Misschien omdat we zo naar de dierenwinkel gaan?quote:
The Human League - Love Action (I Believe In Love) (edit)
Pet Shop Boys - Yesterday, When I Was Mad (single version)
Ik hoorde echt vooral miauw in dat liedje.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien omdat we zo naar de dierenwinkel gaan?
Jam & Spoon feat. Plavka - Angel (Ladadi O-Heyo) (airplay edit II)
FINNEAS - Break My Heart Again
Misschien even bijwerken?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet wat er met mijn browser aan de hand is, maar die geeft regelmatig foutmeldingen sinds een paar dagen.
Feargal Sharkey - A Good Heart
Of een houten hart nemenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Als zo'n ding steeds wordt gebroken, kun je maar betere een goede aanschaffenFeargal Sharkey - A Good Heart
Hierna leid ik een enorm Depeche Mode-achtig nieuw nummer in met, uiteraard, Depeche Mode
Nee, zo was het ook zeker niet bedoeld..quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal dat maar niet als verzoekje beschouwen
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal dat maar niet als verzoekje beschouwen
Alleen op fok of ook op andere sites?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet wat er met mijn browser aan de hand is, maar die geeft regelmatig foutmeldingen sinds een paar dagen.
Op alle sites.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Alleen op fok of ook op andere sites?
Opschonen wil wel eens helpen. Ik gebruik ook meerdere browsers naast elkaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet wat er met mijn browser aan de hand is, maar die geeft regelmatig foutmeldingen sinds een paar dagen.
Cookies en geschiedenis al weggegooid?quote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Cookies en geschiedenis al weggegooid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |