppende wind. Die Ringvaart regatta had makkelijk door kunnen gaan denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe was het in Utrecht Ons stadsje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |