abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:43:09 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793386


Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... dé webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :s)

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.



Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.



Vind je Radio 49 leuk?

Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.


DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's. ;)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220793392
Verwilderen is altijd beter dan die graftuinen hier in de buurt
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:43:59 #3
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793396
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Soms lees je hier wel eens wat...

[ afbeelding ]
Door jou heb ik het nummer ook weer hervonden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:44:10 #4
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793400
Wel mooi dit.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:45:05 #5
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:45:17 #6
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793408
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat was er voor lekkers bij de high tea?
Te veel. We hebben lang niet alles opgegeten. Hartige hapjes, scones en veel gebakjes. Die laatste hebben we met pijn in ons hart laten staan.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:45:46 #7
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793414
Ik ook :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220793416
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:45 schreef livelink het volgende:

[..]
Te veel. We hebben lang niet alles opgegeten. Hartige hapjes, scones en veel gebakjes. Die laatste hebben we met pijn in ons hart laten staan.
Ik heb de restanten destijds laten inpakken
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:46:20 #9
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793426
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:45 schreef livelink het volgende:

[..]
Te veel. We hebben lang niet alles opgegeten. Hartige hapjes, scones en veel gebakjes. Die laatste hebben we met pijn in ons hart laten staan.
Klinkt goed
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:47:30 #10
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793437
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik heb de restanten destijds laten inpakken
Ja, we twijfelden ook daarover, maar het leek ons het beste/gezondste om het daar gewoon bij te laten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:47:49 #11
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220793445
Ik heb dus 1 keer een high tea gedaan, geregeld door 2 vriendinnen als een soort vrijgezellenfeestje voor mij. Het is nogal veel wat er dan neergezet wordt
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:48:49 #13
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793447
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ook heel mooi en inderdaad dezelfde vibe als van the Associates.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220793457
Pratende DJ O+
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:51:28 #15
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:51:51 #16
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793476
Mijn dochter heeft een nogal idealistisch huisgenootje. Die had laatst een dakloze mee naar huis genomen om daar te laten douchen. Dat ging verkeerd. De dakloze man werd opdringerig, probeerde de kamers in te gaan en eiste eten en drinken 8)7
Uiteindelijk moesten er hulptroepen worden ingeschakeld om hem weg te krijgen. En de huisgenoot heeft moeten bezweren dat ze dit nooit meer zal doen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:52:10 #17
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793479
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Pratende DJ O+
Dat is heel lang geleden, inderdaad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220793488
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:51 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft een nogal idealistisch huisgenootje. Die had laatst een dakloze mee naar huis genomen om daar te laten douchen. Dat ging verkeerd. De dakloze man werd opdringerig, probeerde de kamers in te gaan en eiste eten en drinken 8)7
Uiteindelijk moesten er hulptroepen worden ingeschakeld om hem weg te krijgen. En de huisgenoot heeft moeten bezweren dat ze dit nooit meer zal doen.
Oh man. Zo naïef
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:53:01 #19
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793492
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt een beetje bang voor Beethoven hier. Door deze foto moest ik aan dat verhaal van die dakloze man denken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:53:30 #20
20720 brother52
Dus..........
pi_220793495
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:51 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft een nogal idealistisch huisgenootje. Die had laatst een dakloze mee naar huis genomen om daar te laten douchen. Dat ging verkeerd. De dakloze man werd opdringerig, probeerde de kamers in te gaan en eiste eten en drinken 8)7
Uiteindelijk moesten er hulptroepen worden ingeschakeld om hem weg te krijgen. En de huisgenoot heeft moeten bezweren dat ze dit nooit meer zal doen.
Pfff, dat is wel heel erg naïef.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:53:33 #21
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793498
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Oh man. Zo naïef
Nou inderdaad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:55:31 #22
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220793514
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:53 schreef livelink het volgende:

[..]
Ze lijkt een beetje bang voor Beethoven hier. Door deze foto moest ik aan dat verhaal van die dakloze man denken.
En dan hadden we het vorige week nog over enge dromen.
Dit is werkelijkheid...
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:55:41 #23
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220793517
Een vriend van mij maakt wel eens praatjes met daklozen of koopt een bekertje koffie voor ze, maar mee naar huis nemen is wel next level
pi_220793550
Ik had vroeger ook wel wat naïeve vriendinnen, echt zo irritant als je met dergelijke types in het buitenland bent. Ober uit een restaurant die de ene ging stalken en je zag al van mijlenver dat het op iets dergelijks uit ging draaien.
  donderdag 14 mei 2026 @ 19:59:13 #26
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:00:28 #27
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793561
*O* *O* *O* *O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:01:03 #28
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:01:44 #29
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793571
Deze had ik al even niet gehoord
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:03:20 #30
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793583
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had vroeger ook wel wat naïeve vriendinnen, echt zo irritant als je met dergelijke types in het buitenland bent. Ober uit een restaurant die de ene ging stalken en je zag al van mijlenver dat het op iets dergelijks uit ging draaien.
Ja, dat heb ik ook wel meegemaakt met een vriendin op Kreta. Maar gelukkig hadden we toen alleen een auto gehuurd en verder niks geboekt, dus toen het uit de hand dreigde te lopen zijn we gewoon vertrokken naar een andere plek.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:03:44 #31
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793587
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:01 schreef Symphonic het volgende:
Deze had ik al even niet gehoord
Nee, inderdaad. Lekker!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:05:22 #32
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793600
Middle of the Road O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:06:12 #33
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:06:26 #34
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793613
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:05 schreef Symphonic het volgende:
Middle of the Road O+
Die band associeer ik wel met Melting. Die heb ik pas leren kennen door de shows van Melting.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220793622
O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:07:58 #36
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793630
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:06 schreef livelink het volgende:

[..]
Die band associeer ik wel met Melting. Die heb ik pas leren kennen door de shows van Melting.
Ik had er ooit een LP van
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:08:09 #37
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793631
Morgen naar de tandarts voor mijn 2e (en hopelijk laatste) implantaat. Behandeling duurt 75 minuten :{
Maar goed, dan ben ik er daarna wel vanaf.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:08:14 #38
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793632
quote:
Ola :W
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:08:21 #39
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793633
quote:
Goedenavond Bos!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220793637
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:08 schreef livelink het volgende:
Morgen naar de tandarts voor mijn 2e (en hopelijk laatste) implantaat. Behandeling duurt 75 minuten :{
Maar goed, dan ben ik er daarna wel vanaf.
Sterkte :*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:08:37 #41
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220793638
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:08 schreef livelink het volgende:
Morgen naar de tandarts voor mijn 2e (en hopelijk laatste) implantaat. Behandeling duurt 75 minuten :{
Maar goed, dan ben ik er daarna wel vanaf.
Even focussen en dan is het klaar...

  donderdag 14 mei 2026 @ 20:09:24 #42
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793642
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:08 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Even focussen en dan is het klaar...

[ afbeelding ]
:D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:09:48 #43
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793655
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:08 schreef livelink het volgende:
Morgen naar de tandarts voor mijn 2e (en hopelijk laatste) implantaat. Behandeling duurt 75 minuten :{
Maar goed, dan ben ik er daarna wel vanaf.
Dat klinkt erg onplezierig
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:11:32 #44
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793676
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:09 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Dat klinkt erg onplezierig
Ja, inderdaad. Dat is het ook. Ik voel me als voor mijn 2e bevalling. Je weet wat je te wachten staat, maar je hebt er toch min of meer bewust voor gekozen om het nogmaals te doen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:11:56 #45
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:13:47 #46
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:14:21 #47
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793700
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:11 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, inderdaad. Dat is het ook. Ik voel me als voor mijn 2e bevalling. Je weet wat je te wachten staat, maar je hebt er toch min of meer bewust voor gekozen om het nogmaals te doen.
:D

Ik zou nu het persen wel achterwege laten :D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:14:22 #48
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793701
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken dit heel vaag..
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:14:37 #49
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793705
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:14 schreef Symphonic het volgende:

[..]
:D

Ik zou nu het persen wel achterwege laten :D
:D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:14:43 #50
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793706
Fijne plaat dit
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220793722
Thin Lizzy _O_
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:17:59 #52
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:19:12 #53
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793759
Godley and Cream *O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:20:03 #54
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:22:29 #55
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793796
Dit blijft toch wel een heel lekker nummer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220793805
Deze van Fischer-Z is ook goed
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:23:29 #57
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793806
Fisher Z O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:23:36 #58
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793810
*O*
Ze waren vorige week in Utrecht. Mijn broertje was er heen en vond dat ze nog steeds erg goed waren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:24:10 #59
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:26:43 #60
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793843
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Wederom op verzoek van Symph:

[ afbeelding ]
Ik was het niet, maar het had gekund
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:27:02 #61
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793847
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:26 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Ik was het niet, maar het had gekund
It was I
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:27:44 #62
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220793856
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:26 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Ik was het niet, maar het had gekund
Excuus livelink, ik ben gefopt door jullie blauwe UI's...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:28:58 #63
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793869
Dit ken ik niet, maar klinkt wel heel lekker.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:29:50 #64
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:30:18 #65
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220793889
En let op het pingeltje in het refrein, dat komt zo in een andere track terug...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:30:53 #66
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793900
Lekkere plaat dit _O_
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:31:21 #67
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793904
Zo, lekkere saxofoon was dat zeg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:32:34 #68
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220793917
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:30 schreef Symphonic het volgende:
Lekkere plaat dit _O_
Veel naar Kink blijven luisteren, daar komt 'ie regelmatig voorbij.
Is van de soundtrack van The Lost Boys...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:33:04 #69
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220793937
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Twee-eiig?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:34:52 #71
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793938
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:32 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Veel naar Kink blijven luisteren, daar komt 'ie regelmatig voorbij.
Is van de soundtrack van The Lost Boys...
Ah, die film heb ik ook nooit gezien. Misschien ga ik wel naar Kink luisteren. Ik zoek al een tijdje naar een lekkere radiozender.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:35:24 #72
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220793943
quote:
88s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Twee-eiig?
De vorm van de hoofden is wel exact hetzelfde.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:36:08 #73
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220793949
Nog meer Italo *O*
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:36:16 #75
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:36:27 #76
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220793951
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:32 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Veel naar Kink blijven luisteren, daar komt 'ie regelmatig voorbij.
Is van de soundtrack van The Lost Boys...
Dat staat hier hele dagen aan :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220793956
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:34 schreef livelink het volgende:

[..]
Ah, die film heb ik ook nooit gezien. Misschien ga ik wel naar Kink luisteren. Ik zoek al een tijdje naar een lekkere radiozender.
Kink eighties is leuk. Maar ik mis de voorganger: kink dna, ik vind eighties eigenlijk te beperkt
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:42:53 #78
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:44:44 #79
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220794024
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, deze was ik ook wel min of meer vergeten. Goede geheugenopfrisser!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:44:55 #80
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220794026
He meimeimeimeimeisje :{w
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:46:24 #81
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:48:02 #82
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:48:02 #83
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220794067
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:44 schreef Symphonic het volgende:
He meimeimeimeimeisje :{w
Pssst
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220794072
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Kink eighties is leuk. Maar ik mis de voorganger: kink dna, ik vind eighties eigenlijk te beperkt
Ik luister wel eens naar het metal kanaal (Distortion) Hoewel ik dat al een paar maanden niet meer heb gedaan. Hij deed het niet meer via DAB. Blijkt nu dat ze nu op een andere "frequentie" zitten en nu heb ik mijn radio gereset en nu kan ik hem weer luisteren...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:48:28 #85
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220794073
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Een dub versie, die ik bij nader inzien niet zo jofel vind...
Dat begrijp ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:48:47 #86
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:49:19 #87
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:52:33 #88
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:52:59 #89
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220794118
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Zo, dan maar iets traditionelers van hen...
En toch kende ik dit nummer niet van hen. Maar het klinkt wel meer dan prima.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220794121
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Een dub versie, die ik bij nader inzien niet zo jofel vind...
Ik dacht even dat Elfje de show had overgenomen
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:54:34 #91
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220794132
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken wie de volgende kent...
Niet echt, ik heb het wel eens eerder gehoord, maar dat is het dan wel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:54:35 #92
20720 brother52
Dus..........
pi_220794133
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken wie de volgende kent...
Ik hoor dit voor het eerst volgens mij
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_220794135
Klinkt als Alison Moyet
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:54:51 #94
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220794137
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik dacht even dat Elfje de show had overgenomen
Ik heb zo'n 40 versies van Enjoy The Silence en dit was een versie die ik nog nooit gedraaid had.
Been there, done that...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:55:07 #95
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220794139
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Klinkt als Alison Moyet
Yazoo inderdaad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:55:09 #96
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220794149
ik ga ESF kijken. Bedankt MM en fijne avond nog allen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:56:32 #98
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220794159
quote:
88s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik ga ESF kijken. Bedankt MM en fijne avond nog allen
Veel plezier met ESF.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:57:47 #99
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:58:29 #100
20720 brother52
Dus..........
pi_220794177
quote:
88s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik ga ESF kijken. Bedankt MM en fijne avond nog allen
Sterkte!
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:58:33 #101
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220794179
quote:
88s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik ga ESF kijken. Bedankt MM en fijne avond nog allen
Have fun
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:59:11 #102
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220794187
_O-
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:59:48 #104
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220794191
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:59 schreef MadMaster het volgende:
I hear a @:Symphonic...

[ afbeelding ]
:D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:00:32 #105
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220794197
Symph gaat spontaan zijn naam weer terugveranderen...
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:01:22 #106
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220794209
Knock on wood *O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:01:41 #107
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:01:44 #108
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220794212
Knock on Wood van Amii *O*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220794265
Ik hoop voor Amii dat ze niet te lang in die pose hoefde te blijven staan
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:04:23 #110
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_220794267
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:00 schreef livelink het volgende:
Symph gaat spontaan zijn naam weer terugveranderen...
Check!
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_220794274
*O*
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:04:54 #112
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220794275
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:04 schreef buzzer het volgende:

[..]
Check!
_O-
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:05:06 #113
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220794282
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop voor Amii dat ze niet te lang in die pose hoefde te blijven staan
Op weg naar de split...
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:07:58 #114
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:11:43 #115
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220794391
De vijand komt eraan :o
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:12:10 #116
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:12:32 #117
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220794408
Wij gaan na deze plaat nog even iets terugkijken op tv.
Dat was fijne muziek. Dank!
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:13:45 #118
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220794433
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan na deze plaat nog even iets terugkijken op tv.
Dat was fijne muziek. Dank!
Fijne avond nog Symph en Doedezemaar
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:14:00 #119
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220794439
Ik sluit zo ook af met mijn eigen Eurovisie bijdrage, die van YouTube niet mocht... ;(
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:14:30 #120
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220794450
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan na deze plaat nog even iets terugkijken op tv.
Dat was fijne muziek. Dank!
Dank voor het luisteren en adios!
pi_220794482
Adios
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:16:43 #122
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220794498
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik sluit zo ook af met mijn eigen Eurovisie bijdrage, die van YouTube niet mocht... ;(
Je mix? Vanwege Toy?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:16:43 #123
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:17:11 #124
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220794507
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
*O* *O*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:17:15 #125
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:18:16 #126
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220794538
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:17 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ja, mijn mix, vanwege Dana International...
-O-
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:19:23 #127
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220794559
Ik kreeg een claim aan mijn broek aangekondigd van haar management wegens overtreden van auteursrechten.
Mijn verweer dat het een interpretatie van haar hit in een compilatie-mix was kreeg geen gehoor...
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:23:18 #128
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220794644
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik kreeg een claim aan mijn broek aangekondigd van haar management wegens overtreden van auteursrechten.
Mijn verweer dat het een interpretatie van haar hit in een compilatie-mix was kreeg geen gehoor...
Ik lees veel van dit soort zaken als het gaat om YT. Sommige artiesten hebben een heel actief management op dat punt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:26:03 #129
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220794721
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:23 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik lees veel van dit soort zaken als het gaat om YT. Sommige artiesten hebben een heel actief management op dat punt.
Ik had bovenstaande afbeelding er dus bij gemaakt en het trok heel veel kijkers/luisteraars.
Maar bij YouTube scannen ze alles met tools a la Shazam en informeren ze de rechthebbenden, als die iets geclaimd hebben.
Ik kon kiezen, zelf verwijderen of een boete van duizenden euro's... :|W
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:27:14 #130
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220794743
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:26 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik had bovenstaande afbeelding er dus bij gemaakt en het trok heel veel kijkers/luisteraars.
Maar bij YouTube scannen ze alles met tools a la Shazam en informeren ze de rechthebbenden, als die iets geclaimd hebben.
Ik kon kiezen, zelf verwijderen of een boete van duizenden euro's... :|W
Ja, dan heb je geen keuze meer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:33:16 #131
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220794892
Eeuwig zonde, want deze mix zou het inderdaad heel goed hebben gedaan op YT.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:33:48 #132
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220794904
En dit was het dan:

quote:
19:32 : Muppets - The Muppet Show Openning Theme
19:34 : t.A.T.u. - Not Gonna Get Us [Radio Version]
19:38 : Herreys - Diggi Loo Diggi Ley
19:41 : The Associates - Breakfast
19:45 : Gazebo - I Like Chopin
19:49 : Eurythmics - Beethoven (I Love To Listen To)
19:54 : The Three Degrees - The Runner (short 12" version)
19:58 : The Golden Earring - That Day
20:00 : Dizzy Man's Band - The Opera
20:04 : Middle Of The Road - Chirpy Chirpy Cheep Cheep
20:07 : Focus - Sylvia
20:10 : The Beat - Ranking Full Stop
20:13 : Bad Manners - Ne-Ne, Na-Na, Na-Na, Nu-Nu
20:15 : Thin Lizzy - Dancin' In The Moonlight
20:19 : Godley & Creme - An Englishman In New York
20:23 : Fischer Z - The Worker
20:26 : Tim Cappello - I Still Believe
20:31 : The Twins - Ballet Dancer
20:35 : Spagna - Call Me (Original Euro Mix)
20:42 : Video - Somebody (Hey Girl)
20:45 : Depeche Mode - Enjoy The Silence [Bass Line]
20:48 : Depeche Mode - See You (Extended Version)
20:53 : Yazoo - The Other Side Of Love (Remixed Extended Version)
20:58 : The Supremes - I Hear A Symphony
21:01 : Amii Stewart - Knock on Wood
21:04 : Pigbag - Papas Got A Brand New Pigbag (12 inch)
21:10 : Party Ben - Galvanize the Empire (Galvanize the Ghetto Rerub 2009)
21:15 : MadMaster - Eurovision Dancing Divaz Mix (Dana International, Loreen, Conchita Wurst, Netta Barzilai, Duncan Laurence)
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:34:59 #133
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220794931
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:33 schreef livelink het volgende:
Eeuwig zonde, want deze mix zou het inderdaad heel goed hebben gedaan op YT.
Er waren al tienduizenden views, bizar hoe snel dat ging...
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:35:57 #134
20720 brother52
Dus..........
pi_220794954
Thanks MadMaster!
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:36:08 #135
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220794958
Dat was een hele fijne invalbeurt, MadMaster. Lekker om me af te leiden van morgen. Dank je wel!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:36:52 #136
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220794971
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:35 schreef brother52 het volgende:
Thanks MadMaster!
Graag gedaan.
Was ook wel even aan iets actiefs toe, na een middagje in de wind, zon én regen bij het honkballen...
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:37:17 #137
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220794986
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:36 schreef livelink het volgende:
Dat was een hele fijne invalbeurt, MadMaster. Lekker om me af te leiden van morgen. Dank je wel!
Succes morgen, hopelijk is het snel voorbij zonder gedoe...
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:37:30 #138
20720 brother52
Dus..........
pi_220794994
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:34 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Er waren al tienduizenden views, bizar hoe snel dat ging...
ESF is toch best wel populair en de mix zit goed in elkaar.
1+1= heel veel views.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:37:49 #139
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220795004
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:36 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Graag gedaan.
Was ook wel even aan iets actiefs toe, na een middagje in de wind, zon én regen bij het honkballen...
Ja, het was erg wisselvallig vandaag.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:38:04 #140
20720 brother52
Dus..........
pi_220795011
Sterkte morgen Livelink!
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  donderdag 14 mei 2026 @ 21:38:39 #141
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220795025
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:37 schreef brother52 het volgende:

[..]
ESF is toch best wel populair en de mix zit goed in elkaar.
1+1= heel veel views.
Ik heb 'm gemaakt vlak nadat Duncan Laurence voor NL het ESF won, dus die naam trok kennelijk veel bezoekers.
Nou ja, dat was op zich wel leuk...
  vrijdag 15 mei 2026 @ 00:08:51 #142
469185 DJ11
Radio 49
pi_220797142
Helaas was ik - ondanks Hemelvaart - vanavond in de oefenruimte; weer een leuke uitzending gemist.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:54:35 #143
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220802340
Zo, ik ben weer wat meer mens. Was dit keer zwaarder dan de 1e keer. Maar over 2 weken de hechtingen eruit en dan is het wel zo goed als klaar. Dan na 6 weken nog een laatste controle en dan kan ik afscheid nemen van de tandheelkundige kliniek :W
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220802348
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:54 schreef livelink het volgende:
Zo, ik ben weer wat meer mens. Was dit keer zwaarder dan de 1e keer. Maar over 2 weken de hechtingen eruit en dan is het wel zo goed als klaar. Dan na 6 weken nog een laatste controle en dan kan ik afscheid nemen van de tandheelkundige kliniek :W
Fijn dat het achter de rug is. Wanneer kun je weer normaal eten?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 18:19:33 #145
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220803404
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:55 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Fijn dat het achter de rug is. Wanneer kun je weer normaal eten?
Ik heb vanavond al soep met zachte bolletjes gegeten, dus al aardig normaal gelukkig.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 23:53:01 #146
469185 DJ11
Radio 49
pi_220805833
Zaterdag is er, voorafgaand aan de uitzending van Melting, weer een DJ11-uitzending. Ik ga nog even bekijken hoe laat deze begint. Uiterlijk 19:00 uur; misschien vroeger, want alle signalen wijzen op een uitzonderlijk goeie muziekweek :)

Verzoekjes / suggesties zijn alvast welkom via DM.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:18 #147
469185 DJ11
Radio 49
pi_220811455
De uitzending begint gewoon om 19:00 uur :)

quote:
Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Old, Less Old & New
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Tijdstip vooraf-track: 18:57 uur

[ Bericht 1% gewijzigd door DJ11 op 16-05-2026 18:46:54 ]
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:57:25 #148
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:02:21 #149
469185 DJ11
Radio 49
pi_220811971
De openingstrack van vandaag:

i The Killers - When You Were Young (Calvin Harris remix)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:03:27 #150
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220811988
Ingetuned
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:04:07 #151
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:04:53 #152
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812003
En aan het wachten op een telefoontje van het zh in Maastricht. Mijn broer is opgenomen vandaag met een acute blindedarmontsteking en wordt nu geopereerd. Ik ben 1e contactpersoon en het zh zou bellen zodra de operatie klaar is.

Het is natuurlijk een routine-operatie, maar toch...
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:05:47 #153
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812018
Vanavond een reguliere uitzending, in een zonder meer goede muziekweek. Zes nieuwe nummers (plus twee in de herhaling), al is een enkel nummer al een paar weekjes uit. Nog steeds vers genoeg :)

Natuurlijk ook ruimte voor verzoekjes / suggesties, welkom via DM :)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:07:12 #154
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812030
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef livelink het volgende:
En aan het wachten op een telefoontje van het zh in Maastricht. Mijn broer is opgenomen vandaag met een acute blindedarmontsteking en wordt nu geopereerd. Ik ben 1e contactpersoon en het zh zou bellen zodra de operatie klaar is.

Het is natuurlijk een routine-operatie, maar toch...
Bah, wat vervelend. Hopelijk verloopt het allemaal soepel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:08:04 #155
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812041
Terug naar medio jaren 90:

i The Original - I Luv U Baby (radio version)

De eerste nieuwe komt er zo aan. Beetje vreemd, maar wel lekker
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:11:14 #156
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812071
Een heel andere sound dan we van ze gewend zijn. Veel bliepjes en bloepjes. De sample-koningen zijn terug:

i The Avalanches feat. Nikki Nair, Jessy Lanza & Prentiss - Together
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:14:32 #157
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:14:48 #158
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812103
En net gebeld. Operatie gelukkig goed verlopen. Morgenochtend mag hij naar huis. Als het goed is haalt een vriend hem op. Maastricht ligt helaas niet naast de deur :X
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:15:28 #159
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812109
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:11 schreef DJ11 het volgende:
Een heel andere sound dan we van ze gewend zijn. Veel bliepjes en bloepjes. De sample-koningen zijn terug:

i The Avalanches feat. Nikki Nair, Jessy Lanza & Prentiss - Together
Deze dus net gemist, helaas.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:15:50 #160
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812112
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:14 schreef livelink het volgende:
En net gebeld. Operatie gelukkig goed verlopen. Morgenochtend mag hij naar huis. Als het goed is haalt een vriend hem op. Maastricht ligt helaas niet naast de deur :X
Goed om te horen dat de operatie goed is verlopen, dat is het belangrijkst.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:17:20 #161
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812122
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:15 schreef livelink het volgende:

[..]
Deze dus net gemist, helaas.
Moet je maar een keer terugluisteren als je van excentrieke liedjes met bliepjes en bloepjes houdt. Duikt ook vast nog wel op in de Spotify-playlist.

Uit editie #4 heb ik trouwens alsnog twee nummers geplukt die vanavond in première gaan. Nummers die al een paar weken oud zijn.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:18:47 #162
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812134
Deze week overleed de zanger van dit nummer, op 90-jarige leeftijd. In Nederland zo heel bekend, maar deze fijne plaat was een #2-hit in het VK:

i Clarence Carter - Patches
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:19:27 #163
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220812138
Ingetuned. :W

Fijn om te horen dat de operatie geod gegaan is, livelink. ^O^
Toch een geruststelling. Heb deze operatie jaar of 10 geleden ook gehad, was toen zelf naar het ziekenhuis gereden, en daar was de dokter niet blij mee.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:20:09 #164
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:21:42 #165
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812162
Ook dit is een liedje dat er voor mij uitspringt, deze week:

i Harvey Brittain - Bloodsucker
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:22:58 #167
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812170
Hierna: een samenwerking uit de vroege 80s die ik niet kende. Wél in producer-zangeres-verhouding, maar niet als in: duet..

Verzoekjes, suggesties? Welkom via DM :) Ruimte genoeg nog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:23:01 #168
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812171
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:19 schreef Melting het volgende:
Ingetuned. :W

Fijn om te horen dat de operatie geod gegaan is, livelink. ^O^
Toch een geruststelling. Heb deze operatie jaar of 10 geleden ook gehad, was toen zelf naar het ziekenhuis gereden, en daar was de dokter niet blij mee.
Dat kan ik me voorstellen. Als dat barst ben je verder van huis. Hoe ging het herstel, weet je dat nog?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:23:14 #169
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812174
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:22 schreef Shii het volgende:
Goedenavond! :W
Goedenavond Shii
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:23:16 #170
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:23:24 #171
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812178
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Ook dit is een liedje dat er voor mij uitspringt, deze week:

i Harvey Brittain - Bloodsucker
Lekker nummer.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:24:18 #172
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220812185
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:22 schreef Shii het volgende:
Goedenavond! :W
Hoi Shii. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:25:10 #173
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812191
Dat Phil dingen voor haar produceerde, wist ik. Maar dat op dat album ook een duet tussen beiden staat, wist ik niet:

i Frida & Phil Collins - Here We'll Stay
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:25:41 #174
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220812198
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:23 schreef livelink het volgende:

[..]
Dat kan ik me voorstellen. Als dat barst ben je verder van huis. Hoe ging het herstel, weet je dat nog?
Eigenlijk best goed.
Moest alleen toen nog 2-3 dagen in het ziekenhuis blijven.
Enige waar ik last van had, was dat je de wond voelde werken. En dat je gewoon even je gemak moest houden. Ben toen een week thuis geweest van het werk.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:26:10 #175
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220812202
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Dat Phil dingen voor haar produceerde, wist ik. Maar dat op dat album ook een duet tussen beiden staat, wist ik niet:

i Frida & Phil Collins - Here We'll Stay
Dit klinkt alsof het uit een film komt. Is dat ook?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:27:05 #176
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:27:45 #177
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812218
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Dat Phil dingen voor haar produceerde, wist ik. Maar dat op dat album ook een duet tussen beiden staat, wist ik niet:

i Frida & Phil Collins - Here We'll Stay
Nee, deze samenwerking zegt me ook niks. Wel een vrolijk niemendalletje.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:29:00 #178
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812227
i
We openen vandaag de Kluis van de Flops voor ‘Here we’ll stay’ van Frida. Het nummer werd geschreven door Tony Colton en Jean Roussel en werd voor het eerst opgenomen door Sonia Jones in 1980. Met dit nummer nam zij deel aan de preselectie van “A song for Europe”, de Britse nationale finale voor het Eurovisie Songfestival. Het nummer eindigde slechts op de 11e plaats. Engeland koos destijds voor Prima Donna met het voorspelbare ‘Love enough for two’. Sonia Jones haalde de Britse charts niet.

Het was dus best een gedurfde keuze van Frida om deze song op te nemen voor haar album ‘Something’s going on’. Frida nam het nummer op met de producer van haar solo album: Phil Collins. Het nummer was de opvolger van ’I know there’s something going on’, dat een wereldwijd succes was. Zo bereikte het de 13e plaats in de Amerikaanse Billboard Hot 100 en in België en Zwitserland de 1e plaats. In Nederland behaalde Frida er een fraaie nummer 3 notering mee.

Dat lukte niet met ‘Here we’ll stay’. Collins verzette zich aanvankelijk tegen het idee van het duet op singel, omdat zijn solocarrière van de grond kwam en om zijn imago te beschermen. Het nummer kwam wel als duet op het album te staan, maar de singel versie werd in 1983 een solo uitvoering van Frida. In Amerika bleef ‘Here we’ll stay’ net buiten de Billboard Hot 100. In Europa werd het nummer een bescheiden hit. In Nederland stond Frida slechts vier weken genoteerd in de Tipparade.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:29:44 #179
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812238
Twee kale broers en een getalenteerde gitarist maakten samen één prima album, voordat het allemaal rap bergafwaarts ging. Van dat album komt ook deze single:

i Right Said Fred - Deeply Dippy (single mix)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:32:51 #180
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812273
De voormalig Ultravox-frontman heeft net een nieuw dubbelalbum uit. Voor nu houd ik het even bij een oudje, voor Shii:

i Midge Ure - If I Was
pi_220812293
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:32 schreef DJ11 het volgende:
De voormalig Ultravox-frontman heeft net een nieuw dubbelalbum uit. Voor nu houd ik het even bij een oudje, voor Shii:

i Midge Ure - If I Was
O+

Ik las op Facebook dat ie problemen had met z'n stem bij z'n laatste optreden. ;(
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:34:29 #182
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812298
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:34 schreef Shii het volgende:

[..]
O+

Ik las op Facebook dat ie problemen had met z'n stem bij z'n laatste optreden. ;(
Da's minder
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:35:17 #183
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812308
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:34 schreef Shii het volgende:

[..]
O+

Ik las op Facebook dat ie problemen had met z'n stem bij z'n laatste optreden. ;(
Hij is ook al 72 lees ik net
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:35:35 #184
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812311
Hierna: Nederland mag dat ene muziekevenement dan wel boycotten, er zit toch nog een Nederlands tintje aan één van de nummers...
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:38:09 #185
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812342
... en dat bewuste nummer is ook nog eens de enige van de 35 liedjes die me überhaupt kan bekoren. De inzending van Malta, (mede) geschreven door een Nederlander:

i Aidan - Bella
pi_220812360
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
... en dat bewuste nummer is ook nog eens de enige van de 35 liedjes die me überhaupt kan bekoren. De inzending van Malta, (mede) geschreven door een Nederlander:

i Aidan - Bella
Ik heb niet alle nummers gehoord, maar ik vind dat Roemenië wel een lekker nummer heeft.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:39:54 #187
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812361
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
... en dat bewuste nummer is ook nog eens de enige van de 35 liedjes die me überhaupt kan bekoren. De inzending van Malta, (mede) geschreven door een Nederlander:

i Aidan - Bella
Heeft het de finale gehaald?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:40:41 #188
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812370
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:39 schreef Shii het volgende:

[..]
Ik heb niet alle nummers gehoord, maar ik vind dat Roemenië wel een lekker nummer heeft.
Ik heb ook lang niet alles gehoord, maar vond Kroatië wel lekker.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:40:56 #189
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812372
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:39 schreef livelink het volgende:

[..]
Heeft het de finale gehaald?
Zeker :) (en terecht). De bookmakers verwachten dat het ergens rond plek 8-10 eindigt.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:41:51 #190
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220812378
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:39 schreef Shii het volgende:

[..]
Ik heb niet alle nummers gehoord, maar ik vind dat Roemenië wel een lekker nummer heeft.
Ik heb alleen Australië en Finland gehoord. En ik denk dat het beide wel kanshebbers zijn.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:42:21 #191
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812381
Je hoort het eraan af: deze Madonna-single uit de 90s werd geschreven door Björk:

i Madonna - Bedtime Story (album edit)

Hierna: een nummer dat een maand oud is, maar alsnog in première gaat op Radio 49 :)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:43:04 #192
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812385
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:41 schreef Melting het volgende:

[..]
Ik heb alleen Australië en Finland gehoord. En ik denk dat het beide wel kanshebbers zijn.
Finland heb ik ook gehoord, maar niet echt mijn nummer. Australië begreep ik dat wel een kanshebber zou zijn. Dat zou wel leuk zijn ook.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:44:13 #193
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220812392
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:43 schreef livelink het volgende:

[..]
Finland heb ik ook gehoord, maar niet echt mijn nummer. Australië begreep ik dat wel een kanshebber zou zijn. Dat zou wel leuk zijn ook.
Die gun ik het ook wel. ze hebben nog nooit gewonnen, dus dat zou mooi zijn.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:45:32 #194
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812404
Deze man speelt saxofoon én zingt. Het nummer is een heerlijke mix van stijlen: dance, jazz, met strijkers, noem maar op. Heerlijke plaat dus.

i Charlie Jeer - My Madonna
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:46:40 #195
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812423
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Deze man speelt saxofoon én zingt. Het nummer is een heerlijke mix van stijlen: dance, jazz, met strijkers, noem maar op. Heerlijke plaat dus.

i Charlie Jeer - My Madonna
Leuker dan de Bjork-Madonna samenwerking.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:48:48 #196
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812441
De helft van de nieuwe nummers en de herhalingen is weggewerkt :P Tijd voor wat ouds. De lijnen staan nog steeds open.

i KC & The Sunshine Band - Give It Up (7-inch version)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:52:19 #197
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:53:01 #198
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812503
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Stock, Aitken & Waterman in vol ornaat:

i Bananarama - Movin' On (7-inch A)
Ik ken dit nummer niet, maar hoorde Bananarama er wel meteen in.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:54:57 #199
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220812545
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik ken dit nummer niet, maar hoorde Bananarama er wel meteen in.
Dat vind ik altijd zo knap. Ik hoor dan wel een bekende deun, maar kan het nooit koppelen. _O-
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:55:10 #200
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220812552
*O*
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:55:22 #201
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:55:29 #202
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812557
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:54 schreef Melting het volgende:

[..]
Dat vind ik altijd zo knap. Ik hoor dan wel een bekende deun, maar kan het nooit koppelen. _O-
Wij doen elke zaterdag ervaring op >:)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:55:52 #203
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220812562
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:55 schreef livelink het volgende:

[..]
Wij doen elke zaterdag ervaring op >:)
:D

Ja, daar heb je een punt. :D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:56:10 #204
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812566
De bandnaam past goed bij hun liedje. Het gaat altijd lekker snel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:56:17 #205
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220812570
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:56 schreef livelink het volgende:
De bandnaam past goed bij hun liedje. Het gaat altijd lekker snel.
_O-
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:56:32 #206
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220812572
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:56 schreef livelink het volgende:
De bandnaam past goed bij hun liedje. Het gaat altijd lekker snel.
Ik vind dit zo'n lekker vrolijk deuntje. *O*
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:59:30 #208
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812611
Deze ging vorige week in première en vandaag nog een keer in de herhaling:

i Mon Rayon feat. Vira Milton - One Of A Kind
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:01:02 #209
20720 brother52
Dus..........
pi_220812629
:W
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:01:33 #210
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:01:38 #211
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812641
O+ O+
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:01:40 #213
20720 brother52
Dus..........
pi_220812644
Zelden zo'n goede timing gehad...

O+
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:01:55 #214
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812649
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef brother52 het volgende:
:W
Goedenavond brother52
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:02:00 #215
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:02:16 #216
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812659
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef brother52 het volgende:
Zelden zo'n goede timing gehad...

O+
Ik dacht dat je binnenkwam met je eigen verzoekje :D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:03:07 #217
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812672
In het laatste uur komen er nog drie zeer gevarieerde, nieuwe nummers langs. Het alarm gaat nog even af en heeft iets van doen met de eerste en laatste track van deze uitzending ;)
pi_220812678
Ik zei tegen @DJ11 dat ik dit nummer vandaag op de radio voorbij hoorde komen en dacht, deze ga ik aanvragen. O+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:04:59 #219
20720 brother52
Dus..........
pi_220812690
Ja, nu wil ik de rest van het album ook horen!
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:05:35 #221
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812698
Dit is echt een zeer last minute wijziging, maar dat heeft verder toch niemand in de gaten O~)

i Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:06:48 #222
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812717
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Dit is echt een zeer last minute wijziging, maar dat heeft verder toch niemand in de gaten O~)

i Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
Heb je net ruzie gemaakt met je buren?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:08:29 #223
20720 brother52
Dus..........
pi_220812736
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:02 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik dacht dat je binnenkwam met je eigen verzoekje :D
Ik zou deze niet zo snel aanvragen, kan het liedje moeilijk los zien van de rest van het album.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:08:32 #224
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812738
Ik hoor een zeurende kat
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:08:56 #225
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812742
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:06 schreef livelink het volgende:

[..]
Heb je net ruzie gemaakt met je buren?
Nee, maar ik bedacht op een heel laat moment dat een bepaald nummer minder geschikt was voor deze uitzending en dat Sparks erin moest. Echt luttele seconden voor het instarten :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:09:36 #226
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812751
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:08 schreef livelink het volgende:
Ik hoor een zeurende kat
Misschien omdat we zo naar de dierenwinkel gaan? :?

i The Human League - Love Action (I Believe In Love) (edit)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:12:03 #227
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812781
De vijfde en laatste single van het album Very (uit 1993), verscheen in september 1994. In flink geremixte vorm, met hulp van Jam & Spoon. Het haalde in Nederland ook nog heel even de Top 40:

i Pet Shop Boys - Yesterday, When I Was Mad (single version)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:14:13 #229
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812811
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:09 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Misschien omdat we zo naar de dierenwinkel gaan? :?

Ik hoorde echt vooral miauw in dat liedje.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:16:15 #230
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812850
En dan moet er natuurlijk wel iets van J&S achteraan. Vandaag maar eens deze:

i Jam & Spoon feat. Plavka - Angel (Ladadi O-Heyo) (airplay edit II)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:18:26 #231
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812878
Overigens is deze versie (airplay edit II) sterk gebaseerd op hun eerdere track Stella, die geldt als een soort trance-klassieker.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:20:32 #232
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812905
O+ O+ O+
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:20:52 #233
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812911
Een luisteraar die zomaar een voormalig-jaarlijst-#1 aanvraagt :s) Met dank aan Livelink, dit pareltje uit 2018:

i FINNEAS - Break My Heart Again
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:22:21 #234
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220812932
Ik weet niet wat er met mijn browser aan de hand is, maar die geeft regelmatig foutmeldingen sinds een paar dagen. }:|
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:23:29 #236
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812947
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef Shii het volgende:
Mooi. O+
De broer van Billie Eilish, die zo'n beetje al haar muziek schrijft en produceert.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:24:20 #237
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812954
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet wat er met mijn browser aan de hand is, maar die geeft regelmatig foutmeldingen sinds een paar dagen. }:|
Misschien even bijwerken?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:25:06 #238
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812961
Als zo'n ding steeds wordt gebroken, kun je maar betere een goede aanschaffen :Y

i Feargal Sharkey - A Good Heart

Hierna leid ik een enorm Depeche Mode-achtig nieuw nummer in met, uiteraard, Depeche Mode :+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:25:35 #239
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220812966
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:24 schreef livelink het volgende:

[..]
Misschien even bijwerken?
Is up to date. :{
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:25:45 #240
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812968
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Als zo'n ding steeds wordt gebroken, kun je maar betere een goede aanschaffen :Y

i Feargal Sharkey - A Good Heart

Hierna leid ik een enorm Depeche Mode-achtig nieuw nummer in met, uiteraard, Depeche Mode :+
Of een houten hart nemen :X
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:27:07 #241
469185 DJ11
Radio 49
pi_220812985
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:25 schreef livelink het volgende:

[..]
Of een houten hart nemen :X
Ik zal dat maar niet als verzoekje beschouwen :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:27:30 #242
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220812991
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Ik zal dat maar niet als verzoekje beschouwen :P
Nee, zo was het ook zeker niet bedoeld..
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:28:08 #243
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220813003
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Ik zal dat maar niet als verzoekje beschouwen :P
_O-
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:28:24 #244
20720 brother52
Dus..........
pi_220813006
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet wat er met mijn browser aan de hand is, maar die geeft regelmatig foutmeldingen sinds een paar dagen. }:|
Alleen op fok of ook op andere sites?
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:29:16 #246
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220813023
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef brother52 het volgende:

[..]
Alleen op fok of ook op andere sites?
Op alle sites. :{
Maar heel af en toe.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:29:37 #247
469185 DJ11
Radio 49
pi_220813031
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet wat er met mijn browser aan de hand is, maar die geeft regelmatig foutmeldingen sinds een paar dagen. }:|
Opschonen wil wel eens helpen. Ik gebruik ook meerdere browsers naast elkaar.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:30:00 #248
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:30:16 #249
20720 brother52
Dus..........
pi_220813044
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef Melting het volgende:

[..]
Op alle sites. :{
Maar heel af en toe.
Cookies en geschiedenis al weggegooid?
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:30:28 #250
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220813045
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:30 schreef brother52 het volgende:

[..]
Cookies en geschiedenis al weggegooid?
Uiteraard. :D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:01 #251
20720 brother52
Dus..........
pi_220813080
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:30 schreef Melting het volgende:

[..]
Uiteraard. :D
En wat doet een andere browser?
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:17 #253
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220813086
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef brother52 het volgende:

[..]
En wat doet een andere browser?
Die heeft het probleem niet.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:34 #254
469185 DJ11
Radio 49
pi_220813094
De eerste van drie nog resterende, nieuwe nummers nu.

Deze Britse artiest haalt z'n inspiratie duidelijk uit bands als Depeche Mode. Eerder dit jaar verschenen al de sterke tracks Promises en Truth You Seek; een heel album is aanstaande. Daar staat ook dit gloednieuwe nummer op:

i A Thousand Mad Things - Empty Part of Me
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:01 #255
469185 DJ11
Radio 49
pi_220813098
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef Shii het volgende:
Zijn verzoekjes nog welkom of zijn de lijnen gesloten?
Eentje kan nog wel, als het niet een al te lang nummer is :+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:06 #256
20720 brother52
Dus..........
pi_220813101
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef Melting het volgende:

[..]
Die heeft het probleem niet.
Opgelost :P
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_220813104
:W
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:20 #258
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220813111
w/ w/
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:58 #259
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:35:15 #260
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220813130
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
:W
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:34 schreef Symphonic het volgende:
w/ w/
Dag dame en heer. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:37:59 #261
20720 brother52
Dus..........
pi_220813162
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:34 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Eentje kan nog wel, als het niet een al te lang nummer is :+
Verdorie... Ik wilde net wat van Godspeed you! Black Emperor aanvragen :P
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:38:01 #262
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220813163
Goedenavond Doedezemaar en Symphonic
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:38:05 #263
469185 DJ11
Radio 49
pi_220813164
Nog heel snel een verzoekje van Shii. Wel de laatste die ik nog kwijt kan, dus de lijnen zijn nu gesloten ;)

i Andreas Johnson - Glorious
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:38:26 #265
469185 DJ11
Radio 49
pi_220813174
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef brother52 het volgende:

[..]
Verdorie... Ik wilde net wat van Godspeed you! Black Emperor aanvragen :P
Misschien kun je Melting heel lief aankijken _O-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:38:49 #266
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220813184
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Nog heel snel een verzoekje van Shii. Wel de laatste die ik nog kwijt kan, dus de lijnen zijn nu gesloten ;)

i Andreas Johnson - Glorious
Is het een Odido lijn, want die zijn te hacken. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:39:27 #267
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220813194
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Melting het volgende:

[..]
Is het een Odido lijn, want die zijn te hacken. :P
Alles is te hacken tegenwoordig
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:39:30 #268
20720 brother52
Dus..........
pi_220813195
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef DJ11 het volgende:

[..]
Misschien kun je Melting heel lief aankijken _O-
Dan moet ik wel héél erg lief gaan kijken... Vrijwel onmogelijk.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:39:32 #269
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220813196
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Melting het volgende:

[..]
Is het een Odido lijn, want die zijn te hacken. :P
:D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:40:03 #270
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220813199
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:39 schreef brother52 het volgende:

[..]
Dan moet ik wel héél erg lief gaan kijken... Vrijwel onmogelijk.
Nee, Melting is behoorlijk onverbiddelijk. Maar hij wil nog wel eens doordraaien na middernacht.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:42:07 #271
469185 DJ11
Radio 49
pi_220813221
Van dit nummer bestaat ook een heel andere, uptempo discoversie, getiteld A Light (Day), maar vandaag valt de keuze op de downbeat-versie:

i Charlie Winston - A Light (Night)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:42:33 #272
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220813228
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Nog heel snel een verzoekje van Shii. Wel de laatste die ik nog kwijt kan, dus de lijnen zijn nu gesloten ;)

i Andreas Johnson - Glorious
Mooi nummer. Het deed me een beetje aan Keane denken.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:42:45 #273
20720 brother52
Dus..........
pi_220813232
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:40 schreef livelink het volgende:

[..]
Nee, Melting is behoorlijk onverbiddelijk. Maar hij wil nog wel eens doordraaien na middernacht.
Maar dan draait hij metal. Dit ligt daar best ver vandaan.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:43:45 #274
469185 DJ11
Radio 49
pi_220813245
Nog vier nummers te gaan, waarvan er twee nieuw zijn. De eerste daarvan is al een paar weken uit, maar gaat alsnog in première. Echt een heerlijk soul-rock liedje uit Denemarken. Dat komt er zo aan....
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:43:50 #275
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220813249
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:42 schreef brother52 het volgende:

[..]
Maar dan draait hij metal. Dit ligt daar best ver vandaan.
Ja, dan houdt het op..
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:45:41 #276
469185 DJ11
Radio 49
pi_220813272
Dit wordt momenteel grijsgedraaid hier. Indicatie dat het weleens vrij laat in de laatste uitzending van het jaar kan belanden...

i Calby - Suitcase

*G*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:46:00 #277
20720 brother52
Dus..........
pi_220813277
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, dan houdt het op..
Hopen dat Melting bij Odido zit, dan kan ik zijn uitzending hacken :P
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:47:17 #278
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220813293
Lees net dat de bookmakers een strijd tussen Finland en Australië verwachten. Toevallig dat ik die geluisterd heb. :D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_220813301
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:47 schreef Melting het volgende:
Lees net dat de bookmakers een strijd tussen Finland en Australië verwachten. Toevallig dat ik die geluisterd heb. :D
Songfestival vanuit Australië zou wel bijzonder zijn.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:48:17 #280
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220813304
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:47 schreef Melting het volgende:
Lees net dat de bookmakers een strijd tussen Finland en Australië verwachten. Toevallig dat ik die geluisterd heb. :D
Voor het eerst in ca. 50 jaar dat ik het songfestival niet kijk.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:48:41 #281
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220813313
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Dit wordt momenteel grijsgedraaid hier. Indicatie dat het weleens vrij laat in de laatste uitzending van het jaar kan belanden...

i Calby - Suitcase

*G*
Het werd gaandeweg lekkerder vond ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:48:59 #282
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220813316
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Shii het volgende:

[..]
Songfestival vanuit Australië zou wel bijzonder zijn.
Die gun ik het ook wel.
Hebben nog nooit gewonnen.
En songfestival is al lang geen Eurovisie meer.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:49:22 #283
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220813321
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Voor het eerst in ca. 50 jaar dat ik het songfestival niet kijk.
Ja, ik vind het ook raar. Maar heb de 1e halve finale geprobeerd en het is me niet gelukt. Dus ik sla de finale ook maar over.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:49:59 #284
469185 DJ11
Radio 49
pi_220813330
Ik zie nu net pas het bruggetje dat ik zo ga maken (niet voorbereid). Eerst deze uit 2012:

i Family Of The Year - Hero

Hierna, je raadt het al: mijn favoriete nieuwe nummer van de week. En dat komt weer eens uit Noorwegen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:50:04 #285
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220813332
En ik heb geen creditcard, dus kan ik ook niet stemmen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:52:01 #286
469185 DJ11
Radio 49
pi_220813358
In een Family heb je ook Little Kids :7 (bruggetje)

Deze man heeft al talloze fraaie songs gemaakt en stond daarmee ook al meerdere keren hoog in m'n jaarlijst. Dit overtreft zo'n beetje alles tot dusver. Prachtig liedje, maar oordeel vooral zelf:

i Sondre Lerche - Little Kids
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:53:12 #287
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220813376
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef DJ11 het volgende:
In een Family heb je ook Little Kids :7 (bruggetje)

Deze man heeft al talloze fraaie songs gemaakt en stond daarmee ook al meerdere keren hoog in m'n jaarlijst. Dit overtreft zo'n beetje alles tot dusver. Prachtig liedje, maar oordeel vooral zelf:

i Sondre Lerche - Little Kids
Dat hoeft helemaal niet. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:53:24 #288
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220813382
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:50 schreef livelink het volgende:
En ik heb geen creditcard, dus kan ik ook niet stemmen.
Moet je daar ook nog voor betalen dan? :o
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:54:21 #289
469185 DJ11
Radio 49
pi_220813394
Ik zeg alvast dat de slotsong iets met een stoffig lenteveld te maken heeft. Wie heeft opgelet, weet dan al wel welk nummer het betreft...
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:55:59 #290
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220813421
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef DJ11 het volgende:
In een Family heb je ook Little Kids :7 (bruggetje)

Deze man heeft al talloze fraaie songs gemaakt en stond daarmee ook al meerdere keren hoog in m'n jaarlijst. Dit overtreft zo'n beetje alles tot dusver. Prachtig liedje, maar oordeel vooral zelf:

i Sondre Lerche - Little Kids
Mooi dit.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:08 #291
469185 DJ11
Radio 49
pi_220813445
Ja, er zijn tig versies van dit nummer, maar na rijp beraad is de keuze toch op deze gevallen. De slotsong voordat Melting het zo overneemt:

i Dusty Springfield - Yesterday When I Was Young
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:15 #292
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220813447
Dusty O+
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:21 #293
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220813452
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:53 schreef Melting het volgende:

[..]
Moet je daar ook nog voor betalen dan? :o
Ja, dat is altijd al. Maar nu moet je stemmen als rest van de wereld en dat kan alleen met creditcard.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:53 #294
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220813468
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Shii het volgende:

[..]
Songfestival vanuit Australië zou wel bijzonder zijn.
Dat zou heel bijzonder zijn, want
quote:
als Australië het Eurovisie Songfestival wint, blijft het evenement vanwege de enorme afstand en het tijdsverschil in Europa. Volgens de regels van de European Broadcasting Union (EBU) zal Australië de organisatie dan co-organiseren met een volwaardig EBU-lid, wat betekent dat het festival alsnog in een Europees land plaatsvindt.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:57 #295
469185 DJ11
Radio 49
pi_220813470
Playlist DJ11 - Old, Less Old & New

01 The Killers - When You Were Young (Calvin Harris remix)
02 The Original - I Luv U Baby (radio version)
03 The Avalanches feat. Nikki Nair, Jessy Lanza & Prentiss - Together
04 Boney M - Ma Baker
05 Clarence Carter - Patches
06 Harvey Brittain - Bloodsucker
07 Frida & Phil Collins - Here We'll Stay
08 Right Said Fred - Deeply Dippy (single mix)
09 Midge Ure - If I Was
10 Aidan - Bella
11 Madonna - Bedtime Story (album edit)
12 Charlie Jeer - My Madonna
13 KC & The Sunshine Band - Give It Up (7-inch version)
14 Bananarama - Movin' On (7-inch A)
15 Racey - Lay Your Love On Me
16 Mon Rayon feat. Vira Milton - One Of A Kind
17 Marillion - Lavender
18 Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
19 The Human League - Love Action (I Believe In Love) (edit)
20 Pet Shop Boys - Yesterday, When I Was Mad (single version)
21 Jam & Spoon feat. Plavka - Angel (Ladadi O-Heyo) (airplay edit II)
22 FINNEAS - Break My Heart Again
23 Feargal Sharkey - A Good Heart
24 Depeche Mode - Policy Of Truth
25 A Thousand Mad Things - Empty Part of Me
26 Andreas Johnson - Glorious
27 Charlie Winston - A Light (Night)
28 Calby - Suitcase
29 Family Of The Year - Hero
30 Sondre Lerche - Little Kids
31 Dusty Springfield - Yesterday When I Was Young
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:01 #296
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:21 #297
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220813480
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
Ola :W
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:38 #298
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:44 #299
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220813487
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
Bon soir, Mad. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:49 #300
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220813489
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
Goedenavond MadMaster
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:45 #301
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220813511
Dank alvast voor de fijne muziek, DJ11. *O*
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')