Teringgoed filmpje ouwe pik ouwe pijp. Deze vrouw nailed it.quote:
Ik denk dat ze meer met Nederland en haar waarden hebben dan alle pro Palestina demonstraten en moslims bij elkaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:16 schreef Pegos het volgende:
Kunnen we die hooligans niet naar Libië uitzetten?
Dan zijn we van deze ernstige gewelddaden voorlopig eens even af.
De asielzoekende vluchtelingen zijn zeker niet zo geestelijk gestoord en gewelddadig als deze halfbakken Neanderthalers.
En daar ging het dus mis....quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer met Nederland en haar waarden hebben dan alle pro Palestina demonstraten en moslims bij elkaar.
Ik kan me niet voorstellen dat één en ander ook maar iets met elkaar te maken heeft.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer met Nederland en haar waarden hebben dan alle pro Palestina demonstraten en moslims bij elkaar.
Geldt ook voor veel Joden hoor. Die stellen het belang van Israël voor op het NL belangquote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer met Nederland en haar waarden hebben dan alle pro Palestina demonstraten en moslims bij elkaar.
Nou ik geloof veel maar die statistieken van Rademakers niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar dat 80% absoluut geen AZC in de buurt wil, geloof je dan wel weer.
Oftewel: jij gelooft alleen de statistieken die in het voordeel van jouw mening zijn.
Bedankt voor de bevestigingquote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik geloof veel maar die statistieken van Rademakers niet.
Kijk het vergrote merendeel is voor hulp aan mensen die het nodig hebben, en wil niet geframed worden als racist of zelfs maar bot.
Maar ik weet 100% zeker dat mensen dan liever hulp of opvang in de regio zien. En migratie met name door moslims naar nederland niet meer zien zitten.
100% overtuigd
Ik ben 100 procent overtuigd dus moet 100 procent van Nederland dit ook vinden, anders klopt het niet!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik geloof veel maar die statistieken van Rademakers niet.
Kijk het vergrote merendeel is voor hulp aan mensen die het nodig hebben, en wil niet geframed worden als racist of zelfs maar bot.
Maar ik weet 100% zeker dat mensen dan liever hulp of opvang in de regio zien. En migratie met name door moslims naar nederland niet meer zien zitten.
100% overtuigd
En jij gelooft echt dat die zogenaamde vluchtelingen anders worden geslagen neergestoken of dood gemaakt ? Ik ben bang dat t eerder andersom zou zijn. Die praatjesmakers zouden er vermoedelijk bekaaid van af komen als ze in gevecht gaan met dat migrantenvolk.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:28 schreef Momo het volgende:
Politie staat recht tegenover de bevolking!!@@! Wat moet de politie dan doen, deze hooligans vluchtelingen laten slaan/neersteken/doden? Gewoon de boel in de fik laten zetten?
Want God verhoede dat mensen die worden aangevallen zich zouden verdedigen he? Zeker als het enge 'buut'nlaonders' zijn die zich (moeten) verdedigen tegen roomblanke, Arische Neanderthalers (wat een contradictie is, maar goed) die van plan zijn hen te vermoorden.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En jij gelooft echt dat die zogenaamde vluchtelingen anders worden geslagen neergestoken of dood gemaakt ? Ik ben bang dat t eerder andersom zou zijn. Die praatjesmakers zouden er vermoedelijk bekaaid van af komen als ze in gevecht gaan met dat migrantenvolk.
Het zou me niks verbazen als dit ook mede reden is voor de politie om ze uit elkaar te houden. Na een dergelijke vechtpartij zal de zin in opvang van migranten hier - die toch al laag geworden is - nog meer dalen.
Betrokkene kan gedachten lezen; de mensen uit Loosdrecht hebben volgens @Lord_Vetinari het voornemen om deze "vluchtelingen" te lynchen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Want God verhoede dat mensen die worden aangevallen zich zouden verdedigen he? Zeker als het enge 'buut'nlaonders' zijn die zich (moeten) verdedigen tegen roomblanke, Arische Neanderthalers (wat een contradictie is, maar goed) die van plan zijn hen te vermoorden.
Waar concludeer jij dat uit ? O, ik begrijp het al je bent ernstig vooringenomen als het gaat om dit soort zaken en ziet er dan meteen racisme in. Dat is dan toch echt jouw eigen probleem hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want God verhoede dat mensen die worden aangevallen zich zouden verdedigen he? Zeker als het enge 'buut'nlaonders' zijn die zich (moeten) verdedigen tegen roomblanke, Arische Neanderthalers (wat een contradictie is, maar goed) die van plan zijn hen te vermoorden.
Jouw probleem is dat je krampachtig wilt ontkennen dat de wortel van al die protesten van 'bezorgde burgers' gewoon ouderwets onverdund racisme is. Dat zie je al aan de organisaties die zich daar profileren, zoals 'Identitair Verzet'.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waar concludeer jij dat uit ? O, ik begrijp het al je bent ernstig vooringenomen als het gaat om dit soort zaken en ziet er dan meteen racisme in. Dat is dan toch echt jouw eigen probleem hoor.
Ik denk dat de politie ze vooral uit elkaar wil houden omdat het hier geen Sparta, Port-au-Prince of Gaza is en het niet de bedoeling is dat mensen elkaar al dan niet in groepsverband naar de strot vliegen. Dat is hun taakstelling.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En jij gelooft echt dat die zogenaamde vluchtelingen anders worden geslagen neergestoken of dood gemaakt ? Ik ben bang dat t eerder andersom zou zijn. Die praatjesmakers zouden er vermoedelijk bekaaid van af komen als ze in gevecht gaan met dat migrantenvolk.
Het zou me niks verbazen als dit ook mede reden is voor de politie om ze uit elkaar te houden. Na een dergelijke vechtpartij zal de zin in opvang van migranten hier - die toch al laag geworden is - nog meer dalen.
Je hebt helemaal gelijk. Er is sprake van grootschalig racisme. Tegen de blanke autochtone Nederlanders die de werkende onderklasse heet, die overal achteraan staat.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat je krampachtig wilt ontkennen dat de wortel van al die protesten van 'bezorgde burgers' gewoon ouderwets onverdund racisme is. Dat zie je al aan de organisaties die zich daar profileren, zoals 'Identitair Verzet'.
Ja, daarom zullen ze hierna ook wel de vietnamese loempiaverkopertjes samen met hun kraampje in de fik zetten.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jouw probleem is dat je krampachtig wilt ontkennen dat de wortel van al die protesten van 'bezorgde burgers' gewoon ouderwets onverdund racisme is. Dat zie je al aan de organisaties die zich daar profileren, zoals 'Identitair Verzet'.
Neehee! Let nou eens op! Het is al zo vaak uitgelegd in dit soort topics! Het is om te zorgen dat de "elite" kan doorgaan met het importeren van immigranten, zonder dat "bezorgde burgers" (ha ha ha) zich daartegen gaan verzetten. </s>quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat de politie ze vooral uit elkaar wil houden omdat het hier geen Sparta, Port-au-Prince of Gaza is en het niet de bedoeling is dat mensen elkaar al dan niet in groepsverband naar de strot vliegen. Dat is hun taakstelling.
Stop maar met denkenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer met Nederland en haar waarden hebben dan alle pro Palestina demonstraten en moslims bij elkaar.
Jij bent er toch ook een voorstander van dat anderstaligen met alle middelen tot zwijgen moeten worden gebracht?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat je krampachtig wilt ontkennen dat de wortel van al die protesten van 'bezorgde burgers' gewoon ouderwets onverdund racisme is. Dat zie je al aan de organisaties die zich daar profileren, zoals 'Identitair Verzet'.
Omdat dit onzin is. Het protest tegen de komst van een lading ( mannelijke ) migranten heeft weinig tot niks met racisme te maken. En dan heb ik het over het overgrote deel van de mensen die bezwaar hebben tegen de komst van het azc. Maar jij wellicht alleen over de notoire relschoppers die nu ook een deuntje mee zijn gaan blazen ? Daar zal allicht wel raar volk tussen zitten. Die heb je tegenwoordig blijkbaar nodig om de aandacht van de politiek te trekken, anders blijven ze star de andere kant uitkijken.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat je krampachtig wilt ontkennen dat de wortel van al die protesten van 'bezorgde burgers' gewoon ouderwets onverdund racisme is. Dat zie je al aan de organisaties die zich daar profileren, zoals 'Identitair Verzet'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |