Daarom kan de vraag ook nooit beantwoord worden waarom we de instroom zouden moeten blijven faciliteren. Je kunt dit natuurlijk blijven dus. Als er 1000 mensen elke week aankloppen en je hebt niet genoeg opvangplekken kun je inderdaad bijbouwen, maar dat zou ook kunnen als 5000 of 10000 plekken niet voldoende is.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:39 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Alles om maar te ontkennen dat we een instroomprobleem hebben. Je kunt niet eindeloos opvangplekken blijven opschalen.
Vraag me wel af wat de volgende stap is zodra straks iedere gemeente een AZC heeft en alle opvang alsnog volzit. Waarschijnlijk gaan sociale huurders dan verplicht een statushouder in huis moeten nemen. Spreidingswet 2.0quote:Op zondag 17 mei 2026 18:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daarom kan de vraag ook nooit beantwoord worden waarom we de instroom zouden moeten blijven faciliteren. Je kunt dit natuurlijk blijven dus. Als er 1000 mensen elke week aankloppen en je hebt niet genoeg opvangplekken kun je inderdaad bijbouwen, maar dat zou ook kunnen als 5000 of 10000 plekken niet voldoende is.
De grote vraag blijft waarom Nederland een onophoudelijke influx van niet-Westerse migranten moet faciliteren. Mensen die hier helemaal niets te zoeken hebben.
Wat een onzin zeg.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:44 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat de volgende stap is zodra straks iedere gemeente een AZC heeft en alle opvang alsnog volzit. Waarschijnlijk gaan sociale huurders dan verplicht een statushouder in huis moeten nemen. Spreidingswet 2.0
Nee joh, maar men zal wel een zoektocht blijven ondernemen voor meer plekken om die mensen onder te kunnen brengen, het blijkt dat een deel van Nederland zo ontzettend graag meer migranten uit niet-Westerse landen wil ontvangen, dat dit tot in treurnis gefaciliteerd moet worden.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:44 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat de volgende stap is zodra straks iedere gemeente een AZC heeft en alle opvang alsnog volzit. Waarschijnlijk gaan sociale huurders dan verplicht een statushouder in huis moeten nemen. Spreidingswet 2.0
Jij hebt het altijd over andermans aannames, maar je kunt er hier ook zelf wat van, zeg. Waaruit blijkt dat een deel van Nederland zo ontzettend graag meer migranten (en dan laat ik dat niet-Westers maar even weg) wil ontvangen? Graag met bron.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee joh, maar men zal wel een zoektocht blijven ondernemen voor meer plekken om die mensen onder te kunnen brengen, het blijkt dat een deel van Nederland zo ontzettend graag meer migranten uit niet-Westerse landen wil ontvangen, dat dit tot in treurnis gefaciliteerd moet worden.
Dat is vrij duidelijk, als mensen constant de instroom willen faciliteren dan resulteert dat logischerwijs in meer migranten. Denk bijvoorbeeld aan de uitspraak van Frans Timmermans, die honderden nieuwe locaties in Nederland wilde realiseren. Daaruit blijkt geen intentie om de instroom af te remmen.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jij hebt het altijd over andermans aannames, maar je kunt er hier ook zelf wat van, zeg. Waaruit blijkt dat een deel van Nederland zo ontzettend graag meer migranten (en dan laat ik dat niet-Westers maar even weg) wil ontvangen? Graag met bron.
Ook net zo’n onzin idd.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jij hebt het altijd over andermans aannames, maar je kunt er hier ook zelf wat van, zeg. Waaruit blijkt dat een deel van Nederland zo ontzettend graag meer migranten (en dan laat ik dat niet-Westers maar even weg) wil ontvangen? Graag met bron.
Baanzekerheid.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daarom kan de vraag ook nooit beantwoord worden waarom we de instroom zouden moeten blijven faciliteren. Je kunt dit natuurlijk blijven dus. Als er 1000 mensen elke week aankloppen en je hebt niet genoeg opvangplekken kun je inderdaad bijbouwen, maar dat zou ook kunnen als 5000 of 10000 plekken niet voldoende is.
De grote vraag blijft waarom Nederland een onophoudelijke influx van niet-Westerse migranten moet faciliteren. Mensen die hier helemaal niets te zoeken hebben.
Dan heb je Timmermans niet goed begrepen (overigens niet op gestemd en vond hem geen beste verkiezingsleider), hij bedoelde dat die opstopping in Ter Apel moest worden opgelost.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is vrij duidelijk, als mensen constant de instroom willen faciliteren dan resulteert dat logischerwijs in meer migranten. Denk bijvoorbeeld aan de uitspraak van Frans Timmermans, die honderden nieuwe locaties in Nederland wilde realiseren. Daaruit blijkt geen intentie om de instroom af te remmen.
We hebben niks met Frans Timmermans te maken.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is vrij duidelijk, als mensen constant de instroom willen faciliteren dan resulteert dat logischerwijs in meer migranten. Denk bijvoorbeeld aan de uitspraak van Frans Timmermans, die honderden nieuwe locaties in Nederland wilde realiseren. Daaruit blijkt geen intentie om de instroom af te remmen.
We kunnen toch simpelweg concluderen dat als het volzit in Ter Apel en niet meer mensen bijkomen?quote:Op zondag 17 mei 2026 19:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan heb je Timmermans niet goed begrepen (overigens niet op gestemd en vond hem geen beste verkiezingsleider), hij bedoelde dat die opstopping in Ter Apel moest worden opgelost.
Europese verdragen? Onderlinge afspraken en misschien zelfs wel ECHTE vluchtelingen, manoman.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We kunnen toch simpelweg concluderen dat als het volzit in Ter Apel en niet meer mensen bijkomen?
Volle locaties, geen woningen, geen ruimte om te bouwen. En nu?quote:Op zondag 17 mei 2026 19:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Europese verdragen? Onderlinge afspraken en misschien zelfs wel ECHTE vluchtelingen, manoman.
Muurtje bouwen dan maar.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volle locaties, geen woningen, geen ruimte om te bouwen. En nu?
Tja, Polen, Hongarije en Slowakije negeren die zogeheten Europese verdragen ook. Een verdrag dat een land verplicht om een onophoudelijke influx van migranten te faciliteren, is natuurlijk geen goed verdrag.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Europese verdragen? Onderlinge afspraken en misschien zelfs wel ECHTE vluchtelingen, manoman.
Gewoon dom doordrammen. Voor een goede deuger ís er geen (boven)grens!quote:Op zondag 17 mei 2026 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volle locaties, geen woningen, geen ruimte om te bouwen. En nu?
Dus kan de instroom maar onbeperkt doorgaan?quote:Op zondag 17 mei 2026 19:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Europese verdragen? Onderlinge afspraken en misschien zelfs wel ECHTE vluchtelingen, manoman.
Dan noem je ook exact de armste landen van de EU op. Daar wil zelfs geen westerling wonen.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, Polen, Hongarije en Slowakije negeren die zogeheten Europese verdragen ook. Een verdrag dat een land verplicht om een onophoudelijke influx van migranten te faciliteren, is natuurlijk geen goed verdrag.
Dat kan elke kleuter je wel vertellen.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:11 schreef RotatoR het volgende:
Over Frans Timmermans gesproken, die heeft weleens aangegeven dat ongeveer 60% van de mensen die naar Europa komen als zogenaamde 'vluchteling' in werkelijkheid economische migranten zijn. Als zelfs Timmermans dit al toegeeft zal het werkelijke percentage nog een stuk hoger liggen.
Zat mensen die nog steeds in de leugenachtige vluchtverhaaltjes blijven geloven.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat kan elke kleuter je wel vertellen.
Ik ken ze niet.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:13 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zat mensen die nog steeds in de leugenachtige vluchtverhaaltjes blijven geloven.
Nee, dit zijn allen landen in de middenmoot. De armste landen van de EU zijn dit zeker niet. Met name Polen maakt een indrukwekkende economische goeie door en zal naar verwachting over vijf jaar een grotere economie hebben dan het VK.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan noem je ook exact de armste landen van de EU op. Daar wil zelfs geen westerling wonen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |