abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 19:56:37 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220793523
Ik kom eigenlijk nog overeen met 2 klasgenoten van vroeger. De ene zie ik om de 2 weken gemiddeld de andere paar keer per jaar.

Maar mijn vraag aan jullie zijn jullie nog steeds bevriend met klasgenoten van vroeger?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:58:32 #2
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220793545
Nee.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  roze donderdag 14 mei 2026 @ 20:05:50 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220793602
Ja 1 goede vriendin, ken haar nu 21 jaar ofzo.
Your beauty never ever scared me.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 14 mei 2026 @ 20:14:59 #4
284411 crew  heywoodu
pi_220793708
In 2008 examen gedaan op de middelbare school, ik kan me niet herinneren daarna nog serieus met iemand gesproken te hebben uit die tijd, op 1-2 jaar later een toevallige ontmoeting van een paar seconden na :+
pi_220793736
Nee, al lang niet meer
pi_220793750
Nee, Ik kom ook niemand meer tegen de laatste jaren _O-.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:19:32 #7
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220793766
Wel van de uni, niet van daarvoor.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_220793832
Nee, contact is verwaterd.
Google is your friend, abuse your friends
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:33:47 #9
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220793928
Aardig wat vrienden overgehouden aan alle schoolperiodes. Mijn kapster ken ik al sinds de peuterschool :P
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_220793942
Zeker, in 2007 eindexamen gedaan op de middelbare en mijn 2 beste vrienden van destijds zijn nog altijd mijn beste vrienden.
pi_220794063
Helaas 40 jaar verder en ze zijn al dood.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_220794127
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:25 schreef Metalfrost het volgende:
Nee, contact is verwaterd.
Met name dit.

Maar heb nog wel contact met een aantal mensen die ik heb leren kennen in die tijd.
pi_220794141
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:47 schreef halfway het volgende:
Helaas 40 jaar verder en ze zijn al dood.
Ja, dat ook helaas.
pi_220794469
Ken er nog 2 van de kleuterschool, zie ik beiden regelmatig, hebben elkaar ook verschillende keren in het buitenland ontmoet (eentje woont nu in hetzelfde land waar ik woon). Met beiden ook naar basisschool en middelbare school geweest, al zaten we niet altijd bij elkaar in de klas.
Van de basisschool verder niemand echt, maar zie wel nog af en toe gasten van een groep vrienden waar ik toen mee voetbalde.
Van de middelbare school ook nog een aantal die ik 1-2 keer per jaar zie.
pi_220795014
Jawel, maar had op zich ook wel gewild dat het niet zo was. Nu ik volwassen ben heb ik niet meer zo veel behoefte aan vriendschap. Ja, low maintenance vriendschap wel. Ik heb goede vriend in het buitenland zitten, we appen gewoon wat en zien elkaar één keer per jaar en dat is ook helemaal prima. Zou ook niet anders willen, maar bij de mensen die je kent is het soms wel intensief en ik heb daar de zin en tijd niet meer voor op deze leeftijd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220796196
Mijn twee beste vrienden van de LTS hebben elkaar proberen om te leggen. Ene is nu dus dood, de ander zit vast. Ik beschouw @golfer nu als één van mijn beste vrinden op dit forum. Voor de rest vooral vrienden van het buurthuis hier om de hoek.

Stukje Flodder.
@Wereldgozer
U MAD?
pi_220796504
Nope. Ik ben wel een keer naar zo'n reünie geweest. Ik herkende niemand behalve een lerares scheikunde.
pi_220796593
Ja, heb er drie. En ze staan in mn top3 vrienden. Met een andere gast werk ik soms samen, niet echt een vriend maar wel grappig
pi_220797016
Nee, dat is allemaal verwaterd. Er zijn wel een paar mensen die vroeger vrienden waren en ik na de schooltijd ook nog lang heb gezien, maar inmiddels zijn het kennissen geworden die ik zelden meer spreek.
pi_220797076
Meer dan 25 jaar bevriend met iemand van school. Veel dingen samen beleefd. Om voor mij onduidelijke redenen is het contact sinds eind vorig jaar aan het verwateren, ineens geen uitnodigingen meer voor verjaardagen bijvoorbeeld. Ook amper tot geen reactie op appjes. Werkelijk geen idee waarom, zover ik weet niks geks gebeurd.

Vervelend, maar een keer stopt het energie erin steken ook vanaf hier. Probeer in ieder geval via social media de interesse te blijven tonen, hopelijk is het een fase en wordt een en ander nog helder in de toekomst.
pi_220797082
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 23:50 schreef GereDathan het volgende:
Meer dan 25 jaar bevriend met iemand van school. Veel dingen samen beleefd. Om voor mij onduidelijke redenen is het contact sinds eind vorig jaar aan het verwateren, ineens geen uitnodigingen meer voor verjaardagen bijvoorbeeld. Ook amper tot geen reactie op appjes. Werkelijk geen idee waarom, zover ik weet niks geks gebeurd.

Vervelend, maar een keer stopt het energie erin steken ook vanaf hier. Probeer in ieder geval via social media de interesse te blijven tonen, hopelijk is het een fase en wordt een en ander nog helder in de toekomst.
Dit heb ik nu met mijn beste vriend die tevens in mn testament staat. Hoor al twee jaar niets meer zonder aanleiding. Mensen kunnen schijnbaar niet gewoon zeggen hoe of wat. Triest altijd
pi_220797182
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 23:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dit heb ik nu met mijn beste vriend die tevens in mn testament staat. Hoor al twee jaar niets meer zonder aanleiding. Mensen kunnen schijnbaar niet gewoon zeggen hoe of wat. Triest altijd
Inderdaad, zeg het gewoon als je mij (ons) zat bent. Als het zo is dan is het zo.

Bij jou ook lekker zuur dus, iemand staat niet voor niets in je testament. Hier niet in het testament maar als ik terugdenk aan de ellende die ze gehad hebben waar wij voor ze klaar hebben gestaan, dan krijg je ook wel een zure smaak in de mond. Ik heb veel voor vrienden over, heel veel zelfs, en verwacht niks speciaals terug eigenlijk. Dat je er voor elkaar bent als het nodig is, dat is voor mij echte vriendschap.

Maar het gaat zoals het gaat. Wij zijn gelukkig niet eenzaam, dus wat dat betreft maak ik mij er niet druk om. Ik vind het wel oprecht jammer, hoop dat er binnenkort eindelijk een moment komt om het te bespreken.

Wel bijzonder is dat ik ook geregeld contact heb met de ouders van 1 van de 2 van het stel, die ervaren hetzelfde…
pi_220797229
ja, maar gaande de jaren is het contact volledig verwaterd, ook niet direct een mogelijkheid mensen weer te contacten
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220801414
Niet van de middelbare school of daarvoor. Wel van de studie. We spreken en zien elkaar zeker jaarlijks nog.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 14:01:40 #25
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220801524
Nee.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')