Nou ja zeg, je hoeft niet een aflevering vooruit te kijken om dat te voorspellen. De preview zat al in de weekvooruitzichten.quote:
Dat is goed, ik kan morgen toch niet live meekletsen. Ik ga dan lekker sporten @BraveHendrik&SonjaHeksquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ga denk ik direct door naar de aflevering van morgen... deze had ik gisteren ook al gezien, maar ik ben te benieuwd
Ja en na dat gesprek met Ray is er eigenlijk ook geen houden meer aanquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je hoeft niet een aflevering vooruit te kijken om dat te voorspellen. De preview zat al in de weekvooruitzichten.
Ah... dat heb ik bewust ook even vermeden...quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:34 schreef pmponer het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik uit het voorstukje voor morgen op te maken
Eens, maar dit is beter voor de kijkcijfersquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ah... dat heb ik bewust ook even vermeden...
Nee gewoon lekker de spanning erin houden... Wat mij betreft is Ray nu al veel en veel te soft met ze geweest... Ze hadden er wmb na oplevering 2 al uitgepleurd mogen worden...
Oplevering 2? Ze hebben er nog niet 1 gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]. Ze hadden er wmb na oplevering 2 al uitgepleurd mogen worden...
Ben wel benieuwd hoe ze dat verder gaan oplossen (nee, niet vertellen! is retorisch bedoeld!)quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja en na dat gesprek met Ray is er eigenlijk ook geen houden meer aan
Dat was volgens mij het exit gesprek, zo van hou de eer aan je zelf en stop (of wij trekken de stekker eruit).
Touché, maar waarom moet dat nou op zo'n harde directe toon? Ik doe toch ook mijn best, ik zit avonden me suf te typen hier in dit topic, ik plaats allemaal fantasties leuke plaatjes en nou kom jij dan met zo'n harde opmerking... ja dat is toch een soort van afzeiken... en dat is zo negatief... daar word ik ontzettend onzeker van....quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:38 schreef pmponer het volgende:
[..]
Oplevering 2? Ze hebben er nog niet 1 gedaan![]()
![]()
![]()
Ik kan mijn nieuwsgierigheid niet in bedwang houden en kijk nu alquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe ze dat verder gaan oplossen (nee, niet vertellen! is retorisch bedoeld!)
Andere jaren kwam er een nieuw koppel maar dat lijkt me nu sterk...
Ik dacht, hij hoopt dat hij eraf sodemieterd dan kan hij naar huis.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik weet niet hoe het jullie was, maar ik kreeg de hele tijd de zenuwen van Sil die op die lage hoogwerker stond te wankelen....
Only Positief Piepels hier!!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:44 schreef pmponer het volgende:
De wereld zou zoveel mooier zijn met meer mensen zoals wij.![]()
![]()
Die creativiteit van jou ervaar ik als zeer positief! Wanneer is jouw Sonja-roast-podcast?quote:
Of een schwalbe, had ik best begrepenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:45 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik dacht, hij hoopt dat hij eraf sodemieterd dan kan hij naar huis.
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
ChatGPT heeft het er maar moeilijk mee....
Update: ChatGPT is gecrashed.... mijn computer trouwens ook.... er komt nu ook rook uit...![]()
Echt he? En het allerergste is dat ze zichzelf zo'n gevoelig en empatisch mens vindt. Echt, Sylvie Meijs is een baken van zelfreflectie vergeleken bij deze total waste of space, deze verspilling van koolstofatomen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:48 schreef pmponer het volgende:
Maar Sonja, ik heb er geen woorden voor.
Wat een loeder.
En dan ook nog zeggen dat ze het erg vindt dat ze het moet zeggen
En dan hopen dat Lotty en Frank alle vloeren eruit moeten trekken
Echt val van de trap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |