abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220850401
Die ouwe tang van een Sonja... Echt... waarom geef je jezelf op...
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:38:54 #277
136 V.
Like tears in rain...
pi_220850413
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die ouwe tang van een Sonja... Echt... waarom geef je jezelf op...
Echt, sterf idd
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:39:45 #278
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220850419
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die ouwe tang van een Sonja... Echt... waarom geef je jezelf op...
Zelfde voor Bianca toch? Nu wil ze stoppen omdat ze dr slecht uitzien na het huilen, niet omdat Silvio dr aan onder doorgaat en zn rug vernield?! 8)7
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:40:49 #279
136 V.
Like tears in rain...
pi_220850428
Hoe krijg je twee kleuren groen in een kamer die met elkaar vloeken?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220850430
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:39 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Zelfde voor Bianca toch? Nu wil ze stoppen omdat ze dr slecht uitzien na het huilen, niet omdat Silvio dr aan onder doorgaat en zn rug vernield?! 8)7
Allebei verschrikkelijk! En die kamer van Sonja met die gifgroene muren.. :r
pi_220850434
Lelijk die ronde tafel die vast zit, neemt veel ruimte in en je kan het niet verplaatsen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:41:48 #282
136 V.
Like tears in rain...
pi_220850436
En van die gelamineerde goedkope zwarte eetstoelen.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:42:33 #283
136 V.
Like tears in rain...
pi_220850445
En dat omhoooooooooog kijken van die asbak :r
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:43:03 #284
136 V.
Like tears in rain...
pi_220850452
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Allebei verschrikkelijk! En die kamer van Sonja met die gifgroene muren.. :r
Met een vloekende zeegroene bank.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220850460
Die van Kim en ? vind ik wel tof met die haard. Warme kleuren.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:44:23 #286
136 V.
Like tears in rain...
pi_220850463
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Die van Kim en ? vind ik wel tof met die haard. Warme kleuren.
Jim.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:45:12 #287
136 V.
Like tears in rain...
pi_220850468
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:44 schreef V. het volgende:

[..]
Jim.
Of Tim.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:45:29 #288
136 V.
Like tears in rain...
pi_220850470
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:45 schreef V. het volgende:

[..]
Of Tim.
Of Wim.

Het rijmt iig.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220850473
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:39 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Zelfde voor Bianca toch? Nu wil ze stoppen omdat ze dr slecht uitzien na het huilen, niet omdat Silvio dr aan onder doorgaat en zn rug vernield?! 8)7
Klopt, alleen toen ik dat typte was Sonja toevallig in beeld :+
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:45:50 #290
136 V.
Like tears in rain...
pi_220850474
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:45 schreef V. het volgende:

[..]
Of Wim.

Het rijmt iig.
Pim?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220850486
Die blauwe muren vind ik verschrikkelijk koud en kil. (Zoals het stel zelf)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220850487
Voor mensen die niet van de negativiteit zijn mokken ze wel veel O-)
pi_220850499
'k Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden ja!
Als ze weggaan, en dan? Is het programma goedkoper als Ray dat doet?
Scheelt wel weer tussenpersonen van mannetjes

Alleen voorgaande seizoenen had je ook lui die niets afkregen (Wilfred en dingetje vorig jaar en daarvoor Daan en Sanne) en die bleven er wel in.

Het kan best zo zijn dat het programma een beetje de kosten moet gaan drukken
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:50:40 #295
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220850501
Ik vraag me echt nogsteeds af waar Bianca op hoopte of wat ze voor ogen had toen ze zich opgaf.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220850507
"ik ben echt van jullie gaan houden"
Dan heeft "houden van" maar weinig diepte en betekenis bij hen
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:52:39 #297
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220850517
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
'k Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden ja!
Als ze weggaan, en dan? Is het programma goedkoper als Ray dat doet?
Scheelt wel weer tussenpersonen van mannetjes

Alleen voorgaande seizoenen had je ook lui die niets afkregen (Wilfred en dingetje vorig jaar en daarvoor Daan en Sanne) en die bleven er wel in.

Het kan best zo zijn dat het programma een beetje de kosten moet gaan drukken
Volgend mij hadden Wilfred en Daan nog wel eens dingen af. Die liepen niet zo ver achter dan Bianca en Silvio nu (volgens mij).
Denk dat iedereen er klaar mee was en denk ook dat iedereen verwachtte dat ze alles weer over moeten doen om Bianca dr style te herstellen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220850521
JankJank, nu heb ik niet laten zien wat ik kon, jankjank. Nee mens, je zat de hele tijd op je reet.
pi_220850530
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Die van Kim en ? vind ik wel tof met die haard. Warme kleuren.
Dat vind ik ook. Echt niet alleen saai beige, warme kleuren die op elkaar zijn afgestemd.
pi_220850535
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:52 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Volgend mij hadden Wilfred en Daan nog wel eens dingen af. Die liepen niet zo ver achter dan Bianca en Silvio nu (volgens mij).
Denk dat iedereen er klaar mee was en denk ook dat iedereen verwachtte dat ze alles weer over moeten doen om Bianca dr style te herstellen.
Misschien heb je gelijk hoor
Heb er onvoldoende oog voor om dat goed te beoordelen. Alleen van die twee genoemde koppels dacht ik ook dat ze niks afkregen.

Al doen Silvio en Bianca op een heel andere level niks af? Geen vloeren, muren en plafond is idd wel erger

Je hebt gelijk denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')