SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Door jou heb ik het nummer ook weer hervonden.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Soms lees je hier wel eens wat...
[ afbeelding ]
Te veel. We hebben lang niet alles opgegeten. Hartige hapjes, scones en veel gebakjes. Die laatste hebben we met pijn in ons hart laten staan.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat was er voor lekkers bij de high tea?
Ik heb de restanten destijds laten inpakkenquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Te veel. We hebben lang niet alles opgegeten. Hartige hapjes, scones en veel gebakjes. Die laatste hebben we met pijn in ons hart laten staan.
Klinkt goedquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Te veel. We hebben lang niet alles opgegeten. Hartige hapjes, scones en veel gebakjes. Die laatste hebben we met pijn in ons hart laten staan.
Ja, we twijfelden ook daarover, maar het leek ons het beste/gezondste om het daar gewoon bij te laten.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb de restanten destijds laten inpakken
Ook heel mooi en inderdaad dezelfde vibe als van the Associates.quote:
Dat is heel lang geleden, inderdaad.quote:
Oh man. Zo naïefquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:51 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft een nogal idealistisch huisgenootje. Die had laatst een dakloze mee naar huis genomen om daar te laten douchen. Dat ging verkeerd. De dakloze man werd opdringerig, probeerde de kamers in te gaan en eiste eten en drinken![]()
Uiteindelijk moesten er hulptroepen worden ingeschakeld om hem weg te krijgen. En de huisgenoot heeft moeten bezweren dat ze dit nooit meer zal doen.
Ze lijkt een beetje bang voor Beethoven hier. Door deze foto moest ik aan dat verhaal van die dakloze man denken.quote:
Pfff, dat is wel heel erg naïef.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:51 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft een nogal idealistisch huisgenootje. Die had laatst een dakloze mee naar huis genomen om daar te laten douchen. Dat ging verkeerd. De dakloze man werd opdringerig, probeerde de kamers in te gaan en eiste eten en drinken![]()
Uiteindelijk moesten er hulptroepen worden ingeschakeld om hem weg te krijgen. En de huisgenoot heeft moeten bezweren dat ze dit nooit meer zal doen.
En dan hadden we het vorige week nog over enge dromen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje bang voor Beethoven hier. Door deze foto moest ik aan dat verhaal van die dakloze man denken.
Ja, dat heb ik ook wel meegemaakt met een vriendin op Kreta. Maar gelukkig hadden we toen alleen een auto gehuurd en verder niks geboekt, dus toen het uit de hand dreigde te lopen zijn we gewoon vertrokken naar een andere plek.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had vroeger ook wel wat naïeve vriendinnen, echt zo irritant als je met dergelijke types in het buitenland bent. Ober uit een restaurant die de ene ging stalken en je zag al van mijlenver dat het op iets dergelijks uit ging draaien.
Die band associeer ik wel met Melting. Die heb ik pas leren kennen door de shows van Melting.quote:
Ik had er ooit een LP vanquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Die band associeer ik wel met Melting. Die heb ik pas leren kennen door de shows van Melting.
Sterktequote:Op donderdag 14 mei 2026 20:08 schreef livelink het volgende:
Morgen naar de tandarts voor mijn 2e (en hopelijk laatste) implantaat. Behandeling duurt 75 minuten![]()
Maar goed, dan ben ik er daarna wel vanaf.
Even focussen en dan is het klaar...quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:08 schreef livelink het volgende:
Morgen naar de tandarts voor mijn 2e (en hopelijk laatste) implantaat. Behandeling duurt 75 minuten![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even focussen en dan is het klaar...
[ afbeelding ]
Dat klinkt erg onplezierigquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:08 schreef livelink het volgende:
Ja, inderdaad. Dat is het ook. Ik voel me als voor mijn 2e bevalling. Je weet wat je te wachten staat, maar je hebt er toch min of meer bewust voor gekozen om het nogmaals te doen.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat is het ook. Ik voel me als voor mijn 2e bevalling. Je weet wat je te wachten staat, maar je hebt er toch min of meer bewust voor gekozen om het nogmaals te doen.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik zou nu het persen wel achterwege laten
Ik was het niet, maar het had gekundquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Wederom op verzoek van Symph:
[ afbeelding ]
It was Iquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was het niet, maar het had gekund
Excuus livelink, ik ben gefopt door jullie blauwe UI's...quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was het niet, maar het had gekund
Veel naar Kink blijven luisteren, daar komt 'ie regelmatig voorbij.quote:
Ah, die film heb ik ook nooit gezien. Misschien ga ik wel naar Kink luisteren. Ik zoek al een tijdje naar een lekkere radiozender.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel naar Kink blijven luisteren, daar komt 'ie regelmatig voorbij.
Is van de soundtrack van The Lost Boys...
De vorm van de hoofden is wel exact hetzelfde.quote:
Dat staat hier hele dagen aanquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel naar Kink blijven luisteren, daar komt 'ie regelmatig voorbij.
Is van de soundtrack van The Lost Boys...
Kink eighties is leuk. Maar ik mis de voorganger: kink dna, ik vind eighties eigenlijk te beperktquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, die film heb ik ook nooit gezien. Misschien ga ik wel naar Kink luisteren. Ik zoek al een tijdje naar een lekkere radiozender.
Ah, deze was ik ook wel min of meer vergeten. Goede geheugenopfrisser!quote:
Ik luister wel eens naar het metal kanaal (Distortion) Hoewel ik dat al een paar maanden niet meer heb gedaan. Hij deed het niet meer via DAB. Blijkt nu dat ze nu op een andere "frequentie" zitten en nu heb ik mijn radio gereset en nu kan ik hem weer luisteren...quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kink eighties is leuk. Maar ik mis de voorganger: kink dna, ik vind eighties eigenlijk te beperkt
Dat begrijp ik.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Een dub versie, die ik bij nader inzien niet zo jofel vind...
En toch kende ik dit nummer niet van hen. Maar het klinkt wel meer dan prima.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Zo, dan maar iets traditionelers van hen...
Ik dacht even dat Elfje de show had overgenomenquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Een dub versie, die ik bij nader inzien niet zo jofel vind...
Niet echt, ik heb het wel eens eerder gehoord, maar dat is het dan wel.quote:
Ik hoor dit voor het eerst volgens mijquote:
Ik heb zo'n 40 versies van Enjoy The Silence en dit was een versie die ik nog nooit gedraaid had.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Elfje de show had overgenomen
Veel plezier met ESF.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik ga ESF kijken. Bedankt MM en fijne avond nog allen
Succes!quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sterkte!quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Have funquote:Op donderdag 14 mei 2026 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Check!quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:00 schreef livelink het volgende:
Symph gaat spontaan zijn naam weer terugveranderen...
Op weg naar de split...quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop voor Amii dat ze niet te lang in die pose hoefde te blijven staan
Fijne avond nog Symph en Doedezemaarquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan na deze plaat nog even iets terugkijken op tv.
Dat was fijne muziek. Dank!
Dank voor het luisteren en adios!quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Wij gaan na deze plaat nog even iets terugkijken op tv.
Dat was fijne muziek. Dank!
Je mix? Vanwege Toy?quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik sluit zo ook af met mijn eigen Eurovisie bijdrage, die van YouTube niet mocht...
quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, mijn mix, vanwege Dana International...
Ik lees veel van dit soort zaken als het gaat om YT. Sommige artiesten hebben een heel actief management op dat punt.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik kreeg een claim aan mijn broek aangekondigd van haar management wegens overtreden van auteursrechten.
Mijn verweer dat het een interpretatie van haar hit in een compilatie-mix was kreeg geen gehoor...
Ik had bovenstaande afbeelding er dus bij gemaakt en het trok heel veel kijkers/luisteraars.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik lees veel van dit soort zaken als het gaat om YT. Sommige artiesten hebben een heel actief management op dat punt.
Ja, dan heb je geen keuze meer.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had bovenstaande afbeelding er dus bij gemaakt en het trok heel veel kijkers/luisteraars.
Maar bij YouTube scannen ze alles met tools a la Shazam en informeren ze de rechthebbenden, als die iets geclaimd hebben.
Ik kon kiezen, zelf verwijderen of een boete van duizenden euro's...
quote:19:32 : Muppets - The Muppet Show Openning Theme
19:34 : t.A.T.u. - Not Gonna Get Us [Radio Version]
19:38 : Herreys - Diggi Loo Diggi Ley
19:41 : The Associates - Breakfast
19:45 : Gazebo - I Like Chopin
19:49 : Eurythmics - Beethoven (I Love To Listen To)
19:54 : The Three Degrees - The Runner (short 12" version)
19:58 : The Golden Earring - That Day
20:00 : Dizzy Man's Band - The Opera
20:04 : Middle Of The Road - Chirpy Chirpy Cheep Cheep
20:07 : Focus - Sylvia
20:10 : The Beat - Ranking Full Stop
20:13 : Bad Manners - Ne-Ne, Na-Na, Na-Na, Nu-Nu
20:15 : Thin Lizzy - Dancin' In The Moonlight
20:19 : Godley & Creme - An Englishman In New York
20:23 : Fischer Z - The Worker
20:26 : Tim Cappello - I Still Believe
20:31 : The Twins - Ballet Dancer
20:35 : Spagna - Call Me (Original Euro Mix)
20:42 : Video - Somebody (Hey Girl)
20:45 : Depeche Mode - Enjoy The Silence [Bass Line]
20:48 : Depeche Mode - See You (Extended Version)
20:53 : Yazoo - The Other Side Of Love (Remixed Extended Version)
20:58 : The Supremes - I Hear A Symphony
21:01 : Amii Stewart - Knock on Wood
21:04 : Pigbag - Papas Got A Brand New Pigbag (12 inch)
21:10 : Party Ben - Galvanize the Empire (Galvanize the Ghetto Rerub 2009)
21:15 : MadMaster - Eurovision Dancing Divaz Mix (Dana International, Loreen, Conchita Wurst, Netta Barzilai, Duncan Laurence)
Er waren al tienduizenden views, bizar hoe snel dat ging...quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:33 schreef livelink het volgende:
Eeuwig zonde, want deze mix zou het inderdaad heel goed hebben gedaan op YT.
Graag gedaan.quote:
Succes morgen, hopelijk is het snel voorbij zonder gedoe...quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:36 schreef livelink het volgende:
Dat was een hele fijne invalbeurt, MadMaster. Lekker om me af te leiden van morgen. Dank je wel!
ESF is toch best wel populair en de mix zit goed in elkaar.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er waren al tienduizenden views, bizar hoe snel dat ging...
Ja, het was erg wisselvallig vandaag.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Was ook wel even aan iets actiefs toe, na een middagje in de wind, zon én regen bij het honkballen...
Ik heb 'm gemaakt vlak nadat Duncan Laurence voor NL het ESF won, dus die naam trok kennelijk veel bezoekers.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
ESF is toch best wel populair en de mix zit goed in elkaar.
1+1= heel veel views.
Fijn dat het achter de rug is. Wanneer kun je weer normaal eten?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:54 schreef livelink het volgende:
Zo, ik ben weer wat meer mens. Was dit keer zwaarder dan de 1e keer. Maar over 2 weken de hechtingen eruit en dan is het wel zo goed als klaar. Dan na 6 weken nog een laatste controle en dan kan ik afscheid nemen van de tandheelkundige kliniek
Ik heb vanavond al soep met zachte bolletjes gegeten, dus al aardig normaal gelukkig.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Fijn dat het achter de rug is. Wanneer kun je weer normaal eten?
Tijdstip vooraf-track: 18:57 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Old, Less Old & New
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Bah, wat vervelend. Hopelijk verloopt het allemaal soepel.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:04 schreef livelink het volgende:
En aan het wachten op een telefoontje van het zh in Maastricht. Mijn broer is opgenomen vandaag met een acute blindedarmontsteking en wordt nu geopereerd. Ik ben 1e contactpersoon en het zh zou bellen zodra de operatie klaar is.
Het is natuurlijk een routine-operatie, maar toch...
The Original - I Luv U Baby (radio version)
The Avalanches feat. Nikki Nair, Jessy Lanza & Prentiss - Together
Deze dus net gemist, helaas.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:11 schreef DJ11 het volgende:
Een heel andere sound dan we van ze gewend zijn. Veel bliepjes en bloepjes. De sample-koningen zijn terug:The Avalanches feat. Nikki Nair, Jessy Lanza & Prentiss - Together
Goed om te horen dat de operatie goed is verlopen, dat is het belangrijkst.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:14 schreef livelink het volgende:
En net gebeld. Operatie gelukkig goed verlopen. Morgenochtend mag hij naar huis. Als het goed is haalt een vriend hem op. Maastricht ligt helaas niet naast de deur
Moet je maar een keer terugluisteren als je van excentrieke liedjes met bliepjes en bloepjes houdt. Duikt ook vast nog wel op in de Spotify-playlist.quote:
Clarence Carter - Patches
Dat kan ik me voorstellen. Als dat barst ben je verder van huis. Hoe ging het herstel, weet je dat nog?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:19 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
Fijn om te horen dat de operatie geod gegaan is, livelink.![]()
Toch een geruststelling. Heb deze operatie jaar of 10 geleden ook gehad, was toen zelf naar het ziekenhuis gereden, en daar was de dokter niet blij mee.
Lekker nummer.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Ook dit is een liedje dat er voor mij uitspringt, deze week:Harvey Brittain - Bloodsucker
Frida & Phil Collins - Here We'll Stay
Eigenlijk best goed.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Als dat barst ben je verder van huis. Hoe ging het herstel, weet je dat nog?
Dit klinkt alsof het uit een film komt. Is dat ook?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Dat Phil dingen voor haar produceerde, wist ik. Maar dat op dat album ook een duet tussen beiden staat, wist ik niet:Frida & Phil Collins - Here We'll Stay
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof het uit een film komt. Is dat ook?
Nee, deze samenwerking zegt me ook niks. Wel een vrolijk niemendalletje.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Dat Phil dingen voor haar produceerde, wist ik. Maar dat op dat album ook een duet tussen beiden staat, wist ik niet:Frida & Phil Collins - Here We'll Stay

Right Said Fred - Deeply Dippy (single mix)
Midge Ure - If I Was
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:32 schreef DJ11 het volgende:
De voormalig Ultravox-frontman heeft net een nieuw dubbelalbum uit. Voor nu houd ik het even bij een oudje, voor Shii:Midge Ure - If I Was
Da's minderquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:34 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik las op Facebook dat ie problemen had met z'n stem bij z'n laatste optreden.
Hij is ook al 72 lees ik netquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:34 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik las op Facebook dat ie problemen had met z'n stem bij z'n laatste optreden.
Aidan - Bella
Ik heb niet alle nummers gehoord, maar ik vind dat Roemenië wel een lekker nummer heeft.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
... en dat bewuste nummer is ook nog eens de enige van de 35 liedjes die me überhaupt kan bekoren. De inzending van Malta, (mede) geschreven door een Nederlander:Aidan - Bella
Heeft het de finale gehaald?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:38 schreef DJ11 het volgende:
... en dat bewuste nummer is ook nog eens de enige van de 35 liedjes die me überhaupt kan bekoren. De inzending van Malta, (mede) geschreven door een Nederlander:Aidan - Bella
Ik heb ook lang niet alles gehoord, maar vond Kroatië wel lekker.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb niet alle nummers gehoord, maar ik vind dat Roemenië wel een lekker nummer heeft.
Ik heb alleen Australië en Finland gehoord. En ik denk dat het beide wel kanshebbers zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb niet alle nummers gehoord, maar ik vind dat Roemenië wel een lekker nummer heeft.
Madonna - Bedtime Story (album edit)
Finland heb ik ook gehoord, maar niet echt mijn nummer. Australië begreep ik dat wel een kanshebber zou zijn. Dat zou wel leuk zijn ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb alleen Australië en Finland gehoord. En ik denk dat het beide wel kanshebbers zijn.
Die gun ik het ook wel. ze hebben nog nooit gewonnen, dus dat zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Finland heb ik ook gehoord, maar niet echt mijn nummer. Australië begreep ik dat wel een kanshebber zou zijn. Dat zou wel leuk zijn ook.
Charlie Jeer - My Madonna
Leuker dan de Bjork-Madonna samenwerking.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Deze man speelt saxofoon én zingt. Het nummer is een heerlijke mix van stijlen: dance, jazz, met strijkers, noem maar op. Heerlijke plaat dus.Charlie Jeer - My Madonna
KC & The Sunshine Band - Give It Up (7-inch version)
Ik ken dit nummer niet, maar hoorde Bananarama er wel meteen in.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Stock, Aitken & Waterman in vol ornaat:Bananarama - Movin' On (7-inch A)
Dat vind ik altijd zo knap. Ik hoor dan wel een bekende deun, maar kan het nooit koppelen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken dit nummer niet, maar hoorde Bananarama er wel meteen in.
Wij doen elke zaterdag ervaring opquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo knap. Ik hoor dan wel een bekende deun, maar kan het nooit koppelen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:56 schreef livelink het volgende:
De bandnaam past goed bij hun liedje. Het gaat altijd lekker snel.
Ik vind dit zo'n lekker vrolijk deuntje.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:56 schreef livelink het volgende:
De bandnaam past goed bij hun liedje. Het gaat altijd lekker snel.
Mon Rayon feat. Vira Milton - One Of A Kind
Ik dacht dat je binnenkwam met je eigen verzoekjequote:
Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
Heb je net ruzie gemaakt met je buren?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Dit is echt een zeer last minute wijziging, maar dat heeft verder toch niemand in de gaten![]()
Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
Ik zou deze niet zo snel aanvragen, kan het liedje moeilijk los zien van de rest van het album.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat je binnenkwam met je eigen verzoekje
Nee, maar ik bedacht op een heel laat moment dat een bepaald nummer minder geschikt was voor deze uitzending en dat Sparks erin moest. Echt luttele seconden voor het instartenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je net ruzie gemaakt met je buren?
Misschien omdat we zo naar de dierenwinkel gaan?quote:
The Human League - Love Action (I Believe In Love) (edit)
Pet Shop Boys - Yesterday, When I Was Mad (single version)
Ik hoorde echt vooral miauw in dat liedje.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien omdat we zo naar de dierenwinkel gaan?
Jam & Spoon feat. Plavka - Angel (Ladadi O-Heyo) (airplay edit II)
FINNEAS - Break My Heart Again
Misschien even bijwerken?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet wat er met mijn browser aan de hand is, maar die geeft regelmatig foutmeldingen sinds een paar dagen.
Feargal Sharkey - A Good Heart
Of een houten hart nemenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Als zo'n ding steeds wordt gebroken, kun je maar betere een goede aanschaffenFeargal Sharkey - A Good Heart
Hierna leid ik een enorm Depeche Mode-achtig nieuw nummer in met, uiteraard, Depeche Mode
Nee, zo was het ook zeker niet bedoeld..quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal dat maar niet als verzoekje beschouwen
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal dat maar niet als verzoekje beschouwen
Alleen op fok of ook op andere sites?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet wat er met mijn browser aan de hand is, maar die geeft regelmatig foutmeldingen sinds een paar dagen.
Op alle sites.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Alleen op fok of ook op andere sites?
Opschonen wil wel eens helpen. Ik gebruik ook meerdere browsers naast elkaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef Melting het volgende:
Cookies en geschiedenis al weggegooid?quote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Cookies en geschiedenis al weggegooid?
En wat doet een andere browser?quote:
A Thousand Mad Things - Empty Part of Me
Eentje kan nog wel, als het niet een al te lang nummer isquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef Shii het volgende:
Zijn verzoekjes nog welkom of zijn de lijnen gesloten?
Opgelostquote:
Verdorie... Ik wilde net wat van Godspeed you! Black Emperor aanvragenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eentje kan nog wel, als het niet een al te lang nummer is
Andreas Johnson - Glorious
Misschien kun je Melting heel lief aankijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verdorie... Ik wilde net wat van Godspeed you! Black Emperor aanvragen
Is het een Odido lijn, want die zijn te hacken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Nog heel snel een verzoekje van Shii. Wel de laatste die ik nog kwijt kan, dus de lijnen zijn nu geslotenAndreas Johnson - Glorious
Alles is te hacken tegenwoordigquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het een Odido lijn, want die zijn te hacken.
Dan moet ik wel héél erg lief gaan kijken... Vrijwel onmogelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien kun je Melting heel lief aankijken
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het een Odido lijn, want die zijn te hacken.
Nee, Melting is behoorlijk onverbiddelijk. Maar hij wil nog wel eens doordraaien na middernacht.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel héél erg lief gaan kijken... Vrijwel onmogelijk.
Charlie Winston - A Light (Night)
Mooi nummer. Het deed me een beetje aan Keane denken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Nog heel snel een verzoekje van Shii. Wel de laatste die ik nog kwijt kan, dus de lijnen zijn nu geslotenAndreas Johnson - Glorious
Maar dan draait hij metal. Dit ligt daar best ver vandaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, Melting is behoorlijk onverbiddelijk. Maar hij wil nog wel eens doordraaien na middernacht.
Ja, dan houdt het op..quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dan draait hij metal. Dit ligt daar best ver vandaan.
Calby - Suitcase
Hopen dat Melting bij Odido zit, dan kan ik zijn uitzending hackenquote:
Songfestival vanuit Australië zou wel bijzonder zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:47 schreef Melting het volgende:
Lees net dat de bookmakers een strijd tussen Finland en Australië verwachten. Toevallig dat ik die geluisterd heb.
Voor het eerst in ca. 50 jaar dat ik het songfestival niet kijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:47 schreef Melting het volgende:
Lees net dat de bookmakers een strijd tussen Finland en Australië verwachten. Toevallig dat ik die geluisterd heb.
Het werd gaandeweg lekkerder vond ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Dit wordt momenteel grijsgedraaid hier. Indicatie dat het weleens vrij laat in de laatste uitzending van het jaar kan belanden...Calby - Suitcase
Die gun ik het ook wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Songfestival vanuit Australië zou wel bijzonder zijn.
Ja, ik vind het ook raar. Maar heb de 1e halve finale geprobeerd en het is me niet gelukt. Dus ik sla de finale ook maar over.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor het eerst in ca. 50 jaar dat ik het songfestival niet kijk.
Family Of The Year - Hero
Sondre Lerche - Little Kids
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef DJ11 het volgende:
In een Family heb je ook Little Kids(bruggetje)
Deze man heeft al talloze fraaie songs gemaakt en stond daarmee ook al meerdere keren hoog in m'n jaarlijst. Dit overtreft zo'n beetje alles tot dusver. Prachtig liedje, maar oordeel vooral zelf:Sondre Lerche - Little Kids
Moet je daar ook nog voor betalen dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:50 schreef livelink het volgende:
En ik heb geen creditcard, dus kan ik ook niet stemmen.
Mooi dit.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef DJ11 het volgende:
In een Family heb je ook Little Kids(bruggetje)
Deze man heeft al talloze fraaie songs gemaakt en stond daarmee ook al meerdere keren hoog in m'n jaarlijst. Dit overtreft zo'n beetje alles tot dusver. Prachtig liedje, maar oordeel vooral zelf:Sondre Lerche - Little Kids
Dusty Springfield - Yesterday When I Was Young
Ja, dat is altijd al. Maar nu moet je stemmen als rest van de wereld en dat kan alleen met creditcard.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je daar ook nog voor betalen dan?
Dat zou heel bijzonder zijn, wantquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Songfestival vanuit Australië zou wel bijzonder zijn.
quote:als Australië het Eurovisie Songfestival wint, blijft het evenement vanwege de enorme afstand en het tijdsverschil in Europa. Volgens de regels van de European Broadcasting Union (EBU) zal Australië de organisatie dan co-organiseren met een volwaardig EBU-lid, wat betekent dat het festival alsnog in een Europees land plaatsvindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |