abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220843518
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Huh?? :?
Nou ja zeg, je hoeft niet een aflevering vooruit te kijken om dat te voorspellen. De preview zat al in de weekvooruitzichten.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:35:50 #227
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843520
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ga denk ik direct door naar de aflevering van morgen... deze had ik gisteren ook al gezien, maar ik ben te benieuwd
Dat is goed, ik kan morgen toch niet live meekletsen. Ik ga dan lekker sporten @BraveHendrik&SonjaHeks
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:36:29 #228
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843525
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou ja zeg, je hoeft niet een aflevering vooruit te kijken om dat te voorspellen. De preview zat al in de weekvooruitzichten.
Ja en na dat gesprek met Ray is er eigenlijk ook geen houden meer aan
Dat was volgens mij het exit gesprek, zo van hou de eer aan je zelf en stop (of wij trekken de stekker eruit).
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:37:30 #229
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843534
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:34 schreef pmponer het volgende:

[..]
Oh dat dacht ik uit het voorstukje voor morgen op te maken
Ah... dat heb ik bewust ook even vermeden...
Nee gewoon lekker de spanning erin houden... Wat mij betreft is Ray nu al veel en veel te soft met ze geweest... Ze hadden er wmb na oplevering 2 al uitgepleurd mogen worden... :X
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220843540
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ah... dat heb ik bewust ook even vermeden...
Nee gewoon lekker de spanning erin houden... Wat mij betreft is Ray nu al veel en veel te soft met ze geweest... Ze hadden er wmb na oplevering 2 al uitgepleurd mogen worden... :X
Eens, maar dit is beter voor de kijkcijfers :+
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:38:51 #231
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843543
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]. Ze hadden er wmb na oplevering 2 al uitgepleurd mogen worden... :X
Oplevering 2? Ze hebben er nog niet 1 gedaan :D :D oO/ oO/
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:40:29 #232
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843552
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:36 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja en na dat gesprek met Ray is er eigenlijk ook geen houden meer aan
Dat was volgens mij het exit gesprek, zo van hou de eer aan je zelf en stop (of wij trekken de stekker eruit).
Ben wel benieuwd hoe ze dat verder gaan oplossen (nee, niet vertellen! is retorisch bedoeld!)
Andere jaren kwam er een nieuw koppel maar dat lijkt me nu sterk...
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:42:45 #233
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843563
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:38 schreef pmponer het volgende:

[..]
Oplevering 2? Ze hebben er nog niet 1 gedaan :D :D oO/ oO/
Touché, maar waarom moet dat nou op zo'n harde directe toon? Ik doe toch ook mijn best, ik zit avonden me suf te typen hier in dit topic, ik plaats allemaal fantasties leuke plaatjes en nou kom jij dan met zo'n harde opmerking... ja dat is toch een soort van afzeiken... en dat is zo negatief... daar word ik ontzettend onzeker van....
Terwijl ik juist voor kwaliteit ga.... :'( :'( :'( oO<
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:43:59 #234
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843569
:*
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843575
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:40 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd hoe ze dat verder gaan oplossen (nee, niet vertellen! is retorisch bedoeld!)
Andere jaren kwam er een nieuw koppel maar dat lijkt me nu sterk...
Ik kan mijn nieuwsgierigheid niet in bedwang houden en kijk nu al :P

Maar ik zeg lekker niks, lekker pûh :6
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:44:35 #236
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843577
De wereld zou zoveel mooier zijn met meer mensen zoals wij. *O* *) O+
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:44:40 #237
136 V.
Like tears in rain...
pi_220843578
Er zijn woorden te weinig om uit te drukken wat een blaartrekkende grafhekel ik heb aan dat dichtgeslibde drijflijk Sonja.

Die schorgepafte pofadder is bitterder dan oorsmeer, koningswater voelt als een weldadig thermaal bad vergeleken met de zuurgraad van dit nare mens, deze vunzige dragonder.

Er wonen schimmels in de bilnaad van Gordon Heuckeroth met minder grieven dan deze vleesgeworden wortelkanaalbehandeling.

Wat een darmverwekende grotsloerie.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:44:57 #238
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843582
Ik weet niet hoe het jullie was, maar ik kreeg de hele tijd de zenuwen van Sil die op die lage hoogwerker stond te wankelen.... :X
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:45:46 #239
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843589
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik weet niet hoe het jullie was, maar ik kreeg de hele tijd de zenuwen van Sil die op die lage hoogwerker stond te wankelen.... :X
Ik dacht, hij hoopt dat hij eraf sodemieterd dan kan hij naar huis.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:46:34 #240
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843595
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:44 schreef pmponer het volgende:
De wereld zou zoveel mooier zijn met meer mensen zoals wij. *O* *) O+
Only Positief Piepels hier!! *O* *O*
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:47:17 #241
136 V.
Like tears in rain...
pi_220843599
Ik voel me heel positief.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:47:18 #242
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843600
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:46 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Only Positief Piepels hier!! *O* *O*
Dat bordje had het veld al geruimd toch :D
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:48:59 #243
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843617
Maar Sonja, ik heb er geen woorden voor.
Wat een loeder.

En dan ook nog zeggen dat ze het erg vindt dat ze het moet zeggen
En dan hopen dat Lotty en Frank alle vloeren eruit moeten trekken
Echt val van de trap.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:50:34 #244
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843631


ChatGPT heeft het er maar moeilijk mee....

Update: ChatGPT is gecrashed.... mijn computer trouwens ook.... er komt nu ook rook uit... }:|
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:51:31 #245
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843636
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:47 schreef V. het volgende:
Ik voel me heel positief.
Die creativiteit van jou ervaar ik als zeer positief! Wanneer is jouw Sonja-roast-podcast? *O*
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:52:37 #246
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843645
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:45 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ik dacht, hij hoopt dat hij eraf sodemieterd dan kan hij naar huis.
Of een schwalbe, had ik best begrepen :D :Y
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220843677
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]

ChatGPT heeft het er maar moeilijk mee....

Update: ChatGPT is gecrashed.... mijn computer trouwens ook.... er komt nu ook rook uit... }:|
_O- _O- _O- _O-
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:59:09 #248
136 V.
Like tears in rain...
pi_220843680
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:48 schreef pmponer het volgende:
Maar Sonja, ik heb er geen woorden voor.
Wat een loeder.

En dan ook nog zeggen dat ze het erg vindt dat ze het moet zeggen
En dan hopen dat Lotty en Frank alle vloeren eruit moeten trekken
Echt val van de trap.
Echt he? En het allerergste is dat ze zichzelf zo'n gevoelig en empatisch mens vindt. Echt, Sylvie Meijs is een baken van zelfreflectie vergeleken bij deze total waste of space, deze verspilling van koolstofatomen.

Ik durf te wedden dat ze stinkt. Uit haar gore bek.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:00:45 #249
136 V.
Like tears in rain...
pi_220843688
Met 'r omhoog kijken.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:05:33 #250
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843717
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:00 schreef V. het volgende:
Met 'r omhoog kijken.
Ja! Dat viel mij ook op! Als ze schijnheilig gaat liegen heeft ze zo'n bepaalde blik inderdaad! ^O^
Lo que no se ve es lo que cuenta.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')