abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2026 @ 10:19:14 #126
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220837890
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:59 schreef Firuze60 het volgende:
Brave Hendrik heeft het zoals ik het begrepen had al flink wat jaartjes met die kenau uitgehouden. Maar ze sprak in de aflevering specifiek over haar dochter, dan neem ik aan dat die van haar was, anders spreek je toch over 'onze' dochter, of ben ik nu gek?
Je bent zeker niet gek, alleen denk je niet op z'n Sonjaas.. (en wees blij)
Een echte Sonja claimt namelijk dat alles van haar is, ook al is dat niet zo....
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220838184
Sonja zakt elke week verder weg, wat een vreselijk mens.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 10:59:03 #128
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220838317
Tja Sonja, ik zou gewoon op mijn intuitie afgaan.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 11:26:43 #129
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220838614
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:19 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Je bent zeker niet gek, alleen denk je niet op z'n Sonjaas.. (en wees blij)
Een echte Sonja claimt namelijk dat alles van haar is, ook al is dat niet zo....
Hendrik sprak ook over haar dochter, dus vermoed dat ze inderdaad van voor zijn tijd is. Anders zou het wel erg gek zijn _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220838639
Niet zo netjes van Sonja om meteen maar te gaan lopen klagen over de vriendin van Lottie die hielp een stoel te brengen. Maar daarentegen werden Sonja en brave Hendrik ook beschuldigd van vooruit werken terwijl ze alleen wat gipsplaten verzetten. Ze letten gewoon teveel op elkaar en steken elkaar messen in de rug. Het is gewoon liegen en bedriegen daar, zo worden mensen nu eenmaal als ze er veel geld mee kunnen verdienen. :Y
Moest erg lachen om het rustige tempo waarmee Silvio aan die wand bezig was. Alsof hij alle tijd van de wereld heeft. _O- Die man is zoals hij is en doet zich niet anders voor, heerlijk gewoon. Jammer dat die houding voor dit programma natuurlijk dodelijk is en zeker met een vriendin die geen donder uitvoert en bij wijze van uitzondering eindelijk eens wat isolatie tegen de muren plaatst. En dan ook nog eens trots beweert een keuken te hebben opgeleverd! :{w
pi_220842102
Ik vind het allemaal wel erg kinderachtig om elkaar zo in de gaten te houden. Je zou toch denken dat er geklust moet worden. De werkdruk is zeker niet zo hoog als ze hier ook tijd voor hebben.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 19:23:34 #132
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220842113
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:22 schreef Irri-tante het volgende:
Ik vind het allemaal wel erg kinderachtig om elkaar zo in de gaten te houden. Je zou toch denken dat er geklust moet worden. De werkdruk is zeker niet zo hoog als ze hier ook tijd voor hebben.
Nou, het kan je concurrent 500 euro kosten…
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:16:49 #133
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220842764
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:22 schreef Irri-tante het volgende:
Ik vind het allemaal wel erg kinderachtig om elkaar zo in de gaten te houden. Je zou toch denken dat er geklust moet worden. De werkdruk is zeker niet zo hoog als ze hier ook tijd voor hebben.
Nu je het zegt.. Sonja is een echte irri-tante *) :@
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:17:25 #134
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220842778
Zijn jullie er klaar voor?! :s)
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220842869
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zijn jullie er klaar voor?! :s)
jaaaaa zit te wachten
pi_220842980
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
jaaaaa zit te wachten
Kon je het gisteren een beetje uithouden? Zie je weinig commentaar leveren, zat van de ruzies?
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:29:17 #137
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220842981
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
jaaaaa zit te wachten
Let's gooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O*
Ik wil bewijzen zien! Stiekeme video's!!! *O* *O* :Y O-)
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220843047
Dat muziekske :D
pi_220843056
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Kon je het gisteren een beetje uithouden? Zie je weinig commentaar leveren, zat van de ruzies?
Jawel hoor! Was even met andere dingen bezig :)

quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:29 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Let's gooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O*
Ik wil bewijzen zien! Stiekeme video's!!! *O* *O* :Y O-)
Yes ruzie *O*
pi_220843073
Wat een vervelende vrouw is die ouwe toch :N
pi_220843076
Sonja, wij hebben wel lekker geschroefd. Denk het niet, dat wij.
pi_220843080
Ze heeft echt de pest aan Frank.
pi_220843085
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:36 schreef Firuze60 het volgende:
Ze heeft echt de pest aan Frank.
Jep...
pi_220843089
Je moet tijdens het drogen van de lijm schroeven, sukkel.. :D
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:41:15 #145
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843103
Handig zo'n lipje van je blikje cola in je oor! kun je het nooit vergeten! *O*
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:41:36 #146
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843107
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:38 schreef Firuze60 het volgende:
Je moet tijdens het drogen van de lijm schroeven, sukkel.. :D
Ja! Wat Firuze zegt! >:)
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:41:52 #147
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843111
Sukkel!
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220843118
ah, al een aantal bejaarden van die trap gedonderd.
pi_220843148
Die lunches...
iig beter dan de vette hap van Dennis vorig jaar

En Bianca en Silvio proeven echt goed de stemming _O-
pi_220843165
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die lunches...
iig beter dan de vette hap van Dennis vorig jaar

En Bianca en Silvio proeven echt goed de stemming _O-
Haha, ja, die lieverds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')