abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 mei 2026 @ 18:41:38 #151
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220827251
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:39 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Alles om maar te ontkennen dat we een instroomprobleem hebben. Je kunt niet eindeloos opvangplekken blijven opschalen.
Daarom kan de vraag ook nooit beantwoord worden waarom we de instroom zouden moeten blijven faciliteren. Je kunt dit natuurlijk blijven dus. Als er 1000 mensen elke week aankloppen en je hebt niet genoeg opvangplekken kun je inderdaad bijbouwen, maar dat zou ook kunnen als 5000 of 10000 plekken niet voldoende is.

De grote vraag blijft waarom Nederland een onophoudelijke influx van niet-Westerse migranten moet faciliteren. Mensen die hier helemaal niets te zoeken hebben.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220827267
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daarom kan de vraag ook nooit beantwoord worden waarom we de instroom zouden moeten blijven faciliteren. Je kunt dit natuurlijk blijven dus. Als er 1000 mensen elke week aankloppen en je hebt niet genoeg opvangplekken kun je inderdaad bijbouwen, maar dat zou ook kunnen als 5000 of 10000 plekken niet voldoende is.

De grote vraag blijft waarom Nederland een onophoudelijke influx van niet-Westerse migranten moet faciliteren. Mensen die hier helemaal niets te zoeken hebben.
Vraag me wel af wat de volgende stap is zodra straks iedere gemeente een AZC heeft en alle opvang alsnog volzit. Waarschijnlijk gaan sociale huurders dan verplicht een statushouder in huis moeten nemen. Spreidingswet 2.0
  zondag 17 mei 2026 @ 18:52:38 #153
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220827321
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:44 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Vraag me wel af wat de volgende stap is zodra straks iedere gemeente een AZC heeft en alle opvang alsnog volzit. Waarschijnlijk gaan sociale huurders dan verplicht een statushouder in huis moeten nemen. Spreidingswet 2.0
Wat een onzin zeg. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 17 mei 2026 @ 18:53:34 #154
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220827326
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:44 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Vraag me wel af wat de volgende stap is zodra straks iedere gemeente een AZC heeft en alle opvang alsnog volzit. Waarschijnlijk gaan sociale huurders dan verplicht een statushouder in huis moeten nemen. Spreidingswet 2.0
Nee joh, maar men zal wel een zoektocht blijven ondernemen voor meer plekken om die mensen onder te kunnen brengen, het blijkt dat een deel van Nederland zo ontzettend graag meer migranten uit niet-Westerse landen wil ontvangen, dat dit tot in treurnis gefaciliteerd moet worden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220827341
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee joh, maar men zal wel een zoektocht blijven ondernemen voor meer plekken om die mensen onder te kunnen brengen, het blijkt dat een deel van Nederland zo ontzettend graag meer migranten uit niet-Westerse landen wil ontvangen, dat dit tot in treurnis gefaciliteerd moet worden.
Jij hebt het altijd over andermans aannames, maar je kunt er hier ook zelf wat van, zeg. Waaruit blijkt dat een deel van Nederland zo ontzettend graag meer migranten (en dan laat ik dat niet-Westers maar even weg) wil ontvangen? Graag met bron.
pi_220827352
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat een onzin zeg. :')
Hoezo?
  zondag 17 mei 2026 @ 18:59:46 #157
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220827366
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Jij hebt het altijd over andermans aannames, maar je kunt er hier ook zelf wat van, zeg. Waaruit blijkt dat een deel van Nederland zo ontzettend graag meer migranten (en dan laat ik dat niet-Westers maar even weg) wil ontvangen? Graag met bron.
Dat is vrij duidelijk, als mensen constant de instroom willen faciliteren dan resulteert dat logischerwijs in meer migranten. Denk bijvoorbeeld aan de uitspraak van Frans Timmermans, die honderden nieuwe locaties in Nederland wilde realiseren. Daaruit blijkt geen intentie om de instroom af te remmen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 17 mei 2026 @ 19:01:07 #158
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220827380
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Jij hebt het altijd over andermans aannames, maar je kunt er hier ook zelf wat van, zeg. Waaruit blijkt dat een deel van Nederland zo ontzettend graag meer migranten (en dan laat ik dat niet-Westers maar even weg) wil ontvangen? Graag met bron.
Ook net zo’n onzin idd.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 17 mei 2026 @ 19:01:16 #159
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220827382
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daarom kan de vraag ook nooit beantwoord worden waarom we de instroom zouden moeten blijven faciliteren. Je kunt dit natuurlijk blijven dus. Als er 1000 mensen elke week aankloppen en je hebt niet genoeg opvangplekken kun je inderdaad bijbouwen, maar dat zou ook kunnen als 5000 of 10000 plekken niet voldoende is.

De grote vraag blijft waarom Nederland een onophoudelijke influx van niet-Westerse migranten moet faciliteren. Mensen die hier helemaal niets te zoeken hebben.
Baanzekerheid.

Net zoals die goede doelen met maandelijkse donaties. Dan betaal je ook gewoon een salaris.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220827391
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is vrij duidelijk, als mensen constant de instroom willen faciliteren dan resulteert dat logischerwijs in meer migranten. Denk bijvoorbeeld aan de uitspraak van Frans Timmermans, die honderden nieuwe locaties in Nederland wilde realiseren. Daaruit blijkt geen intentie om de instroom af te remmen.
Dan heb je Timmermans niet goed begrepen (overigens niet op gestemd en vond hem geen beste verkiezingsleider), hij bedoelde dat die opstopping in Ter Apel moest worden opgelost.
pi_220827395
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat een onzin zeg. :')
Stond op Facebook
  zondag 17 mei 2026 @ 19:03:22 #162
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220827396
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is vrij duidelijk, als mensen constant de instroom willen faciliteren dan resulteert dat logischerwijs in meer migranten. Denk bijvoorbeeld aan de uitspraak van Frans Timmermans, die honderden nieuwe locaties in Nederland wilde realiseren. Daaruit blijkt geen intentie om de instroom af te remmen.
We hebben niks met Frans Timmermans te maken.
Bijna iedereen vindt het aardig vol hoor.
Meeste mensen hebben alleen niet de behoefte zich er steeds mee bezig te houden, te gaan demonstreren of geweld te gebruiken. Hebben ook nog een eigen leven…
Verder heb ik er wel vertrouwen in dat er wel een stop of beperking op de instroom gaat komen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 17 mei 2026 @ 19:05:17 #163
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220827408
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dan heb je Timmermans niet goed begrepen (overigens niet op gestemd en vond hem geen beste verkiezingsleider), hij bedoelde dat die opstopping in Ter Apel moest worden opgelost.
We kunnen toch simpelweg concluderen dat als het volzit in Ter Apel en niet meer mensen bijkomen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220827420
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
We kunnen toch simpelweg concluderen dat als het volzit in Ter Apel en niet meer mensen bijkomen?
Europese verdragen? Onderlinge afspraken en misschien zelfs wel ECHTE vluchtelingen, manoman.
  zondag 17 mei 2026 @ 19:07:56 #165
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220827432
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Europese verdragen? Onderlinge afspraken en misschien zelfs wel ECHTE vluchtelingen, manoman.
Volle locaties, geen woningen, geen ruimte om te bouwen. En nu?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220827437
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Volle locaties, geen woningen, geen ruimte om te bouwen. En nu?
Muurtje bouwen dan maar.
  zondag 17 mei 2026 @ 19:09:17 #167
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220827442
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Europese verdragen? Onderlinge afspraken en misschien zelfs wel ECHTE vluchtelingen, manoman.
Tja, Polen, Hongarije en Slowakije negeren die zogeheten Europese verdragen ook. Een verdrag dat een land verplicht om een onophoudelijke influx van migranten te faciliteren, is natuurlijk geen goed verdrag.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 17 mei 2026 @ 19:09:26 #168
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220827445
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Volle locaties, geen woningen, geen ruimte om te bouwen. En nu?
Gewoon dom doordrammen. Voor een goede deuger ís er geen (boven)grens!
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 17 mei 2026 @ 19:10:13 #169
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220827455
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Europese verdragen? Onderlinge afspraken en misschien zelfs wel ECHTE vluchtelingen, manoman.
Dus kan de instroom maar onbeperkt doorgaan?
pi_220827458
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, Polen, Hongarije en Slowakije negeren die zogeheten Europese verdragen ook. Een verdrag dat een land verplicht om een onophoudelijke influx van migranten te faciliteren, is natuurlijk geen goed verdrag.
Dan noem je ook exact de armste landen van de EU op. Daar wil zelfs geen westerling wonen.
pi_220827462
Over Frans Timmermans gesproken, die heeft weleens aangegeven dat ongeveer 60% van de mensen die naar Europa komen als zogenaamde 'vluchteling' in werkelijkheid economische migranten zijn. Als zelfs Timmermans dit al toegeeft zal het werkelijke percentage nog een stuk hoger liggen.
pi_220827468
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:11 schreef RotatoR het volgende:
Over Frans Timmermans gesproken, die heeft weleens aangegeven dat ongeveer 60% van de mensen die naar Europa komen als zogenaamde 'vluchteling' in werkelijkheid economische migranten zijn. Als zelfs Timmermans dit al toegeeft zal het werkelijke percentage nog een stuk hoger liggen.
Dat kan elke kleuter je wel vertellen.
pi_220827478
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:12 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat kan elke kleuter je wel vertellen.
Zat mensen die nog steeds in de leugenachtige vluchtverhaaltjes blijven geloven.
pi_220827485
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:13 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Zat mensen die nog steeds in de leugenachtige vluchtverhaaltjes blijven geloven.
Ik ken ze niet.
  zondag 17 mei 2026 @ 19:16:24 #175
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220827506
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dan noem je ook exact de armste landen van de EU op. Daar wil zelfs geen westerling wonen.
Nee, dit zijn allen landen in de middenmoot. De armste landen van de EU zijn dit zeker niet. Met name Polen maakt een indrukwekkende economische goeie door en zal naar verwachting over vijf jaar een grotere economie hebben dan het VK.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')