quote:
Op donderdag 14 mei 2026 23:52 schreef Poepz0r het volgende:[..]
Dit heb ik nu met mijn beste vriend die tevens in mn testament staat. Hoor al twee jaar niets meer zonder aanleiding. Mensen kunnen schijnbaar niet gewoon zeggen hoe of wat. Triest altijd
Inderdaad, zeg het gewoon als je mij (ons) zat bent. Als het zo is dan is het zo.
Bij jou ook lekker zuur dus, iemand staat niet voor niets in je testament. Hier niet in het testament maar als ik terugdenk aan de ellende die ze gehad hebben waar wij voor ze klaar hebben gestaan, dan krijg je ook wel een zure smaak in de mond. Ik heb veel voor vrienden over, heel veel zelfs, en verwacht niks speciaals terug eigenlijk. Dat je er voor elkaar bent als het nodig is, dat is voor mij echte vriendschap.
Maar het gaat zoals het gaat. Wij zijn gelukkig niet eenzaam, dus wat dat betreft maak ik mij er niet druk om. Ik vind het wel oprecht jammer, hoop dat er binnenkort eindelijk een moment komt om het te bespreken.
Wel bijzonder is dat ik ook geregeld contact heb met de ouders van 1 van de 2 van het stel, die ervaren hetzelfde…