En wat doet een andere browser?quote:
A Thousand Mad Things - Empty Part of Me
Eentje kan nog wel, als het niet een al te lang nummer isquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef Shii het volgende:
Zijn verzoekjes nog welkom of zijn de lijnen gesloten?
Opgelostquote:
Verdorie... Ik wilde net wat van Godspeed you! Black Emperor aanvragenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eentje kan nog wel, als het niet een al te lang nummer is
Andreas Johnson - Glorious
Misschien kun je Melting heel lief aankijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verdorie... Ik wilde net wat van Godspeed you! Black Emperor aanvragen
Is het een Odido lijn, want die zijn te hacken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Nog heel snel een verzoekje van Shii. Wel de laatste die ik nog kwijt kan, dus de lijnen zijn nu geslotenAndreas Johnson - Glorious
Alles is te hacken tegenwoordigquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het een Odido lijn, want die zijn te hacken.
Dan moet ik wel héél erg lief gaan kijken... Vrijwel onmogelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien kun je Melting heel lief aankijken
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het een Odido lijn, want die zijn te hacken.
Nee, Melting is behoorlijk onverbiddelijk. Maar hij wil nog wel eens doordraaien na middernacht.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel héél erg lief gaan kijken... Vrijwel onmogelijk.
Charlie Winston - A Light (Night)
Mooi nummer. Het deed me een beetje aan Keane denken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Nog heel snel een verzoekje van Shii. Wel de laatste die ik nog kwijt kan, dus de lijnen zijn nu geslotenAndreas Johnson - Glorious
Maar dan draait hij metal. Dit ligt daar best ver vandaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, Melting is behoorlijk onverbiddelijk. Maar hij wil nog wel eens doordraaien na middernacht.
Ja, dan houdt het op..quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dan draait hij metal. Dit ligt daar best ver vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |