abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220800374
Brand bij noodopvanglocatie Loosdrecht

LOOSDRECHT - Bij de tijdelijke noodopvang voor asielzoekers in het gemeentehuis in Loosdrecht is dinsdagavond brand ontstaan in de struiken voor het pand. Actievoerders hebben zich verzameld.
15 minuten geleden

Demonstranten hebben fakkels en vuurwerk op het terrein van het gebouw gegooid. Een brandende fakkel is op het dak gegooid. De brandweer is opgeroepen en er vliegt een helikopter boven het gebied. De ME is op grote schaal ingezet.

Er wordt al weken gedemonstreerd tegen de komst van een tijdelijke noodopvang in het pand aan de Rading. De eerste groep bewoners is dinsdag aan het einde van de ochtend aangekomen. In de opvanglocatie in het gemeentehuis van Wijdemeren zullen zeventig bewoners tijdelijk verblijven.




https://www.telegraaf.nl/(...)wezig/151480592.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:59:51 #2
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220800466
quote:
Teringgoed filmpje ouwe pik ouwe pijp. Deze vrouw nailed it.
Het is een doel op zich. Ontwrichten om te hervormen
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220800483
Kunnen we die hooligans niet naar Libië uitzetten?
Dan zijn we van deze ernstige gewelddaden voorlopig eens even af.
De asielzoekende vluchtelingen zijn zeker niet zo geestelijk gestoord en gewelddadig als deze halfbakken Neanderthalers.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:17:52 #5
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220800502
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:16 schreef Pegos het volgende:
Kunnen we die hooligans niet naar Libië uitzetten?
Dan zijn we van deze ernstige gewelddaden voorlopig eens even af.
De asielzoekende vluchtelingen zijn zeker niet zo geestelijk gestoord en gewelddadig als deze halfbakken Neanderthalers.
Ik denk dat ze meer met Nederland en haar waarden hebben dan alle pro Palestina demonstraten en moslims bij elkaar.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:21:21 #6
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220800527
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:17 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik denk dat ze meer met Nederland en haar waarden hebben dan alle pro Palestina demonstraten en moslims bij elkaar.
En daar ging het dus mis....
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_220800552
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:17 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik denk dat ze meer met Nederland en haar waarden hebben dan alle pro Palestina demonstraten en moslims bij elkaar.
Ik kan me niet voorstellen dat één en ander ook maar iets met elkaar te maken heeft.
pi_220800609
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:17 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik denk dat ze meer met Nederland en haar waarden hebben dan alle pro Palestina demonstraten en moslims bij elkaar.
Geldt ook voor veel Joden hoor. Die stellen het belang van Israël voor op het NL belang
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220800782
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Maar dat 80% absoluut geen AZC in de buurt wil, geloof je dan wel weer.

Oftewel: jij gelooft alleen de statistieken die in het voordeel van jouw mening zijn.
Nou ik geloof veel maar die statistieken van Rademakers niet.
Kijk het vergrote merendeel is voor hulp aan mensen die het nodig hebben, en wil niet geframed worden als racist of zelfs maar bot.

Maar ik weet 100% zeker dat mensen dan liever hulp of opvang in de regio zien. En migratie met name door moslims naar nederland niet meer zien zitten.
100% overtuigd
Vakman pur sang
pi_220801024
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou ik geloof veel maar die statistieken van Rademakers niet.
Kijk het vergrote merendeel is voor hulp aan mensen die het nodig hebben, en wil niet geframed worden als racist of zelfs maar bot.

Maar ik weet 100% zeker dat mensen dan liever hulp of opvang in de regio zien. En migratie met name door moslims naar nederland niet meer zien zitten.
100% overtuigd
Bedankt voor de bevestiging :)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:26:05 #11
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220801061
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou ik geloof veel maar die statistieken van Rademakers niet.
Kijk het vergrote merendeel is voor hulp aan mensen die het nodig hebben, en wil niet geframed worden als racist of zelfs maar bot.

Maar ik weet 100% zeker dat mensen dan liever hulp of opvang in de regio zien. En migratie met name door moslims naar nederland niet meer zien zitten.
100% overtuigd
Ik ben 100 procent overtuigd dus moet 100 procent van Nederland dit ook vinden, anders klopt het niet!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:28:27 #12
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220801112
Politie staat recht tegenover de bevolking!!@@! Wat moet de politie dan doen, deze hooligans vluchtelingen laten slaan/neersteken/doden? Gewoon de boel in de fik laten zetten?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:47:01 #13
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220801406
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:28 schreef Momo het volgende:
Politie staat recht tegenover de bevolking!!@@! Wat moet de politie dan doen, deze hooligans vluchtelingen laten slaan/neersteken/doden? Gewoon de boel in de fik laten zetten?
En jij gelooft echt dat die zogenaamde vluchtelingen anders worden geslagen neergestoken of dood gemaakt ? Ik ben bang dat t eerder andersom zou zijn. Die praatjesmakers zouden er vermoedelijk bekaaid van af komen als ze in gevecht gaan met dat migrantenvolk.
Het zou me niks verbazen als dit ook mede reden is voor de politie om ze uit elkaar te houden. Na een dergelijke vechtpartij zal de zin in opvang van migranten hier - die toch al laag geworden is - nog meer dalen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:45:48 #14
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220801891
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:47 schreef deedeetee het volgende:

[..]
En jij gelooft echt dat die zogenaamde vluchtelingen anders worden geslagen neergestoken of dood gemaakt ? Ik ben bang dat t eerder andersom zou zijn. Die praatjesmakers zouden er vermoedelijk bekaaid van af komen als ze in gevecht gaan met dat migrantenvolk.
Het zou me niks verbazen als dit ook mede reden is voor de politie om ze uit elkaar te houden. Na een dergelijke vechtpartij zal de zin in opvang van migranten hier - die toch al laag geworden is - nog meer dalen.
Want God verhoede dat mensen die worden aangevallen zich zouden verdedigen he? Zeker als het enge 'buut'nlaonders' zijn die zich (moeten) verdedigen tegen roomblanke, Arische Neanderthalers (wat een contradictie is, maar goed) die van plan zijn hen te vermoorden.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:53:53 #15
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220801953
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Want God verhoede dat mensen die worden aangevallen zich zouden verdedigen he? Zeker als het enge 'buut'nlaonders' zijn die zich (moeten) verdedigen tegen roomblanke, Arische Neanderthalers (wat een contradictie is, maar goed) die van plan zijn hen te vermoorden.
Betrokkene kan gedachten lezen; de mensen uit Loosdrecht hebben volgens @Lord_Vetinari het voornemen om deze "vluchtelingen" te lynchen.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:54:16 #16
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220801960
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Want God verhoede dat mensen die worden aangevallen zich zouden verdedigen he? Zeker als het enge 'buut'nlaonders' zijn die zich (moeten) verdedigen tegen roomblanke, Arische Neanderthalers (wat een contradictie is, maar goed) die van plan zijn hen te vermoorden.
Waar concludeer jij dat uit ? O, ik begrijp het al je bent ernstig vooringenomen als het gaat om dit soort zaken en ziet er dan meteen racisme in. Dat is dan toch echt jouw eigen probleem hoor.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:06:51 #17
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220802046
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:54 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Waar concludeer jij dat uit ? O, ik begrijp het al je bent ernstig vooringenomen als het gaat om dit soort zaken en ziet er dan meteen racisme in. Dat is dan toch echt jouw eigen probleem hoor.
Jouw probleem is dat je krampachtig wilt ontkennen dat de wortel van al die protesten van 'bezorgde burgers' gewoon ouderwets onverdund racisme is. Dat zie je al aan de organisaties die zich daar profileren, zoals 'Identitair Verzet'.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:10:01 #18
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220802074
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:47 schreef deedeetee het volgende:

[..]
En jij gelooft echt dat die zogenaamde vluchtelingen anders worden geslagen neergestoken of dood gemaakt ? Ik ben bang dat t eerder andersom zou zijn. Die praatjesmakers zouden er vermoedelijk bekaaid van af komen als ze in gevecht gaan met dat migrantenvolk.
Het zou me niks verbazen als dit ook mede reden is voor de politie om ze uit elkaar te houden. Na een dergelijke vechtpartij zal de zin in opvang van migranten hier - die toch al laag geworden is - nog meer dalen.
Ik denk dat de politie ze vooral uit elkaar wil houden omdat het hier geen Sparta, Port-au-Prince of Gaza is en het niet de bedoeling is dat mensen elkaar al dan niet in groepsverband naar de strot vliegen. Dat is hun taakstelling.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:11:21 #19
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220802086
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Jouw probleem is dat je krampachtig wilt ontkennen dat de wortel van al die protesten van 'bezorgde burgers' gewoon ouderwets onverdund racisme is. Dat zie je al aan de organisaties die zich daar profileren, zoals 'Identitair Verzet'.
Je hebt helemaal gelijk. Er is sprake van grootschalig racisme. Tegen de blanke autochtone Nederlanders die de werkende onderklasse heet, die overal achteraan staat.

Die probeer je hier nu een nazistisch frame aan te meten. Krijg je daar een harde plasser van?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:11:52 #20
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220802094
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Jouw probleem is dat je krampachtig wilt ontkennen dat de wortel van al die protesten van 'bezorgde burgers' gewoon ouderwets onverdund racisme is. Dat zie je al aan de organisaties die zich daar profileren, zoals 'Identitair Verzet'.
Ja, daarom zullen ze hierna ook wel de vietnamese loempiaverkopertjes samen met hun kraampje in de fik zetten.

Dat kan bijna niet anders met zulke racisten :r
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:13:08 #21
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220802098
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:10 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik denk dat de politie ze vooral uit elkaar wil houden omdat het hier geen Sparta, Port-au-Prince of Gaza is en het niet de bedoeling is dat mensen elkaar al dan niet in groepsverband naar de strot vliegen. Dat is hun taakstelling.
Neehee! Let nou eens op! Het is al zo vaak uitgelegd in dit soort topics! Het is om te zorgen dat de "elite" kan doorgaan met het importeren van immigranten, zonder dat "bezorgde burgers" (ha ha ha) zich daartegen gaan verzetten. </s>
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:17:25 #22
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220802132
quote:
„Was für dreckige Rassisten diese Leute aus Loosdrecht sind.“ :r

pi_220802141
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:17 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik denk dat ze meer met Nederland en haar waarden hebben dan alle pro Palestina demonstraten en moslims bij elkaar.
Stop maar met denken
Ook gezien je meerdere posts bij dit onderwerp
pi_220802186
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Jouw probleem is dat je krampachtig wilt ontkennen dat de wortel van al die protesten van 'bezorgde burgers' gewoon ouderwets onverdund racisme is. Dat zie je al aan de organisaties die zich daar profileren, zoals 'Identitair Verzet'.
Jij bent er toch ook een voorstander van dat anderstaligen met alle middelen tot zwijgen moeten worden gebracht?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:37:13 #25
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220802242
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Jouw probleem is dat je krampachtig wilt ontkennen dat de wortel van al die protesten van 'bezorgde burgers' gewoon ouderwets onverdund racisme is. Dat zie je al aan de organisaties die zich daar profileren, zoals 'Identitair Verzet'.
Omdat dit onzin is. Het protest tegen de komst van een lading ( mannelijke ) migranten heeft weinig tot niks met racisme te maken. En dan heb ik het over het overgrote deel van de mensen die bezwaar hebben tegen de komst van het azc. Maar jij wellicht alleen over de notoire relschoppers die nu ook een deuntje mee zijn gaan blazen ? Daar zal allicht wel raar volk tussen zitten. Die heb je tegenwoordig blijkbaar nodig om de aandacht van de politiek te trekken, anders blijven ze star de andere kant uitkijken.

Het begint wel vervelend te worden, zodra er problemen zijn tussen de zogenaamde blanken en de mensen met een donkerder huidskleur worden de blanken meteen als racist weggezet.
Het gaat hier om volkeren uit een ander werelddeel die zich hier binnendringen en daardoor problemen veroorzaken. Laat de racismekaart dus maar in je zak zitten.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')