Echt, sterf iddquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die ouwe tang van een Sonja... Echt... waarom geef je jezelf op...
Zelfde voor Bianca toch? Nu wil ze stoppen omdat ze dr slecht uitzien na het huilen, niet omdat Silvio dr aan onder doorgaat en zn rug vernield?!quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die ouwe tang van een Sonja... Echt... waarom geef je jezelf op...
Allebei verschrikkelijk! En die kamer van Sonja met die gifgroene muren..quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zelfde voor Bianca toch? Nu wil ze stoppen omdat ze dr slecht uitzien na het huilen, niet omdat Silvio dr aan onder doorgaat en zn rug vernield?!
Met een vloekende zeegroene bank.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Allebei verschrikkelijk! En die kamer van Sonja met die gifgroene muren..
Jim.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Die van Kim en ? vind ik wel tof met die haard. Warme kleuren.
Klopt, alleen toen ik dat typte was Sonja toevallig in beeldquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zelfde voor Bianca toch? Nu wil ze stoppen omdat ze dr slecht uitzien na het huilen, niet omdat Silvio dr aan onder doorgaat en zn rug vernield?!
Volgend mij hadden Wilfred en Daan nog wel eens dingen af. Die liepen niet zo ver achter dan Bianca en Silvio nu (volgens mij).quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
'k Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden ja!
Als ze weggaan, en dan? Is het programma goedkoper als Ray dat doet?
Scheelt wel weer tussenpersonen van mannetjes
Alleen voorgaande seizoenen had je ook lui die niets afkregen (Wilfred en dingetje vorig jaar en daarvoor Daan en Sanne) en die bleven er wel in.
Het kan best zo zijn dat het programma een beetje de kosten moet gaan drukken
Dat vind ik ook. Echt niet alleen saai beige, warme kleuren die op elkaar zijn afgestemd.quote:Op woensdag 20 mei 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Die van Kim en ? vind ik wel tof met die haard. Warme kleuren.
Misschien heb je gelijk hoorquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgend mij hadden Wilfred en Daan nog wel eens dingen af. Die liepen niet zo ver achter dan Bianca en Silvio nu (volgens mij).
Denk dat iedereen er klaar mee was en denk ook dat iedereen verwachtte dat ze alles weer over moeten doen om Bianca dr style te herstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |