abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:37:10 #1
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220794979






quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
In Het Blok 2026 doen dit keer 7 koppels mee, 1 koppel meer dan tijdens het vorige seizoen. De deelnemers van het nieuwe seizoen van Het Blok zijn inmiddels bekend. We stellen ze hieronder aan je voor:

Bianca en Silvio
Bianca en Silvio kennen elkaar al 57 jaar. Ooit waren ze buren en toen ze elkaar later weer tegenkwamen, sprong de vonk over. Ze geven elkaar ruimte, maar weten altijd wat ze aan elkaar hebben. Ze vormen een hecht team en geloven dat het door hun sterke band tussen hen gewoon goed blijft gaan.

Frank en Lotty
Frank is monteur bij totaalinstallateur De Vreeden en gespecialiseerd in regeltechnische bekabeling. Lotty is het creatieve brein achter Wolfs Woonstudio in Hengelo. Ze ontwerpt persoonlijke interieurs voor particulieren en bedrijven. Met haar ervaring en frisse blik weet ze in het programma ongetwijfeld verrassende oplossingen te bedenken.

Gregor en Steffie
Steffie is eigenaar van circus Bolalou. Ze begon het circus samen met haar vorige partner, maar runt het nu samen met Gregor. Samen reizen ze met hun gezin en het circus door het land.Ze bedenken steeds creatieve manieren om het circus draaiend te houden, zoals nieuwe acts, optredens in verzorgingstehuizen en tentverhuur.

Hendrik en Sonja
Hendrik en Sonja hebben in oktober 2023 een camper gekocht om te genieten van hun pensioen. Ze trekken er graag op uit, ontdekken nieuwe plekken en fietsen ook regelmatig. Samen genieten ze van het avontuur en van hun vrije tijd.

Jacky en Menno
Jacky en Menno zijn beiden sterk betrokken bij hun omgeving. Jacky heeft recent in Indonesië een halve marathon gelopen om kinderen en gezinnen te helpen aan een betere toekomst. Tijdens de reis bezocht ze ook verschillende projecten, zoals een waterput in Timor en initiatieven om gezinnen te ondersteunen. Menno vindt zijn plek binnen de christelijke gemeenschap, waar hij als spreker en actief lid met aandacht en warmte bijdraagt aan het kerkelijke werk.

Jim en Kimberley
Jim is travel content creator en blogt over unieke treinreizen en verre bestemmingen. Kimberly is online marketeer en deelt met Homefreak.nl haar passie voor interieur en styling. Samen wonen ze in Drunen met hun kinderen Jake en Jackie en zijn ze volop bezig om van hun huis een droompaleis te maken.

Marloes en Patrick
Marloes en Patrick zijn de https://www.nlziet.nl/nl/(...)-Het-Blok-2026-1.jpg eigenaren van restaurant Katz in Ruurlo. Patrick staat als chef in de open keuken, terwijl Marloes als gastvrouw de gasten verwelkomt en zorgt dat iedereen zich thuis voelt. Samen zetten ze zich elke dag in om een warm, gastvrij en duurzaam restaurant te creëren, met mooie regionale en biologische producten die terugkomen in de wisselende menukaart, afgestemd op de seizoenen.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:37:23 #2
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220794989
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Maar niemand wist toen nog waarvoor die gekleurde helmen dienden toch?
Volgens mij niet, behalve dan, ik wil die want dat is leuk.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:38:21 #3
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220795021
Even iets anders, ik vind deze opmerking écht niet kunnen! :(

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 21:19 schreef pmponer het volgende: Ja het is hier al eerder gezegd maar die Steffi deugt niet.
Wilde ik toch nog even kwijt
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220795070
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Even iets anders, ik vind deze opmerking écht niet kunnen! :(
[..]
Wilde ik toch nog even kwijt
Als je daarover valt, zijn er wel meer reacties die niet zouden kunnen, beetje grissen bashen bijv. Je kunt ook overdrijven, Roberto.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:41:21 #5
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220795087
Ook Jacky is 'een geval', in dit geval qua conflictvermijding. Maar eerlijk = eerlijk, zij probeert in haar probleem wel stappen te zetten door juist het conflict aan te gaan #PositifEnersjieOwnlie
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:42:06 #6
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220795099
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:40 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Als je daarover valt, zijn er wel meer reacties die niet zouden kunnen, beetje grissen bashen bijv. Je kunt ook overdrijven, Roberto.
Wat is dat grissen bashen?
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:42:51 #7
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220795117
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:40 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Als je daarover valt, zijn er wel meer reacties die niet zouden kunnen, beetje grissen bashen bijv. Je kunt ook overdrijven, Roberto.
Ja, maar het gaat om het principe! Zo ga je niet met mensen om!
En dan plagen en liegen he?! :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:43:26 #8
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220795129
Trouwens terecht dat KJim de hele nacht doorgaan... had ik ook gedaan
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:44:25 #9
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220795154
Ach ja die mensen zijn allemaal moe en zitten hoog in de stress, dan zeg je wel wat verkeerds
Drop you like an ill, bad habit
pi_220795158
Ben er nog steeds niet achter wat er nu precies gebeurde bij die gekleurde helmen uitzoekerij.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:45:45 #11
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220795179
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:44 schreef pmponer het volgende:
Ach ja die mensen zijn allemaal moe en zitten hoog in de stress, dan zeg je wel wat verkeerds
Nou niet een beetje gaan relativeren zeg....dan is voor ons de lol er van af :X
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220795219
Jacky en Steffi lijken op elkaar. Het enige verschil is dat Steffi haar vent wel onder controle heeft en Jacky de hare niet, dat geeft frictie.. :D
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:48:17 #13
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220795236
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:47 schreef Firuze60 het volgende:
Jacky en Steffi lijken op elkaar. Het enige verschil is dat Steffi haar vent wel onder controle heeft en Jacky de hare niet, dat geeft frictie.. :D
Mooi inkijkje in hoe vrouwen denken ^O^
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220795258
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:48 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Mooi inkijkje in hoe vrouwen denken ^O^
Niet alleen vrouwen, heeft met dominantie te maken en dat is onzijdig.. :Y
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:49:36 #15
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220795260
Weet iemand wie die Menno is die in het eerste appje aan Dennis genoemd wordt? Het is geloof ik iemand waar de klussers een klusbus-klus gedaan hebben... O wacht er was toch een gast die gedicht of zo had geschreven?

Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:49:38 #16
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220795263
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:44 schreef Firuze60 het volgende:
Ben er nog steeds niet achter wat er nu precies gebeurde bij die gekleurde helmen uitzoekerij.
Volgens mij niks, die Jackie wilde er een claim op leggen door te zeggen "wij willen graag roze"
En Steffi liep naar die plek en pakte de roze.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:51:19 #17
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220795298
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:49 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Niet alleen vrouwen, heeft met dominantie te maken en dat is onzijdig.. :Y
'haar vent onder controle hebben' is kennelijk een belangrijk ding :wtf:
Maar misschien is dat wel de échte wedstrijd in Het Blok dit jaar...
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220795303
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:49 schreef pmponer het volgende:

[..]
Volgens mij niks, die Jackie wilde er een claim op leggen door te zeggen "wij willen graag roze"
En Steffi liep naar die plek en pakte de roze.
Ah, dus toch de dominantie strijd.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:52:28 #19
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220795318
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:51 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
'haar vent onder controle hebben' is kennelijk een belangrijk ding :wtf:
Maar misschien is dat wel de échte wedstrijd in Het Blok dit jaar...
Oh die wint Lotty met vlag en wimpel.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220795368
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:52 schreef pmponer het volgende:

[..]
Oh die wint Lotty met vlag en wimpel.
Kim doet ook haar best. Sonja is helemaal verschrikkelijk, Hendrik heeft niets te vertellen. En laat ik het maar niet hebben over Bianca.. _O-
pi_220795433
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weet iemand wie die Menno is die in het eerste appje aan Dennis genoemd wordt? Het is geloof ik iemand waar de klussers een klusbus-klus gedaan hebben... O wacht er was toch een gast die gedicht of zo had geschreven?

[ afbeelding ]
Geheimzinnig wel. Vast een andere Menno en ene Elisah kennen we ook niet.
pi_220795650
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Geheimzinnig wel. Vast een andere Menno en ene Elisah kennen we ook niet.
Ik denk dat ze van de redactie is.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:10:54 #23
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220795656
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:44 schreef Firuze60 het volgende:
Ben er nog steeds niet achter wat er nu precies gebeurde bij die gekleurde helmen uitzoekerij.
Ik heb dat fragment uit de eerste aflevering gehaald, dan kun je zelf zien wat voor 'rotstreek' het is

Even op deze link klikken: https://streamable.com/bdm3qy

Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:11:35 #24
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220795676
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk dat ze van de redactie is.
Ja precies, iemand die bij die mensen langs gaat voordat de klus in de klusbus pot wordt gegooid.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:14:00 #25
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220795732
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:54 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En laat ik het maar niet hebben over Bianca.. _O-
Ik word inmiddels schijtziek sorry :@ van dat lachen van Bianca als ze weer iets enorms verkloten. Dat is het enige wat ze kan :X

Dat is geen positive energy meer maar een soort middelvinger naar iedereen of zo, ik weet niet...
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:14:12 #26
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220795735
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:10 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik heb dat fragment uit de eerste aflevering gehaald, dan kun je zelf zien wat voor 'rotstreek' het is

Even op deze link klikken: https://streamable.com/bdm3qy

[ afbeelding ]
SO! wat een verraad

"Ik wilde voor rood gaan maar die was al weg" MOOI NIET!
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:16:36 #27
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220795779
Je ziet ook dat Monotoon en Mennotoon er zelf heel luchtig over doen, bijna lacherig...
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220795852
Het Blok 2026 – Week 8: Schijnheilige samenzweringen en de gepeperde Ray-keningen

De verbouwingswedstrijd inmiddels ruim over de helft en dat is te merken. Niet alleen door twee kampen van kluskoppels waardoor onderling gekonkel en verwijten over en weer niet langer van de lucht zijn (maar daarover later meer), maar ook door vermoeidheid, ergernissen en… het ontbreken van fysieke intimiteit. Geslachtsgemeenschap. Ach, laten we het gewoon simpel noemen: S E K S.

Vooral Sergeant Schoonmaak is toe aan een flinke… ‘schoonmaakbeurt’, lijkt het wel. Deed ze vorige week al uit de doeken dat haar Brave Hendrik en zij nog regelmatig aan goedmaakseks doen, waren de seksuele innuendos deze week ook niet te missen. Als haar brave eega en Moppenflopper als grapje water naar beneden gieten over haar en Mono-toon kan de Sergeant het niet laten om toespelingen te maken over “beter kunnen mikken”, en ze heeft er ook geen moeite mee haar echtgenoot op nationale televisie letterlijk voor lul te zetten door te beginnen over zijn “scheve piemeltje” :{ Laat ik het zo zeggen: ik ben visueel ingesteld en ik zie al voor me hoe hun camper danig op en neer gaat op een camping in de Algarve :X
En ook Brave Hendrik windt er geen schoonmaakdoekjes om, weliswaar over zaken als de mosterdgele kleur op de muur in de keuken: “Verschrikkelijk vind ik het! Als ik de kleur moet omschrijven: het lijkt er op dat je staat te zeiken en te weinig gedronken hebt.” De Sergeant neemt op haar beurt deze opmerking over als het de bank van Tante Til en Onkel X betreft: “Eigenlijk zag die bank er wel een beetje uit als je in het gat van een Dixi kijkt. Dat is een dag urine na één keer geplast te hebben.” Poep-, pies- en seksgrappen door twee gepensioneerde zestigers op de landelijke televisie, er zijn andere manieren om jezelf voor paal te zetten.

Wie intussen vinden dat ze voor heel Nederland voor lul worden gezet, zijn Marloes en Patrick. De Trage Tukkers weten opnieuw te shinen met een zelfverzorgde lunch, ware het niet dat Heiko naarstig zit te wachten op een strakke planning van het koppel, want, aldus de Havik: “Ze hebben van alle stellen denk ik het meeste moeite om een goeie planning te maken. En dat merk je ook, want ze hebben voortdurend ruimtes gewoon niet af. En dat zit ‘m in een slechte planning.” De planning die de Tukkers op papier hebben gezet kan met moeite de goedkeuring van de Havik krijgen.
Het wordt pas echt duidelijk dat de Havik de pik heeft op de Trage Tukkers als de keuken wordt opgeleverd en hij een hoop op- en aanmerkingen heeft, zeker als het gaat om een muurtje waardoor de ombouw van de koelkast niet helemaal is neergezet. Zijn beoordeling schiet de Tukkers in het verkeerde keelgat en hoog in hun emotie pakken ze hun spullen om Het Blok te verlaten. De productie was duidelijk in paniek (of euforie want: d r a m a) en Dennis wordt in allerijl naar de razende chefkok gestuurd om de boel te sussen, maar in eerste instantie zonder resultaat. Een dag later zijn de Tukkers op hun schreden teruggekeerd (gokje: de productie wapperde hen met quit claims om de oren) en volgt er een confrontatie met de Havik. Moraal van het verhaal: de soep wordt niet zo heet gegeten als opgediend, want ze gaan nog net niet als de beste vrienden uit elkaar :O

Bij wie er pas echt een planning nodig is, is bij het klu(n)skoppel Flower en Power(less). Ze lopen als gewoonlijk hopeloos achter de feiten aan dat zelfs de vloerverwarming er aan het begin van de week nog altijd niet in ligt. Maar er zijn belangrijkere zaken dan het halen van een deadline, zo wil Flower nog wel “een afleveringetje van haar serie” kijken. Als bij een wonder lijkt de ruimte daarna redelijk klaar om een keuken in te installeren, ware het niet dat dat toch een brug te ver is: de keuken wordt er wel neergezet, maar niks wordt aangesloten of netjes afgewerkt. En dat is maar goed ook, want een van de muren is scheef neergezet waardoor er een kier ontstaat tussen aanrechtblad en de muur.
U begrijpt, de keukenoplevering van de hippies was weer een ramp. Als Daan en Heiko opmerken dat het meer een moodboard is leeft Flower nog op ook, want “dat was de bedoeling”. Uiteraard, want je moet geen compleet appartement opleveren in Het Blok maar een IKEA-showroom 8)7 De bodem van hun budget is inmiddels wel in zicht, want er is nog maar 5% van over. Of correctie: wás, want ze krijgen tot overmaat van ramp ook nog de ‘Ray-kening’ van 10.000 euro gepresenteerd voor de werken aan bad- en slaapkamer toen zij onder kluscuratele stonden. Het mag dus een wonder heten als zij de wedstrijd uitzitten. Hoewel: ze denken nog steeds kans te maken op de prijs voor 'Groenste Huis-challenge' van de Praxis :')

Over naar het circusduo Schijnheil en Gluiperd, die in de afgelopen weken een strategische alliantie met het kleurrijke koppel Tante Til en Onkel X hebben gevormd. Strategisch, want van echte vriendschappelijke gevoelens kan er geen sprake zijn als je hun oordeel hoort over de keuken van het kleurrijke koppel: “We zouden ‘m zelf niet in ons huis plaatsen, maar voor de tv is het een leuke keuken.” Ze hebben vervolgens de smaak te pakken en besluiten een heuse keukeninspectie te doen bij alle andere koppels. Iets waar Beige en Boring al niet om staan te springen, waarop een zeer ongemakkelijk moment ontstaat als de clowntjes onaangekondigd binnen banjeren. Ook de Sergeant en Brave Hendrik zijn niet bepaald blij met de onverwachte komst van de dompteurs, maar bij Moppenflopper en Mono-toon vangen ze al helemaal bot. “Ik kan haar niet uitstaan. Ik heb bij haar gewoon het idee dat ze fake is en dat ze de boel bedriegt. En daar wil ik haar nog eens mee confronteren,” aldus Mono-toon.
Hoe kijken onze circusaapjes er zelf naar? Gluiperd: “Nou, ik denk niet dat wij voor lul stonden, denk eerder dat zij voor lul staan.” Schijnheil: “Ja, het zegt meer iets over het karakter van mensen dan over ons karakter.” Uh-uh. Hun karakter komt aan het einde van de week wel héél duidelijk naar voren, als ze chagrijnig zijn over het niet winnen van de keukenoplevering. Hun uitleg: “Wat ons precies irriteert is dat we elke keer onze stinkende best gedaan hebben om een deur in een kamer te maken, en dat Menno en Jacky blijkbaar een kamer kunnen winnen zonder gordijnen en zonder deur.” Juistem. * PeterKelder neuriet het introdeuntje van Calimero :muziek:

Gelukkig kunnen ze zich naar hartenlust wreken op het winnende koppel, dankzij hun alliantie met Tante Til en Onkel X. Die hebben namelijk een video opgenomen van de koppels Menno & Jacky en Sonja & Hendrik die, naar het lijkt, al heimelijk bezig zijn met klussen aan de woonkamer terwijl dat op dat moment nog niet de bedoeling was. En omdat Schijnheil en Gluiperd eerder al (terecht) werden geviseerd omwille het overtreden van de bouwregels is dit de perfecte tegenreactie. Het circusduo moedigt het dan ook aan de overtreders hiermee te confronteren, maar dit gaat met een bewuste omweg: Beige en Boring worden in een lastige positie gebracht als zij eerder met dit filmpje worden belast, mogelijk om frictie binnen de omgang die zij met de overtreders hebben te veroorzaken. Moppenflopper en de Sergeant zijn not amused met deze zet maar besluiten er niet verder op in te willen gaan, totdat Onkel X tijdens een nieuwe gezamenlijke lunch het niet kan laten om ‘geheel onschuldig’ over het filmpje te beginnen. Dat is het startsein voor een hoop verwijten over en weer, waarbij Mono-toon als klap op de vuurpijl een oude wond openhaalt. Immers heeft Schijnheil aan het begin van de wedstrijd vóór haar neus de roze bouwhelmen weggegrist, iets wat Mono-toon nog altijd dwarszit. Haar opmerking “Maar plagen en liegen mag wel” treft doel en schiet bij Schijnheil volledig in het verkeerde keelgat, want “Als ik ergens niet tegen kan is het liegen en dat is hetgeen wat ik niet doe.” I beg your pardon?!? _O-
Beige en Boring maken het intussen nog bonter als er later nog een appje van Dennis binnenkomt omtrent het overtreden van de bouwregels en de boete die daar aan hangt. De 500 euro is voor hun geen reden om te stoppen en ze gaan vrolijk door met het plaatsen van gipsplaten in hun woonkamer zodat de stukadoor alles kan stucen. En dat terwijl Onkel X de avond ervoor nog helemaal onder stress staat en bijna uit zijn slof schiet als hij met de bouwregels wordt geconfronteerd terwijl hij druk bezig is met planken te zagen :D

En verder: Moppenflopper is motorisch debiel, Onkel X is een nare, agressieve man volgens de Sergeant, Lotty vindt Mono-toon eng, er is niet voldoende parkeerbelasting voor de aftandse gezamenlijke klusbus betaald en tussen de bedrijven door wordt ook nog duidelijk dat Ray heeft besloten dat het circusduo toch moet blijven bijdragen aan de kosten voor de afvalcontainer })
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220796122
‘Ray-kening’ van 10.000 euro'

_O- _O- _O- _O-
  donderdag 14 mei 2026 @ 22:33:01 #30
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220796150
De laatste alinea, daar is nog niet alles van gebeurd toch? (parkeerbelasting en container rekening)
Drop you like an ill, bad habit
pi_220796831
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:33 schreef pmponer het volgende:
De laatste alinea, daar is nog niet alles van gebeurd toch? (parkeerbelasting en container rekening)
Jazeker wel! Die parkeerbelasting kwam al aan het begin van de week ter sprake toen er ineens een brief van de gemeente was binnengekomen. Dat Schijnheil en Gluiperd alsnog moeten meebetalen aan de container werd gek genoeg door Beige en Boring medegedeeld tussen neus en lippen door, ergens dinsdag of woensdag volgens mij.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 15 mei 2026 @ 07:27:22 #32
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220797827
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 23:14 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Jazeker wel! Die parkeerbelasting kwam al aan het begin van de week ter sprake toen er ineens een brief van de gemeente was binnengekomen. Dat Schijnheil en Gluiperd alsnog moeten meebetalen aan de container werd gek genoeg door Beige en Boring medegedeeld tussen neus en lippen door, ergens dinsdag of woensdag volgens mij.
I stand corrected, er gebeurd natuurlijk ook zoveel dat ik het allemaal niet meer kan onthouden :+
Drop you like an ill, bad habit
pi_220797934
Koffie & PeterKelder c_/
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 15 mei 2026 @ 08:20:15 #34
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220798070
zo, ik kijk natuurlijk vooruit. Maar voor zulke personen hadden ze ca 80 jaar geleden woorden voor.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220799956
Het gekonkel van Victor en Noami van vorige jaar valt in het niets bij de kandidaten van dit jaar.
pi_220800282
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:27 schreef pmponer het volgende:

[..]
I stand corrected, er gebeurd natuurlijk ook zoveel dat ik het allemaal niet meer kan onthouden :+
Haha snap ik. Die brief over de parkeerbelasting was het eerste wat ik noteerde in mijn weekdocument en verschoof steeds verder naar onderen doordat ik het niet in het algehele verhaal kon verwerken _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:47:41 #37
136 V.
Like tears in rain...
pi_220800289
Zei ze nou kuthoer of kutwijf?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220800338
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:44 schreef Firuze60 het volgende:
Ben er nog steeds niet achter wat er nu precies gebeurde bij die gekleurde helmen uitzoekerij.
Iedereen mocht een kleur helm uitzoeken en Jacky liet weten wel de roze te willen hebben. Daarop rende Steffi snel naar de roze en pakte die helmen. Dat Jacky daar nu weer over begint had te maken met het feit dat Steffi hard kan liegen want die beweert dat ze eigenlijk de rode helmen wilde maar die al weg waren. Dat is een keiharde leugen, op het filmpje is te zien dat die rode er nog hingen. Jacky noemde dit dus weer om aan te tonen hoe hard Steffi kan liegen. Om Jacky dan een kuthoer te gaan noemen ging mij toch ook wel te ver hoor, ondanks onderliggende spanningen en vermoeidheid is dat een aso opmerking, zo kennen we Steffi dus weer. :{w
  vrijdag 15 mei 2026 @ 11:56:29 #39
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220800350
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:47 schreef V. het volgende:
Zei ze nou kuthoer of kutwijf?
Als ik het me goed herinner werd het vertaald (ik kijk met ondertiteling) als Kuthoer.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220800408
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:14 schreef pmponer het volgende:

[..]
SO! wat een verraad

"Ik wilde voor rood gaan maar die was al weg" MOOI NIET!
Je ziet dat kreng ook nog ff naar Jacky kijken, zo van ´hahaha, ik heb de roze voor jouw snufferd weggehaald´. Jacky en haar man hadden n.l. al laten weten de roze te willen hebben. Later beweert Steffi dat de rode er niet meer hingen, een leugen dus. :{w
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:04:04 #41
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220800412
Ach ja circus volk, kan je nooit vertrouwen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220800414
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Je ziet ook dat Monotoon en Mennotoon er zelf heel luchtig over doen, bijna lacherig...
Je kent elkaar nog niet dus kan me voorstellen dat ze er niet meteen een heel gedoe om wilden hebben.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:06:09 #43
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220800423
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:04 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Je kent elkaar nog niet dus kan me voorstellen dat ze er niet meteen een heel gedoe om wilden hebben.
Het zit ze ook totaal niet hoog na een aantal weken.
Echt zo kinderachtig allemaal.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220800430
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:56 schreef pmponer het volgende:

[..]
Als ik het me goed herinner werd het vertaald (ik kijk met ondertiteling) als Kuthoer.
Ik had het opgenomen en 3x teruggespoeld en ze zei héél duidelijk KUTHOER! :Y
pi_220800435
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:06 schreef pmponer het volgende:

[..]
Het zit ze ook totaal niet hoog na een aantal weken.
Echt zo kinderachtig allemaal.
Het ging om de leugen, nergens anders over en dat Steffi niet in haar 1ste leugen is gestikt.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:11:32 #46
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220800450
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:08 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Het ging om de leugen, nergens anders over en dat Steffi niet in haar 1ste leugen is gestikt.
Ja ze (Mennotoon) heeft ook zeker wel gelijk. Maar om daar na zoveel weken nog steeds over te emmeren, niet best.

Maar goed er zal wel het eea gestuurd worden, suggestieve vragen worden gesteld e.d.
Het lijkt wel een kleuterklas.
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:44:51 #47
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220800691
Die helmen hebben ze daarna trouwens nooit meer gebruikt. Wat wel moet volgens Bouwregel nr. 1

Ik heb nog even de Bouwregels op een rij gezet, speciaal voor jullie :* , want die worden de komende weken geloof ik heel belangrijk:
quote:
BOUWREGELS

Overtredingen kunnen leiden tot diskwalificatie en/of boetes.

1. Veiligheid voor alles! Draag veiligheidsschoenen, stofbril en helm.

2. Er mag tussen 22.00 en 07.00 uur niet worden geklust.

3. Na 20.00 uur mogen er geen zware machines meer worden gebruikt, vanwege overlast voor buren en de opnames.

4. De aannemer heeft te allen tijde toegang tot de appartementen.

5. Koppels moeten tijdens de klusperiode in Het Blok wonen. Zaterdag- en zondagnacht juist niet.

6. Koppels mogen elkaars werk niet belemmeren.

7. Koppels mogen niet zonder toestemming in elkaars appartement komen.

8. Voor ingehuurde diensten en producten moeten marktconforme bedragen worden betaald. Raadpleeg elkaar en/of bij twijfel aannemer Ray.

9. Koppels moeten te allen tijde rekening houden met het Technisch Uitgangspunten Document. Bij twijfel, raadpleeg aannemer Ray.

10. Er mag alleen klushulp van familie worden ingezet. Twee keer per week, maximaal twee personen per keer, tot uiterlijk 20.00 uur.

TIP 1
Plan op tijd professionele, betaalde hulp in! Daar is het bouwbudget ook voor bedoeld. Met z’n tweeën gaan jullie al het werk sowieso niet redden.

TIP 2
Denk ook aan jullie eigen welzijn. Forceer jezelf niet. Plan rustmomenten in. Ook een massage, sport of een ander verdiend wellness moment mag uit het budget worden betaald.

TIP 3
Speel het spel eerlijk en let er op dat de anderen dat ook doen. De aannemer kan niet alles zien en fouten, per ongeluk of expres, zijn jullie eigen verantwoordelijkheid.

LET OP!
De jury is er om het eindresultaat te beoordelen, niet om de werkwijze te controleren. Zorg dat alles volgens de regels gebeurt en veilig is. De vraag of iets “echt” is speelt geen rol zolang het eindresultaat overtuigt.
Dus ja, de productie van Het Blok voert nu voor de tv gewoon wat de druk op, met een Dennis The Pennis die nu ineens 'dreigt' om boetes te gaan uitdelen :P Er was onderling te weinig gedoe of zow

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertoCarlos op 15-05-2026 15:29:00 ]
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:56:58 #48
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220800756
Regel 2 ook niet en wat zijn zware machines?
Drop you like an ill, bad habit
pi_220800767
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:56 schreef pmponer het volgende:
Regel 2 ook niet en wat zijn zware machines?
Volgens Frank was die zaag helemaal niet zwaar (en tilt het even op) dus mag best na 20:00
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:15:26 #50
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220800884
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Volgens Frank was die zaag helemaal niet zwaar (en tilt het even op) dus mag best na 20:00
Nou ja, ik vind het ook slecht gespecificeerd. Maar goed, het maakt toch niet uit. Gewoon doorgaan en bewust die 500 euro pakken. Ik blijf het ook bijzonder vinden, koop je een huis van pak em beet een half miljoen. Moet je het doen met een budgetbak bank.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220800935
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:15 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ja, ik vind het ook slecht gespecificeerd. Maar goed, het maakt toch niet uit. Gewoon doorgaan en bewust die 500 euro pakken. Ik blijf het ook bijzonder vinden, koop je een huis van pak em beet een half miljoen. Moet je het doen met een budgetbak bank.
die bank zou niet mijn grootste probleem zijn bij de aanschaf.
Mijn grootstse probleem zou zijn dat je appartement verbouwd is onder grote tijdsdruk door overmoeide amateurs.

Dat kan niet goed zijn voor de kwaliteit.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:31:14 #52
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220801164
Mijn favoriete koppel is Menno en Mono. Ik vind hem geestig en haar lief.
Daaronder komen Kim en Wim. Ik vind hen netjes en sportief.
Daaronder Lotty en Frank. Zij is zo spontaan en Frank haalt overal zijn schouders over op.
Daaronder Steffie en Geen Gehoor. Hem vind ik nog wel geestig maar zij kost punten. Ze loop steeds met haar neus naar boven.
Dan komen Sonja en Hendrik. Zij steekt overal haar neus in. Vindt zichzelf heel wat.
Dan Bianca en Silvio: hij kijkt al vijf weken scheel van vermoeidheid en zij blijft hem maar aansporen.
En uiteindelijk Patrick en Marloes. Wat een zeurneuzen, niet te geloven. Naar huis met die handel!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:45:10 #53
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220801356
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:19 schreef koemleit het volgende:

[..]
die bank zou niet mijn grootste probleem zijn bij de aanschaf.
Mijn grootstse probleem zou zijn dat je appartement verbouwd is onder grote tijdsdruk door overmoeide amateurs.

Dat kan niet goed zijn voor de kwaliteit.
Het wordt wel gecontroleerd door de Havik en Ray. NIet goed is herstel en dan volgt de Ray-kening
Drop you like an ill, bad habit
pi_220801369
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:54 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Iedereen mocht een kleur helm uitzoeken en Jacky liet weten wel de roze te willen hebben. Daarop rende Steffi snel naar de roze en pakte die helmen. Dat Jacky daar nu weer over begint had te maken met het feit dat Steffi hard kan liegen want die beweert dat ze eigenlijk de rode helmen wilde maar die al weg waren. Dat is een keiharde leugen, op het filmpje is te zien dat die rode er nog hingen. Jacky noemde dit dus weer om aan te tonen hoe hard Steffi kan liegen. Om Jacky dan een kuthoer te gaan noemen ging mij toch ook wel te ver hoor, ondanks onderliggende spanningen en vermoeidheid is dat een aso opmerking, zo kennen we Steffi dus weer. :{w
Helder, ik heb ook nog even terug gekeken. Maar nergens de scene dat Jacky zei (op tv dan) dat zij voor de roze helmen wilden gaan. Dat beweert Jacky nu, maar het is niet op beeld gezegd.
pi_220801453
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Mijn favoriete koppel is Menno en Mono. Ik vind hem geestig en haar lief.
Daaronder komen Kim en Wim. Ik vind hen netjes en sportief.
Daaronder Lotty en Frank. Zij is zo spontaan en Frank haalt overal zijn schouders over op.
Daaronder Steffie en Geen Gehoor. Hem vind ik nog wel geestig maar zij kost punten. Ze loop steeds met haar neus naar boven.
Dan komen Sonja en Hendrik. Zij steekt overal haar neus in. Vindt zichzelf heel wat.
Dan Bianca en Silvio: hij kijkt al vijf weken scheel van vermoeidheid en zij blijft hem maar aansporen.
En uiteindelijk Patrick en Marloes. Wat een zeurneuzen, niet te geloven. Naar huis met die handel!
Aardig hetzelfde lijstje hier, toch zet ik dan Menno en Mono wat lager op plek drie of vier.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:53:49 #56
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220801468
Ik ben voor Lotty en Frank, de rest maakt me niet uit.
Ik heb een hekel aan beige en de rest van die mensen... naaah....
Drop you like an ill, bad habit
pi_220801478
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Helder, ik heb ook nog even terug gekeken. Maar nergens de scene dat Jacky zei (op tv dan) dat zij voor de roze helmen wilden gaan. Dat beweert Jacky nu, maar het is niet op beeld gezegd.
Steffi was daar wél van op de hoogte en keek nog even schalks naar Jacky toen ze de roze helmen wegnam. Misschien dat het in het voorstukje werd gezegd door Jacky, ik herinner mij het wel hoor. Maar goed, dat is muggenziften, die 2 hebben een grondige hekel aan elkaar al vanaf het 1ste uur. ;)
pi_220801481
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:53 schreef pmponer het volgende:
Ik ben voor Lotty en Frank, de rest maakt me niet uit.
Ik heb een hekel aan beige en de rest van die mensen... naaah....
Nah, niet alles is daar beige, mosgroene keuken en slaapkamer, zit wel een soort eenheid in, helemaal kakelbont is dan weer het andere uiterste.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:56:57 #59
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220801489
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nah, niet alles is daar beige, mosgroene keuken en slaapkamer, zit wel een soort eenheid in, helemaal kakelbont id dan weer het andere uiterste.
oh dat kan, ik moet die mensen niet :+. Niet kunnen koken want geen schone pan of geen verlengsnoer
Ge-emmer om niks.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220801511
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:55 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Steffi was daar wél van op de hoogte en keek nog even schalks naar Jacky toen ze de roze helmen wegnam. Misschien dat het in het voorstukje werd gezegd door Jacky, ik herinner mij het wel hoor. Maar goed, dat is muggenziften, die 2 hebben een grondige hekel aan elkaar al vanaf het 1ste uur. ;)
Aha, dat is dan wat ik weer gemist heb, Jacky zei het in de camera. Naja, echt een peststreek van Steffi dan.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:02:05 #61
136 V.
Like tears in rain...
pi_220801530
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:07 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik had het opgenomen en 3x teruggespoeld en ze zei héél duidelijk KUTHOER! :Y
Vriendinnen voor het leven.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:02:07 #62
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220801531
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Aha, dat is dan wat ik weer gemist heb, Jacky zei het in de camera. Naja, echt een peststreek van Steffi dan.
De houding en gedrag (liegen) misschien, maar waar gaat het nou helemaal over.
Of is het zo dat als iemand het als eerst roept ik wil graag roze, dat het daarmee beslist is.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220801544
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:02 schreef pmponer het volgende:

[..]
De houding en gedrag (liegen) misschien, maar waar gaat het nou helemaal over.
Of is het zo dat als iemand het als eerst roept ik wil graag roze, dat het daarmee beslist is.
Paste goed bij haar roze gereedschapskist.. _O-
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:05:43 #64
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220801574
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 14:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Paste goed bij haar roze gereedschapskist.. _O-
Temu troep :+
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:45:41 #65
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220802291
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:19 schreef PeterKelder het volgende:
Het Blok 2026 – Week 8: Schijnheilige samenzweringen en de gepeperde Ray-keningen

De verbouwingswedstrijd inmiddels ruim over de helft en dat is te merken. Niet alleen door twee kampen van kluskoppels waardoor onderling gekonkel en verwijten over en weer niet langer van de lucht zijn (maar daarover later meer), maar ook door vermoeidheid, ergernissen en… het ontbreken van fysieke intimiteit. Geslachtsgemeenschap. Ach, laten we het gewoon simpel noemen: S E K S.

Vooral Sergeant Schoonmaak is toe aan een flinke… ‘schoonmaakbeurt’, lijkt het wel. Deed ze vorige week al uit de doeken dat haar Brave Hendrik en zij nog regelmatig aan goedmaakseks doen, waren de seksuele innuendos deze week ook niet te missen. Als haar brave eega en Moppenflopper als grapje water naar beneden gieten over haar en Mono-toon kan de Sergeant het niet laten om toespelingen te maken over “beter kunnen mikken”, en ze heeft er ook geen moeite mee haar echtgenoot op nationale televisie letterlijk voor lul te zetten door te beginnen over zijn “scheve piemeltje” :{ Laat ik het zo zeggen: ik ben visueel ingesteld en ik zie al voor me hoe hun camper danig op en neer gaat op een camping in de Algarve :X
En ook Brave Hendrik windt er geen schoonmaakdoekjes om, weliswaar over zaken als de mosterdgele kleur op de muur in de keuken: “Verschrikkelijk vind ik het! Als ik de kleur moet omschrijven: het lijkt er op dat je staat te zeiken en te weinig gedronken hebt.” De Sergeant neemt op haar beurt deze opmerking over als het de bank van Tante Til en Onkel X betreft: “Eigenlijk zag die bank er wel een beetje uit als je in het gat van een Dixi kijkt. Dat is een dag urine na één keer geplast te hebben.” Poep-, pies- en seksgrappen door twee gepensioneerde zestigers op de landelijke televisie, er zijn andere manieren om jezelf voor paal te zetten.

Wie intussen vinden dat ze voor heel Nederland voor lul worden gezet, zijn Marloes en Patrick. De Trage Tukkers weten opnieuw te shinen met een zelfverzorgde lunch, ware het niet dat Heiko naarstig zit te wachten op een strakke planning van het koppel, want, aldus de Havik: “Ze hebben van alle stellen denk ik het meeste moeite om een goeie planning te maken. En dat merk je ook, want ze hebben voortdurend ruimtes gewoon niet af. En dat zit ‘m in een slechte planning.” De planning die de Tukkers op papier hebben gezet kan met moeite de goedkeuring van de Havik krijgen.
Het wordt pas echt duidelijk dat de Havik de pik heeft op de Trage Tukkers als de keuken wordt opgeleverd en hij een hoop op- en aanmerkingen heeft, zeker als het gaat om een muurtje waardoor de ombouw van de koelkast niet helemaal is neergezet. Zijn beoordeling schiet de Tukkers in het verkeerde keelgat en hoog in hun emotie pakken ze hun spullen om Het Blok te verlaten. De productie was duidelijk in paniek (of euforie want: d r a m a) en Dennis wordt in allerijl naar de razende chefkok gestuurd om de boel te sussen, maar in eerste instantie zonder resultaat. Een dag later zijn de Tukkers op hun schreden teruggekeerd (gokje: de productie wapperde hen met quit claims om de oren) en volgt er een confrontatie met de Havik. Moraal van het verhaal: de soep wordt niet zo heet gegeten als opgediend, want ze gaan nog net niet als de beste vrienden uit elkaar :O

Bij wie er pas echt een planning nodig is, is bij het klu(n)skoppel Flower en Power(less). Ze lopen als gewoonlijk hopeloos achter de feiten aan dat zelfs de vloerverwarming er aan het begin van de week nog altijd niet in ligt. Maar er zijn belangrijkere zaken dan het halen van een deadline, zo wil Flower nog wel “een afleveringetje van haar serie” kijken. Als bij een wonder lijkt de ruimte daarna redelijk klaar om een keuken in te installeren, ware het niet dat dat toch een brug te ver is: de keuken wordt er wel neergezet, maar niks wordt aangesloten of netjes afgewerkt. En dat is maar goed ook, want een van de muren is scheef neergezet waardoor er een kier ontstaat tussen aanrechtblad en de muur.
U begrijpt, de keukenoplevering van de hippies was weer een ramp. Als Daan en Heiko opmerken dat het meer een moodboard is leeft Flower nog op ook, want “dat was de bedoeling”. Uiteraard, want je moet geen compleet appartement opleveren in Het Blok maar een IKEA-showroom 8)7 De bodem van hun budget is inmiddels wel in zicht, want er is nog maar 5% van over. Of correctie: wás, want ze krijgen tot overmaat van ramp ook nog de ‘Ray-kening’ van 10.000 euro gepresenteerd voor de werken aan bad- en slaapkamer toen zij onder kluscuratele stonden. Het mag dus een wonder heten als zij de wedstrijd uitzitten. Hoewel: ze denken nog steeds kans te maken op de prijs voor 'Groenste Huis-challenge' van de Praxis :')

Over naar het circusduo Schijnheil en Gluiperd, die in de afgelopen weken een strategische alliantie met het kleurrijke koppel Tante Til en Onkel X hebben gevormd. Strategisch, want van echte vriendschappelijke gevoelens kan er geen sprake zijn als je hun oordeel hoort over de keuken van het kleurrijke koppel: “We zouden ‘m zelf niet in ons huis plaatsen, maar voor de tv is het een leuke keuken.” Ze hebben vervolgens de smaak te pakken en besluiten een heuse keukeninspectie te doen bij alle andere koppels. Iets waar Beige en Boring al niet om staan te springen, waarop een zeer ongemakkelijk moment ontstaat als de clowntjes onaangekondigd binnen banjeren. Ook de Sergeant en Brave Hendrik zijn niet bepaald blij met de onverwachte komst van de dompteurs, maar bij Moppenflopper en Mono-toon vangen ze al helemaal bot. “Ik kan haar niet uitstaan. Ik heb bij haar gewoon het idee dat ze fake is en dat ze de boel bedriegt. En daar wil ik haar nog eens mee confronteren,” aldus Mono-toon.
Hoe kijken onze circusaapjes er zelf naar? Gluiperd: “Nou, ik denk niet dat wij voor lul stonden, denk eerder dat zij voor lul staan.” Schijnheil: “Ja, het zegt meer iets over het karakter van mensen dan over ons karakter.” Uh-uh. Hun karakter komt aan het einde van de week wel héél duidelijk naar voren, als ze chagrijnig zijn over het niet winnen van de keukenoplevering. Hun uitleg: “Wat ons precies irriteert is dat we elke keer onze stinkende best gedaan hebben om een deur in een kamer te maken, en dat Menno en Jacky blijkbaar een kamer kunnen winnen zonder gordijnen en zonder deur.” Juistem. * PeterKelder neuriet het introdeuntje van Calimero :muziek:

Gelukkig kunnen ze zich naar hartenlust wreken op het winnende koppel, dankzij hun alliantie met Tante Til en Onkel X. Die hebben namelijk een video opgenomen van de koppels Menno & Jacky en Sonja & Hendrik die, naar het lijkt, al heimelijk bezig zijn met klussen aan de woonkamer terwijl dat op dat moment nog niet de bedoeling was. En omdat Schijnheil en Gluiperd eerder al (terecht) werden geviseerd omwille het overtreden van de bouwregels is dit de perfecte tegenreactie. Het circusduo moedigt het dan ook aan de overtreders hiermee te confronteren, maar dit gaat met een bewuste omweg: Beige en Boring worden in een lastige positie gebracht als zij eerder met dit filmpje worden belast, mogelijk om frictie binnen de omgang die zij met de overtreders hebben te veroorzaken. Moppenflopper en de Sergeant zijn not amused met deze zet maar besluiten er niet verder op in te willen gaan, totdat Onkel X tijdens een nieuwe gezamenlijke lunch het niet kan laten om ‘geheel onschuldig’ over het filmpje te beginnen. Dat is het startsein voor een hoop verwijten over en weer, waarbij Mono-toon als klap op de vuurpijl een oude wond openhaalt. Immers heeft Schijnheil aan het begin van de wedstrijd vóór haar neus de roze bouwhelmen weggegrist, iets wat Mono-toon nog altijd dwarszit. Haar opmerking “Maar plagen en liegen mag wel” treft doel en schiet bij Schijnheil volledig in het verkeerde keelgat, want “Als ik ergens niet tegen kan is het liegen en dat is hetgeen wat ik niet doe.” I beg your pardon?!? _O-
Beige en Boring maken het intussen nog bonter als er later nog een appje van Dennis binnenkomt omtrent het overtreden van de bouwregels en de boete die daar aan hangt. De 500 euro is voor hun geen reden om te stoppen en ze gaan vrolijk door met het plaatsen van gipsplaten in hun woonkamer zodat de stukadoor alles kan stucen. En dat terwijl Onkel X de avond ervoor nog helemaal onder stress staat en bijna uit zijn slof schiet als hij met de bouwregels wordt geconfronteerd terwijl hij druk bezig is met planken te zagen :D

En verder: Moppenflopper is motorisch debiel, Onkel X is een nare, agressieve man volgens de Sergeant, Lotty vindt Mono-toon eng, er is niet voldoende parkeerbelasting voor de aftandse gezamenlijke klusbus betaald en tussen de bedrijven door wordt ook nog duidelijk dat Ray heeft besloten dat het circusduo toch moet blijven bijdragen aan de kosten voor de afvalcontainer })
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:19 schreef PeterKelder het volgende:
Het Blok 2026 – Week 8: Schijnheilige samenzweringen en de gepeperde Ray-keningen

(topcolumn! )
'de circusclowntjes' _O-

Misschien wel de beste column van Het Blok dit jaar! PK blijft zichzelf overtreffen _O_

@Jippie: net zoals elke donderdagavond, is de column van Peter Kelder klaar, dus hij zou op de Frontpage kunnen. Maar wel, als je tijd en energie hebt natuurlijk :) Of zoals Sonja zou zeggen: 'trankilo' :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 15-05-2026 15:59:46 ]
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:54:07 #66
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220802335
Over het resterende bouwbudget van de Bloemenkleuters: ze zijn daar met de kosten van Ray dus nu echt overheen gegaan. Want:

- Start bouwbudget: ¤ 78.080,-
- Resterend bouwbudget dd. 13 mei = 5% -> 0,05 * 78.080,00 = ¤ 3904
- Ray-kening badkamer: ¤ 10.000,-
- Resterend: ¤ 3904,00 - ¤ 10.000,00 = - ¤ 6096,00

Ze hebben nu dus al een tekort van - ¤ 6096,00

Ik ben héééél erg benieuwd wat dit voor hun deelname betekent!

[ Bericht 5% gewijzigd door RobertoCarlos op 15-05-2026 18:10:59 ]
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 16:36:19 #67
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220802574
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Over het resterende bouwbudget van de Bloemenkleuters: ze zijn daar met de kosten van Ray dus nu echt overheen gegaan. Want:

- Start bouwbudget: ¤ 78.080,-
- Resterend bouwbudget dd. 13 mei = 5% -> 0,05 * 78.080,00 =
- Ray-kening badkamer: ¤ 10.000,-
- Resterend: ¤ 3904,00 - ¤ 10.000,00 = - ¤ 6096,00

Ze hebben nu dus al een tekort van - ¤ 6096,00

Ik ben héééél erg benieuwd wat dit voor hun deelname betekent!

Ze hebben hen toch echt véél te lang laten doorklussen.
Bovendien vind ik de rekening van 10K (en ik snap dat hij dat in het echt waarschijnlijk ook wel gekost had) een beetje buitenproportioneel in dit programma.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220802617
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Over het resterende bouwbudget van de Bloemenkleuters: ze zijn daar met de kosten van Ray dus nu echt overheen gegaan. Want:

- Start bouwbudget: ¤ 78.080,-
- Resterend bouwbudget dd. 13 mei = 5% -> 0,05 * 78.080,00 =
- Ray-kening badkamer: ¤ 10.000,-
- Resterend: ¤ 3904,00 - ¤ 10.000,00 = - ¤ 6096,00

Ze hebben nu dus al een tekort van - ¤ 6096,00

Ik ben héééél erg benieuwd wat dit voor hun deelname betekent!

ze hebben voor 7,5K aan smegg staan toch?

en als daar vragen over komen was het antwoord.
"ja die hebben we in week 1 besteld, toen hadden we nog geld".

Dit is echt beredeneerd op het niveau, als je geld hebt kun je alles kopen. En als je op hebt kun je niks open. Alsof die 2 verder los van elkaar staan.

Dan kun je uitgaan van bijna totale zwakzinnigheid.
pi_220802627
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:36 schreef Meke het volgende:

[..]
Ze hebben hen toch echt véél te lang laten doorklussen.
Bovendien vind ik de rekening van 10K (en ik snap dat hij dat in het echt waarschijnlijk ook wel gekost had) een beetje buitenproportioneel in dit programma.
Ze zijn al weken afgeserveerd. Heiko gaat niet naar hen om ze aan te sporen of een planning te vragen. Omdat ze allang zijn afgeschreven.
pi_220802731
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:43 schreef koemleit het volgende:

[..]
Ze zijn al weken afgeserveerd. Heiko gaat niet naar hen om ze aan te sporen of een planning te vragen. Omdat ze allang zijn afgeschreven.
Die mochten blijven voor de kijkcijfers. Zijn ook het enige opvallende kleurrijke stel op het eerste gezicht, de rest was saaie meuk in het begin van de afleveringen. De stellen waren niet uit elkaar te houden. Dat nu ineens Sonja zich roert als kampbewaarder en verrader met domme seksgrapjes wist de productie natuurlijk ook niet.
pi_220802779
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die mochten blijven voor de kijkcijfers. Zijn ook het enige opvallende kleurrijke stel op het eerste gezicht, de rest was saaie meuk in het begin van de afleveringen. De stellen waren niet uit elkaar te houden. Dat nu ineens Sonja zich roert als kampbewaarder en verrader met domme seksgrapjes wist de productie natuurlijk ook niet.
Ze zijn kleurrijk, maar ook slaapwekkend saai.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220802801
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze zijn kleurrijk, maar ook slaapwekkend saai.
Inmiddels wel, ja! Maar in het begin leken ze wel leuk.
pi_220802838
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 16:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Inmiddels wel, ja! Maar in het begin leken ze wel leuk.
Ja ik had ook hoop, vooral naar het eindresultaat. -O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:53:23 #74
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220803244
Je moet je als kijker ergens over kunnen opwinden; vorig jaar was dat Wilfred, dit jaar Bianca en Silvio. Die overigens al vier weken loopt te knikkebollen.
pi_220803315
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 17:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Je moet je als kijker ergens over kunnen opwinden; vorig jaar was dat Wilfred, dit jaar Bianca en Silvio. Die overigens al vier weken loopt te knikkebollen.
Wie was Wilfred? :o Hahaha, sorry, weet dat echt niet meer, ken hooguit hun bijnamen nog. Dit soort tv gaat het ene oor in en het andere weer uit.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:10:23 #76
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220803346
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wie was Wilfred? :o Hahaha, sorry, weet dat echt niet meer, ken hooguit hun bijnamen nog. Dit soort tv gaat het ene oor in en het andere weer uit.
Wilfred was die ene wiens appartement nooit afkwam. Ze hadden zo’n soort altaartje in hun kamer. Hoe zij heette weet ik niet meer.
pi_220803364
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Wilfred was die ene wiens appartement nooit afkwam. Ze hadden zo’n soort altaartje in hun kamer. Hoe zij heette weet ik niet meer.
Ja, nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt en ben aan het zoeken geweest. OJAAAA DIE _O-

https://lovereality.nl/ed(...)rs-in-het-blok-2025/
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:13:28 #78
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220803365
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wie was Wilfred? :o Hahaha, sorry, weet dat echt niet meer, ken hooguit hun bijnamen nog. Dit soort tv gaat het ene oor in en het andere weer uit.

In de columns van PK toen bekend als 'Knabbel & Babbel'
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220803368
quote:
_O_ _O-
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:15:25 #80
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220803377
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 18:13 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt en ben aan het zoeken geweest. OJAAAA DIE _O-

https://lovereality.nl/ed(...)rs-in-het-blok-2025/
Haaaaahahaha wat een klunzen waren dat.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 22:03:56 #81
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220805095
Kunstenaars.
Drop you like an ill, bad habit
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 17 mei 2026 @ 21:26:50 #82
485843 crew  Jippie
pi_220835251
Gaaaaaan we weer.. *O*
pi_220835262
Voorstukjes van komende week zijn wel erg, zeg..pfffft
pi_220835288
Er zit toch wel iets in wat Silvio zei tegen Heiko. Die Ray stampte hem vrij snel direct de grond in, dat verlamd zo'n type als Silvio.
pi_220835299
Sylvio ziet er met de week slechter uit. Als je boe roept valt ie om.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 18 mei 2026 @ 20:46:22 #88
136 V.
Like tears in rain...
pi_220835323
Wat stond die Sylvio een partij de muur te betasten als een blinde voeloloog?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220835361
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:46 schreef V. het volgende:
Wat stond die Sylvio een partij de muur te betasten als een blinde voeloloog?
De tekst op zijn shirt ook.. :D
  maandag 18 mei 2026 @ 20:53:50 #90
136 V.
Like tears in rain...
pi_220835369
Wacht even, de hippies krijgen een brief die begint met de tekst "waarschijnlijk moeten jullie na de volgende oplevering naar huis, want jullie hebben niet veel geld meer".

En daar haalt zij uit dat ze er goed voor staan?
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 18 mei 2026 @ 20:57:03 #91
136 V.
Like tears in rain...
pi_220835395
Toch een complimentje voor Jacky en Menno, want die hebben nog echt een berg geld vergeleken met de anderen.

Strak gebudgetteerd, hoor.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220835416
quote:
5s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:53 schreef V. het volgende:
Wacht even, de hippies krijgen een brief die begint met de tekst "waarschijnlijk moeten jullie na de volgende oplevering naar huis, want jullie hebben niet veel geld meer".

En daar haalt zij uit dat ze er goed voor staan?
Ik had mijn koffer gepakt, no way dat dat goed gaat komen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220835418
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:57 schreef V. het volgende:
Toch een complimentje voor Jacky en Menno, want die hebben nog echt een berg geld vergeleken met de anderen.

Strak gebudgetteerd, hoor.
Vermoed ook wel dat die gaan winnen.
pi_220835429
Sonja heeft jong kinderen gekregen zo te zien.

[ Bericht 7% gewijzigd door Firuze60 op 18-05-2026 21:22:14 ]
  maandag 18 mei 2026 @ 21:06:57 #95
136 V.
Like tears in rain...
pi_220835446
Ik kan heel slecht tegen dat rare omhoogkijken van die Sonja. Als er ietd van emotie is, zij het boosheid, frustratie, 'ontroering', elke keer zwaaien die ogen naar het plafond.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 18 mei 2026 @ 21:08:49 #96
136 V.
Like tears in rain...
pi_220835457
LOL, bij die standupjes staat die Silvio gewoon te slapen achter zijn zonnebril _O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220835460
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:06 schreef V. het volgende:
Ik kan heel slecht tegen dat rare omhoogkijken van die Sonja. Als er ietd van emotie is, zij het boosheid, frustratie, 'ontroering', elke keer zwaaien die ogen naar het plafond.
Ik kan heel slecht tegen Sonja, omhoog kijken of niet.
  maandag 18 mei 2026 @ 21:10:54 #98
136 V.
Like tears in rain...
pi_220835470
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik kan heel slecht tegen Sonja, omhoog kijken of niet.
Ja, dat sowieso, maar dit is nog een extra ergernism
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220835479
Gaaaaat ze weer, die roddelteef.
pi_220835514
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:11 schreef Firuze60 het volgende:
Gaaaaat ze weer, die roddelteef.
Dat was toch ook geen klushulp, die vriendin had de stoel afgehaald. Of mag dat ook niet?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220835517
Sonja op oorlogspad
pi_220835572
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:17 schreef Croosblokker het volgende:
Sonja op oorlogspad
T'is een stokerige controlfreak.

[ Bericht 0% gewijzigd door Firuze60 op 18-05-2026 21:35:43 ]
  maandag 18 mei 2026 @ 21:27:30 #103
136 V.
Like tears in rain...
pi_220835576
"Het zit me niet lekker", " ik zit met een dilemma".

Rot toch op doorgerookte graftak, je bent hartstikke blij dat je mensen kunt pakken.

Ga wat doen op die kutzolder van je, ouwe zaadzuiger.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220835594
'Bedankt voor de stomme mededeling.' Lotty heeft humor.. _O-
  maandag 18 mei 2026 @ 21:31:54 #105
136 V.
Like tears in rain...
pi_220835603
Ongelooflijk wat een dieptragische asbak is dit zeg.

[ Bericht 1% gewijzigd door V. op 18-05-2026 21:37:45 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220835609
Dat ze brave Hendrik daar nog mee lastig valt. Al vanaf het begin zit ze bovenop iedereen met haar regelzucht.
pi_220835653
Wat viel dat overblijvend budget van Steffi tegen zeg. Waar is dat allemaal heen gevlogen dan?
pi_220835938
Sonja is gewoon zuur omdat ze geen 'vrienden' heeft die bereidt zijn om een vinger voor haar uit te steken.
pi_220836018
Morgen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Preview voor overmorgen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 33% gewijzigd door PeterKelder op 18-05-2026 22:32:48 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:30:16 #110
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220836109
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:40 schreef Firuze60 het volgende:
Wat viel dat overblijvend budget van Steffi tegen zeg. Waar is dat allemaal heen gevlogen dan?
Hier was ik van alle budgetten ook het meest verbaasd over! Hoewel die volgens mij een halve bouwmarkt hebben, dus grote kans dat ze nog weinig hoeven te kopen, en eventueel dingen weer kunnen ruilen als ze ze niet nodig hebben?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:31:29 #111
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220836121
Wat vinden jullie van het mogen doorschuiven van bouwbudget? En zou het gaan gebeuren? Enige realistische optie is dan Menno aan Sonja, maar dat zie ik ook ergens niet gebeuren _O-

Ik ben er ook niet zo'n fan van geloof ik :N
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220836134
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:30 schreef Meke het volgende:

[..]
Hier was ik van alle budgetten ook het meest verbaasd over! Hoewel die volgens mij een halve bouwmarkt hebben, dus grote kans dat ze nog weinig hoeven te kopen, en eventueel dingen weer kunnen ruilen als ze ze niet nodig hebben?
Maar mogen ze dan eigen materialen gebruiken, lijkt me niet toch? Is immers niet eerlijk tegenover de andere koppels.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_220836163
quote:
5s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:31 schreef Meke het volgende:
Wat vinden jullie van het mogen doorschuiven van bouwbudget? En zou het gaan gebeuren? Enige realistische optie is dan Menno aan Sonja, maar dat zie ik ook ergens niet gebeuren _O-

Ik ben er ook niet zo'n fan van geloof ik :N
Als je 2000 euro krijgt voor Jysk dan is dat makkelijk weggeven. Aan 300 kussentjes van 5 euro heb je ook niks.. _O-
pi_220836180
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:19 schreef PeterKelder het volgende:
Morgen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Preview voor overmorgen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 23:17:39 #115
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220836425
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:33 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Maar mogen ze dan eigen materialen gebruiken, lijkt me niet toch? Is immers niet eerlijk tegenover de andere koppels.
oh nee ik bedoel in het Blok, volgens mij heeft hij dat gewoon opnieuw aangelegd. Tijdje geleden had Frank ook iets nodig en dat had Gregor dan allemaal liggen
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  maandag 18 mei 2026 @ 23:38:23 #116
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220836497
Behalve heel veel dingen, vielen mij nog een paar dingen op:

1) Doorgerookte Graftak en Magere Hendrick hebben in ieder geval 1 kind en 1 kleinkind. Dus waarom helpen die hen niet mee? Toch niet omdat het vrouwen zijn :P

2) Er is kennelijk ook nog een ander budget: het bouwmarktbudget... :? Weet iemand wat dat is?

3) Ik ga die bouwbudgetten nog eens op een rij zetten. Ik weet nog niet zo net of 'het meisje van financiën' (aldus Sonja de Draak....... :X hoezo 'onderdanig'??) het allemaal wel goed ziet (waarschijnlijk bewust..)

4) Echt fokking irritant hoe Bianca zich zat te bemoeien met het gesprek tussen Ray en Silvio :( Ze nam de emoties van Silvio over alsof het de hare waren en ging ook voor hem praten :') Dat mens is knettergek 8)7

5) Ik maak met zorgen om Sonja. Nee echt. Want hoe moet het nou als zij een ernstige ziekte krijgt of als zij of Hendrik een ongeluk oid krijgen? Dat overleeft ze niet... :'( Ik bedoel: ze staat nu al te janken als een kleuter bij een klusprogramma :P Dat ze zelf anderen verdriet aandoet ziet ze vast heel anders....

6) Ik blijf maar denken over Sonja: en dát monster werkte dan in de zorg. De zórg verdomme, waar je zorgzaam, behulpzaam, geïnteresseerd, empathisch, hardwerkend en eerlijk tegenover anderen bent :X
Ik ben gelijk lid van de SP geworden... -O-
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  maandag 18 mei 2026 @ 23:41:15 #117
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220836512
quote:
5s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:31 schreef Meke het volgende:
Wat vinden jullie van het mogen doorschuiven van bouwbudget? En zou het gaan gebeuren? Enige realistische optie is dan Menno aan Sonja, maar dat zie ik ook ergens niet gebeuren _O-
Dat dacht ik ook, maar bij nader inzien is Menno daar dan toch competitief voor..

Ik vind het een beetje doorzichtige manier van de makers van Het Blok dat ze daar nu mee komen. Als ze dat aan het begin van de serie hadden gedaan dan hadden koppels bij wijze van spreken nog bondjes kunnen maken. Maar dat gaat nu niemand meer doen...
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  maandag 18 mei 2026 @ 23:47:53 #118
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220836524
quote:
17s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
Sonja is gewoon zuur omdat ze geen 'vrienden' heeft die bereidt zijn om een vinger voor haar uit te steken.
Nee dat is ze niet lijkt me. Want vrienden mogen niet helpen volgens de bouwregels. Dus dat maakt haar niet uit...
Ze is wel zuur dat ze sterk aan het verliezen is, dat zeker. En dat ze 'zoveel' moet doen... En over wat voor draak ze is geworden... En dat haar 5 huwelijken naar de klote zijn gegaan... En dat dat allemaal komt door anderen...
En zo kan ik nog wel even doorgaan... :Y >:)

[ Bericht 10% gewijzigd door RobertoCarlos op 18-05-2026 23:58:03 ]
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220836534
Volgens mij waren die dochter en kleindochter van Sonja en is Hendrik haar tweede of derde echtgenoot. >:)
  maandag 18 mei 2026 @ 23:56:49 #120
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220836541
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:52 schreef Firuze60 het volgende:
Volgens mij waren die dochter en kleindochter van Sonja en is Hendrik haar tweede of derde echtgenoot. >:)
:muziek: She is a maneater :muziek:
Kun je nagaan hoeveel familie ze had kunnen uitnodigen! :D

(maar waarschijnlijk had ze met iedereen ruzie... dus misschien ook weer niet ;) )
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220836549
Brave Hendrik heeft het zoals ik het begrepen had al flink wat jaartjes met die kenau uitgehouden. Maar ze sprak in de aflevering specifiek over haar dochter, dan neem ik aan dat die van haar was, anders spreek je toch over 'onze' dochter, of ben ik nu gek?
  dinsdag 19 mei 2026 @ 07:59:16 #122
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220837007
The drama continues

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel grappig dat ik me (bijna) niks herinner van de aflevering die ik vrijdag vooruit heb gekeken. Wat een bagger tv eigenlijk
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 08:15:14 #123
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220837056
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220837074
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:49 schreef pmponer het volgende:

[..]
Volgens mij niks, die Jackie wilde er een claim op leggen door te zeggen "wij willen graag roze"
En Steffi liep naar die plek en pakte de roze.
Tuurlijk. Het is een wedstrijd. Als ik iemand anders hoorde zeggen "ik wil die kleur", dan pakte ikzelf ook die kleur.

Eerste slag van de wedstrijd al gewonnen. Goed spel van Steffie was dat. _O_

Verder is zij absoluut niet mijn bloedgroep om het even netjes te zeggen, maar dit deed ze wel goed. En doelbewust. 100%.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  dinsdag 19 mei 2026 @ 08:31:05 #125
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220837102
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 08:22 schreef vosss het volgende:

[..]
Tuurlijk. Het is een wedstrijd. Als ik iemand anders hoorde zeggen "ik wil die kleur", dan pakte ikzelf ook die kleur.

Eerste slag van de wedstrijd al gewonnen. Goed spel van Steffie was dat. _O_

Verder is zij absoluut niet mijn bloedgroep om het even netjes te zeggen, maar dit deed ze wel goed. En doelbewust. 100%.
Ja ik heb daar ook geen moeite mee, misschien had ik daar wel gestaan en geroepen dat ik heel graag blauw wilde om te kijken wie daar dan snel naar toe zou gaan :D
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 10:19:14 #126
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220837890
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:59 schreef Firuze60 het volgende:
Brave Hendrik heeft het zoals ik het begrepen had al flink wat jaartjes met die kenau uitgehouden. Maar ze sprak in de aflevering specifiek over haar dochter, dan neem ik aan dat die van haar was, anders spreek je toch over 'onze' dochter, of ben ik nu gek?
Je bent zeker niet gek, alleen denk je niet op z'n Sonjaas.. (en wees blij)
Een echte Sonja claimt namelijk dat alles van haar is, ook al is dat niet zo....
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220838184
Sonja zakt elke week verder weg, wat een vreselijk mens.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 10:59:03 #128
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220838317
Tja Sonja, ik zou gewoon op mijn intuitie afgaan.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 11:26:43 #129
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220838614
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:19 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Je bent zeker niet gek, alleen denk je niet op z'n Sonjaas.. (en wees blij)
Een echte Sonja claimt namelijk dat alles van haar is, ook al is dat niet zo....
Hendrik sprak ook over haar dochter, dus vermoed dat ze inderdaad van voor zijn tijd is. Anders zou het wel erg gek zijn _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220838639
Niet zo netjes van Sonja om meteen maar te gaan lopen klagen over de vriendin van Lottie die hielp een stoel te brengen. Maar daarentegen werden Sonja en brave Hendrik ook beschuldigd van vooruit werken terwijl ze alleen wat gipsplaten verzetten. Ze letten gewoon teveel op elkaar en steken elkaar messen in de rug. Het is gewoon liegen en bedriegen daar, zo worden mensen nu eenmaal als ze er veel geld mee kunnen verdienen. :Y
Moest erg lachen om het rustige tempo waarmee Silvio aan die wand bezig was. Alsof hij alle tijd van de wereld heeft. _O- Die man is zoals hij is en doet zich niet anders voor, heerlijk gewoon. Jammer dat die houding voor dit programma natuurlijk dodelijk is en zeker met een vriendin die geen donder uitvoert en bij wijze van uitzondering eindelijk eens wat isolatie tegen de muren plaatst. En dan ook nog eens trots beweert een keuken te hebben opgeleverd! :{w
pi_220842102
Ik vind het allemaal wel erg kinderachtig om elkaar zo in de gaten te houden. Je zou toch denken dat er geklust moet worden. De werkdruk is zeker niet zo hoog als ze hier ook tijd voor hebben.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 19:23:34 #132
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220842113
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:22 schreef Irri-tante het volgende:
Ik vind het allemaal wel erg kinderachtig om elkaar zo in de gaten te houden. Je zou toch denken dat er geklust moet worden. De werkdruk is zeker niet zo hoog als ze hier ook tijd voor hebben.
Nou, het kan je concurrent 500 euro kosten…
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:16:49 #133
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220842764
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:22 schreef Irri-tante het volgende:
Ik vind het allemaal wel erg kinderachtig om elkaar zo in de gaten te houden. Je zou toch denken dat er geklust moet worden. De werkdruk is zeker niet zo hoog als ze hier ook tijd voor hebben.
Nu je het zegt.. Sonja is een echte irri-tante *) :@
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:17:25 #134
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220842778
Zijn jullie er klaar voor?! :s)
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220842869
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zijn jullie er klaar voor?! :s)
jaaaaa zit te wachten
pi_220842980
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
jaaaaa zit te wachten
Kon je het gisteren een beetje uithouden? Zie je weinig commentaar leveren, zat van de ruzies?
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:29:17 #137
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220842981
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
jaaaaa zit te wachten
Let's gooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O*
Ik wil bewijzen zien! Stiekeme video's!!! *O* *O* :Y O-)
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220843047
Dat muziekske :D
pi_220843056
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Kon je het gisteren een beetje uithouden? Zie je weinig commentaar leveren, zat van de ruzies?
Jawel hoor! Was even met andere dingen bezig :)

quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:29 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Let's gooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O*
Ik wil bewijzen zien! Stiekeme video's!!! *O* *O* :Y O-)
Yes ruzie *O*
pi_220843073
Wat een vervelende vrouw is die ouwe toch :N
pi_220843076
Sonja, wij hebben wel lekker geschroefd. Denk het niet, dat wij.
pi_220843080
Ze heeft echt de pest aan Frank.
pi_220843085
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:36 schreef Firuze60 het volgende:
Ze heeft echt de pest aan Frank.
Jep...
pi_220843089
Je moet tijdens het drogen van de lijm schroeven, sukkel.. :D
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:41:15 #145
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843103
Handig zo'n lipje van je blikje cola in je oor! kun je het nooit vergeten! *O*
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:41:36 #146
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843107
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:38 schreef Firuze60 het volgende:
Je moet tijdens het drogen van de lijm schroeven, sukkel.. :D
Ja! Wat Firuze zegt! >:)
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:41:52 #147
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843111
Sukkel!
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220843118
ah, al een aantal bejaarden van die trap gedonderd.
pi_220843148
Die lunches...
iig beter dan de vette hap van Dennis vorig jaar

En Bianca en Silvio proeven echt goed de stemming _O-
pi_220843165
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die lunches...
iig beter dan de vette hap van Dennis vorig jaar

En Bianca en Silvio proeven echt goed de stemming _O-
Haha, ja, die lieverds.
pi_220843173
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, ja, die lieverds.
Ik vind ze te ... "zie ons nou sociaal en naïef zijn", meer een showtje
Al kan ik natuurlijk super cynisch zijn
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:49:42 #152
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843174
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:38 schreef Firuze60 het volgende:
Je moet tijdens het drogen van de lijm schroeven, sukkel.. :D
Ik vind het bijzonder dat Frank dat niet weet, hij gaat toch niet de kantjes er vanaf lopen he.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843176
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vind ze te ... "zie ons nou sociaal en naïef zijn", meer een showtje
Al kan ik natuurlijk super cynisch zijn
Nee joh, dat is show.
pi_220843178
Ennnn we krijgen uiteraard weer een portie reclame
pi_220843182
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:49 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ik vind het bijzonder dat Frank dat niet weet, hij gaat toch niet de kantjes er vanaf lopen he.
Die heeft al eerder bekend dat is zaakjes achter de deur zet.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:50:41 #156
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843183
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennnn we krijgen uiteraard weer een portie reclame
Vooruitkijken op kijk dan heb je daar veel minder last van.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:51:13 #157
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843185
Die Circusclowns zijn ook echt schijnheilig zeg.... ik bedoel, aan het begin van Het Blok hebben ze duidelijk al een vervelende negatieve sfeer neergezet (buiten de tijden klussen, roddelen etc) en nu doen ze alsof ze boven de 'ruzies' staan....

Ik citeer Steffi: "Ik hou niet van negativiteit" :? 8)7
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220843189
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die heeft al eerder bekend dat is zaakjes achter de deur zet.
Ja klopt

Alleen al die achterlopers die dat doen onder het mom van "wij leveren kwaliteit" vind ik schijnheilig en irritant en komt elk seizoen voor (ze kunnen het gewoon niet bijbenen). Frank is tenminste eerlijk
pi_220843190
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:50 schreef pmponer het volgende:

[..]
Vooruitkijken op kijk dan heb je daar veel minder last van.
Die site heeft ook reclame (wel korter dan hier) en wee je gebeente als je daar bij wegloopt.
pi_220843193
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die Circusclowns zijn ook echt schijnheilig zeg.... ik bedoel, aan het begin van Het Blok hebben ze duidelijk al een vervelende negatieve sfeer neergezet (buiten de tijden klussen, roddelen etc) en nu doen ze alsof ze boven de 'ruzies' staan....

Ik citeer Steffi: "Ik hou niet van negativiteit" :? 8)7
Tja... zij die zonder zonde leeft werpt de eerste steen. Die Bijbeltekst heeft ze iig niet meegekregen ;)
pi_220843198
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:50 schreef pmponer het volgende:

[..]
Vooruitkijken op kijk dan heb je daar veel minder last van.
Doe ik ook, alleen vanavond wil ik hier meekwebbelen
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:53:25 #162
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843200
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:49 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ik vind het bijzonder dat Frank dat niet weet, hij gaat toch niet de kantjes er vanaf lopen he.
Nou dat valt mij inderdaad behoorlijk tegen van Frank... ik had echt het idee dat hij weliswaar een rauwdouwer was maar dat hij wel goed werk afleverde.. Dus ik vraag mij of hoe goed hij die andere kamers heeft gedaan....

Beetje raar dat Heiko zegt dat hij alleen maar wat hoeft na te boren.... want dan hebben Frank en Lot-i dus gewoon tijdwinst gehad...
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220843204
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Doe ik ook, alleen vanavond wil ik hier meekwebbelen
Gezellig *O*
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:54:24 #164
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843209
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vind ze te ... "zie ons nou sociaal en naïef zijn", meer een showtje
Al kan ik natuurlijk super cynisch zijn
Nou dan ben ik dat ook.. #TeamCots *O*
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:54:58 #165
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843214
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die site heeft ook reclame (wel korter dan hier) en wee je gebeente als je daar bij wegloopt.
Wat bedoel je met dat laatste ? Ik kijk het met een ad blocker en ik zie per onderbreking (waarvan er geloof ik 3 zijn) 3 of 4 reclames (en een aantal kan hij dan niet laden }) )
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:55:28 #166
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843216
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ennnn we krijgen uiteraard weer een portie reclame
Tijd om te typen dus! :Y
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:56:09 #167
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843220
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Tja... zij die zonder zonde leeft werpt de eerste steen. Die Bijbeltekst heeft ze iig niet meegekregen ;)
Ze moet eigenlijk eens bij Menno & Mono langs... oh, nee wacht.... :X
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:56:37 #168
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843225
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:53 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nou dat valt mij inderdaad behoorlijk tegen van Frank... ik had echt het idee dat hij weliswaar een rauwdouwer was maar dat hij wel goed werk afleverde.. Dus ik vraag mij of hoe goed hij die andere kamers heeft gedaan....

Beetje raar dat Heiko zegt dat hij alleen maar wat hoeft na te boren.... want dan hebben Frank en Lot-i dus gewoon tijdwinst gehad...
Helemaal mee eens, ik ben fan van Lotty en Frank, maar dit had ik niet verwacht. Zeker omdat de stelling is dat het later voor problemen kan gaan zorgen.

Ik had niet verwacht dat de Havik zou zeggen, nou die verende platen die schroef je maar even vast en klaar ermee.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843228
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nou dan ben ik dat ook.. #TeamCots *O*
*O* Jeeeeeej!

Het zijn wel mensen waarvan ik me (en dat heb ik hier ook wel gelezen) afvraag hoe zij zich redden in de maatschappij. Wat doen ze bij een officiële brief behalve vertrouwen op AI. Hoe doen ze hun financiën etc.
(ja, ik ben een nieuwsgierig aagje...).

quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:55 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Tijd om te typen dus! :Y
:P Daar heb ik geen eclame voor nodig
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:57:46 #170
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843231
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja klopt

Alleen al die achterlopers die dat doen onder het mom van "wij leveren kwaliteit" vind ik schijnheilig en irritant en komt elk seizoen voor (ze kunnen het gewoon niet bijbenen). Frank is tenminste eerlijk
Maar ja, wat moeten ze anders zeggen voor de tv waar miljoenen Nederlanders naar kijken...
"Tja, we kunnen er eigenlijk geen zak van, en we gaan het niet winnen, maar we houden van aandacht en we willen niet voor lul staan" ?
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220843247
Heel veel deelnemers hebben die plafonds laten zetten door ingehuurde klussers en Silvio probeert dat in zijn eentje, gottegot.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:00:53 #172
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843249
Amateurs overschatten zichzelf en onderschatten wat er allemaal nodig is om een huis / appartement te verbouiwen.
Ik heb 2,5 jaar geleden een huis met potentie gekocht en het einde is nog lang niet in zicht.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843254
Gejammer om niks. Allang blij dat ze niet verder hoeven te klussen, haha.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:01:31 #174
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843255
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:00 schreef Firuze60 het volgende:
Heel veel deelnemers hebben die plafonds laten zetten door ingehuurde klussers en Silvio probeert dat in zijn eentje, gottegot.
Dat is het eerste wat je je moet bedenken als amateurtje, het zware werk uitbesteden!
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:01:50 #175
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843257
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:01 schreef Firuze60 het volgende:
Gejammer om niks.
oh sorry
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843262
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:57 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Maar ja, wat moeten ze anders zeggen voor de tv waar miljoenen Nederlanders naar kijken...
"Tja, we kunnen er eigenlijk geen zak van, en we gaan het niet winnen, maar we houden van aandacht en we willen niet voor lul staan" ?
Zou wel zo eerlijk zijn _O-
pi_220843263
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:01 schreef pmponer het volgende:

[..]
Dat is het eerste wat je je moet bedenken als amateurtje, het zware werk uitbesteden!
Man met rugproblemen boven zijn macht laten werken.
pi_220843267
Joehoe, Jacky geeft Jyskbouwbudget weg.. _O-
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:06:06 #179
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843277
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:04 schreef Firuze60 het volgende:
Joehoe, Jacky geeft Jyskbouwbudget weg.. _O-
Ja is ook een prijs van niks, net als voor 100 euro winnen bij de action
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843280
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:06 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja is ook een prijs van niks, net als voor 100 euro winnen bij de action
_O- _O- _O-
pi_220843283
Dat play-mobile ding hahaha zoals ze uit het raam hing. _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220843284
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:06 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja is ook een prijs van niks, net als voor 100 euro winnen bij de action
Daar zou je mij wel gelukkig mee maken :9 _O-
pi_220843285
Marloes en Patrick zijn ook een stel klunsen ook, manoman.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:07:26 #184
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843286
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
Dat play-mobile ding hahaha zoals ze uit het raam hing. _O-
Ik zou hem hier zo willen hebben :D
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843292
Ze waren vorige week toch nog boos omdat er gezegd werd dat de boel nog niet was aangesloten? Het is gewoon niet aangesloten
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:08:03 #186
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843293
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar zou je mij wel gelukkig mee maken :9 _O-
Alles wat daar te koop is, werkt ongeveer 3 x
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:09:12 #187
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843299
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze waren vorige week toch nog boos omdat er gezegd werd dat de boel nog niet was aangesloten? Het is gewoon niet aangesloten
Het is zo dom om je kraan wel aan te sluiten en op druk te laten staan wanneer je afvoer nog niet goed is.
Dat is beginners fout nr 1
Maar goed ze zullen wel geen stopkranen hebben geinstalleerd, want dat kost 20 euro.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843303
De confrontatie met Ray.. :D
pi_220843314
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:09 schreef pmponer het volgende:

[..]
Het is zo dom om je kraan wel aan te sluiten en op druk te laten staan wanneer je afvoer nog niet goed is.
Dat is beginners fout nr 1
Maar goed ze zullen wel geen stopkranen hebben geinstalleerd, want dat kost 20 euro.
Ik zou dezelfde fout maken, maar een briefje ophangen
Niet erg, want ik geef mezelf niet op voor een klusbedrijf
pi_220843323
Ooooooh Bianca en Silvio ...

Die Ray doet zijn best aardig en geduldig te zijn
Respect voor zijn geduld
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:12:14 #191
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843331
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik zou dezelfde fout maken, maar een briefje ophangen
Niet erg, want ik geef mezelf niet op voor een klusbedrijf
Ja dat briefje, zeker op een plek waar meerder mensen bezig zijn, is de kans dat iemand de kraan open zet voordat hij of zij het briefje leest / ziet erg groot. Maar goed, ik zou er goed van balen als beige team. De reactie viel mij alles mee iig.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:12:47 #192
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843333
Ray doet het perfect, steeds een klein duwtje.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843340
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:12 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja dat briefje, zeker op een plek waar meerder mensen bezig zijn, is de kans dat iemand de kraan open zet voordat hij of zij het briefje leest / ziet erg groot. Maar goed, ik zou er goed van balen als beige team. De reactie viel mij alles mee iig.
Ja nogal... mooie strakke muur nat... hopelijk geen echte schade

(tja... briefje is misschien niet de oplossing, alleen ben geen klusser ;) )
pi_220843341
Silvio vind dat als hij weggestuurd wordt hij het iig niet aan zichzelf te wijten heeft.
Raar soort ego hersenkronkel.
pi_220843351
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:14 schreef Firuze60 het volgende:
Silvio vind dat als hij weggestuurd wordt hij het iig niet aan zichzelf te wijten heeft.
Ze hadden nooit uitgekozen moeten worden voor de show. Ze zijn (denk ik) enkel deelnemers omdat ze exitriek zijn
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:16:10 #196
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843354
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

alleen ben geen klusser ;) )
Geeft niet, ik ook niet :D
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:16:30 #197
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843358
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:07 schreef Firuze60 het volgende:
Marloes en Patrick zijn ook een stel klunsen ook, manoman.
Precies... pleur een briefje op die kraan! Of sluit al het water af. Of zet een emmer onder de kraan.
Maar dat mag ik niet zeggen want Marloes wil NIET te kakken gezet worden op Nationale TV... :P
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220843359
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ze hadden nooit uitgekozen moeten worden voor de show. Ze zijn (denk ik) enkel deelnemers omdat ze exitriek zijn
Dat vermoed ik ook.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:17:05 #199
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843361
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ze hadden nooit uitgekozen moeten worden voor de show. Ze zijn (denk ik) enkel deelnemers omdat ze exitriek zijn
Nou ja Silvio had wel een hoge pet op van zichzelf en was ook thuis druk aan het verbouwen.
En volgens mij was bloeminhaar ook aan het oreren wat ze daar allemaal al verbouwd hadden.
En ja ze passen prima (niet) in de club.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:18:35 #200
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843372
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:09 schreef Firuze60 het volgende:
De confrontatie met Ray.. :D
De Ray-kening van Ray-The-King _O_
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:19:09 #201
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843377
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:07 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ik zou hem hier zo willen hebben :D
Heb jij nog meer poppen? ;)
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220843381
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:17 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ja Silvio had wel een hoge pet op van zichzelf en was ook thuis druk aan het verbouwen.
En volgens mij was bloeminhaar ook aan het oreren wat ze daar allemaal al verbouwd hadden.
En ja ze passen prima (niet) in de club.
Dat had hij m.i. juist niet, dat verbouwego werd gevoed door Bianca.
pi_220843391
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:16 schreef pmponer het volgende:

[..]
Geeft niet, ik ook niet :D
*O* Samen onhandig *O*

quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Precies... pleur een briefje op die kraan! Of sluit al het water af. Of zet een emmer onder de kraan.
Maar dat mag ik niet zeggen want Marloes wil te kakken gezet worden op Nationale TV... :P
_O- maar zij waren toch ook boos op die blonde gast, even naam kwijt, omdat hij zei dat de boel niet aangesloten was

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:17 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ja Silvio had wel een hoge pet op van zichzelf en was ook thuis druk aan het verbouwen.
En volgens mij was bloeminhaar ook aan het oreren wat ze daar allemaal al verbouwd hadden.
En ja ze passen prima (niet) in de club.
Ja...maar daar valt wel doorheen te prikken. Het huis van Sylvio was ook een bouwval ja. Zonder vloer en met een kabouterkeukentje

quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
De Ray-kening van Ray-The-King _O_
Dat deed hij echt goed... alleen sprak tegen een muur
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:20:40 #204
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843395
Zou Bianca nog steeds in de overgang zitten? :@
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:20:52 #205
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843396
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:19 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Heb jij nog meer poppen? ;)
Eh. nee wel 2 grote ramen tot de grond daar zou ik hem wel voorzetten.
Ik heb nog niet gevonden waar je die kan kopen
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:21:36 #206
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843402
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
_O- maar zij waren toch ook boos op die blonde gast, even naam kwijt, omdat hij zei dat de boel niet aangesloten was

De Havik !
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:21:43 #207
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843403
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
*O* Samen onhandig *O*
[..]
_O- maar zij waren toch ook boos op die blonde gast, even naam kwijt, omdat hij zei dat de boel niet aangesloten was
[..]
Heino? Henko? Hansco? O+ :s)
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:22:07 #208
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843406
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:20 schreef pmponer het volgende:

[..]
Eh. nee wel 2 grote ramen tot de grond daar zou ik hem wel voorzetten.
Ik heb nog niet gevonden waar je die kan kopen
Ook handig tegen inbrekers!! ^O^
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220843408
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:21 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Heino? Henko? Hansco? O+ :s)
Die gozert idd!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:22:41 #210
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843412
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:21 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Heino? Henko? Hansco? O+ :s)
HUBO!
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:22:59 #211
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843418
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ook handig tegen inbrekers!! ^O^
Daarvoor staat er een Dacia Logan op de oprit ;)
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:23:52 #212
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843423
O ja... botte Marloes komt even langs.. wat is er? _O- :P
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220843425
Ga denk ik direct door naar de aflevering van morgen... deze had ik gisteren ook al gezien, maar ik ben te benieuwd
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:24:57 #214
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843428
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ga denk ik direct door naar de aflevering van morgen... deze had ik gisteren ook al gezien, maar ik ben te benieuwd
Heb jij gister de aflevering van morgen kunnen kijken? Daan komt weer langs!!!
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843436
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:24 schreef pmponer het volgende:

[..]
Heb jij gister de aflevering van morgen kunnen kijken? Daan komt weer langs!!!
I know! Alleen er is iets dat ik ook nog graag wil zien, maar waarover ik nu niks kan zeggen ivm spoiler
pi_220843440
Sonja: "Ik kan niet meer denken." Alsof ze dat al ooit deed.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:26:42 #217
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843442
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
I know! Alleen er is iets dat ik ook nog graag wil zien, maar waarover ik nu niks kan zeggen ivm spoiler
Oh ik dacht vanmorgen te zien dat ik alleen die van vandaag kon bekijken en dan vanaf nu pas die van morgen, vandaar dat ik het vroeg.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843443
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:26 schreef Firuze60 het volgende:
Sonja: "Ik kan niet meer denken." Alsof ze dat al ooit deed.
_O- Foei!
pi_220843458
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:26 schreef pmponer het volgende:

[..]
Oh ik dacht vanmorgen te zien dat ik alleen die van vandaag kon bekijken en dan vanaf nu pas die van morgen, vandaar dat ik het vroeg.
Ja klopt
Vanaf +/- 21.30 kun je voor morgen kijken :Y (meestal pas rond 21.45)
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:29:27 #220
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843466
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja klopt
Vanaf +/- 21.30 kun je voor morgen kijken :Y (meestal pas rond 21.45)
Ga ik morgenvroeg wel even doen, en me dan de rest van de dag weer stil houden zodat ik rond dit uur er wat over kan zeggen :P

Wel een goede zaak dat Silvio en Bianca weg zijn, wat mij betreft Sonja en Marloes ook :D
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:30:17 #221
136 V.
Like tears in rain...
pi_220843472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:06 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja is ook een prijs van niks, net als voor 100 euro winnen bij de action
Of een bak Ben & Jerry's bij de Postcodeloterij.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220843493
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja klopt
Vanaf +/- 21.30 kun je voor morgen kijken :Y (meestal pas rond 21.45)
Ik schakel zo direct naar de aflevering van morgen. Reclame is op Kijk.nl wel korter, maar je moet er niet een andere site bij aanzetten, afkijken is verplicht. En iets te lang laten draaien zonder kijken wordt ie stil gezet.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:33:23 #223
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843498
Themalied voor Silvio en Bianca _O-

Bekijk deze YouTube-video
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 39% gewijzigd door RobertoCarlos op 19-05-2026 21:38:49 ]
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:34:08 #224
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843503
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:29 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ga ik morgenvroeg wel even doen, en me dan de rest van de dag weer stil houden zodat ik rond dit uur er wat over kan zeggen :P

Wel een goede zaak dat Silvio en Bianca weg zijn, wat mij betreft Sonja en Marloes ook :D
Huh?? :?
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:34:47 #225
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843511
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Huh?? :?
Oh dat dacht ik uit het voorstukje voor morgen op te maken
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843518
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Huh?? :?
Nou ja zeg, je hoeft niet een aflevering vooruit te kijken om dat te voorspellen. De preview zat al in de weekvooruitzichten.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:35:50 #227
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843520
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ga denk ik direct door naar de aflevering van morgen... deze had ik gisteren ook al gezien, maar ik ben te benieuwd
Dat is goed, ik kan morgen toch niet live meekletsen. Ik ga dan lekker sporten @BraveHendrik&SonjaHeks
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:36:29 #228
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843525
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou ja zeg, je hoeft niet een aflevering vooruit te kijken om dat te voorspellen. De preview zat al in de weekvooruitzichten.
Ja en na dat gesprek met Ray is er eigenlijk ook geen houden meer aan
Dat was volgens mij het exit gesprek, zo van hou de eer aan je zelf en stop (of wij trekken de stekker eruit).
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:37:30 #229
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843534
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:34 schreef pmponer het volgende:

[..]
Oh dat dacht ik uit het voorstukje voor morgen op te maken
Ah... dat heb ik bewust ook even vermeden...
Nee gewoon lekker de spanning erin houden... Wat mij betreft is Ray nu al veel en veel te soft met ze geweest... Ze hadden er wmb na oplevering 2 al uitgepleurd mogen worden... :X
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220843540
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ah... dat heb ik bewust ook even vermeden...
Nee gewoon lekker de spanning erin houden... Wat mij betreft is Ray nu al veel en veel te soft met ze geweest... Ze hadden er wmb na oplevering 2 al uitgepleurd mogen worden... :X
Eens, maar dit is beter voor de kijkcijfers :+
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:38:51 #231
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843543
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]. Ze hadden er wmb na oplevering 2 al uitgepleurd mogen worden... :X
Oplevering 2? Ze hebben er nog niet 1 gedaan :D :D oO/ oO/
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:40:29 #232
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843552
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:36 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja en na dat gesprek met Ray is er eigenlijk ook geen houden meer aan
Dat was volgens mij het exit gesprek, zo van hou de eer aan je zelf en stop (of wij trekken de stekker eruit).
Ben wel benieuwd hoe ze dat verder gaan oplossen (nee, niet vertellen! is retorisch bedoeld!)
Andere jaren kwam er een nieuw koppel maar dat lijkt me nu sterk...
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:42:45 #233
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843563
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:38 schreef pmponer het volgende:

[..]
Oplevering 2? Ze hebben er nog niet 1 gedaan :D :D oO/ oO/
Touché, maar waarom moet dat nou op zo'n harde directe toon? Ik doe toch ook mijn best, ik zit avonden me suf te typen hier in dit topic, ik plaats allemaal fantasties leuke plaatjes en nou kom jij dan met zo'n harde opmerking... ja dat is toch een soort van afzeiken... en dat is zo negatief... daar word ik ontzettend onzeker van....
Terwijl ik juist voor kwaliteit ga.... :'( :'( :'( oO<
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:43:59 #234
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843569
:*
Drop you like an ill, bad habit
pi_220843575
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:40 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd hoe ze dat verder gaan oplossen (nee, niet vertellen! is retorisch bedoeld!)
Andere jaren kwam er een nieuw koppel maar dat lijkt me nu sterk...
Ik kan mijn nieuwsgierigheid niet in bedwang houden en kijk nu al :P

Maar ik zeg lekker niks, lekker pûh :6
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:44:35 #236
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843577
De wereld zou zoveel mooier zijn met meer mensen zoals wij. *O* *) O+
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:44:40 #237
136 V.
Like tears in rain...
pi_220843578
Er zijn woorden te weinig om uit te drukken wat een blaartrekkende grafhekel ik heb aan dat dichtgeslibde drijflijk Sonja.

Die schorgepafte pofadder is bitterder dan oorsmeer, koningswater voelt als een weldadig thermaal bad vergeleken met de zuurgraad van dit nare mens, deze vunzige dragonder.

Er wonen schimmels in de bilnaad van Gordon Heuckeroth met minder grieven dan deze vleesgeworden wortelkanaalbehandeling.

Wat een darmverwekende grotsloerie.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:44:57 #238
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843582
Ik weet niet hoe het jullie was, maar ik kreeg de hele tijd de zenuwen van Sil die op die lage hoogwerker stond te wankelen.... :X
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:45:46 #239
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843589
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik weet niet hoe het jullie was, maar ik kreeg de hele tijd de zenuwen van Sil die op die lage hoogwerker stond te wankelen.... :X
Ik dacht, hij hoopt dat hij eraf sodemieterd dan kan hij naar huis.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:46:34 #240
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843595
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:44 schreef pmponer het volgende:
De wereld zou zoveel mooier zijn met meer mensen zoals wij. *O* *) O+
Only Positief Piepels hier!! *O* *O*
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:47:17 #241
136 V.
Like tears in rain...
pi_220843599
Ik voel me heel positief.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:47:18 #242
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843600
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:46 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Only Positief Piepels hier!! *O* *O*
Dat bordje had het veld al geruimd toch :D
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:48:59 #243
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843617
Maar Sonja, ik heb er geen woorden voor.
Wat een loeder.

En dan ook nog zeggen dat ze het erg vindt dat ze het moet zeggen
En dan hopen dat Lotty en Frank alle vloeren eruit moeten trekken
Echt val van de trap.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:50:34 #244
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843631


ChatGPT heeft het er maar moeilijk mee....

Update: ChatGPT is gecrashed.... mijn computer trouwens ook.... er komt nu ook rook uit... }:|
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:51:31 #245
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843636
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:47 schreef V. het volgende:
Ik voel me heel positief.
Die creativiteit van jou ervaar ik als zeer positief! Wanneer is jouw Sonja-roast-podcast? *O*
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:52:37 #246
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843645
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:45 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ik dacht, hij hoopt dat hij eraf sodemieterd dan kan hij naar huis.
Of een schwalbe, had ik best begrepen :D :Y
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220843677
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]

ChatGPT heeft het er maar moeilijk mee....

Update: ChatGPT is gecrashed.... mijn computer trouwens ook.... er komt nu ook rook uit... }:|
_O- _O- _O- _O-
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:59:09 #248
136 V.
Like tears in rain...
pi_220843680
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:48 schreef pmponer het volgende:
Maar Sonja, ik heb er geen woorden voor.
Wat een loeder.

En dan ook nog zeggen dat ze het erg vindt dat ze het moet zeggen
En dan hopen dat Lotty en Frank alle vloeren eruit moeten trekken
Echt val van de trap.
Echt he? En het allerergste is dat ze zichzelf zo'n gevoelig en empatisch mens vindt. Echt, Sylvie Meijs is een baken van zelfreflectie vergeleken bij deze total waste of space, deze verspilling van koolstofatomen.

Ik durf te wedden dat ze stinkt. Uit haar gore bek.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:00:45 #249
136 V.
Like tears in rain...
pi_220843688
Met 'r omhoog kijken.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:05:33 #250
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843717
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:00 schreef V. het volgende:
Met 'r omhoog kijken.
Ja! Dat viel mij ook op! Als ze schijnheilig gaat liegen heeft ze zo'n bepaalde blik inderdaad! ^O^
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:07:41 #251
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220843733
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:48 schreef pmponer het volgende:
En dan hopen dat Lotty en Frank alle vloeren eruit moeten trekken
Eerlijk gezegd hoop ik dit inmiddels ook... aangezien Frank met zijn 'stoere' gedoe wmb door de mand is gevallen... Ik vond die stiekem audio gisteren ook erg onthullend en shocking... (over dat Lot-i maar moest liegen enzo)
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220843736
De sik wil zijn verdere leven in een rolstoeltje doorbrengen met Bianca achter het stuur.
pi_220843770
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:07 schreef Firuze60 het volgende:
De sik wil zijn verdere leven in een rolstoeltje doorbrengen met Bianca achter het stuur.
Alsof Flower die rolstoel zou voortduwen :') Ja, vijf meter in de verkeerde richting om vervolgens zelf in een hoekje te gaan zitten met een tablet in d'r ene hand en een kop koffie in d'r andere hand en met d'r beautycase op schoot o|O
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:24:59 #254
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843857
het is gewoon een topictitel!
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:38:09 #255
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843970
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:14 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Alsof Flower die rolstoel zou voortduwen :') Ja, vijf meter in de verkeerde richting om vervolgens zelf in een hoekje te gaan zitten met een tablet in d'r ene hand en een kop koffie in d'r andere hand en met d'r beautycase op schoot o|O
op zijn flodders "zet hem maar even in de zon"
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:39:37 #256
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220843980
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:07 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd hoop ik dit inmiddels ook... aangezien Frank met zijn 'stoere' gedoe wmb door de mand is gevallen... Ik vond die stiekem audio gisteren ook erg onthullend en shocking... (over dat Lot-i maar moest liegen enzo)
"Wat een gezeik allemaal!"

Waar zijn die bouwregels dan?!
Drop you like an ill, bad habit
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 mei 2026 @ 23:05:21 #257
862 Arcee
Look closer
pi_220844120
Het haar van Silvio. _O_

Echt, hoe kun je op je 57ste nog zo'n enorme bos haar hebben? :D
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 23:12:33 #258
136 V.
Like tears in rain...
pi_220844147
Dat vraagt deze kale 57-jarige zich ook af.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 20 mei 2026 @ 10:00:58 #259
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220845443
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:05 schreef Arcee het volgende:
Het haar van Silvio. _O_

Echt, hoe kun je op je 57ste nog zo'n enorme bos haar hebben? :D
Weinig werken en positive energy only
En natuurlijk nooit opgeven, de kale(nde) mannen hebben allemaal opgegeven
Drop you like an ill, bad habit
pi_220845674
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:20 schreef pmponer het volgende:

[..]
Eh. nee wel 2 grote ramen tot de grond daar zou ik hem wel voorzetten.
Ik heb nog niet gevonden waar je die kan kopen
Gewoon via bol.com ;)
  woensdag 20 mei 2026 @ 10:32:01 #261
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220845691
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:28 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Gewoon via bol.com ;)
En dan geen linkje geven... -O-
Drop you like an ill, bad habit
pi_220845709
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:44 schreef V. het volgende:
Er zijn woorden te weinig om uit te drukken wat een blaartrekkende grafhekel ik heb aan dat dichtgeslibde drijflijk Sonja.

Die schorgepafte pofadder is bitterder dan oorsmeer, koningswater voelt als een weldadig thermaal bad vergeleken met de zuurgraad van dit nare mens, deze vunzige dragonder.

Er wonen schimmels in de bilnaad van Gordon Heuckeroth met minder grieven dan deze vleesgeworden wortelkanaalbehandeling.

Wat een darmverwekende grotsloerie.
_O- _O- _O-
pi_220845742
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:07 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd hoop ik dit inmiddels ook... aangezien Frank met zijn 'stoere' gedoe wmb door de mand is gevallen... Ik vond die stiekem audio gisteren ook erg onthullend en shocking... (over dat Lot-i maar moest liegen enzo)
Ach, zo kennen we Frank weer. Gluiperd 1ste klas en denken dat hij leuk is. Vanaf dag 1 al een hekel aan die zelfingenomen vent. :r
pi_220845750
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:39 schreef pmponer het volgende:

[..]
"Wat een gezeik allemaal!"

Waar zijn die bouwregels dan?!
Die heeft hij een tijdje terug al weggegooid toen hij in de avond doodleuk nog aan het zagen was op straat. :(
pi_220845752
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:05 schreef Arcee het volgende:
Het haar van Silvio. _O_

Echt, hoe kun je op je 57ste nog zo'n enorme bos haar hebben? :D
Door er nooit aan te komen misschien? ;)
pi_220845761
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:32 schreef pmponer het volgende:

[..]
En dan geen linkje geven... -O-
Wist niet of dit mocht maar je typt gewoon ´grote playmobielpop´ in en dan kom je er vanzelf. ;)
  woensdag 20 mei 2026 @ 10:50:32 #267
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220845809
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 10:43 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Wist niet of dit mocht maar je typt gewoon ´grote playmobielpop´ in en dan kom je er vanzelf. ;)
Niet zoeen als Lotty heeft. Die kan ik dus niet vinden
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:42:12 #268
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220849916
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:38 schreef pmponer het volgende:

[..]
Oplevering 2? Ze hebben er nog niet 1 gedaan :D :D oO/ oO/
Nou, die keuken toch, die je op kon tillen en een eind verzetten?
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:48:11 #269
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220849978
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:42 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nou, die keuken toch, die je op kon tillen en een eind verzetten?
Ja soort vouwwagen keuken met een hele dure sacograaf
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 20 mei 2026 @ 19:57:43 #270
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220850082
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 19:48 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja soort vouwwagen keuken met een hele dure sacograaf
Hahaha, die zwarte SMEG van -tig euro’s.
pi_220850314
Zo! Net5 aangeslingerd. Laat het Blok-feest snel beginnen :Y
pi_220850357
Daan *O*
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220850390
Moet zeggen dat ik Frank inmiddels ook een behoorlijke zeiksnor ga vinden.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:36:14 #275
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220850396
Die woonkamer van Sonja is verschrikkelijk.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220850401
Die ouwe tang van een Sonja... Echt... waarom geef je jezelf op...
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:38:54 #277
136 V.
Like tears in rain...
pi_220850413
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die ouwe tang van een Sonja... Echt... waarom geef je jezelf op...
Echt, sterf idd
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:39:45 #278
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220850419
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die ouwe tang van een Sonja... Echt... waarom geef je jezelf op...
Zelfde voor Bianca toch? Nu wil ze stoppen omdat ze dr slecht uitzien na het huilen, niet omdat Silvio dr aan onder doorgaat en zn rug vernield?! 8)7
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:40:49 #279
136 V.
Like tears in rain...
pi_220850428
Hoe krijg je twee kleuren groen in een kamer die met elkaar vloeken?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220850430
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:39 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Zelfde voor Bianca toch? Nu wil ze stoppen omdat ze dr slecht uitzien na het huilen, niet omdat Silvio dr aan onder doorgaat en zn rug vernield?! 8)7
Allebei verschrikkelijk! En die kamer van Sonja met die gifgroene muren.. :r
pi_220850434
Lelijk die ronde tafel die vast zit, neemt veel ruimte in en je kan het niet verplaatsen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:41:48 #282
136 V.
Like tears in rain...
pi_220850436
En van die gelamineerde goedkope zwarte eetstoelen.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:42:33 #283
136 V.
Like tears in rain...
pi_220850445
En dat omhoooooooooog kijken van die asbak :r
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:43:03 #284
136 V.
Like tears in rain...
pi_220850452
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Allebei verschrikkelijk! En die kamer van Sonja met die gifgroene muren.. :r
Met een vloekende zeegroene bank.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220850460
Die van Kim en ? vind ik wel tof met die haard. Warme kleuren.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:44:23 #286
136 V.
Like tears in rain...
pi_220850463
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Die van Kim en ? vind ik wel tof met die haard. Warme kleuren.
Jim.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:45:12 #287
136 V.
Like tears in rain...
pi_220850468
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:44 schreef V. het volgende:

[..]
Jim.
Of Tim.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:45:29 #288
136 V.
Like tears in rain...
pi_220850470
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:45 schreef V. het volgende:

[..]
Of Tim.
Of Wim.

Het rijmt iig.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220850473
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:39 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Zelfde voor Bianca toch? Nu wil ze stoppen omdat ze dr slecht uitzien na het huilen, niet omdat Silvio dr aan onder doorgaat en zn rug vernield?! 8)7
Klopt, alleen toen ik dat typte was Sonja toevallig in beeld :+
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:45:50 #290
136 V.
Like tears in rain...
pi_220850474
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:45 schreef V. het volgende:

[..]
Of Wim.

Het rijmt iig.
Pim?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220850486
Die blauwe muren vind ik verschrikkelijk koud en kil. (Zoals het stel zelf)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220850487
Voor mensen die niet van de negativiteit zijn mokken ze wel veel O-)
pi_220850499
'k Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden ja!
Als ze weggaan, en dan? Is het programma goedkoper als Ray dat doet?
Scheelt wel weer tussenpersonen van mannetjes

Alleen voorgaande seizoenen had je ook lui die niets afkregen (Wilfred en dingetje vorig jaar en daarvoor Daan en Sanne) en die bleven er wel in.

Het kan best zo zijn dat het programma een beetje de kosten moet gaan drukken
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:50:40 #295
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220850501
Ik vraag me echt nogsteeds af waar Bianca op hoopte of wat ze voor ogen had toen ze zich opgaf.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220850507
"ik ben echt van jullie gaan houden"
Dan heeft "houden van" maar weinig diepte en betekenis bij hen
  woensdag 20 mei 2026 @ 20:52:39 #297
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220850517
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
'k Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden ja!
Als ze weggaan, en dan? Is het programma goedkoper als Ray dat doet?
Scheelt wel weer tussenpersonen van mannetjes

Alleen voorgaande seizoenen had je ook lui die niets afkregen (Wilfred en dingetje vorig jaar en daarvoor Daan en Sanne) en die bleven er wel in.

Het kan best zo zijn dat het programma een beetje de kosten moet gaan drukken
Volgend mij hadden Wilfred en Daan nog wel eens dingen af. Die liepen niet zo ver achter dan Bianca en Silvio nu (volgens mij).
Denk dat iedereen er klaar mee was en denk ook dat iedereen verwachtte dat ze alles weer over moeten doen om Bianca dr style te herstellen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220850521
JankJank, nu heb ik niet laten zien wat ik kon, jankjank. Nee mens, je zat de hele tijd op je reet.
pi_220850530
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:44 schreef Soury het volgende:
Die van Kim en ? vind ik wel tof met die haard. Warme kleuren.
Dat vind ik ook. Echt niet alleen saai beige, warme kleuren die op elkaar zijn afgestemd.
pi_220850535
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:52 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Volgend mij hadden Wilfred en Daan nog wel eens dingen af. Die liepen niet zo ver achter dan Bianca en Silvio nu (volgens mij).
Denk dat iedereen er klaar mee was en denk ook dat iedereen verwachtte dat ze alles weer over moeten doen om Bianca dr style te herstellen.
Misschien heb je gelijk hoor
Heb er onvoldoende oog voor om dat goed te beoordelen. Alleen van die twee genoemde koppels dacht ik ook dat ze niks afkregen.

Al doen Silvio en Bianca op een heel andere level niks af? Geen vloeren, muren en plafond is idd wel erger

Je hebt gelijk denk ik
pi_220850540
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
JankJank, nu heb ik niet laten zien wat ik kon, jankjank. Nee mens, je zat de hele tijd op je reet.
Bi-jank-a
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')