Ik was het niet, maar het had gekundquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Wederom op verzoek van Symph:
[ afbeelding ]
It was Iquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was het niet, maar het had gekund
Excuus livelink, ik ben gefopt door jullie blauwe UI's...quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was het niet, maar het had gekund
Veel naar Kink blijven luisteren, daar komt 'ie regelmatig voorbij.quote:
Ah, die film heb ik ook nooit gezien. Misschien ga ik wel naar Kink luisteren. Ik zoek al een tijdje naar een lekkere radiozender.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel naar Kink blijven luisteren, daar komt 'ie regelmatig voorbij.
Is van de soundtrack van The Lost Boys...
De vorm van de hoofden is wel exact hetzelfde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |