Have funquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik ga ESF kijken. Bedankt MM en fijne avond nog allen
Check!quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:00 schreef livelink het volgende:
Symph gaat spontaan zijn naam weer terugveranderen...
Op weg naar de split...quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop voor Amii dat ze niet te lang in die pose hoefde te blijven staan
Fijne avond nog Symph en Doedezemaarquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan na deze plaat nog even iets terugkijken op tv.
Dat was fijne muziek. Dank!
Dank voor het luisteren en adios!quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan na deze plaat nog even iets terugkijken op tv.
Dat was fijne muziek. Dank!
Je mix? Vanwege Toy?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik sluit zo ook af met mijn eigen Eurovisie bijdrage, die van YouTube niet mocht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |